quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:31 schreef leonieke het volgende:
En hebben jullie dat ook dat als je op een bepaald moment naar je kind kijkt die gewoon heerlijk ligt te slapen dat de tranen in je ogen springen, gewoon omdat je zo gelukkig bent dat hij/zij er is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Voordeel is wel dat ik 4 kilo ben afgevallen
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
Hier geldt het momenteel alleszins voor de beide ouders jaquote:Op vrijdag 30 april 2010 18:15 schreef freecell het volgende:
samenvatting: de babies slapen beter dan de ouders in dit topic
uhhhh ja mijn beebje heeft weer geslapen van 22:15 tot 10:00 uur vandaag! super!!!quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:15 schreef freecell het volgende:
samenvatting: de babies slapen beter dan de ouders in dit topic
Ben je vandaag begonnen met die lactulose? Rienk poepte bij mij pas na 3 dagen! (Maar ik durfde ook niet de volle hoeveelheid te gevenquote:Op vrijdag 30 april 2010 18:45 schreef Beessie-Jen het volgende:
jeujjjj voor Aviva! mooi aan het groeien zeg!!!
@Vlindur: 4 kg! netjes!! das dan idd weer een voordeel ervanmaar ik hoop voor je dat het nu maar eens ophoudt en je de deur dit weekend lekker weer uitkan...
en
Evie heeft al gepoept hooreen flinke luier vol
![]()
![]()
![]()
![]()
(zal wel erg toevallig zijn als het niet van de lactulose is gekomen....)
75 is idd een mooi gewichtquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:06 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ben je vandaag begonnen met die lactulose? Rienk poepte bij mij pas na 3 dagen! (Maar ik durfde ook niet de volle hoeveelheid te geven)
En ik ben bang dat zodra de diarree over is de kilo's er wel weer aanvliegen.. Maar ik moet er nog zo'n 12 kwijt, dan vind ik het wel weer goed
75 vind ik wel een mooi gewicht denk ikHeb alleen geen echte behoefte om het er af te krijgen
Ik zou het gewoon eens proberen. WIj doen trouwens wel rijstebloem in de laatste fles. Normaal gaven wij de een-na-laatste fles rond 6 uur, maar dat hebben we dus ook ongestraft kunnen verlaten naar 19.30. Omdat je de hoeveelheid ook ophoogt van 180 naar 210, kunnen ze er net iets langer mee doen. Succes!quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:35 schreef NieuweUser het volgende:
Hoi Aoraki!
En over de flessen, fijn dat jullie naar 4 flessen zijn BJ!Willen we hier ook gaan proberen.
Aoraki, Isa maken we ook wakker om 23.00 uur, en heeft ook moeite met de ochtendfles. Misschien toch maar eens proberen dus.
Wij zijn met rijstebloem in de laatste fles begonnen omdat hij al op 5x 180ml zat en vervolgens om half 5 weer honger had... We waren dus eigenlijk steeds aan het rekken. Niet leuk om te moeten doen. Het is geen wondermiddel, maar uiteindelijk werkte het wel. Ook nu hij een fles minder nodig heeft blijf ik rijstebloem toevoegen voor een goede nachtrust (zowel voor hem als voor ons)quote:Op zaterdag 1 mei 2010 06:04 schreef NieuweUser het volgende:
Wanneer bepaal je eigenlijk om op rijstebloem over te gaan? Als je kindje blijkbaar nog niet verzadigd genoeg is en je niet meer kunt ophogen? Ben even benieuwd!
Isa ligt klaarwakker in haar bedje! Gisteren ook al rond dit tijdstip, terwijl dat al een aantal weken later is. Denk dat we ook maar eens moeten ophogen.
Veel plezier vanmiddag BJ!
Ha ha inderdaad, ze zet dan ook kracht met haar hele lichaampje! Ik heb steeds de neiging om haar te helpen, maar laat het haar toch eerst zelf proberen!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 07:12 schreef freecell het volgende:
Leuk kleed ook trouwens! (oudste hier is helemaal gek van Woezel en Pip? Hij heeft er welgeteld één! boekje van, maar herkent ze overal)
En zo',n last van dat armpjeMaar ze kómt er wel!
Oh das gek, er lijkt me toch weinig smaak aan zitten! Al zal hij wel doorhebben dat het dikker is denk ik,dat hij harder zuigen moet. (je hebt ook van Bambix een vanille variant, ook vanaf 4 mnd)quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:07 schreef Groofsken het volgende:
Ik heb R gisteren ook rijstebloem willen geven, maar meneer vond het tien keer niks en zette het op een brullen totdat hij weer een gewone fles melk in z'n mond had.
quote:Hoeveel flesvoeding moet mijn baby per dag drinken?De eerste 6 maanden: 150 tot 180 ml per kg lichaamsgewicht. Een voorbeeld: een baby van 4 kg krijgt 600 tot 720 ml per dag. Van 6 maanden tot 1 jaar: een halve liter per dag naast alle andere voeding. Je baby eet nu veel gevarieerder.
Je hoeft je geen zorgen te maken als je baby minder of meer drinkt. Belangrijk is dat je baby voldoende groeit en goed ontwikkelt. Elke baby is verschillend. Heeft je baby niet genoeg, dan mag je hem meer geven. Maar dring nooit aan!
'S nachts ook?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:17 schreef Linda2205 het volgende:
Om de 3u is wel de max, maar alsie vaker komt, moet je 'm zeker vaker aanleggen!
Persoonlijk zou ik dat wel doen ja, alsie nog zo klein is. Lotte heeft echt meer als een maand om de 3u gedronken in de nacht, soms vaker. 's Nachts drinken is enorm goed voor je productie en als Travis zich niet goed warm kan houden, kan jij wel wat extra's gebruiken.quote:
Wij hebben Thomas nooit wakker gemaakt 's nachts en zelfs toen ik in het ziekenhuis lag moet ik maar één keer meer opstaan 's nachts om hem eten te geven (dus ik reken dan ongeveer tussen 23u en 7 à 8 u). Dus zeker niet om de drie uur. Thomas is geboren op vrijdag en de maandag begon hij weeral in gewicht toe te nemen, dus had hij duidelijk geen nood aan om de 3 uur drinken.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:26 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik dat wel doen ja, alsie nog zo klein is. Lotte heeft echt meer als een maand om de 3u gedronken in de nacht, soms vaker. 's Nachts drinken is enorm goed voor je productie en als Travis zich niet goed warm kan houden, kan jij wel wat extra's gebruiken.
Overigens wil ik niet zeggen dat bijvoeden altijd slecht is hoor. Maar ik zou het wel eerst proberen met bijv. ieder uur laten drinken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |