Tong is mijn kloonquote:Op vrijdag 30 april 2010 18:52 schreef henrydg het volgende:
[..]
Dat is apart, want toen je net thuis was had je een ander IP adres. En nu je bij je vriendje bent opeens hetzelfde IP als ton80 en The Chosen. Ik vermoed een triotje
duh!! Ik ben terug in de tijd gegaan toen ik Tong maakte en toen weer vooruit geflitst.quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:04 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
duh!! Ik ben terug in de tijd gegaan toen ik Tong maakte en toen weer vooruit geflitst.
Van mijn oma!quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:03 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Okay! Maar ik heb nu een etentje dus ik wens jullie een prettige avond en wellicht tot vanavond en anders spreek ik u allen maandag pas weer... Morgen erg drukke dagen overmorgen een of andere verjaardag
![]()
Trustenquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:06 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Daarvan dus! Nou vaarwel iedereen! Ook ik moet eten, en dit keer in een luxe restaurant
Ach, als je maar lekker geslapen hebt hequote:Op vrijdag 30 april 2010 19:12 schreef Myraela het volgende:
Ik ben weer helemaal wakker. Om 7 uur savonds.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:36 schreef Gotrick het volgende:
Vakantie?! nondeju.. ik moest zelfs vandaag werken![]()
Zo leuk was dat niet hoorquote:
Barman?quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:39 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Zo leuk was dat niet hoor![]()
Liepen steeds mensen langs met potjes bier.. en gezellige muziek op de achtergrond..
Was ik dat maar vandaag.. nee Technische dienst bij een hotel.quote:
En nu moet je hier komenquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:36 schreef Gotrick het volgende:
Vakantie?! nondeju.. ik moest zelfs vandaag werken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |