Henk, dat is pas een heldquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:27 schreef TheZapster het volgende:
Tijd voor Voetbal International met Henk Westbroek
Volgens mij zit Gerard gewoon in de studio?quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:27 schreef TheZapster het volgende:
Tijd voor Voetbal International met Henk Westbroek
Jezus, wat een tyfusmuziek maakt dat wijf![]()
Dat vind ik dus niet. Of je haar een goede artiest of een lekker wijf vind is een andere discussie: die liedjes (of je ze nou goed of slecht vindt) zitten stuk voor stuk gewoon goed in elkaar.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:29 schreef Captain_Slow het volgende:
En inderdaad, de muziek van Lady Gagga is erg slecht.. Hopelijk horen we nooit meer iets van haar![]()
Niets aan toe te voegenquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:32 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat vind ik dus niet. Of je haar een goede artiest of een lekker wijf vind is een andere discussie: die liedjes (of je ze nou goed of slecht vindt) zitten stuk voor stuk gewoon goed in elkaar.
Joa. Ik ga nu naar me neef @ Apeldoorn Station. Zijn volgens mij NL'se (quote:
Het is strak geproduceerd, maar dat was 2 Unlimited ook.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:32 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat vind ik dus niet. Of je haar een goede artiest of een lekker wijf vind is een andere discussie: die liedjes (of je ze nou goed of slecht vindt) zitten stuk voor stuk gewoon goed in elkaar.
Leuk ! Veel plezier dan maarquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Joa. Ik ga nu naar me neef @ Apeldoorn Station. Zijn volgens mij NL'se () artiesten, maar ik ga voor het bier
Fijne avond mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |