En dat doen ze niet als je het aankondigt?quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:54 schreef Torrio het volgende:
Dat is wel lastig, aangezien je altijd mensen hebt die opmerken dat iemand opeens achterlijk veel post.
Dan heb jij het toch niet (een week eerder) aangekondigd?quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:54 schreef Torrio het volgende:
[..]
Dat is wel lastig, aangezien je altijd mensen hebt die opmerken dat iemand opeens achterlijk veel post.
Maak je je zorgen?quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:56 schreef henrydg het volgende:
Kan je ook zien wie tot nu toe de meeste posts heeft gemaakt vandaag?
Ja. Stel je voor dat om iets over 12 blijkt dat WillFerell ofzo 1 meer heeft gepost dan mijquote:
Oh, maar als je gewoon in de ochtend begint en zorgt dat je maar in een paar topics actief blijft, dan is dat vast wel te doen...quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:54 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ja, best wel.quote:
Vroeger was het daar best gezellig, toen het nog niet om postaantallen draaidequote:Op vrijdag 30 april 2010 18:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oh, maar als je gewoon in de ochtend begint en zorgt dat je maar in een paar topics actief blijft, dan is dat vast wel te doen...
Trouwens, met het ekstra weekend topic kan je ook je posts ophalen als je wilt
draait het nu ook niet meerquote:Op vrijdag 30 april 2010 18:59 schreef D. het volgende:
[..]
Vroeger was het daar best gezellig, toen het nog niet om postaantallen draaide
Ik zou er maar vanuit gaan dat jij dat bent.quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:56 schreef henrydg het volgende:
Kan je ook zien wie tot nu toe de meeste posts heeft gemaakt vandaag?
Kan je het even bevestigen?quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:00 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik zou er maar vanuit gaan dat jij dat bent.
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:00 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik zou er maar vanuit gaan dat jij dat bent.
Je hebt 4 keer zo veel dan de nummer 2, is dat voldoende bevestiging?quote:
In dat geval: vroeger was het daar best gezelligquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
draait het nu ook niet meerHet is nu grotendeels uitgestorven
Waarom zou ik gebanned worden? Ik reageer gewoon on-topic hoorquote:
Denk dat niemand ooit een reden zal hebben om dit te doenquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:01 schreef henrydg het volgende:
Nog steeds heb ik geen reden om dit überhaupt te doen.
Wie is 2?quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:01 schreef Arcee het volgende:
[..]
Je hebt 4 keer zo veel dan de nummer 2, is dat voldoende bevestiging?
Wie is de nummer 2?quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:01 schreef Arcee het volgende:
[..]
waar sta ik, op dit momentquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:01 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat je dan faaltquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:01 schreef henrydg het volgende:
[..]
Waarom zou ik gebanned worden? Ik reageer gewoon on-topic hoor
Ik vraag me af wat PiRANiA's motivatie was.quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
Denk dat niemand ooit een reden zal hebben om dit te doen
Ik heb 4 keer meer dan de nummer 2, en volgens mij 100000000x meer dan jijquote:
Dat kan harder!quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:59 schreef henrydg het volgende:
[..]
Ja, best wel.
Ik post nu gewoon per minuut 3 reacties ( ik loop nu gewoon voor zegmaar )
En dan kom ik ergens in de 1400.
Dan heb ik de 5e plaats in de top 20 van meeste posts per dag ooit, en het all-time Koninginnedagrecord.
Nog leuker zou zijn dat ik bv, 1951 haal, dan heb ik de plaats 1 , maar, dat is not possieble.
Degene die onder jou postte.quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:04 schreef henrydg het volgende:
Arcee, wie is de nummer tweee?
Ik ga gewoon op 5800 uitkomenquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:04 schreef Zeroku het volgende:
Arcee.. Hoeveel moet ik er nog om op een rond getal uit te komen? Deze maand.
Je moet op 5230 uitkomen, dat is mijn mobiel, Nokia 5230quote:
Nee dat is Zeroku toch?quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:06 schreef D. het volgende:
[..]
Een kwart van wat Henry heeft dus.
reken maar uit
Told you.quote:
Ja, dankje, in het weekend kan dat nietquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:06 schreef D. het volgende:
[..]
Een kwart van wat Henry heeft dus.
reken maar uit
Daar is het al te laat voorquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:06 schreef henrydg het volgende:
[..]
Je moet op 5230 uitkomen, dat is mijn mobiel, Nokia 5230
Arcee, is Zeroku nummer twee?quote:
De dag is nog niet voorbij.. en ik begin steeds meer het vermoeden te krijgen dat jij gewoon en vmbo'r bentquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:03 schreef henrydg het volgende:
[..]
Ik heb 4 keer meer dan de nummer 2, en volgens mij 100000000x meer dan jij
Die post was ermee gemaakt.quote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:09 schreef DaMart het volgende:
De TT wekt trouwens wel een beetje de indruk dat dat record inmiddels al 60 jaar oud is!.
Spelling is niet zo mijn sterkste puntquote:
Nee, maar volgensmij ben ik wel de nummer 1 deze maandquote:
Zoals?quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:09 schreef BaasD het volgende:
[..]
Spelling is niet zo mijn sterkste puntgelukkig ben ik wel goed in andere dingen
Dat ben je altijdquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, maar volgensmij ben ik wel de nummer 1 deze maand
Volgens mij ookquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, maar volgensmij ben ik wel de nummer 1 deze maand
Nee hoor, vorige maand was ik 13e.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Toen nog wel ja, maar dat kan nu al weer anders zijn, degenen onder jou staan dicht bij elkaar.quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:07 schreef henrydg het volgende:
Arcee, is Zeroku nummer twee?
quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee hoor, vorige maand was ik 13e.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Henk, Ingrid, Ali en Fatima betalen voor de onzin van de VVD en PVV
* Maraca schuift Arcee een briefje van 5 toe..quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:11 schreef Arcee het volgende:
[..]
Toen nog wel ja, maar dat kan nu al weer anders zijn, degenen onder jou staan dicht bij elkaar.
Briefje van 5 guldenquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
* Maraca schuift Arcee een briefje van 5 toe..
verander eens een paar getalletjes
Het is geen kwestie van willen, het is een kwestie van kunnenquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:12 schreef DeLuna het volgende:
Mocht Arcee ermee stoppen, dan wil ik zijn werk hier doen!
Alles (wiskunde, EC, lezen, luisteren etc.;) zolang ik het maar niet hoef te schrijvenquote:
Zeg we gaan geen mensen omkopenquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
* Maraca schuift Arcee een briefje van 5 toe..
verander eens een paar getalletjes
Oh je bent dus eigenlijk dyslectisch?quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:14 schreef BaasD het volgende:
[..]
Alles (wiskunde, EC, lezen, luisteren etc.;) zolang ik het maar niet hoef te schrijven
Volgens mij meer werk dan gewoon een post postenquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:12 schreef Trollface. het volgende:
[..]
PHP (voor dit soort dingen eigenlijk), fsockopen.
Ja mevrouwquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zeg we gaan geen mensen omkopenOntopic blijven
Maar ik hou ook van even getallen enzoquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:14 schreef D. het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van willen, het is een kwestie van kunnen
HAHAHAH EN NU HEEFT ARCEE WEL JE 5 YEN.quote:
Zou kunnenquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:14 schreef henrydg het volgende:
[..]
Oh je bent dus eigenlijk dyslectisch?
quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:15 schreef henrydg het volgende:
[..]
HAHAHAH EN NU HEEFT ARCEE WEL JE 5 YEN.
Ik moest glimlachenquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:15 schreef henrydg het volgende:
[..]
HAHAHAH EN NU HEEFT ARCEE WEL JE 5 YEN.
Geen idee, ik zal 'ff kijken.quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik moest glimlachen![]()
Op hoeveel zit je nu?
Maar de oneven getallen rekent ie ook uit hoorquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar ik hou ook van even getallen enzo
Ah, vorderingen tussen onze vetequote:
1000 is een leuk aantalquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:18 schreef henrydg het volgende:
Dit is mijn 850ste post van vandaag.
Ik ga voor de 1425 ofzoietsquote:
Maar geen eeuwige roemquote:
Je bent je best aan het doen en je hebt nog niet eens 5 keer zoveel posts als mijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |