Nee dat is Zeroku toch?quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:06 schreef D. het volgende:
[..]
Een kwart van wat Henry heeft dus.
reken maar uit
Told you.quote:
Ja, dankje, in het weekend kan dat nietquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:06 schreef D. het volgende:
[..]
Een kwart van wat Henry heeft dus.
reken maar uit
Daar is het al te laat voorquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:06 schreef henrydg het volgende:
[..]
Je moet op 5230 uitkomen, dat is mijn mobiel, Nokia 5230
Arcee, is Zeroku nummer twee?quote:
De dag is nog niet voorbij.. en ik begin steeds meer het vermoeden te krijgen dat jij gewoon en vmbo'r bentquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:03 schreef henrydg het volgende:
[..]
Ik heb 4 keer meer dan de nummer 2, en volgens mij 100000000x meer dan jij
Die post was ermee gemaakt.quote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:09 schreef DaMart het volgende:
De TT wekt trouwens wel een beetje de indruk dat dat record inmiddels al 60 jaar oud is!.
Spelling is niet zo mijn sterkste puntquote:
Nee, maar volgensmij ben ik wel de nummer 1 deze maandquote:
Zoals?quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:09 schreef BaasD het volgende:
[..]
Spelling is niet zo mijn sterkste puntgelukkig ben ik wel goed in andere dingen
Dat ben je altijdquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, maar volgensmij ben ik wel de nummer 1 deze maand
Volgens mij ookquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, maar volgensmij ben ik wel de nummer 1 deze maand
Nee hoor, vorige maand was ik 13e.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Toen nog wel ja, maar dat kan nu al weer anders zijn, degenen onder jou staan dicht bij elkaar.quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:07 schreef henrydg het volgende:
Arcee, is Zeroku nummer twee?
quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee hoor, vorige maand was ik 13e.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Henk, Ingrid, Ali en Fatima betalen voor de onzin van de VVD en PVV
* Maraca schuift Arcee een briefje van 5 toe..quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:11 schreef Arcee het volgende:
[..]
Toen nog wel ja, maar dat kan nu al weer anders zijn, degenen onder jou staan dicht bij elkaar.
Briefje van 5 guldenquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
* Maraca schuift Arcee een briefje van 5 toe..
verander eens een paar getalletjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |