Lijkt me wel dan.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:34 schreef Sirolf het volgende:
Ah, Ekdom is er dus NIET vannacht. Wie dan wel? Roos?
2 unlimited met lady gaga vergelijkenquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
Het is strak geproduceerd, maar dat was 2 Unlimited ook.
Wederom niets aan toe te voegen. Gewoon even stil zijn en goed luisteren naar de tekst. Kippenvel werkquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:34 schreef Timo20 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAA Sunscreen![]()
![]()
![]()
de beste plaat van de afgelopen 15 jaar
Best tekst for surequote:Op vrijdag 30 april 2010 21:34 schreef Timo20 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAA Sunscreen![]()
![]()
![]()
de beste plaat (of beste tekst) van de afgelopen 15 jaar
quote:Wie A zegt, moet ook NUS zeggen (zeg maar) @gerardekdom #ekstraweekend
quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wederom niets aan toe te voegen. Gewoon even stil zijn en goed luisteren naar de tekst. Kippenvel werk
Vandaag nog geen alcohol gehad, maar daar voor heb ik op vakantie wel genoeg gehad om 10 alcholisten een jaar lang mee te plezierenquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:36 schreef Bol_Wan het volgende:
nondekneiter wat een tempo mensen, weet iedereen zeker dat ze alleen alcohol ophebben en geen speed
Jup, herkenbaar iddquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:36 schreef Timo20 het volgende:
[..]absoluut. Als je een k*t dag hebt zet je deze op en luister je ernaar. Echt opbeurend IMHO
Ik heb vannacht 1 cola bessen, 1 wijntje en 3 Cola Beerenburg uit blik gehad. Die laatste waren FUNESTquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:37 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Vandaag nog geen alcohol gehad, maar daar voor heb ik op vakantie wel genoeg gehad om 10 alcholisten een jaar lang mee te plezieren![]()
Toch nietquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:37 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Hopelijk hebben ze die overgeslagen
10 maar?quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:37 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Vandaag nog geen alcohol gehad, maar daar voor heb ik op vakantie wel genoeg gehad om 10 alcholisten een jaar lang mee te plezieren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |