Have funquote:
Ik ben er ook man, zie je daar wel. Was jij niet Turks?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:30 schreef emokid het volgende:
Fucking zin in Testament zondag. Live in London is echt geniaal.
Have fun.quote:
Jaquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:55 schreef neskwik het volgende:
Zijn hier mensen die gecharmeerd zijn van Baroness?
Hmm.. Blue record, hun album van vorig jaar, is zeker een aanrader hoor!quote:
Ja hoor.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:55 schreef neskwik het volgende:
Mooi! Ik ga het morgen allemaal zienquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:15 schreef attila_de_hun het volgende:
Heathen was super gisteren in de Baroeg!
Jazeker. En begreep dat ze 4 juli op Metropolis in R'dam staan. Gratiesj festivalletje.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:55 schreef neskwik het volgende:
Vandaar dat ik dat album zeker nog wel gaan kopen. Die bands zijn ook gaaf inderdaad.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:11 schreef neskwik het volgende:
[..]
Hmm.. Blue record, hun album van vorig jaar, is zeker een aanrader hoor!
Verder als je baroness kan waarderen, kan je dan ook mastodon en kylesa waarderen?
Coolquote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:56 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Jazeker. En begreep dat ze 4 juli op Metropolis in R'dam staan. Gratiesj festivalletje.
* ThE_ED tooquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:23 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Mooi! Ik ga het morgen allemaal zien.
Klopt, ga er ook bij zijn.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:56 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Jazeker. En begreep dat ze 4 juli op Metropolis in R'dam staan. Gratiesj festivalletje.
Pff.. en dan is net werchter.. balen!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:56 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Yeah, dat ben ik. Ik ben met een Turkse en Nederlandse vriend daar, mocht je me herkennen (aan mijn last.fm pic) dan zie ik je daar wel.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:11 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik ben er ook man, zie je daar wel. Was jij niet Turks?
[..]
Have fun.
We moeten nog afspreken. Omdat het toch 's middags is ga ik liever met de trein zodat ik een biertje kan pakkenquote:
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:58 schreef emokid het volgende:
[..]
Yeah, dat ben ik. Ik ben met een Turkse en Nederlandse vriend daar, mocht je me herkennen (aan mijn last.fm pic) dan zie ik je daar wel.
Ik dacht ik meet je wel even, maar bleek dat jij degene was die kankerdomme berichtjes stuurde naar mijn last.fm zoals "hey afvallige" en "Praat niet met mij homo-gezicht" alle andere gekanker.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:58 schreef emokid het volgende:
[..]
Yeah, dat ben ik. Ik ben met een Turkse en Nederlandse vriend daar, mocht je me herkennen (aan mijn last.fm pic) dan zie ik je daar wel.
*proest*quote:Op zondag 16 mei 2010 11:51 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik dacht ik meet je wel even, maar bleek dat jij degene was die kankerdomme berichtjes stuurde naar mijn last.fm zoals "hey afvallige" en "Praat niet met mij homo-gezicht" alle andere gekanker.
Naar persoon. hoop dat ik je in de pit een dikke stomp geefmoslimidioot.
Haha, en jij hebt geen domme berichtjes gestuurd natuurlijk? Ik ben volwassen genoeg om het als niets te beschouwen, het blijft immers internet. Als je echter deze opgekropte woede wilt loslaten op een manier dan ontmoet ik je graag straks, binnen of buiten de pit.quote:Op zondag 16 mei 2010 11:51 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik dacht ik meet je wel even, maar bleek dat jij degene was die kankerdomme berichtjes stuurde naar mijn last.fm zoals "hey afvallige" en "Praat niet met mij homo-gezicht" alle andere gekanker.
Naar persoon. hoop dat ik je in de pit een dikke stomp geefmoslimidioot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |