Hoi

,
Ik laat ook nog eens wat van me horen. Ik zag in de samenvattingen van anderen dat Teigetje de 2 kilo is gepasseerd, wat goed!
Wat minder goed nieuws voor Simmu...
Ik ben heel lang niet online geweest, we zijn inmiddels verhuisd. Wat een troep heeft een mens. We zitten nog half tussen de dozen, maar het begint ergens op te lijken.
Wel heftig zo met een kleintje. We hebben afgelopen 1,5 maand het huis verbouwd, voornamelijk in het weekend, waardoor Thomas bij opa en oma zat. Doordeweeks werken etc, ik heb echt het idee dat ik hem amper heb gezien... Heel jammer, maar nu heb ik gelukkig weer genoeg tijd voor hem.
Hij doet het erg goed hier, gelukkig slaapt hij goed in het nieuwe huis. Vanmorgen heb ik hem zelf gewogen, ongeveer 7 kilo. Het doorsturen van de gegevens van het consultatiebureau schijnt heel lastig te zijn... Dus ik vrees dat zijn 6 maanden afspraak bij 7 maanden pas gaat plaatsvinden.
Inmiddels zijn we terug naar 4 flessen, ik dacht dat het nooit ging lukken, maar we moesten hem elke keer wakker maken voor de 2300 fles en een aantal dagen achterelkaar dronk hij zijn eerste fles niet leeg, Dus hebben we hem maar niet meer wakker gemaakt, nu slaapt hij van 19.30 tot 8.00. Heerlijk.
Ik ga nog ff wat dozen uitpakken, maar ik hoop nu wel weer wat meer bij te lezen en te posten, ik heb volgens mij 6 topics volledig gemist.