Even bier halen. Alvast warmdraaien voor straksquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:39 schreef gerbenp het volgende:
Bedankt voor de waarschuwing Hans, dan kan ik even doen wat ik wil doen.
tja, der zijn gewoon van die platen waar geen fatsoenlijke overgangen uit te halen zijn, dit is er 1, net zoals Karma Police.. irriteer ik me ook altijd aanquote:
Dalet lijkt een beetje in de war te zijnquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:39 schreef gerbenp het volgende:
Bedankt voor de waarschuwing Hans, dan kan ik even doen wat ik wil doen.
Karma Police?! die plaat is briljant johquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:41 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
tja, der zijn gewoon van die platen waar geen fatsoenlijke overgangen uit te halen zijn, dit is er 1, net zoals Karma Police.. irriteer ik me ook altijd aan
understatementquote:
Nee, de site is iets te inhalig met informatie, al een tijdje.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:42 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Dalet lijkt een beetje in de war te zijn
Ja, volgens mij is het beste om na die plaat de reclame in te starten.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Karma Police?! die plaat is briljant joh
natuurlijk is die briljant, maar het is gewoon altijd vervelend dat er geen goede plaat aan vast te knopen is, deels omdat het zon verschrikkelijk goeie plaat is (dus al het andere valt tegen) maar ook omdat het uittro(?) zo is dat er geen fatsoenlijke overgang te maken isquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Karma Police?! die plaat is briljant joh
goed idee jaquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:45 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ja, volgens mij is het beste om na die plaat de reclame in te starten.
Eerst een paar seconden stilte en dan de reclamequote:Op vrijdag 30 april 2010 21:45 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
ah, op die manierquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:46 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
natuurlijk is die briljant, maar het is gewoon altijd vervelend dat er geen goede plaat aan vast te knopen is, deels omdat het zon verschrikkelijk goeie plaat is (dus al het andere valt tegen) maar ook omdat het uittro(?) zo is dat er geen fatsoenlijke overgang te maken is
UIT! HET! RAAAAAAAM!quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:47 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik vraag me af wat Gerard met die brandblusser van plan is
quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:45 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |