WoW zuigt je kan zo Private Serverquote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een soort habbo hotel maar dan voor WoW-spelers die geen wowabonnement kunnen betalen
Bilmiyorum..quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hehe.![]()
Jullie zijn echt zwaar verliefd.
Schiedam.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:16 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
OMG OMG ~! OMG OMG ~!
Onder Welke steen kom jij
Zelfs dat zeg je slissend.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Faalhaas, misschien. Maar slissend? Nee.
En hoe lang is het al geleden?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:18 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Bilmiyorem..
Pff net het ziekenhuis gebeld. Gaat niet goed met het herstel van m'n keel. Verga nogsteeds van de pijn en m'n pijnstillers zijn op. Die man belt me zo terug, ben benieuwd.![]()
Turkse taalpuristen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het is 'guzelligin' niet 'guzeligin'.
Slijmbal.![]()
Ben biliyorum ama.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:18 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Bilmiyorum..
Pff net het ziekenhuis gebeld. Gaat niet goed met het herstel van m'n keel. Verga nogsteeds van de pijn en m'n pijnstillers zijn op. Die man belt me zo terug, ben benieuwd.![]()
Nee ik bedoelde echt bilmiyorum als in ik weet het niet.quote:
Sulanma topu.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Turkse taalpuristen.
Sensin sulanmatopu.
Ik heb van Hans Andersquote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:20 schreef Rookert het volgende:
Ik ga lenzen nemen, maar weet niet welke opticien
Hahaquote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ben biliyorum ama.![]()
Hmm, dat is echt klote.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |