abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80880767
Ik val best wel flink af juist. Vlak voor mijn bevalling was ik 84 kilo, vanochtend 73,8. Zo laag is het niet meer geweest sinds ik 15 was ofzo

Alleen zijn mijn heupen volgens mij wel breder geworden want best veel broeken zitten nog strak En ik kan dus echt weinig meer verdragen om mijn middel. Alles wat een beetje strak zit gaat me pijn doen.
pi_80880835
Die heupen herken ik! Ik had nooit echt heupen, tot na Leander! Mijn gewicht was gelijk, maar ik was een stukje korter en had ineens flink wat heupen
Afvallen gaat hier momenteel niet stabiel rond de 73.... Ik slaap minder, dus eet meer. En als ik woest ga lijnen krijg ik van die eetuitbarstingen schiet ook niet op.
Dus nu probeer ik maar zo gezond mogelijk te eten...
pi_80881220
Hoi!

Eindelijk heel eventjes om weer eens een post te plaatsen! Een paar dingen die ik onthouden heb:

Keshet, wat fijn dat Teigetje de 2 kilo grens gepasseerd is!!

BJ, wat slaapt Evie lekker zeg, echt een lange ruk achter elkaar, fijn!

Amaranta, geen idee of dat waterpokken zijn.

Vlindur, beterschap!

Davinia, stoera Aviva met de prikken!!! En mooi gewicht inderdaad!

Ik weet niet meer of ik het vorige week nog geplaatst heb dus sorry als ik in herhaling val! . Isa is vorige week ook weer bij het cb geweest. Met 16 weken: 5750 kilo en 60,5 cm! 's Avonds heeft ze wel wat verhoging gehad van de prikken, 38,3. 's Ochtends was het weer weg gelukkig!

Edit: Ohja, vergeet ik het helemaal te zeggen!! Afgelopen woensdag heeft Isa zich voor het eerst helemaal alleen van rug naar buik gedraaid! Daarvoor had ze soms een klein duwtje nodig. Stoer he!? Nu is ze helemaal los, want ze draait nu meedere keren per dag!
pi_80881273
Ik had al een kont en heb nu ook ineens dikke/brede heupen. Vet stom, want ik heb nu nog maar 1 goeie broek. Dus ik heb de broek aan en als ie in de was zit, dan loop ik in een joggingbroek. Echt heel charming , maar ik kan nergens 'de' broek vinden

Moet binnenkort toch maar eens gericht voor gaan shoppen. Al hoop ik dat mn 3kwarts broeken 'gewoon' nog passen

Octo, ja, drinken ben ik mee maar bij alles wat ik binnenkrijg kan ik ook bijna gelijk door naar de wc Maargoed, het zal wel weer es overgaan Gelukkig heb ik er verder geen 'last' van.

Rienk werd net wakker en schreeuwen dat ie deed! Echt heel hard heel hard huilen. Toen hij me aan kwam zag lopen ging zn mond wagen wijd open en klokken dat ie deed toen de fles zat! Binnen 5 minuten had ie 200cc leeg!

HIJ IS WEER BETER!! (Nu is het officieel )

Ik sluit af, fijn weekend allemaal! Tot gauw!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_80881398
Isa, yay lekker aan het draaien!
pi_80881964
Hoi ,

Ik laat ook nog eens wat van me horen. Ik zag in de samenvattingen van anderen dat Teigetje de 2 kilo is gepasseerd, wat goed!

Wat minder goed nieuws voor Simmu...

Ik ben heel lang niet online geweest, we zijn inmiddels verhuisd. Wat een troep heeft een mens. We zitten nog half tussen de dozen, maar het begint ergens op te lijken.
Wel heftig zo met een kleintje. We hebben afgelopen 1,5 maand het huis verbouwd, voornamelijk in het weekend, waardoor Thomas bij opa en oma zat. Doordeweeks werken etc, ik heb echt het idee dat ik hem amper heb gezien... Heel jammer, maar nu heb ik gelukkig weer genoeg tijd voor hem.
Hij doet het erg goed hier, gelukkig slaapt hij goed in het nieuwe huis. Vanmorgen heb ik hem zelf gewogen, ongeveer 7 kilo. Het doorsturen van de gegevens van het consultatiebureau schijnt heel lastig te zijn... Dus ik vrees dat zijn 6 maanden afspraak bij 7 maanden pas gaat plaatsvinden.
Inmiddels zijn we terug naar 4 flessen, ik dacht dat het nooit ging lukken, maar we moesten hem elke keer wakker maken voor de 2300 fles en een aantal dagen achterelkaar dronk hij zijn eerste fles niet leeg, Dus hebben we hem maar niet meer wakker gemaakt, nu slaapt hij van 19.30 tot 8.00. Heerlijk.

Ik ga nog ff wat dozen uitpakken, maar ik hoop nu wel weer wat meer bij te lezen en te posten, ik heb volgens mij 6 topics volledig gemist.
  vrijdag 30 april 2010 @ 20:31:07 #32
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_80882227
jeeeeeeej Rienk is weer beterrrrr!!!! wat goeddddddd!!!

isa draaaaaaaait! top!!!!

en ik baal ook van mijn lichaam hoor Freecell; iedereen geeft me complimentjes dat ik alweer zo slank ben, maar ik voel me helemaal niet slank... heb een uitgezakte buik en mijn bovenbenen voelen aan alsof ik enorm kolosaal ben....
(en jaaaaaah ik weet ook wel dat het meevalt, maar zou graag nog een paar kg lichter zijn....)

maar mag eigenlijk niet klagen... mijn BMI was ooit rond de 35 en nu 22,01

WB Aoraki! haihaiaaaai
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_80882412
Hoi Aoraki!

En over de flessen, fijn dat jullie naar 4 flessen zijn BJ! Willen we hier ook gaan proberen.
Aoraki, Isa maken we ook wakker om 23.00 uur, en heeft ook moeite met de ochtendfles. Misschien toch maar eens proberen dus.
  vrijdag 30 april 2010 @ 20:46:15 #34
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_80882898
Ik ga morgen beginnen met (verder) afbouwen van de bv. Realiseer ik me net dat ik eigenlijk geen idee heb van hoeveel kv R precies moet hebben op een dag. Ik herinner me vaag dat daar een berekening voor was?

Tot nu toe gaf ik alles op verzoek en kreeg hij kv drie flessen van 180 ml en de rest borst. Ik ben echt heel benieuwd naar welk ritme en welke hoeveelheid dit ons gaat brengen .
pi_80883758
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 20:35 schreef NieuweUser het volgende:
Hoi Aoraki!

En over de flessen, fijn dat jullie naar 4 flessen zijn BJ! Willen we hier ook gaan proberen.
Aoraki, Isa maken we ook wakker om 23.00 uur, en heeft ook moeite met de ochtendfles. Misschien toch maar eens proberen dus.
Ik zou het gewoon eens proberen. WIj doen trouwens wel rijstebloem in de laatste fles. Normaal gaven wij de een-na-laatste fles rond 6 uur, maar dat hebben we dus ook ongestraft kunnen verlaten naar 19.30. Omdat je de hoeveelheid ook ophoogt van 180 naar 210, kunnen ze er net iets langer mee doen. Succes!
Ik moet echt zeggen dat het nog meer rust geeft. Door de verbouwing waren we vaak heel vroeg al naar bed omdat we zo moe waren, en dan moet je dus steeds de wekker zetten voor die laatste fles....
  vrijdag 30 april 2010 @ 21:17:39 #36
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_80884222
Evie ligt in bed nu al! voor het eerst zo vroeg... benieuwd hoe laat ze zich morgenvroeg meldt...

schema van vandaag: 10, 14, 17:45, 20:45 uur weer 4 flessen dus...
vraag me alleen af of Evie genoeg drinkt; ze drinkt gemiddeld ongeveer 180-200 per fles.
Dus zo'n 750 tot 800 ml per dag, ze plast echter ruim voldoende. Dus denk dat het wel goed gaat zo..
(en ze is ook mooi op gewicht).
  vrijdag 30 april 2010 @ 21:23:24 #37
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_80884474
Hullo! Hoe gaat het met mijn favoriete kleine baby'tjes en hun mama's? Hebben jullie nog van het mooie weer genoten? Nouja, de middag was wel ok he?

Wij hebben vandaag lekker rondgebaggerd met Stef en hebben een hoop leuke spulletjes gevonden. Maar het mooiste dat ik heb gezien was dit:

(Op deze foto showt ons model tevens zijn nieuwe zonnehoedje )

Ik ben overigens maar half bijgelezen, dus even een voor jullie en ik ga weer verder lezen! (En mijn lief redden, ik geloof dat Stef aan meerdere kanten tegelijk ontplofte, zo aan de 'enthousiaste' reacties te horen )
3!
pi_80884542
Aoraki, we gaan het idd gewoon eens proberen! Wel even in het weekend, voor het geval ze toch 's nachts komt.

BJ, die hoeveelheid lijkt mij wel voldoende! Op het cb gaven ze aan dat Isa met 4 flessen op ongeveer 200 cc per fles zou uitkomen. Maar met bv is het natuurlijk nog wel anders.
  vrijdag 30 april 2010 @ 21:59:55 #39
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_80886108
octo, hoe werkt die ouderschapsverlofkorting?

vwb heupen, ik geef het nog een paar maanden, anders moet ik echt nwe broeken gaan kopen! keek vanochtend in de spiegel en ik had echt zo'n zandloperfiguur, maar dan onder het smalle deel wat meer zullen we maar zeggen

fijn dat rienk beter is, trouwens!
en een voor een verkouden kindje. minke? weetnietmeeruitmnhoofd

en voor rollende isa! leuk!

groof, wrs zal r 4 flessen drinken van 200cc, maar tkan ook 3x 200 en 1x 210/7 zijn. is een kwestie van proberen.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_80887284
Wij zitten nog op 5, elk 180/6 en vaak de laatste 210/7... We gaan ook met de rijstebloem beginnen binnekort misschien dat er dan een flesje af gaat...
pi_80887372
Davinia, hier staat een heldere uitleg over ouderschapsverlofkorting.

Het uurbedrag is in 2010 opgehoogd naar 4,07 euro
  zaterdag 1 mei 2010 @ 06:01:25 #42
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_80895019
goedemorgen maar weer...
blij dat Evie dus ws genoeg binnen krijgt... 1 van de 4 flessen is overigens KV hoor...

Gisteren dus om 21:15 op bed gelegd, maar dat vond Evie blijkbaar iets te vroeg; en voor het eerst in maaaaaanden ging ze dus niet slapen maar mopperen en huilen.. heb haar om 21:45 uur even weer uit bed gehaald, even lekker bij mama gelegen en om 22:30 ofzo er weer in gelegd.. en sindsdien slaapt ze gelukkig weer, net als anders. blijkbaar toch iets te snel allemaal...
(Evie ging tot een week geleden vaak pas na middernacht echt slapen...)..
de laatste week is het steeds rond 22 uur.. (en slapen tot 9:30-10:00 uur).

allemaal een heel fijn weekend alvast!

wij hebben vanmiddag een kinderverjaardag, de oudste van mijn zus is jarig en wordt 6! gaat snel hoor!
pi_80895022
Wanneer bepaal je eigenlijk om op rijstebloem over te gaan? Als je kindje blijkbaar nog niet verzadigd genoeg is en je niet meer kunt ophogen? Ben even benieuwd!

Isa ligt klaarwakker in haar bedje! Gisteren ook al rond dit tijdstip, terwijl dat al een aantal weken later is. Denk dat we ook maar eens moeten ophogen.

Veel plezier vanmiddag BJ!
pi_80895054
klinkt goed BJ

Incantrix

Ik weet het, ik heb een baby van 10 weken en ik moet niet zeuren, maar ik wilde me toch een partijtje NIET mijn bed uit net
En eigenlijk is hij heel makkelijk met slapen 's avonds en 's nachts...
pi_80895076
Das toch niet gek Freecell! Herkenbaar hoor!

Edit: En weer weg.

[ Bericht 46% gewijzigd door NieuweUser op 02-05-2010 08:59:04 ]
pi_80895092

Leuk kleed ook trouwens! (oudste hier is helemaal gek van Woezel en Pip? Hij heeft er welgeteld één! boekje van, maar herkent ze overal )

En zo',n last van dat armpje Maar ze kómt er wel!
  zaterdag 1 mei 2010 @ 08:28:56 #47
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_80895277
Isa, jij knapperd!
Is denk wel duidelijk dat ik ook helemaal gek ben van Woezel en Pip

Ik heb raad nodig
Gisteren zijn we met Tessa naar mn schoonzus, zwager en neefjes (2 en 4 jaar) gegaan. Tessa was daar steeds aan het huilen, omdat de mannetjes zo druk waren (gillen, rennen etc) Ze heeft dus echt de hele dag niet geslapen! Boven neerleggen had ook geen zin, want de mannetjes zijn erg druk! Nou is ze dus gisterenavond toen we thuis waren helemaal overstuur geraakt en wilde dus niet slapen. Heb haar uit bedje gehaald en na een hele lange tijd is ze bij me in slaap gevallen.
Het is elke keer zodra ik met Tessa op stap ga, een verjaardag of gewoon even langs waar het ietsjes drukker is (lees: meer dan 2 mensen die wat harder praten) raakt ze helemaal uit haar doen en is alleen maar aan het huilen.
Wat is nou verstandig, tegen de mensen zeggen dat we voorlopig niet op bezoek komen, omdat Tessa het niet aankan of juist wel gaan zodat ze kan wennen aan andere geluiden?
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
pi_80895358
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 06:04 schreef NieuweUser het volgende:
Wanneer bepaal je eigenlijk om op rijstebloem over te gaan? Als je kindje blijkbaar nog niet verzadigd genoeg is en je niet meer kunt ophogen? Ben even benieuwd!

Isa ligt klaarwakker in haar bedje! Gisteren ook al rond dit tijdstip, terwijl dat al een aantal weken later is. Denk dat we ook maar eens moeten ophogen.

Veel plezier vanmiddag BJ!
Wij zijn met rijstebloem in de laatste fles begonnen omdat hij al op 5x 180ml zat en vervolgens om half 5 weer honger had... We waren dus eigenlijk steeds aan het rekken. Niet leuk om te moeten doen. Het is geen wondermiddel, maar uiteindelijk werkte het wel. Ook nu hij een fles minder nodig heeft blijf ik rijstebloem toevoegen voor een goede nachtrust (zowel voor hem als voor ons)
pi_80895420
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 07:12 schreef freecell het volgende:

Leuk kleed ook trouwens! (oudste hier is helemaal gek van Woezel en Pip? Hij heeft er welgeteld één! boekje van, maar herkent ze overal )

En zo',n last van dat armpje Maar ze kómt er wel!
Ha ha inderdaad, ze zet dan ook kracht met haar hele lichaampje! Ik heb steeds de neiging om haar te helpen, maar laat het haar toch eerst zelf proberen!

Bedankt voor je antwoord Aoraki!

Marlinde, lastig hoor! Ik denk dat ik dan toch zoveel mogelijk thuis zou blijven. Of in ieder geval dan gaan op momenten dat ze niet echt hoeft te slapen zodat ze haar slaap wel krijgt.
  zaterdag 1 mei 2010 @ 08:59:00 #50
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_80895437
N-U: Tessa heeft heel veel slaap nodig, dat is het hem juist. Ze krijgt nu 6 flessen op een dag. Die drinkt ze en is een half uurtje wakker en daarna slaapt ze tot haar volgende voeding en zo heel de dag door..
Vind het moeilijk, want aan de ene kant zou ze toch moeten wennen dat we niet altijd thuis zijn maar aan de andere kant als zij daar echt niet tegen kan en steeds zo overstuur raakt wil ik niet eens meer weggaan op den uur..
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')