quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
te lui.quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:37 schreef Ayca het volgende:
[..]
Moet jij je ondertitel niet veranderen?
Te gay voor jouquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:39 schreef Ayca het volgende:
[..]
En wie is die gast met dat blauwe haar in je ava?
Voor bustuurskunde hoef je helemaal niet slim te zijn!quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Heul nie, ik ben tantoe slim. Ik zit op EUR.
Klopt, niet hoeven, maar moeten.quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Voor bustuurskunde hoef je helemaal niet slim te zijn!
Eens.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:34 schreef Julis het volgende:
Verdomme, wat walg ik toch van Turken. Altijd weer die Turke, hé.
Eens. Terechte opmerking. Goed punt. Een waarheid als een koe.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:34 schreef Julis het volgende:
Verdomme, wat walg ik toch van Turken. Altijd weer die Turke, hé.
Neehoor dat niet.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:23 schreef Rookert het volgende:
[..]
Turken zijn gewoon vermoeiend in het onderhouden van relaties
Turks kwartiertje enzo (altijd te laat komenquote:
..avond. Halve avond.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 02:51 schreef Turquaz52 het volgende:
Turks kwartier is in het nederlands variërend van 1,5 uur tot een halve middag
Psst hè meisje...quote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
VOOR HET EERST IN M'N LEVEN WEEG IK BOVEN DE 50!!!!!![]()
![]()
En die wasquote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
misschien was het toch jouw tip!!!!
huh volgens mij denk je het verkeerde, want voor jouw tip was er niets te regelen? zit je op mobiel? pmquote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:33 schreef Rookert het volgende:
Dan weet ik het misschien, maar hoe heb je dat dan geregeld
lekker veel foto's van mezelf maken met dit gewicht.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:37 schreef Rookert het volgende:
Ah dat, ja dat zou best kunnen, maar dan weeg je vanavond minder denk ikgeniet er nog even van
Dankjequote:
Dankjequote:
Dankjequote:
Jij ook bedanktquote:
je kan ook overdrijven..quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:07 schreef Rookert het volgende:
Hij komt eraan, ik moet even Priscilla de deur uit schoppen
Haha wat schattig.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 02:49 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Turks kwartiertje enzo (altijd te laat komen)
MAAR het is weer goed. Nog bijna een tompoucen-gevecht gehad met hemwat een kleuters zijn wij zeg.
![]()
![]()
Die ken ik helemaal niet. Even luisteren.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Is erg moved by 'Keske tanimasaydim seni' van Murat Gogebakan.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Die ken ik helemaal niet. Even luisteren.
Omdat Al-Masri Arabisch anaal heeft verkracht?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:38 schreef o.us het volgende:
[..]
Waarom doet mij dat altijd denken aan een Egyptische serie/film?
Hij praat alleen maar. Saai.quote:
Ayyuzlumquote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Iewh.![]()
Nee, Murat Gogebakan is goed (en hij is mijn hemso).![]()
Ook mooi.quote:
Nou ik was eigenlijk best boos toen hij die tompouce in m'n gezicht smeerde.quote:
Hehe.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:46 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Nou ik was eigenlijk best boos toen hij die tompouce in m'n gezicht smeerde.![]()
Maar daarna kon ik er de lol wel van inzien.
Hij vond dat ik een hapje moest nemen maar ik wilde niet.. tsja.
Ken Ayrilik en Bu Askam van hem. Past wel beetje ander zelfde genre iddquote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ook mooi.![]()
Vind je Murat Kekilli ook goed? Hij is ook zo'n schreeuw-Adanali net als Murat Gogebakan.
Ander zelfde genre?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ken Ayrilik en Bu Askam van hem. Past wel beetje ander zelfde genre idd
Ik zie het zo Tijd=Geld Geld=Tijd Dus hoe beter je het kunt besteden hoe beter het voor je isquote:
Op FOK! voor danny misschien, maar voor jou?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:06 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Ik zie het zo Tijd=Geld Geld=Tijd Dus hoe beter je het kunt besteden hoe beter het voor je is
Volgens mij zijn Egyptenaren een stelletje slissende faalhazen!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Omdat Al-Masri Arabisch anaal heeft verkracht?
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Op FOK! voor danny misschien, maar voor jou?
Net zoals semi Omaanse zakenmannen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn Egyptenaren een stelletje slissende faalhazen!
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Net zoals semi Omaanse zakenmannen.
Koningendag? We hebben nog altijd een koningin lan!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:52 schreef IHVK het volgende:
Ik probeer wel sinds gisteren naar Rotterdam te gaan.
Koningendag. Ns. Treinen.
Faalhaas, misschien. Maar slissend? Nee.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Net zoals semi Omaanse zakenmannen.
Het is 'guzelligin' niet 'guzeligin'.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Correctie: Guzeligin aklimi basimdan aldi.
Een soort habbo hotel maar dan voor WoW-spelers die geen wowabonnement kunnen betalenquote:
WoW zuigt je kan zo Private Serverquote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een soort habbo hotel maar dan voor WoW-spelers die geen wowabonnement kunnen betalen
Bilmiyorum..quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hehe.![]()
Jullie zijn echt zwaar verliefd.
Schiedam.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:16 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
OMG OMG ~! OMG OMG ~!
Onder Welke steen kom jij
Zelfs dat zeg je slissend.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Faalhaas, misschien. Maar slissend? Nee.
En hoe lang is het al geleden?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:18 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Bilmiyorem..
Pff net het ziekenhuis gebeld. Gaat niet goed met het herstel van m'n keel. Verga nogsteeds van de pijn en m'n pijnstillers zijn op. Die man belt me zo terug, ben benieuwd.![]()
Turkse taalpuristen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het is 'guzelligin' niet 'guzeligin'.
Slijmbal.![]()
Ben biliyorum ama.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:18 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Bilmiyorum..
Pff net het ziekenhuis gebeld. Gaat niet goed met het herstel van m'n keel. Verga nogsteeds van de pijn en m'n pijnstillers zijn op. Die man belt me zo terug, ben benieuwd.![]()
Nee ik bedoelde echt bilmiyorum als in ik weet het niet.quote:
Sulanma topu.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Turkse taalpuristen.
Sensin sulanmatopu.
Ik heb van Hans Andersquote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:20 schreef Rookert het volgende:
Ik ga lenzen nemen, maar weet niet welke opticien
Hahaquote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ben biliyorum ama.![]()
Hmm, dat is echt klote.
Ja weet ik, maar ik zette er gewoon een e neer.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:22 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde echt bilmiyorum als in ik weet het niet.
Ehm, 10 dagen nu. Na een week zou je in principe alles weer moeten kunnen.
Ik droomde vandaag dat ik heel graag kleurlenzen wilde maar het mocht niet van mijn moeder. Echt, ik deed er alles aan om aan kleurlenzen te komen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:20 schreef Rookert het volgende:
Ik ga lenzen nemen, maar weet niet welke opticien
Meisjes wil jij niet nat hebben?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:23 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Dat betekent gewoon een bal om nat van te worden
.
Ik heb knopjes.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:24 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
You Fok! with me, You Fok! With all!
Diep in je wil je dus kleurenlenzen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik droomde vandaag dat ik heel graag kleurlenzen wilde maar het mocht niet van mijn moeder. Echt, ik deed er alles aan om aan kleurlenzen te komen.![]()
![]()
En dat terwijl ik irl mensen die kleurlenzen dragen echt losers vind. Het ziet er zo nep uit.
Ik heb tot nu toe alleen maar van Hans andersquote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:24 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik heb verhaal gehoord dat ze niet zo chill waren
Heb wel een bril van ze
Eens. Mensen die het niet kunnen hebben dat ze geen blauwe ogen hebbenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik droomde vandaag dat ik heel graag kleurlenzen wilde maar het mocht niet van mijn moeder. Echt, ik deed er alles aan om aan kleurlenzen te komen.![]()
![]()
En dat terwijl ik irl mensen die kleurlenzen dragen echt losers vind. Het ziet er zo nep uit.
Blauwe ogen + bruin/zwart haar. Hmmmm.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Eens. Mensen die het niet kunnen hebben dat ze geen blauwe ogen hebben. Tsss!
Ik verwachtte al zo'n reactie van je.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Eens. Mensen die het niet kunnen hebben dat ze geen blauwe ogen hebben. Tsss!
Ohhh hahahquote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar ik zette er gewoon een e neer.![]()
Kan het niet een paar dagen korter of langer zijn? Nu ik jou zo hoor heb ik echt geluk gehad, ik voelde er niets van.
Ik vind het best lijp, had laatst voor 1 euro een pimp zonnebril gekocht in Groningenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haha, nee, echt niet. Ik vind ze echt lelijk.
Is Maartjeh een meisjequote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bortecinem, bilmiyorem, maartjeh
vergeet ik iemand?
Je vergeet mij.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
vergeet ik iemand?
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee joh, da's een Nederlandse mannennaam.
Ik was 11 bijna 12 volgens mij, maar toen hoorde het volgens het ziekenhuis ook pijn te doen.. al dat ijs dat mn ma had ingekocht heb ik niet eens aangeraakt toen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:27 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ohhh hahah![]()
![]()
Geen flauw idee. Volgens mij wel hoor, maar dan nog zou het met de dag beter moeten gaan. Bij mij is het herstel wel gebeurd, alleen ik ben op een bepaald punt blijven hangen in m'n herstel en nu gaat 't niet beter zeg maar..![]()
Hoe oud was jij toen ze eruit gehaald zijn?
Kuifje?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:30 schreef Bortecinem het volgende:
Oh jij met de blonde haren en blauwe ogen, waar ben je? Waar ben je? Waar ben je vriend?
Tintintintininininitininin.
wil je mijn naam niet gebruiken bij dit soort dingenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
vergeet ik iemand?
Pas maar op dat je niet ineens opstaat dan..quote:
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:32 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Pas maar op dat je niet ineens opstaat dan..
Je bedoelt Nijmegen. Sjeez, Kubiquote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:28 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Ik vind het best lijp, had laatst voor 1 euro een pimp zonnebril gekocht in Groningen
Tamam saygi deger bacimquote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
wil je mijn naam niet gebruiken bij dit soort dingen
dankjewel
Busted.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hehe, je klinkt nu echt als een Turkse vrouw.
Ama ik heet ook geen Maartje.quote:
Oh nou da's wel heel fijn! Met je oor? Hmm. M'n oren doen wel zeer.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik was 11 bijna 12 volgens mij, maar toen hoorde het volgens het ziekenhuis ook pijn te doen.. al dat ijs dat mn ma had ingekocht heb ik niet eens aangeraakt toen.Bij mij hadden ze ook iets met mn oor gedaan?
Ja volgens mij hadden ze ook iets in mn oren gedaan..quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:34 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ama ik heet ook geen Maartje.![]()
![]()
![]()
[..]
Oh nou da's wel heel fijn! Met je oor? Hmm. M'n oren doen wel zeer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aw gosh you got no Nuts.
Koca kari?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je moet een nieuw woord verzinnen om mijn leeftijd aan te duiden.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:36 schreef Squirrel.D het volgende:
Mijn kameraad had gisteren een leuke mop:
Waarom straft Allah geen Turken?Wat een sukkel! Heb je hem geslagen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom straft Allah geen Turken?Wat is een kartonnen doos onder een stoplicht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Natuurlijk nietquote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat een sukkel! Heb je hem geslagen?
Waarom straft Allah geen Turken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:37 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat is een kartonnen doos onder een stoplicht?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kiskanma zilli.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja echt twee perfecte woorden om jouw leeftijd mee aan te duiden.
ze komen met 1000 den en er werkt maar 1quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:39 schreef Triggershot het volgende:
Wat is overeenkomst tussen Turken en sperma?
Er zijn er miljoenen van en maar eentje werktquote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:39 schreef Triggershot het volgende:
Wat is overeenkomst tussen Turken en sperma?
mijn versie was miljoenen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:39 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
ze komen met 1000 den en er werkt maar 1
Jij snapt umquote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:39 schreef Rookert het volgende:
[..]
Er zijn er miljoenen van en maar eentje werkt![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ijn-als-sperma.dhtml
Waarom noem je mij zilli? Zilli betekent hoer in het Turks. Maar toch noemt iedereen mij altijd zilli door mijn naam.quote:
Wallah? Echt in trant van orupsu, vahise, kaltak, kahbe? Sorry Melegimquote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarom noem je mij zilli? Zilli betekent hoer in het Turks. Maar toch noemt iedereen mij altijd zilli door mijn naam.
Sneuquote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Een jonge die ik ken heeft Ataturk zijn handtekening op zijn onderarm laten tattooeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is een turkse vrouw op een fiets???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom wil elke turk een speedboot?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aw gosh you got no Nuts.![]()
Nou ja, vroeger eigenlijk wel. Maar nu gebruikt iedereen het meer als 'trutje' zeg maar.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wallah? Echt in trant van orupsu, vahise, kaltak, kahbe? Sorry Melegim
![]()
Het is al goed.![]()
![]()
Had maar het lef om me niet te vergeven, kom nou je bent een vrouw, onderdanig.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nou ja, vroeger eigenlijk wel. Maar nu gebruikt iedereen het meer als 'trutje' zeg maar.![]()
Het is al goed.![]()
![]()
Wtf? Omg.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Had maar het lef om me niet te vergeven, kom nou je bent een vrouw, onderdanig.
*Pakt deegroller*![]()
Wat diss je me.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wie komt er nou over als een oud Turks vrouw?
![]()
Haha.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:50 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Ja man maak geen vrouwen grappen!
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Niksquote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:58 schreef Bortecinem het volgende:
Wat heb je je zus eigenlijk gegeven voor haar verjaardag?
![]()
Ze moet mij nog al haar beloftes innen.
Nou bedanktquote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hahaha maar hij is nog klein. Yani, o anlamda degil.
Waarom straft Allah geen Turken?Goeie, die onthoud ik voor het geval dat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.![]()
mij wel?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hahaha maar hij is nog klein. Yani, o anlamda degil.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Goeie, die onthoud ik voor het geval dat!
Aw gosh you got no Nuts.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: