Hij leest zeker weer mee hehquote:Op vrijdag 30 april 2010 18:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben weg gegaan, en ging naar mijn vriend. Dus ik ben niet hier (thuis). Maar wel weg (bij mijn vriend)
Dus jij komt bij je vriendje op bezoek, hij in de hoop dat jullie het gaan doen maar in plaats daarvan zet je hem voor de TV en fok je verder?quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, hij zit een paar meter verderop.
ROMANTIIIIIIIIIIIIIISCH hoor, echtquote:Op vrijdag 30 april 2010 18:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, hij zit een paar meter verderop.
squote:Op vrijdag 30 april 2010 18:35 schreef henrydg het volgende:
Maare DeLuna, verklaar eens waarom jij en The_Chosen_1 opeens hetzelde IP hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee. In de werkkamer staan twee computers, hij voor de ene, ik voor de andere. Straks gaan we eten en daarna zie je me niet meer terug.quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:35 schreef henrydg het volgende:
[..]
Dus jij komt bij je vriendje op bezoek, hij in de hoop dat jullie het gaan doen maar in plaats daarvan zet je hem voor de TV en fok je verder?
tong80, TC1 en ik wonen in 1 huis jwtochquote:Op vrijdag 30 april 2010 18:35 schreef henrydg het volgende:
Maare DeLuna, verklaar eens waarom jij en The_Chosen_1 opeens hetzelde IP hebben?
Serieus? Waar is tong dan?quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
tong80, TC1 en ik wonen in 1 huis jwtoch
dacht het niet! Ik zit al in bad... Ik heb zometeen een etentje namelijk... dus ik weet niet waar die tong uithangt... maar niet in huisquote:
bewijs graagquote:Op vrijdag 30 april 2010 18:41 schreef naatje_1 het volgende:
Jongens, Tong80 is een kloonuser voor de FAs, dus een hoax
Hmm zullen we een muiterij gaan plannen?quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat bewijs is bij de kloonscanners, en wat toevallig, die hebben njuust de FAs in handen
Dat is apart, want toen je net thuis was had je een ander IP adres. En nu je bij je vriendje bent opeens hetzelfde IP als ton80 en The Chosen. Ik vermoed een triotjequote:Op vrijdag 30 april 2010 18:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
tong80, TC1 en ik wonen in 1 huis jwtoch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |