quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee joh, da's een Nederlandse mannennaam.
Ik was 11 bijna 12 volgens mij, maar toen hoorde het volgens het ziekenhuis ook pijn te doen.. al dat ijs dat mn ma had ingekocht heb ik niet eens aangeraakt toen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:27 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ohhh hahah![]()
![]()
Geen flauw idee. Volgens mij wel hoor, maar dan nog zou het met de dag beter moeten gaan. Bij mij is het herstel wel gebeurd, alleen ik ben op een bepaald punt blijven hangen in m'n herstel en nu gaat 't niet beter zeg maar..![]()
Hoe oud was jij toen ze eruit gehaald zijn?
Kuifje?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:30 schreef Bortecinem het volgende:
Oh jij met de blonde haren en blauwe ogen, waar ben je? Waar ben je? Waar ben je vriend?
Tintintintininininitininin.
wil je mijn naam niet gebruiken bij dit soort dingenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bortecinem, bilmiyorem, maartjeh
vergeet ik iemand?
Pas maar op dat je niet ineens opstaat dan..quote:
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:32 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Pas maar op dat je niet ineens opstaat dan..
Je bedoelt Nijmegen. Sjeez, Kubiquote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:28 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Ik vind het best lijp, had laatst voor 1 euro een pimp zonnebril gekocht in Groningen
Tamam saygi deger bacimquote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
wil je mijn naam niet gebruiken bij dit soort dingen
dankjewel
Busted.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hehe, je klinkt nu echt als een Turkse vrouw.
Ama ik heet ook geen Maartje.quote:
Oh nou da's wel heel fijn! Met je oor? Hmm. M'n oren doen wel zeer.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik was 11 bijna 12 volgens mij, maar toen hoorde het volgens het ziekenhuis ook pijn te doen.. al dat ijs dat mn ma had ingekocht heb ik niet eens aangeraakt toen.Bij mij hadden ze ook iets met mn oor gedaan?
Ja volgens mij hadden ze ook iets in mn oren gedaan..quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:34 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ama ik heet ook geen Maartje.![]()
![]()
![]()
[..]
Oh nou da's wel heel fijn! Met je oor? Hmm. M'n oren doen wel zeer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aw gosh you got no Nuts.
Koca kari?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je moet een nieuw woord verzinnen om mijn leeftijd aan te duiden.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:36 schreef Squirrel.D het volgende:
Mijn kameraad had gisteren een leuke mop:
Waarom straft Allah geen Turken?Wat een sukkel! Heb je hem geslagen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom straft Allah geen Turken?Wat is een kartonnen doos onder een stoplicht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Natuurlijk nietquote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat een sukkel! Heb je hem geslagen?
Waarom straft Allah geen Turken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:37 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat is een kartonnen doos onder een stoplicht?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kiskanma zilli.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja echt twee perfecte woorden om jouw leeftijd mee aan te duiden.
ze komen met 1000 den en er werkt maar 1quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:39 schreef Triggershot het volgende:
Wat is overeenkomst tussen Turken en sperma?
Er zijn er miljoenen van en maar eentje werktquote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:39 schreef Triggershot het volgende:
Wat is overeenkomst tussen Turken en sperma?
mijn versie was miljoenen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:39 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
ze komen met 1000 den en er werkt maar 1
Jij snapt umquote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:39 schreef Rookert het volgende:
[..]
Er zijn er miljoenen van en maar eentje werkt![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ijn-als-sperma.dhtml
Waarom noem je mij zilli? Zilli betekent hoer in het Turks. Maar toch noemt iedereen mij altijd zilli door mijn naam.quote:
Wallah? Echt in trant van orupsu, vahise, kaltak, kahbe? Sorry Melegimquote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarom noem je mij zilli? Zilli betekent hoer in het Turks. Maar toch noemt iedereen mij altijd zilli door mijn naam.
Sneuquote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Een jonge die ik ken heeft Ataturk zijn handtekening op zijn onderarm laten tattooeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is een turkse vrouw op een fiets???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom wil elke turk een speedboot?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aw gosh you got no Nuts.![]()
Nou ja, vroeger eigenlijk wel. Maar nu gebruikt iedereen het meer als 'trutje' zeg maar.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wallah? Echt in trant van orupsu, vahise, kaltak, kahbe? Sorry Melegim
![]()
Het is al goed.![]()
![]()
Had maar het lef om me niet te vergeven, kom nou je bent een vrouw, onderdanig.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nou ja, vroeger eigenlijk wel. Maar nu gebruikt iedereen het meer als 'trutje' zeg maar.![]()
Het is al goed.![]()
![]()
Wtf? Omg.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Had maar het lef om me niet te vergeven, kom nou je bent een vrouw, onderdanig.
*Pakt deegroller*![]()
Wat diss je me.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wie komt er nou over als een oud Turks vrouw?
![]()
Haha.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:50 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Ja man maak geen vrouwen grappen!
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Niksquote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:58 schreef Bortecinem het volgende:
Wat heb je je zus eigenlijk gegeven voor haar verjaardag?
![]()
Ze moet mij nog al haar beloftes innen.
Nou bedanktquote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hahaha maar hij is nog klein. Yani, o anlamda degil.
Waarom straft Allah geen Turken?Goeie, die onthoud ik voor het geval dat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.![]()
mij wel?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hahaha maar hij is nog klein. Yani, o anlamda degil.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Goeie, die onthoud ik voor het geval dat!
Aw gosh you got no Nuts.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: