Tamam saygi deger bacimquote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
wil je mijn naam niet gebruiken bij dit soort dingen
dankjewel
Busted.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hehe, je klinkt nu echt als een Turkse vrouw.
Ama ik heet ook geen Maartje.quote:
Oh nou da's wel heel fijn! Met je oor? Hmm. M'n oren doen wel zeer.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik was 11 bijna 12 volgens mij, maar toen hoorde het volgens het ziekenhuis ook pijn te doen.. al dat ijs dat mn ma had ingekocht heb ik niet eens aangeraakt toen.Bij mij hadden ze ook iets met mn oor gedaan?
Ja volgens mij hadden ze ook iets in mn oren gedaan..quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:34 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ama ik heet ook geen Maartje.![]()
![]()
![]()
[..]
Oh nou da's wel heel fijn! Met je oor? Hmm. M'n oren doen wel zeer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aw gosh you got no Nuts.
Koca kari?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je moet een nieuw woord verzinnen om mijn leeftijd aan te duiden.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:36 schreef Squirrel.D het volgende:
Mijn kameraad had gisteren een leuke mop:
Waarom straft Allah geen Turken?Wat een sukkel! Heb je hem geslagen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom straft Allah geen Turken?Wat is een kartonnen doos onder een stoplicht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Natuurlijk nietquote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat een sukkel! Heb je hem geslagen?
Waarom straft Allah geen Turken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:37 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat is een kartonnen doos onder een stoplicht?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |