Hèhè, eindelijk antwoordquote:
de dilemma's op een vrijdagavond hequote:
Jij begrijpt mequote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:30 schreef gerbenp het volgende:
Ben er weer van door, misschien tot straks nog even!
neuh, zijn nog niet zo bekend.. ben ook niet diep onder de indruk op het momentquote:
jaquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:41 schreef Waalwijker het volgende:
Vannacht hopelijk wel gewoon de Freaknacht met Giel?
Ja, heeft Michiel via Twitter bevestigd.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:41 schreef Waalwijker het volgende:
Vannacht hopelijk wel gewoon de Freaknacht met Giel?
dat is wel lang iddquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, heeft Michiel via Twitter bevestigd.
Maar ik ga pitten, ben al vanaf 3.30 wakker.![]()
Lator
quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, heeft Michiel via Twitter bevestigd.
Maar ik ga pitten, ben al vanaf 3.30 wakker.![]()
Lator
Heldquote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:46 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik ook vanaf half 4, maar dan gistermiddag![]()
ga dus ook maar eens
Books for Boxes, nog maar even wakker blijven dusquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:47 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ik kijk al erg uit naar de plaat die zo meteen komt... iets met boeken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |