Echt wel, anders had je de goede TT gefixtquote:Op vrijdag 30 april 2010 02:46 schreef lifeblind het volgende:
Topictitel zoals afgesproken met Heartwork in de trein!
(en nee, ik ben niet zat!!)
Jajajajajaja! Sorry, ik heb ook eens een keer wat teveel gedronkenquote:Op vrijdag 30 april 2010 02:47 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Oh, en je moet de OP aanpassen, nu staat ie nog gequote
Zou het?quote:Op vrijdag 30 april 2010 02:49 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Jajajajajaja! Sorry, ik heb ook eens een keer wat teveel gedronken
Sodom komt in November ook!quote:Op vrijdag 30 april 2010 09:52 schreef GimmeGore het volgende:
Bolt Thrower was hip!
Ik vraag me trouwens hoe Atak zulke feestjes financiert.
Deicide dit keer wel met Glenn?quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:14 schreef emokid het volgende:
[..]
Sodom komt in November ook!
http://www.last.fm/event/1392303+Headbanging+Enschede
en verder Crowbar, Testament en Pestilence. In Hengelo (wat er praktisch naast is) spelen er binnenkort
Lamb of God, Deicide en Anthrax.
Genoeg reclame voor Twente gemaakt, nu langskomen!
Ze speelden Blodssvik, Svartesmeden og lundamyrstrollet (even de spelling gecheckt hoor) en journey to the end. Het was wel oke, niet echt top kwaliteit ofzo. Geluid stond beetje raar afgesteld. Als je door de zaal liep kon je echt enorme verschillen horen. Verder vrij weinig, maar vooral jong publiek.quote:
Whaha dikke lol :-D Het nummer is er echt ENORM van opgeknapt. Grappig dat deze (Japanse?) grunter er steeds een papiertje bijhoudt voor de Engelse lyricsquote:
Is ook wel grappig maar ze doen er eigenlijk niks mee behalve dat e.e.a. iets ruiger klinkt..quote:
quote:
Het iig een solide uitvoering. Die Britney cover vind ik maar brakke zooi eigenlijk. Dat is veel beter gedaan.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 02:13 schreef Erpé het volgende:
[..]
Is ook wel grappig maar ze doen er eigenlijk niks mee behalve dat e.e.a. iets ruiger klinkt..
Zoiets had ik ook wel gedacht ja, Vreid heb ik zo vaak gezien, maar bijna Windir...quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:45 schreef heartwork het volgende:
Weet je wat het eigenlijk ook was. Ik ging er wel vanuit dat ze minstens 5 nummers ofzo zouden spelen.
Dus was ook wel een beetje teleurgesteld eigenlijk.
Was de donderdag ook 5 euro voor een kaartje inclusief shirt en beugel Grolsch?quote:Op vrijdag 30 april 2010 09:52 schreef GimmeGore het volgende:
Bolt Thrower was hip!
Ik vraag me trouwens hoe Atak zulke feestjes financiert.
Dark Tranquility daar wil ik ook wel heen eigenlijkquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oeh oeh oeh, Dark Tranquility komt in 013En Monster Magnet komt in de Melkweg
![]()
Vandaag even concertjes gepland met m'n vaste concert-vriendinWe hebben nu bijna elke maand iets
9 mei speelt Officium Triste ook een try out met hun nieuwe drummer daar wil ik misschien heen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:22 schreef Darkestrah het volgende:
Ik zit de afweging te maken tussen God Is An Astronaut in Watt (8 mei), en Negura Bunget & Fen in de Baroeg (9 mei). Als je kijkt naar hoe groot de kans is dat ze nog eens in NL komen, zal ik toch voor de tweede moeten gaan.
En het maatje S past me nog prima ook. Ik heb girlies die minder goed zittenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:42 schreef emokid het volgende:
Yep. Vet shirt, die ga ik veel dragen deze zomer.
Hmm, nee dan liever naar de Baroeg.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
9 mei speelt Officium Triste ook een try out met hun nieuwe drummer daar wil ik misschien heen.
Dat is misschien ook een optie. Ik denk dat ik daar voor ga. Alhoewel ik wel fan van Officium Triste ben.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:46 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Hmm, nee dan liever naar de Baroeg.
Dan moet je gaanquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dark Tranquility daar wil ik ook wel heen eigenlijk
quote:Op zondag 2 mei 2010 00:03 schreef Witchfynder het volgende:
Stomme Last.fm. Volgens de FAQ kun je video's toevoegen bij 'Tracks', maar mooi niet.
quote:Tracks per hour: 0.00059
Laten we zeggen dat we een tijdje vergeten waren dat we een Last.fm profiel haddenquote:
Damn, dat is toch best wel prijzig.quote:Op zondag 2 mei 2010 00:55 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:Jeff Wayne's war of the worlds staat in november in de HMH.
Stiekem wil ik best wel gaan maar de kaarten zijn 75 euro
Ja, dat had ik ook gezien, belachelijk gewoonquote:Op zondag 2 mei 2010 00:55 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Jeff Wayne's war of the worlds staat in november in de HMH.
Stiekem wil ik best wel gaan maar de kaarten zijn 75 euro
Goed ideequote:
Dat klinkt als een leuk kadotje voor mijn verjaardagquote:Op zondag 2 mei 2010 09:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook gezien, belachelijk gewoonEerst vonden we het wel interessant, maar na die prijs gezien te hebben bedank ik
quote:Op vrijdag 30 april 2010 02:46 schreef lifeblind het volgende:
Topictitel zoals afgesproken met Heartwork in de trein!
(en nee, ik ben niet zat!!)
quote:Op vrijdag 30 april 2010 02:47 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Oja, kan een modje dat aanpassen?
(toch iets teveel alcololz?)
quote:Op vrijdag 30 april 2010 02:49 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Jajajajajaja! Sorry, ik heb ook eens een keer wat teveel gedronken
quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:56 schreef lifeblind het volgende:
Hoofd, pijn, auw, kater
Tijd om te douchen, te ontbijten en richting 013 te gaan! Eerste wat ik wil zien is Belphegor, aangezien ik 15:00 voor Aborted toch niet meer ga halen
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:30 schreef lifeblind het volgende:
Pff, en dan gister gewoon stug door blijven drinken he
Eerste dag NDF was wel tof, heb niet zo heel erg veel gezien. Stukje Benediction, daarna Belphegor volledig gezien. Ook nog een stuk Six Feet under gezien maar daar ben ik niet zo kapot vanToen kwam de lastige keuze: Napalm Death of Rotten Sound. eerst 15 minuten ND, daarna heb ik 5 minuten bij Rotten Sound gestaan en toen ben ik weer terug gegaan
En uiteraard was Bolt Thrower een waardige afsluiter!
Stop eens met praten over hoeveel je wel niet drinkt.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:04 schreef lifeblind het volgende:
Neurotic Deathfest overleefd!(iets wat mijn lever op dit moment nog niet kan zeggen
) Wat blijft Carcass toch heerlijk zeg
Heb nog een Symphonies Of Sickness shirt weten te scoren (de laatste zelfs), inclusief de gore opdruk
quote:Op zondag 2 mei 2010 15:04 schreef lifeblind het volgende:
Neurotic Deathfest overleefd!(iets wat mijn lever op dit moment nog niet kan zeggen
) Wat blijft Carcass toch heerlijk zeg
Heb nog een Symphonies Of Sickness shirt weten te scoren (de laatste zelfs), inclusief de gore opdruk
Human Mincer was ik ook nog op los gegaan!quote:Op zondag 2 mei 2010 16:14 schreef BOKA het volgende:
Neurotic Deathfest was geweldig.
Voor de verandering weer eens losgegaan, bij Human Mincer en Septical Gorge. Helaas wel 1 oordopfilter kwijtgeraakt in de chaos.
quote:Op zondag 2 mei 2010 16:20 schreef heartwork het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oftewel,,,shut up.
ja.. dit is kritiek/symboliek voor gevorderden.
quote:Op zondag 2 mei 2010 18:54 schreef Bluurgh het volgende:
wat een geweldige show was dat van Carcass! echt heel erg gaaf!
Jij snapt het.quote:Op zondag 2 mei 2010 21:22 schreef heartwork het volgende:
[..]
en het is maar goed dat ik niet gegaan ben bedoel je ?
Ze openden met Corporal Jigsore Quandary. Daarna stonden we ineens in de moshpit en is alles 1 grote waas voor mequote:Op zondag 2 mei 2010 20:23 schreef heartwork het volgende:
[..]
![]()
Hoeveel mensen gaan dit nou nog zeggen?
Damnit.
Oke, brand maar los.
Hoe was het, welke nummers hebben ze gespeeld enzovoorts.
Je bent knockout geslagen? Pussy!quote:Op zondag 2 mei 2010 21:41 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ze openden met Corporal Jigsore Quandary. Daarna stonden we ineens in de moshpit en is alles 1 grote waas voor meVerders de welbekende klassiekers nog gespeeld die ze overal spelen. Ken Owen was er niet bij, want die had zn vlucht gemist.
Raar. Nog nooit iets van gemerkt.quote:Op zondag 2 mei 2010 23:30 schreef heartwork het volgende:
Wat is dat trouwens met zakkenrollers op metalconcerten tegenwoordig? Ik laat vaak mn portemonnee liggen op de bar, maar heb hem altijd terug gekregen. Blijkbaar is dat niet meer zo normaal.
Nu heb ikbijvoorbeeld alweer vier huilies in mn msn omdat hun portemonnee gejat is tijdens een concert (oa N.deathfest).
Op NDF hingen op een gegeven moment ook A4'tjes met de melding dat iedereen uit moest kijken voor zakkenrollers. Heb er echter zelf niks van gemerkt.quote:Op zondag 2 mei 2010 23:30 schreef heartwork het volgende:
Wat is dat trouwens met zakkenrollers op metalconcerten tegenwoordig? Ik laat vaak mn portemonnee liggen op de bar, maar heb hem altijd terug gekregen. Blijkbaar is dat niet meer zo normaal.
Nu heb ikbijvoorbeeld alweer vier huilies in mn msn omdat hun portemonnee gejat is tijdens een concert (oa N.deathfest).
Ik ben helemaal niet knockout geslagen! Het was gewoon weer even ouderwets een uurtje los gaan bij een optredenquote:
Bij het Paganfest werd het zelfs omgeroepenquote:
nee, ik ook niet bij concerten, festivals wordt wel steeds erger, graspop waarschuwen ze er nu ook al voor.quote:
Je bent gewoon oud, geef nou maar toequote:Op maandag 3 mei 2010 09:50 schreef Tokus het volgende:
Dat gejat is nog een reden waarom ik niet meer op festivalcampings sta.
En ik wil ook gewoon een normaal bed hebben en op het gemakje kunnen douchen 's ochtends.
ook daar heb ik nog wel erge verhalen over, maar dat mag de pret niet drukkenquote:Op maandag 3 mei 2010 10:43 schreef lifeblind het volgende:
Ik heb trouwens op wacken altijd meer last van zatte duitsers die tussen tenten in vuurwerk gaan afsteken...
Of Noren die tegen de bar in de Biergarten gaat aanzeiken en dan op de vuist gaan met de bewaking (WAO 2007)quote:Op maandag 3 mei 2010 10:43 schreef lifeblind het volgende:
Ik heb trouwens op wacken altijd meer last van zatte duitsers die tussen tenten in vuurwerk gaan afsteken...
gheghe, lijkt me wel een ok plan!quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:55 schreef Witchfynder het volgende:
Ja hoor!
Hey, ED, moeten wij niet 16 mei naar 013 voor Heathen? De 14de in de Baroeg kan niet ik, want dan moet ik zelf pielen in Den Haag.
ik hoorde dat er op de eerste dag 16 meldingen waren, vind ik toch best veel.quote:Op maandag 3 mei 2010 00:10 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Op NDF hingen op een gegeven moment ook A4'tjes met de melding dat iedereen uit moest kijken voor zakkenrollers. Heb er echter zelf niks van gemerkt.
[..]
Hehe, zatte Duitsers zijn wel erg idd. Wij moesten eens een aansteker hebben om een lantaarn aan te maken. Niemand had op dat moment vuur bij zich dus wij even aan de buren vragen of we een aansteker konden lenen. Geen probleem dus wij ze gelijk maar even een biertje aanbieden. Dat dus nooit weer: we hebben toen iets van 4 uur met 2 bezopen Duitsers opgescheept gezeten die compleet niet te verstaanbaar waren. Het enige wat ik uit hun gezwam kon opmaken was dat Bon Scott toch echt dood was en iets met Guns 'n fucking Roses!! Toen iedereen maar ging slapen of ergens heen gingen zaten ze er nogquote:Op maandag 3 mei 2010 10:43 schreef lifeblind het volgende:
Ik hoorde het voor het eerst op graspop vorig jaar.quote:
^^ HAHA,. Dat laatste dan he.. Vuurwerk vind ik echt een no-no bij al dat polyester (net als bbqs en ander open vuur).quote:Op maandag 3 mei 2010 12:49 schreef lifeblind het volgende:
Op wacken afgelopen jaar maar 2 dingen meegemaakt wat te ver ging. Als eerste een duitser met zo'n vuurwerk kannon op zn schouder naast mijn tent en auto. Dat ging echt maar net goed. Uiteindelijk hebben we m wel duidelijk kunnen maken dat het zo toch echt niet de bedoeling was. Uiteraard vonden hun dat overdreven. Even later was er een andere groep met vuurwerk bezig, en vloog er iets richting hun tent. Nou, toen had je ze moeten zienWij stonden er ook heel rustig bij aan de kant onder het mom van "Zie je nou wel!"
Het andere wat ik niet zo prettig vond op wacken afgelopen keer was dat er iemand 's nachts naast mijn auto had zitten schijten
Yup... know the feeling. Heb eens gekeken naar die festihutten, dat lijkt me echt ideaal, ook idd met het oog op opname apparatuur en dergelijke voor interviews.. maar die krengen zijn duuuuuur. En hotelletje is ook weer een beetje suffig, zeker als je met meerderen bent. Duss... tentje naar graspop dit jaar, goddank wel met de auto en niet met OVquote:Op maandag 3 mei 2010 09:50 schreef Tokus het volgende:
Dat gejat is nog een reden waarom ik niet meer op festivalcampings sta.
En ik wil ook gewoon een normaal bed hebben en op het gemakje kunnen douchen 's ochtends. Plus dat ik de accu's van m'n camera meestal wel moet opladen, en m'n foto's op een laptop wil kunnen zetten
Daar ben ik ook nog geweest vorig jaar.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:01 schreef tijnbrein het volgende:
Gezellig he die festivalsToe nu toe nog nooit zulke dingen meegemaakt. Afgezien van mijn ziekenhuisje bezoekje vorig jaar op Wacken
Succesquote:Op maandag 3 mei 2010 19:43 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Daar ben ik ook nog geweest vorig jaar.
En ik heb net mezelf verzekerd van een plekje in een auto naar Wacken. Nu nog een ticket
quote:As I reviewTestament songs, ITunes 'Genius' picks Korn, BulletFMyV, SndGrdn,Disturbd. With all due respect- huh?! So much for the 'Genius.'
Zo'n leerzaak of hoe heet het? Let wel goed op de kwaliteit, er worden echt slechte uitvoeringen van gemaakt (zoals die ze ooit bij Large verkochten).quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:23 schreef emokid het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zoek dit jasje, waar kan ik zoiets vinden? Zijn gewoon motorjackets toch, als ik het goed heb.
Die heb ik inderdaad ook, heb de achterkant nu zo goed als vol (met een custom made Godflesh backpatch in 't middenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:43 schreef Witchfynder het volgende:
Wel zo'n spijkerjasje met patches er overheen he?.
Waarom had ik eigenlijk een kaartje gekochtquote:Op woensdag 5 mei 2010 16:35 schreef Tokus het volgende:
de line-up van Graspop is compleet
Soulfly, Slash en Channel Zero dienen als co-headliners op zaterdag.
Verder toegevoegd: Hatebreed, Sick of It All, Revamp, Spoil Engine, Oceans Of Sadness en Dear Superstar
Afgezegd: Ignite.
Blegh, ben ik blij dat ik naar Hellfest ga. Ben een paar jaar naar graspop geweest, maar de line-up werd per jaar steeds slechter naar mijn idee.quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:35 schreef Tokus het volgende:
Verder toegevoegd: Hatebreed, Sick of It All, Revamp, Spoil Engine, Oceans Of Sadness en Dear Superstar
Toch gek dat de line-up van beide festivals grotendeels gelijk isquote:Op woensdag 5 mei 2010 18:56 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Blegh, ben ik blij dat ik naar Hellfest ga. Ben een paar jaar naar graspop geweest, maar de line-up werd per jaar steeds slechter naar mijn idee.
Godflesh, Ulver, The Young Gods, Yawning Man, Monkey3, KMFDM (sorryquote:Op woensdag 5 mei 2010 19:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Toch gek dat de line-up van beide festivals grotendeels gelijk is
Het is dat ik geen Frans spreek maar anders klinkt Hellfest wel als een leuk festival. Oh ja vervoer enzoquote:Op woensdag 5 mei 2010 19:33 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Godflesh, Ulver, The Young Gods, Yawning Man, Monkey3, KMFDM (sorry), Annihilator, Nachtmystium, Twisted Sister...
zomaar een greep uit de line-up van Hellfest wat niet op Graspop speelt.
Oja.. en Godflesh!
Mijn frans is ook best wel bagger, maar op zo'n festival boeit dat totaal nietquote:Op woensdag 5 mei 2010 19:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is dat ik geen Frans spreek maar anders klinkt Hellfest wel als een leuk festival. Oh ja vervoer enzo
Niet eens Iron Maiden? Het is een wonder. Nu heb ik mijn weddenschap verlorenquote:Op woensdag 5 mei 2010 16:35 schreef Tokus het volgende:
die had je dan al tijden terug verloren, want het was al lang bekend dat die niet zouden komen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:18 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
Niet eens Iron Maiden? Het is een wonder. Nu heb ik mijn weddenschap verloren
Blijf wel benieuwd naar die wazige "Maiden op het Malieveld, 21 augustus"-verhalen. Ik vrees dat het onzin is, maar je blijft als fan toch hoop houdenquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:28 schreef Tokus het volgende:
[..]
die had je dan al tijden terug verloren, want het was al lang bekend dat die niet zouden komen.
nou, het Malieveld ligt tegenwoordig in Valencia. En heet het Auditorio Marina.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:07 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Blijf wel benieuwd naar die wazige "Maiden op het Malieveld, 21 augustus"-verhalen. Ik vrees dat het onzin is, maar je blijft als fan toch hoop houden.
Doet me aan Gustav Klimt denken. Wat is het?quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:34 schreef emokid het volgende:![]()
![]()
Het debuut van Howl is sinds kort te streamen op Stereogum. Full of HellEpische artwork:
[ afbeelding ]
Klinkt goed na een eerste luisterbeurt.
Die zou ik dus juist overslaanquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:52 schreef BOKA het volgende:
Die is inderdaad echt geniaal, helaas geen geld en tijd dit jaar.
Maar volgend jaar is dit zeker een optie.
Alleen al de Terrorizer-tent op zaterdag.
Agnostic Front
7 Seconds
As I Lay Dying
Unearth
Earth Crisis
Sworn Enemy
Skarhead
Discipline
Born From Pain
Architects
Wisdom In Chains
Knuckledust
Dat idee had ik ook wel.quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:31 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Die zou ik dus juist overslaan
Rockhard tent
soort van Klimt meets Mucha ofzo jaquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:36 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Doet me aan Gustav Klimt denken. Wat is het?
Ik vind de terrorizer tent op zondag eigenlijk veel interessanter, met o.a. Garcia Plays Kyuss en Brant Bjork.quote:
HELL YEAH!!!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:06 schreef ArmouredAssault het volgende:
Over precies een maand naar Megadeth!
Moker, vet.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:32 schreef WitchfinderGeneral het volgende:
Ik zag dit ook voorbij komen:
[ afbeelding ]
Ik moet dan nog 11 dagen wachtenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:06 schreef ArmouredAssault het volgende:
Over precies een maand naar Megadeth!
"Open 15:00"quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:47 schreef WitchfinderGeneral het volgende:
Ik heb al zin in Negura Bunget en Fen aanstaande zondag in Rotterdam!
http://www.thelocal.de/society/20100507-27041.htmlquote:Gory 'death metal' teacher too gruesome for school
Published: 7 May 10 11:26 CET
Online: http://www.thelocal.de/society/20100507-27041.html
A trainee high school teacher in Stuttgart who moonlights in a gory death metal band that includes naked, blood-smeared women in its live act, is being threatened with dismissal unless he gives up his music career.
By day, Thomas Gurrath, 29, is a trainee teacher in politics, history and ethics at Hegel Gymnasium in the city's Vaihingen district. By night, he is Thomas “The Bloodbeast” Gurrath, frontman for the gory metal band Debauchery.
Now, he’s been given an ultimatum: it’s one or the other. According to daily Bild on Friday, education authorities have told Gurrath he will have to give up the teacher traineeship he began on January 1 unless he quits his band.
Clemens Homoth-Kuhs, spokesman for the regional education authorities, told the paper: “We have in the end agreed that Mr Gurrath is now to stop his traineeship, but have told him that he can start again under certain conditions.”
The band’s album covers and promotional posters include naked, blood-covered women, chainsaws and all manner of sado-masochistic equipment. The band performs smeared in fake blood and incorporate topless, blood-covered women in their live act.
A supervisor at Gurrath’s school discovered some of the material on the band’s website and told education authorities.
On the website, Gurrath explains that the violence depicted in the band’s music and image merely reflects a violent world.
“But it’s still only music, a form of art. It`s no real violence, no one gets hurt by music, only if it is too loud,” the website reads.
Album titles include “Kill, Maim, Burn”, “Rage of the Bloodbeast” and “Torture Pit.”
Authorities gave the singer the ultimatum, according to Bild, on the grounds that non-violence was a key aspect to the image of the teaching profession – and one that Gurrath could not plausibly represent to his pupils if he stayed in the band.
Gurrath told the paper he would not back down.
“I would never give up my music just because the education authorities order it,” he said.
dan is er Rompeprop toch?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:19 schreef Witchfynder het volgende:
Als mensen in omgeving Den Haag zitten en volgende week vrijdag écht niks te doen hebben, dan zijn jullie meer dan welkom in Musicon.
Bij die tent kunnen we denk ik wel elke bezoeker gebruiken![]()
.
Hoe vager de naamquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:38 schreef BOKA het volgende:
http://www.last.fm/user/Phallelujah
Klik daar maar een beetje rond.
Zie mijn signaturequote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:42 schreef WitchfinderGeneral het volgende:
Wie is wij? Ik dacht dat Rompeprop en Graven Image ofzo in Den Haag speelden...
Maar, sorry... ik ga liever naar Heathen, tenzij je in Slayer speelt ofzo
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:19 schreef cablegunmaster het volgende:
Daarnaast hou ik van powermetal.
Dan ben je geen metalfanquote:
Ik zou wel willen maar ik kan geen vrij krijgen in die periode. En ik heb geen vervoer.quote:Op zondag 9 mei 2010 21:50 schreef Boze_Appel het volgende:
En het kost, voor drie dagen, schrik niet: 39,95.
We weten ook nog niet hoe we er heen gaan. Kan met de auto, maar ik denk dat we na drie dagen festival weinig trek hebben om dat hele stuk terug te rijden. Waarschijnlijk gaan we vliegen en het laatste stukje met de trein doen, ofzo.quote:Op zondag 9 mei 2010 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou wel willen maar ik kan geen vrij krijgen in die periode. En ik heb geen vervoer.
Vette line-up.quote:Op zondag 9 mei 2010 21:47 schreef Boze_Appel het volgende:
[ afbeelding ]
Kaartjes zijn besteld. Ik ga.![]()
Jammer is dat. Maar goed, ook de realiteit in NL.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:45 schreef Tokus het volgende:
[..]
http://www.thelocal.de/society/20100507-27041.html
Toen ik nog leg gaf op de middelbare school had ik dat ook. Ik weet dat Raemon van Heidevolk vaak herkend wordt. Leerlingen reageren ook op youtube. Tja, hij heeft er balans in gevonden. Wel goedquote:Op zondag 9 mei 2010 23:23 schreef heartwork het volgende:
[..]
Jammer is dat. Maar goed, ook de realiteit in NL.
Niet dat het bij mij zo heftig is, maar op mijn vorige werk ( ik ben docent) werd mij ook vriendelijk verzocht om mijn prachtige foto's en persoonlijke informatie op metalfora wat in te dimmen cq te verwijderen, haha.
Achteraf vond ik dat niet zo erg.
Ik vind het namelijk helemaal niet fijn om herkend te worden door iemand van een of ander schimmig forum.
Of je moet eindeloos gratis bier krijgen natuurlijk. Dan is het een ander verhaal.
En daarbij komende, je moet als docent jouw geloof/gedachten/wat dan ook helemaal niet willen vertellen aan je leerlingen. Gewoon je vak geven en daar de grens trekken.
Als ik leerlingen zie lopen op een concert drink ik ook minder. Geen zin in verhalen als ' w00t mevrouw heartwork was fokking bezopen dude'. Dan is het echt dag dag werk
Nice, geschiedenis was mijn tweede keus, voor als ik niet zou worden toegelaten op de kunstacademie.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:29 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Toen ik nog leg gaf op de middelbare school had ik dat ook. Ik weet dat Raemon van Heidevolk vaak herkend wordt. Leerlingen reageren ook op youtube. Tja, hij heeft er balans in gevonden. Wel goed.
Hij is geschiedenisdocent, net als ik van origine.
Op zich sluit dat wel mooi bij elkaar aan gezien de thematiek van Heidevolk.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:29 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Toen ik nog leg gaf op de middelbare school had ik dat ook. Ik weet dat Raemon van Heidevolk vaak herkend wordt. Leerlingen reageren ook op youtube. Tja, hij heeft er balans in gevonden. Wel goed.
Hij is geschiedenisdocent, net als ik van origine.
Gaaf, misschien maar eens overwegenquote:Op zondag 9 mei 2010 23:31 schreef Witchfynder het volgende:
En dit komt er ook weer aan
[ afbeelding ]
Dit jaar maar eens als bezoeker heen.
Definieer metal, en het kan zo 2 keer de helft schelen.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:47 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Hoeveel met0l fans zullen er ongeveer zijn in Nederland momenteel?![]()
In mijn tijdwaren het er nogal veel eind jaren 80 begin 90 vorig millennium ....
Daarnaast is het een beetje de vraag wat je onder 'metal fan' verstaat. Ken ook genoeg mensen met een vrij brede smaak waaronder ook wel wat metal valt.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:05 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Definieer metal, en het kan zo 2 keer de helft schelen.
Dat was vorig jaar wel erg tof.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:31 schreef Witchfynder het volgende:
En dit komt er ook weer aan
[ afbeelding ]
Dit jaar maar eens als bezoeker heen.
Ik voel me aangesproken.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daarnaast is het een beetje de vraag wat je onder 'metal fan' verstaat. Ken ook genoeg mensen met een vrij brede smaak waaronder ook wel wat metal valt.
Voor mij geldt hetzelfde hoor. Ik ga b.v. ook regelmatig naar elektro of dnb feestjes. Beetje indie kan ook best leuk zijn.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:19 schreef Darkestrah het volgende:
Het is voor mij wel hoofdzakelijk metal, hoor. Maar het is vrij seizoensgebonden.. Met lekker weer luister ik liever naar wat luchtigere muziek dan in de winter.
Komende woensdag PRSPCT XL?quote:Op maandag 10 mei 2010 00:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Voor mij geldt hetzelfde hoor. Ik ga b.v. ook regelmatig naar elektro of dnb feestjes. Beetje indie kan ook best leuk zijn.
Zou wel leuk zijn geweest als ik een slaapplek had kunnen regelen en m'n werk het toe had gelaten om daar nog enigszins op tijd te kunnen zijn.quote:
Ik woon een klein uurtje van Watt vandaan, maar ik ga zelf niet. Volgende dag ga ik wel naar Rotown.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn geweest als ik een slaapplek had kunnen regelen en m'n werk het toe had gelaten om daar nog enigszins op tijd te kunnen zijn.
Nou vooruit dan maar.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:44 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik woon een klein uurtje van Watt vandaan, maar ik ga zelf niet. Volgende dag ga ik wel naar Rotown.
Maar, ontopic ofzo?
Boys Noizequote:Op maandag 10 mei 2010 00:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar.
Misschien zaterdag nog wel even naar Rauw in Tivoli
Doe dat dan ook!quote:Op maandag 10 mei 2010 01:00 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Boys NoizeBen 29 april naar Révolt geweest, in de Maassilo. Dr Lektroluv, Proxy, Vitalic, Digitalism, het was vèt.
Ik ga dan naar Selah Sue, wederom in Rotown.
En nu dan ècht ontopic.
aan de ene kant heb ik zoiets van: waar bemoeien ze zich mee. Maar aan de andere kant heeft een leraar wel een grote voorbeeldfunctie, waarbij de taferelen van Debauchery op het podium en wellicht de songteksten misschien te ver gaan.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:23 schreef heartwork het volgende:
[..]
Jammer is dat. Maar goed, ook de realiteit in NL.
Niet dat het bij mij zo heftig is, maar op mijn vorige werk ( ik ben docent) werd mij ook vriendelijk verzocht om mijn prachtige foto's en persoonlijke informatie op metalfora wat in te dimmen cq te verwijderen, haha.
Achteraf vond ik dat niet zo erg.
Ik vind het namelijk helemaal niet fijn om herkend te worden door iemand van een of ander schimmig forum.
Of je moet eindeloos gratis bier krijgen natuurlijk. Dan is het een ander verhaal.
En daarbij komende, je moet als docent jouw geloof/gedachten/wat dan ook helemaal niet willen vertellen aan je leerlingen. Gewoon je vak geven en daar de grens trekken.
ik hou ook van andere muziek. Ook van zowel country als western!quote:Op maandag 10 mei 2010 10:56 schreef GimmeGore het volgende:
Ik denk dat onze Took wel een echte metalfan is...
Ik heb een maandje of wat geleden twee boxen en een simpel radiootje geinstalleerd in mijn badkamer. Als ik ga douchen gaat radio 4 aan op een degelijk volume.quote:Op maandag 10 mei 2010 12:50 schreef Witchfynder het volgende:
Metal is mijn favoriet, maar ik houd ook van klassiek (met name barok), swing en folk.
Metal + klassiek schijnt geen ongewone combinatie te zijn. Een ex-collega wees mij ooit op een onderzoekje waaruit kwam dat dit komt omdat zowel klassieke muziek als Metal iets orderlijks hebben. Partijen zijn zorgvuldig en volgens bepaalde regels opgesteld itt het vrije improviserende van bijv jazz. Ik vond het wel een interessante theorie.
Die zender had ik altijd opstaan bij mijn oude zaterdagbaantje in de varkensstal. Lekker met Wagner op vol volume de stront van de muren afspuiten.quote:Op maandag 10 mei 2010 13:12 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb een maandje of wat geleden twee boxen en een simpel radiootje geinstalleerd in mijn badkamer. Als ik ga douchen gaat radio 4 aan op een degelijk volume.
Fijne line up!quote:Op zondag 9 mei 2010 21:47 schreef Boze_Appel het volgende:
[ afbeelding ]
Kaartjes zijn besteld. Ik ga.![]()
nou, vandaag werd bekend dat Belladonna weeeeer terug is.....quote:Op zondag 9 mei 2010 18:22 schreef emokid het volgende:
Zijn Anthrax nog goed dezer dagen? Dan weet ik of ik een kaartje moet kopen voor Hengelo.
Dat ze Neil Turbin niet vroegen. Maar goed, we zullen wel zien hoe lang het feest weer mag duren. (Ik moet wel eerlij kzeggen dat de De belladonna-periode mijn favoriete Anthrax materiaal bevat).quote:Op maandag 10 mei 2010 19:26 schreef Tokus het volgende:
[..]
nou, vandaag werd bekend dat Belladonna weeeeer terug is.....
Tof, best een vette band ook.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:07 schreef Tokus het volgende:
woei, Seven Ends (met daarin een vriend van me) heeft de Wacken Metal Battle gewonnen en mag dus op Wacken Open Air spelen.
Ik zag gister op msn al zoiets voorbij komen ja. Doen ze goed! Nou moet ik natuurlijk ook wel verplicht gaan kijken danquote:Op maandag 10 mei 2010 23:07 schreef Tokus het volgende:
woei, Seven Ends (met daarin een vriend van me) heeft de Wacken Metal Battle gewonnen en mag dus op Wacken Open Air spelen.
Omdat Neil Turbin heeft aangegeven nooit meer één woord met Scott Ian te willen wisselen.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:30 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
Dat ze Neil Turbin niet vroegen.
Nog zo'n nepmetaller.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:55 schreef Reneuh het volgende:
Ik ben de line-up van Wacken 2010 aan het nagaan en ik moet bekennen dat ik verdomd weinig bands ken![]()
Ik ken de bands wel, maar ik luisterde er gewoon niet naar. Nu ben ik er een beetje gaan luisteren en ik vind het gewoon vetquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:55 schreef Reneuh het volgende:
Ik ben de line-up van Wacken 2010 aan het nagaan en ik moet bekennen dat ik verdomd weinig bands kenMaargoed, geeft me wel de kans om weer es wat nieuw materiaal te verkennen. Zo ben ik vorig jaar bijvoorbeeld Volbeat tegengekomen.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:30 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik ken de bands wel, maar ik luisterde er gewoon niet naar. Nu ben ik er een beetje gaan luisteren en ik vind het gewoon vetEndstilles reichhh
quote:Your musical compatibility with RoW0 is SUPER
Die band ken ikquote:Op maandag 10 mei 2010 23:07 schreef Tokus het volgende:
Ik kan nou ook niet echt zeggen dat het een erg osbcure line up is. 1349, Amorphis, Arch Enemy, Alice Cooper, Caliban, Candlemass, Cannibal Corpse, enz dat moet men tenminste toch wel van naam kennen?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:59 schreef GimmeGore het volgende:
Hoe kan je nou amper bands van die line up kennen?
Niet alleen ken ik hele ladingen van die bands, ik heb de meesten ook al live gezien
Ik pakte gewoon de helft van de eerste 20 bands ofzo. Als je de bands die jij noemt niet kent dan heb je volgens mij nog nooit naar metal geluisterd.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:05 schreef GimmeGore het volgende:
en wat te denken van Iron Maiden, Immortal, Slayer, Soulfly en Stratovarius.
Nou gaat er volgens mij ook niemand naar Wacken voor de obscure bandjes (nou ja Brutus zou nog onder obscuur kunnen vallen)
Of je het leuk vindt is een tweede natuurlijk, maar Sepultura / Soulfly hoor je toch eigenlijk wel te kennen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:10 schreef GimmeGore het volgende:
Moet ik wel heel eerlijk bekennen dat je voor Stratovarius en Soulfly ook niet bij mij hoeft aan te komen, Stratovarius gaat nog wel, maar Soulfly is niet mijn pakkie melk (nooit geweest ook)
Er zijn natuurlijk ook bands die je niet leuk vind en daarom niet 'kent' he.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:59 schreef GimmeGore het volgende:
Hoe kan je nou amper bands van die line up kennen?
Niet alleen ken ik hele ladingen van die bands, ik heb de meesten ook al live gezien
Ik weet niet waar je van houdt, maar Atrocity is nou niet echt het soort band dat je bij die naam zou verwachten.quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:22 schreef heartwork het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk ook bands die je niet leuk vind en daarom niet 'kent' he.
Ik ken bijvoorbeeld Atrocity ook niet, maar weet bij voorbaat al dat ik daar geen ruk aan zal vinden.
*is ondertussen super blij met haar nieuwe mac muis op batterijen en fukking slick design.. prrrrrr*
Holy smokes, nee hoor, precies in de rij van mijn verwachtingen..quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je van houdt, maar Atrocity is nou niet echt het soort band dat je bij die naam zou verwachten.![]()
Gelukkig heeft Wacken wat dat betreft gelukkig maar voor ieder wat wils.quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:22 schreef heartwork het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk ook bands die je niet leuk vind en daarom niet 'kent' he.
Ik ken bijvoorbeeld Atrocity ook niet, maar weet bij voorbaat al dat ik daar geen ruk aan zal vinden.
*is ondertussen super blij met haar nieuwe mac muis op batterijen en fukking slick design.. prrrrrr*
Heb jij wel de goed Atrocity te pakken?quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je van houdt, maar Atrocity is nou niet echt het soort band dat je bij die naam zou verwachten.![]()
quote:Cult Pre-NEVERMORE Metal Act SANCTUARY To Reunite For New Studio Album - May 11, 2010
NEVERMORE frontman Warrel Dane has announced that his late '80s cult metal outfit SANCTUARY will reunite to record a new studio album. "[I've] been talking with Lenny [Rutledge, former SANCTUARY guitarist]," Dane explains. "We are really good friends again and it feels good." He adds, "I missed my relationship with him for many years."
Regarding how the SANCTUARY reunion will affect NEVERMORE, which has a new studio album ("The Obsidian Conspiracy") coming out next month, Dane says, "NEVEMORE is never going away, so don't start any more rumors!"
On March 8, Ironbird via Cherry Red Records reissued SANCTUARY's first two albums — 1987's "Refuge Denied", produced by Dave Mustaine of MEGADETH; and 1990's "Into The Mirror Black", produced by Howard Benson — on a single CD.
"Refuge Denied" contains a great version of JEFFERSON AIRPLANE's "White Rabbit". "Into The Mirror Black", SANCTUARY's second and final album, is an overlooked masterpiece, blurring the lines between technical, Bay Area-style thrash, traditional heavy metal and European power metal.
Dane and bassist Jim Sheppard went on to extend SANCTUARY's ambition and songwriting sensibilities into the superb NEVERMORE.
Ik, maar niet in de Baroeg. Ben benieuwd hoe de andere bands worden. Thrash bands met een echte zanger zijn zo zeldzaam geworden. Ook daarom is Heathen zo gaafquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:07 schreef WitchfinderGeneral het volgende:
Enneuh, wie gaat er nog thrashen op Heathen??
[ afbeelding ]
Ik vind juist de glam-metal vocals bij thrash echt zo lelijk. Daarom vind ik anthrax niet echt wat. Maar meer oude metallica, slayer, sodom testament etc.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:45 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik, maar niet in de Baroeg. Ben benieuwd hoe de andere bands worden. Thrash bands met een echte zanger zijn zo zeldzaam geworden. Ook daarom is Heathen zo gaaf.
Helaas zijn er weinig nieuwe bands van het van dat nivo. nu moet ik wel bekennen dat bands als Slayer en Metallica en Sodom moeilijk te evenaren zijn maar toch... het is tegenwoordig allemaal slappe hap zie (inmiddels ook alweer een tijd geleden) Cannibal Corpse in het voor programma van Children of Bodem... dan denk ik waar is het ooit mis gegaan bij die programmering...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:41 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik vind juist de glam-metal vocals bij thrash echt zo lelijk. Daarom vind ik anthrax niet echt wat. Maar meer oude metallica, slayer, sodom testament etc.
Ik vind het gewoon zo'n zwaktebod. "Ja we konden niemand vinden dus we gaan een beetje scheef lopen krijsen". Als je een echte zanger zoekt, kan dat zoveel bijdragen aan de kwaliteit van je muziek. Denk maar aan geniale zangers als Chuck Billy of Bobby Ellsworth.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:41 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik vind juist de glam-metal vocals bij thrash echt zo lelijk. Daarom vind ik anthrax niet echt wat. Maar meer oude metallica, slayer, sodom testament etc.
Ik hoor het verschil zeker wel. Maar ik kan gewoon niet tegen dat gelamme gezang. Ik snap best dat je dan beter bent. Maar als je dan heel goed bent in zingen doe je wel opera en dat vind ik dan helemaal niksquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:19 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon zo'n zwaktebod. "Ja we konden niemand vinden dus we gaan een beetje scheef lopen krijsen". Als je een echte zanger zoekt, kan dat zoveel bijdragen aan de kwaliteit van je muziek. Denk maar aan geniale zangers als Chuck Billy of Bobby Ellsworth.
Glam metal en gewoon clean zingen is een wel een heel verschil natuurlijk. Of hoor je het verschil niet tussen Bret Michaels, Chuck Billy en Neil Turbin niet?
.
Oke, ieder z'n ding. Begrijp me nou niet verkeerd, ik vind james hetfield ook zelf waardeloos. maar dave vind ik gewoonweg 2x erger. Testament klinkt ook gewoon lekker. Daar was ik allang met je eens.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:02 schreef Witchfynder het volgende:
Lekker volwassen omschrijving. Wat veel mensen tegenstaat aan Mustaine is dat hij nogal nasaal klinkt. En hij is gewoon geen goede zanger, dat zegt hij zelf ook. Inmiddels vind ik dat Hetfield teveel bezig is met stoer klinken (of zo komt het iig op mij over) en zijn limieten jaren terug al behaald heb. Als ik recentere Metallica luister erger ik mij, naast het matige drumwerk en inspiratieloze solowerk van Kirk, kapot aan het feit dat Hetfield elke naar een uithaal neigende zin eindigt met "-YAAAH"
.
Mijns inziens is Chuck Billy nog steeds de beste zanger binnen de Thrash Metal!
En wat is er stoer aan een mannetje dat klinkt alsof je een kat aan het uitpersen bent?.
Have funquote:
Ik ben er ook man, zie je daar wel. Was jij niet Turks?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:30 schreef emokid het volgende:
Fucking zin in Testament zondag. Live in London is echt geniaal.
Have fun.quote:
Jaquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:55 schreef neskwik het volgende:
Zijn hier mensen die gecharmeerd zijn van Baroness?
Hmm.. Blue record, hun album van vorig jaar, is zeker een aanrader hoor!quote:
Ja hoor.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:55 schreef neskwik het volgende:
Mooi! Ik ga het morgen allemaal zienquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:15 schreef attila_de_hun het volgende:
Heathen was super gisteren in de Baroeg!
Jazeker. En begreep dat ze 4 juli op Metropolis in R'dam staan. Gratiesj festivalletje.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:55 schreef neskwik het volgende:
Vandaar dat ik dat album zeker nog wel gaan kopen. Die bands zijn ook gaaf inderdaad.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:11 schreef neskwik het volgende:
[..]
Hmm.. Blue record, hun album van vorig jaar, is zeker een aanrader hoor!
Verder als je baroness kan waarderen, kan je dan ook mastodon en kylesa waarderen?
Coolquote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:56 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Jazeker. En begreep dat ze 4 juli op Metropolis in R'dam staan. Gratiesj festivalletje.
* ThE_ED tooquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:23 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Mooi! Ik ga het morgen allemaal zien.
Klopt, ga er ook bij zijn.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:56 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Jazeker. En begreep dat ze 4 juli op Metropolis in R'dam staan. Gratiesj festivalletje.
Pff.. en dan is net werchter.. balen!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:56 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Yeah, dat ben ik. Ik ben met een Turkse en Nederlandse vriend daar, mocht je me herkennen (aan mijn last.fm pic) dan zie ik je daar wel.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:11 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik ben er ook man, zie je daar wel. Was jij niet Turks?
[..]
Have fun.
We moeten nog afspreken. Omdat het toch 's middags is ga ik liever met de trein zodat ik een biertje kan pakkenquote:
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:58 schreef emokid het volgende:
[..]
Yeah, dat ben ik. Ik ben met een Turkse en Nederlandse vriend daar, mocht je me herkennen (aan mijn last.fm pic) dan zie ik je daar wel.
Ik dacht ik meet je wel even, maar bleek dat jij degene was die kankerdomme berichtjes stuurde naar mijn last.fm zoals "hey afvallige" en "Praat niet met mij homo-gezicht" alle andere gekanker.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:58 schreef emokid het volgende:
[..]
Yeah, dat ben ik. Ik ben met een Turkse en Nederlandse vriend daar, mocht je me herkennen (aan mijn last.fm pic) dan zie ik je daar wel.
*proest*quote:Op zondag 16 mei 2010 11:51 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik dacht ik meet je wel even, maar bleek dat jij degene was die kankerdomme berichtjes stuurde naar mijn last.fm zoals "hey afvallige" en "Praat niet met mij homo-gezicht" alle andere gekanker.
Naar persoon. hoop dat ik je in de pit een dikke stomp geefmoslimidioot.
Haha, en jij hebt geen domme berichtjes gestuurd natuurlijk? Ik ben volwassen genoeg om het als niets te beschouwen, het blijft immers internet. Als je echter deze opgekropte woede wilt loslaten op een manier dan ontmoet ik je graag straks, binnen of buiten de pit.quote:Op zondag 16 mei 2010 11:51 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik dacht ik meet je wel even, maar bleek dat jij degene was die kankerdomme berichtjes stuurde naar mijn last.fm zoals "hey afvallige" en "Praat niet met mij homo-gezicht" alle andere gekanker.
Naar persoon. hoop dat ik je in de pit een dikke stomp geefmoslimidioot.
Gast, ik heb geen enkel woede. Maar het feit dat jij mij toendertijd basht omdat ik een seculiere Turk ben is gewoon zwak. En jij noemt je een Turk? Het feit dat je lichaam volzit met islamitische gif? Ah rot toch een eind op man.quote:Op zondag 16 mei 2010 13:13 schreef emokid het volgende:
[..]
Haha, en jij hebt geen domme berichtjes gestuurd natuurlijk? Ik ben volwassen genoeg om het als niets te beschouwen, het blijft immers internet. Als je echter deze opgekropte woede wilt loslaten op een manier dan ontmoet ik je graag straks, binnen of buiten de pit.
Jezus zeg, de buitenlanders hier moeten weer ruzie maken.quote:Op zondag 16 mei 2010 13:13 schreef emokid het volgende:
[..]
Haha, en jij hebt geen domme berichtjes gestuurd natuurlijk? Ik ben volwassen genoeg om het als niets te beschouwen, het blijft immers internet. Als je echter deze opgekropte woede wilt loslaten op een manier dan ontmoet ik je graag straks, binnen of buiten de pit.
En jij komt niet op voor je mede Doetinchemmer / achterhoeker?quote:Op zondag 16 mei 2010 13:22 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Jezus zeg, de buitenlanders hier moeten weer ruzie maken.GA NAAR JE EIGEN LAND HURR DURR!!
Ik woon bij Rotterdam in de buurt.quote:Op zondag 16 mei 2010 13:24 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
En jij komt niet op voor je mede Doetinchemmer / achterhoeker?
quote:Op zondag 16 mei 2010 13:22 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Gast, ik heb geen enkel woede. Maar het feit dat jij mij toendertijd basht omdat ik een seculiere Turk ben is gewoon zwak. En jij noemt je een Turk? Het feit dat je lichaam volzit met islamitische gif? Ah rot toch een eind op man.
Ga nou niet je 'Whollah whollah' matties op me afsturen omdat ik (volgens jou) een afvallige ben.
Tsja sommige mensen hebben een grote internet-penis, maar in real life is het dus een enorme faggot. Internetgangstersquote:Op zondag 16 mei 2010 13:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat een gezelligheid hier
Ben gisteren naar Hayseed Dixie geweest, was echt geweldigHeb nog nooit zo gelachen, wat een stel gepassioneerde idioten zijn dat
Als ze weer (of misschien nog steeds) in NL zijn, dan kan ik ze echt aanraden, die ACDC covers zijn echt tof in Dixie stijl
Eerst haak je heel subtiel af, en vervolgens maak je me uit voor faggot? Mijn verzoek staat nog steeds, als je echt je ballen wil tonen dan zie ik je straks. De enige internetgangster hier ben jij omdat je maar door blijft gaan.quote:Op zondag 16 mei 2010 13:34 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Tsja sommige mensen hebben een grote internet-penis, maar in real life is het dus een enorme faggot. Internetgangsters
Maar heyseed dixie, Fucking nice man!Wou ik altijd wel een keertje zien.
Die je eerst had was veel leukerquote:
Hihihihi, die is gewoon schattigquote:
Ja laten we het hebben over hoe true metal we wel niet zijn.quote:Op zondag 16 mei 2010 17:16 schreef lifeblind het volgende:
Eh.. zijn er nu 2 turken ruzie aan 't maken omdat de ene minder tr00 turk dan de ander is?
Sodemieter een eind op met die onzin alsjeblieft
Ja, wat is het nou? Wel of niet?quote:Op zondag 16 mei 2010 17:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja laten we het hebben over hoe true metal we wel niet zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op zondag 16 mei 2010 18:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, wat is het nou? Wel of niet?
Geen idee ik ben iig niet true. Ik luister ook naar niet metalartiesten namelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Ronnie James Dio is dus toch overleden. Staat nu ook op de officiele websitequote:"Today my heart is broken, Ronnie passed away at 7:45am 16th May. Many, many friends and family were able to say their private good-byes before he peacefully passed away. Ronnie knew how much he was loved by all. We so appreciate the love and support that you have all given us. Please give us a few days of privacy to deal with this terrible loss. Please know he loved you all and his music will live on forever." Love, Wendy
RIP Ronniequote:Op zondag 16 mei 2010 21:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ronnie James Dio is dus toch overleden. Staat nu ook op de officiele website.
Wow. Had er voor de rest niks over gehoord, maar dit valt toch wel koud op m'n dak.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ronnie James Dio is dus toch overleden. Staat nu ook op de officiele website.
En ook een geweldige man als ik af moet gaan op verschillende interviews.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:33 schreef Tokus het volgende:
Erg jammer.
Geweldige stem, geweldige performance, geweldige muziek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |