quote:
Was jij niet wegquote:
Hey ik dacht dat je even naar de badkamer ging om je op tefrissenquote:
Opgekut met die baggeruser.quote:
Nee, ik zit hier primaquote:Op vrijdag 30 april 2010 18:16 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Hey ik dacht dat je even naar de badkamer ging om je op tefrissenSnel met je telefoon misbruik maken van mijn wireless network!
Kom maar snel weer hierheen
Even denken.quote:
Zeg, doe eens aardig of ik vind jou niet zo aardig meer.quote:
Het is eigenlijk oncool als de vriendin de belager van het vriendje aanpakt maar jij bent zo geweldig dat ze vast begrip hebben en mij nu niet gaan uitlachenquote:Op vrijdag 30 april 2010 18:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zeg, doe eens aardig of ik vind jou niet zo aardig meer.
Nou enquote:Op vrijdag 30 april 2010 18:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zeg, doe eens aardig of ik vind jou niet zo aardig meer.
Jawel. Nu lach ik je teringhard uit.quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:26 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Het is eigenlijk oncool als de vriendin de belager van het vriendje aanpakt maar jij bent zo geweldig dat ze vast begrip hebben en mij nu niet gaan uitlachen![]()
![]()
Dat deed je alquote:Op vrijdag 30 april 2010 18:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jawel. Nu lach ik je teringhard uit.
balen... Maar ik heb LUNA!quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jawel. Nu lach ik je teringhard uit.
Ik werd vanmiddag ook vet boos op twee van die sletjes die het grappig vonden om mijn vriend bijna te laten struikelen (bijna, want het lukte ze nietquote:Op vrijdag 30 april 2010 18:26 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Het is eigenlijk oncool als de vriendin de belager van het vriendje aanpakt maar jij bent zo geweldig dat ze vast begrip hebben en mij nu niet gaan uitlachen![]()
![]()
Waarom zou je dat willen doenquote:Op vrijdag 30 april 2010 18:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik werd vanmiddag ook vet boos op twee van die sletjes die het grappig vonden om mijn vriend bijna te laten struikelen (bijna, want het lukte ze niet)
jij was toch weheg??quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik werd vanmiddag ook vet boos op twee van die sletjes die het grappig vonden om mijn vriend bijna te laten struikelen (bijna, want het lukte ze niet)
Waarom vertel je dat aan mij?quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat het van die stereotype 14 jarige sletjes zijn natuurlijkquote:Op vrijdag 30 april 2010 18:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen doen? Dat laten struikelen dan he.
Het grappige is er wel weer vanaf.quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:29 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Waarom vertel je dat aan mij?
Ik was erbij weet jeIk heb er geen geheugenverlies aan overgehouden ofzo!
het heeft zijn hoogte en diepte punten jaquote:Op vrijdag 30 april 2010 18:30 schreef naatje_1 het volgende:
TC1Is dat nou leuk? In een droom leven?
Ik ben weg gegaan, en ging naar mijn vriend. Dus ik ben niet hier (thuis). Maar wel weg (bij mijn vriend)quote:
Diep donker grot zeker nu?quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:31 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
het heeft zijn hoogte en diepte punten ja
Hah wat toevallig volgens het systeem heb je nu hetzelfde IP als Tong80.quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben weg gegaan, en ging naar mijn vriend. Dus ik ben niet hier (thuis). Maar wel weg (bij mijn vriend)
Hij leest zeker weer mee hehquote:Op vrijdag 30 april 2010 18:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben weg gegaan, en ging naar mijn vriend. Dus ik ben niet hier (thuis). Maar wel weg (bij mijn vriend)
Dus jij komt bij je vriendje op bezoek, hij in de hoop dat jullie het gaan doen maar in plaats daarvan zet je hem voor de TV en fok je verder?quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, hij zit een paar meter verderop.
ROMANTIIIIIIIIIIIIIISCH hoor, echtquote:Op vrijdag 30 april 2010 18:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, hij zit een paar meter verderop.
squote:Op vrijdag 30 april 2010 18:35 schreef henrydg het volgende:
Maare DeLuna, verklaar eens waarom jij en The_Chosen_1 opeens hetzelde IP hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee. In de werkkamer staan twee computers, hij voor de ene, ik voor de andere. Straks gaan we eten en daarna zie je me niet meer terug.quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:35 schreef henrydg het volgende:
[..]
Dus jij komt bij je vriendje op bezoek, hij in de hoop dat jullie het gaan doen maar in plaats daarvan zet je hem voor de TV en fok je verder?
tong80, TC1 en ik wonen in 1 huis jwtochquote:Op vrijdag 30 april 2010 18:35 schreef henrydg het volgende:
Maare DeLuna, verklaar eens waarom jij en The_Chosen_1 opeens hetzelde IP hebben?
Serieus? Waar is tong dan?quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
tong80, TC1 en ik wonen in 1 huis jwtoch
dacht het niet! Ik zit al in bad... Ik heb zometeen een etentje namelijk... dus ik weet niet waar die tong uithangt... maar niet in huisquote:
bewijs graagquote:Op vrijdag 30 april 2010 18:41 schreef naatje_1 het volgende:
Jongens, Tong80 is een kloonuser voor de FAs, dus een hoax
Hmm zullen we een muiterij gaan plannen?quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat bewijs is bij de kloonscanners, en wat toevallig, die hebben njuust de FAs in handen
Dat is apart, want toen je net thuis was had je een ander IP adres. En nu je bij je vriendje bent opeens hetzelfde IP als ton80 en The Chosen. Ik vermoed een triotjequote:Op vrijdag 30 april 2010 18:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
tong80, TC1 en ik wonen in 1 huis jwtoch
Tong is mijn kloonquote:Op vrijdag 30 april 2010 18:52 schreef henrydg het volgende:
[..]
Dat is apart, want toen je net thuis was had je een ander IP adres. En nu je bij je vriendje bent opeens hetzelfde IP als ton80 en The Chosen. Ik vermoed een triotje
duh!! Ik ben terug in de tijd gegaan toen ik Tong maakte en toen weer vooruit geflitst.quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:04 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
duh!! Ik ben terug in de tijd gegaan toen ik Tong maakte en toen weer vooruit geflitst.
Van mijn oma!quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:03 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Okay! Maar ik heb nu een etentje dus ik wens jullie een prettige avond en wellicht tot vanavond en anders spreek ik u allen maandag pas weer... Morgen erg drukke dagen overmorgen een of andere verjaardag
![]()
Trustenquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:06 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Daarvan dus! Nou vaarwel iedereen! Ook ik moet eten, en dit keer in een luxe restaurant
Ach, als je maar lekker geslapen hebt hequote:Op vrijdag 30 april 2010 19:12 schreef Myraela het volgende:
Ik ben weer helemaal wakker. Om 7 uur savonds.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:36 schreef Gotrick het volgende:
Vakantie?! nondeju.. ik moest zelfs vandaag werken![]()
Zo leuk was dat niet hoorquote:
Barman?quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:39 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Zo leuk was dat niet hoor![]()
Liepen steeds mensen langs met potjes bier.. en gezellige muziek op de achtergrond..
Was ik dat maar vandaag.. nee Technische dienst bij een hotel.quote:
En nu moet je hier komenquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:36 schreef Gotrick het volgende:
Vakantie?! nondeju.. ik moest zelfs vandaag werken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |