abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 april 2010 @ 22:21:43 #276
227782 Brennel
Let the music play
pi_80886984
Ik ben een echte trucker, heb een hele grote klep
Ik weeg wel 16 ton, heb een nummerplaat met .... ?
Ik ben de zon in de zomer. De sneeuw in de winter. En de druppel die de lente doet overlopen.
Nou jij.
pi_80887023
...met BEP!
  vrijdag 30 april 2010 @ 22:23:06 #278
297788 FlorentijnH
Goedemiddag!
  vrijdag 30 april 2010 @ 22:24:06 #279
227782 Brennel
Let the music play
pi_80887081
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 22:22 schreef moveyourass-kevin het volgende:
...met BEP!
Hèhè, eindelijk antwoord danku!
Ik ben de zon in de zomer. De sneeuw in de winter. En de druppel die de lente doet overlopen.
Nou jij.
pi_80887148
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 22:24 schreef Brennel het volgende:

[..]

Hèhè, eindelijk antwoord danku!
de dilemma's op een vrijdagavond he
"If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
  vrijdag 30 april 2010 @ 22:27:09 #281
227782 Brennel
Let the music play
pi_80887214
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 22:25 schreef Bol_Wan het volgende:

[..]

de dilemma's op een vrijdagavond he
Jij begrijpt me
Ik ben de zon in de zomer. De sneeuw in de winter. En de druppel die de lente doet overlopen.
Nou jij.
pi_80887250
Dat radio 1 / 3fm verhaal laten we wel aan Floris over, misschien kan ie er wel wat van maken
pi_80887353
Ben er weer van door, misschien tot straks nog even!
pi_80887356
ben net weer achter het nadeel van de zomer gekomen, MUGGEN!
"If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
pi_80887361
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 22:30 schreef gerbenp het volgende:
Ben er weer van door, misschien tot straks nog even!
"If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 30 april 2010 @ 22:34:49 #286
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_80887509
Watskeburt
Blijft geniaal nummer
  vrijdag 30 april 2010 @ 22:39:17 #287
123170 alors
zlata1234
pi_80887691
Ik ken ze niet Is dat erg?
know'm sayin?
×
word? word.
pi_80887754
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 22:39 schreef alors het volgende:
Ik ken ze niet Is dat erg?
neuh, zijn nog niet zo bekend.. ben ook niet diep onder de indruk op het moment
"If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
  vrijdag 30 april 2010 @ 22:40:57 #289
123170 alors
zlata1234
pi_80887755
fap fap die zangert

Klinkt lekker hoor
know'm sayin?
×
word? word.
pi_80887784
Vannacht hopelijk wel gewoon de Freaknacht met Giel?
Hitradio 3.
pi_80887897
TROS!
"If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
  vrijdag 30 april 2010 @ 22:45:02 #292
123170 alors
zlata1234
pi_80887917
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 22:41 schreef Waalwijker het volgende:
Vannacht hopelijk wel gewoon de Freaknacht met Giel?
ja
know'm sayin?
×
word? word.
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 30 april 2010 @ 22:45:07 #293
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_80887922
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 22:41 schreef Waalwijker het volgende:
Vannacht hopelijk wel gewoon de Freaknacht met Giel?
Ja, heeft Michiel via Twitter bevestigd.

Maar ik ga pitten, ben al vanaf 3.30 wakker.
Lator
  vrijdag 30 april 2010 @ 22:46:37 #294
297788 FlorentijnH
Goedemiddag!
pi_80887985
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 22:45 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Ja, heeft Michiel via Twitter bevestigd.

Maar ik ga pitten, ben al vanaf 3.30 wakker.
Lator
dat is wel lang idd
pi_80887990
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 22:45 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Ja, heeft Michiel via Twitter bevestigd.

Maar ik ga pitten, ben al vanaf 3.30 wakker.
Lator


ik ook vanaf half 4, maar dan gistermiddag

ga dus ook maar eens
"If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
  vrijdag 30 april 2010 @ 22:46:51 #296
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_80887995
quote:
Held

On another note: de nieuwe Tiga is fokking fijn:




Ik zie die bbq en dat strand al voor me
  vrijdag 30 april 2010 @ 22:47:16 #297
297788 FlorentijnH
Goedemiddag!
pi_80888018
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 22:46 schreef Bol_Wan het volgende:

[..]



ik ook vanaf half 4, maar dan gistermiddag

ga dus ook maar eens
pi_80888039
ik kijk al erg uit naar de plaat die zo meteen komt... iets met boeken!
  vrijdag 30 april 2010 @ 22:48:08 #299
123170 alors
zlata1234
pi_80888054
Dit is ook zo'n goede plaat Beans & Fatback
know'm sayin?
×
word? word.
pi_80888104
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 22:47 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ik kijk al erg uit naar de plaat die zo meteen komt... iets met boeken!
Books for Boxes, nog maar even wakker blijven dus
"If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')