Ja weet ik, maar ik zette er gewoon een e neer.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:22 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde echt bilmiyorum als in ik weet het niet.
Ehm, 10 dagen nu. Na een week zou je in principe alles weer moeten kunnen.
Ik droomde vandaag dat ik heel graag kleurlenzen wilde maar het mocht niet van mijn moeder. Echt, ik deed er alles aan om aan kleurlenzen te komen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:20 schreef Rookert het volgende:
Ik ga lenzen nemen, maar weet niet welke opticien
Meisjes wil jij niet nat hebben?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:23 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Dat betekent gewoon een bal om nat van te worden
.
Ik heb knopjes.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:24 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
You Fok! with me, You Fok! With all!
Diep in je wil je dus kleurenlenzen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik droomde vandaag dat ik heel graag kleurlenzen wilde maar het mocht niet van mijn moeder. Echt, ik deed er alles aan om aan kleurlenzen te komen.![]()
![]()
En dat terwijl ik irl mensen die kleurlenzen dragen echt losers vind. Het ziet er zo nep uit.
Ik heb tot nu toe alleen maar van Hans andersquote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:24 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik heb verhaal gehoord dat ze niet zo chill waren
Heb wel een bril van ze
Eens. Mensen die het niet kunnen hebben dat ze geen blauwe ogen hebbenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik droomde vandaag dat ik heel graag kleurlenzen wilde maar het mocht niet van mijn moeder. Echt, ik deed er alles aan om aan kleurlenzen te komen.![]()
![]()
En dat terwijl ik irl mensen die kleurlenzen dragen echt losers vind. Het ziet er zo nep uit.
Blauwe ogen + bruin/zwart haar. Hmmmm.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Eens. Mensen die het niet kunnen hebben dat ze geen blauwe ogen hebben. Tsss!
Ik verwachtte al zo'n reactie van je.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Eens. Mensen die het niet kunnen hebben dat ze geen blauwe ogen hebben. Tsss!
Ohhh hahahquote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar ik zette er gewoon een e neer.![]()
Kan het niet een paar dagen korter of langer zijn? Nu ik jou zo hoor heb ik echt geluk gehad, ik voelde er niets van.
Ik vind het best lijp, had laatst voor 1 euro een pimp zonnebril gekocht in Groningenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haha, nee, echt niet. Ik vind ze echt lelijk.
Is Maartjeh een meisjequote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bortecinem, bilmiyorem, maartjeh
vergeet ik iemand?
Je vergeet mij.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bortecinem, bilmiyorem, maartjeh
vergeet ik iemand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |