abonnement Unibet Coolblue
pi_81320967
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 23:05 schreef GimmeGore het volgende:
en wat te denken van Iron Maiden, Immortal, Slayer, Soulfly en Stratovarius.

Nou gaat er volgens mij ook niemand naar Wacken voor de obscure bandjes (nou ja Brutus zou nog onder obscuur kunnen vallen)
Ik pakte gewoon de helft van de eerste 20 bands ofzo. Als je de bands die jij noemt niet kent dan heb je volgens mij nog nooit naar metal geluisterd.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 11 mei 2010 @ 23:10:17 #227
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_81321097
Moet ik wel heel eerlijk bekennen dat je voor Stratovarius en Soulfly ook niet bij mij hoeft aan te komen, Stratovarius gaat nog wel, maar Soulfly is niet mijn pakkie melk (nooit geweest ook)
pi_81321177
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 23:10 schreef GimmeGore het volgende:
Moet ik wel heel eerlijk bekennen dat je voor Stratovarius en Soulfly ook niet bij mij hoeft aan te komen, Stratovarius gaat nog wel, maar Soulfly is niet mijn pakkie melk (nooit geweest ook)
Of je het leuk vindt is een tweede natuurlijk, maar Sepultura / Soulfly hoor je toch eigenlijk wel te kennen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 12 mei 2010 @ 00:19:14 #229
248266 heartwork
Works of heart bleeding dark
pi_81324477
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 14:05 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Nog zo'n nepmetaller.
Nog zo'n downloader..
Big mouth strikes again
  woensdag 12 mei 2010 @ 00:22:05 #230
248266 heartwork
Works of heart bleeding dark
pi_81324581
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 22:59 schreef GimmeGore het volgende:
Hoe kan je nou amper bands van die line up kennen?
Niet alleen ken ik hele ladingen van die bands, ik heb de meesten ook al live gezien
Er zijn natuurlijk ook bands die je niet leuk vind en daarom niet 'kent' he.
Ik ken bijvoorbeeld Atrocity ook niet, maar weet bij voorbaat al dat ik daar geen ruk aan zal vinden.


*is ondertussen super blij met haar nieuwe mac muis op batterijen en fukking slick design.. prrrrrr*
Big mouth strikes again
pi_81324739
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 00:22 schreef heartwork het volgende:

[..]

Er zijn natuurlijk ook bands die je niet leuk vind en daarom niet 'kent' he.
Ik ken bijvoorbeeld Atrocity ook niet, maar weet bij voorbaat al dat ik daar geen ruk aan zal vinden.


*is ondertussen super blij met haar nieuwe mac muis op batterijen en fukking slick design.. prrrrrr*
Ik weet niet waar je van houdt, maar Atrocity is nou niet echt het soort band dat je bij die naam zou verwachten.

Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 12 mei 2010 @ 00:31:32 #232
248266 heartwork
Works of heart bleeding dark
pi_81324910
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 00:26 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik weet niet waar je van houdt, maar Atrocity is nou niet echt het soort band dat je bij die naam zou verwachten.


Holy smokes, nee hoor, precies in de rij van mijn verwachtingen..
Hoog gaylord in lange leren jassen gehalte in combinatie met keyboards en slechte zang.
Mij niet gezien.

Maar mocht jij er op los willen gaan.. leef je uit
Big mouth strikes again
  woensdag 12 mei 2010 @ 01:54:57 #233
259414 AlchemistOfSorrows
Uh-huh, goodbye!
pi_81326305
He jammer, lees vandaag dat Exivious ermee gestopt is omdat ze er geen tijd voor hadden. Hun eerste album was toch best een goed stukje prog.
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
  woensdag 12 mei 2010 @ 06:01:41 #234
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_81327126
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 00:22 schreef heartwork het volgende:

[..]

Er zijn natuurlijk ook bands die je niet leuk vind en daarom niet 'kent' he.
Ik ken bijvoorbeeld Atrocity ook niet, maar weet bij voorbaat al dat ik daar geen ruk aan zal vinden.


*is ondertussen super blij met haar nieuwe mac muis op batterijen en fukking slick design.. prrrrrr*
Gelukkig heeft Wacken wat dat betreft gelukkig maar voor ieder wat wils.
Dan heb je of een hele beperkte muzieksmaak of je moet eens onder je steen vandaan komen
  woensdag 12 mei 2010 @ 08:24:06 #235
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_81327783
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 00:26 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik weet niet waar je van houdt, maar Atrocity is nou niet echt het soort band dat je bij die naam zou verwachten.

Heb jij wel de goed Atrocity te pakken?


[ Bericht 3% gewijzigd door BOKA op 12-05-2010 08:32:28 ]
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
pi_81332146
Atrocity is ooit begonnen als geweldige death metal band... Zonde dat ze zo gay geworden zijn:



Joeptoep vilmpje:


Enneuh, wie gaat er nog thrashen op Heathen??

  † In Memoriam † woensdag 12 mei 2010 @ 11:13:22 #237
159966 lifeblind
pi_81332316
Heuj, nieuwe oordopjes voor mn telefoon, kan ik weer muziek luisteren in de trein!
  † In Memoriam † woensdag 12 mei 2010 @ 11:28:51 #238
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_81332911
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 00:19 schreef heartwork het volgende:

[..]

Nog zo'n downloader..
Sorry?
Carpe Libertatem
pi_81333149
quote:
Cult Pre-NEVERMORE Metal Act SANCTUARY To Reunite For New Studio Album - May 11, 2010
NEVERMORE frontman Warrel Dane has announced that his late '80s cult metal outfit SANCTUARY will reunite to record a new studio album. "[I've] been talking with Lenny [Rutledge, former SANCTUARY guitarist]," Dane explains. "We are really good friends again and it feels good." He adds, "I missed my relationship with him for many years."

Regarding how the SANCTUARY reunion will affect NEVERMORE, which has a new studio album ("The Obsidian Conspiracy") coming out next month, Dane says, "NEVEMORE is never going away, so don't start any more rumors!"

On March 8, Ironbird via Cherry Red Records reissued SANCTUARY's first two albums — 1987's "Refuge Denied", produced by Dave Mustaine of MEGADETH; and 1990's "Into The Mirror Black", produced by Howard Benson — on a single CD.

"Refuge Denied" contains a great version of JEFFERSON AIRPLANE's "White Rabbit". "Into The Mirror Black", SANCTUARY's second and final album, is an overlooked masterpiece, blurring the lines between technical, Bay Area-style thrash, traditional heavy metal and European power metal.

Dane and bassist Jim Sheppard went on to extend SANCTUARY's ambition and songwriting sensibilities into the superb NEVERMORE.
pi_81333431
Goed nieuws, Nevermore heeft nooit kunnen tippen aan Sanctuary... dat mag duidelijk zijn
  woensdag 12 mei 2010 @ 11:45:56 #241
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_81333641
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 11:07 schreef WitchfinderGeneral het volgende:
Enneuh, wie gaat er nog thrashen op Heathen??

[ afbeelding ]
Ik, maar niet in de Baroeg. Ben benieuwd hoe de andere bands worden. Thrash bands met een echte zanger zijn zo zeldzaam geworden. Ook daarom is Heathen zo gaaf .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_81333747
Klopt ja, vettige band! Ik vind de nieuwe ook goed te pruimen...
  vrijdag 14 mei 2010 @ 14:27:30 #243
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_81417614
En met dank aan de Antifa in Kroatie, ga ik niet naar Jotunheim festival.
Nou is het voor mij niet zo erg, want ik had nog niks geregeld/betaald, maar een vriendin van mij heeft haar vliegticket naar Kroatië al betaald terwijl ze er nu eigenlijk niet meer heen hoeft.
pi_81422137
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 11:45 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Ik, maar niet in de Baroeg. Ben benieuwd hoe de andere bands worden. Thrash bands met een echte zanger zijn zo zeldzaam geworden. Ook daarom is Heathen zo gaaf .
Ik vind juist de glam-metal vocals bij thrash echt zo lelijk. Daarom vind ik anthrax niet echt wat. Maar meer oude metallica, slayer, sodom testament etc.
pi_81422983
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 16:41 schreef RoW_0 het volgende:

[..]

Ik vind juist de glam-metal vocals bij thrash echt zo lelijk. Daarom vind ik anthrax niet echt wat. Maar meer oude metallica, slayer, sodom testament etc.
Helaas zijn er weinig nieuwe bands van het van dat nivo. nu moet ik wel bekennen dat bands als Slayer en Metallica en Sodom moeilijk te evenaren zijn maar toch... het is tegenwoordig allemaal slappe hap zie (inmiddels ook alweer een tijd geleden) Cannibal Corpse in het voor programma van Children of Bodem... dan denk ik waar is het ooit mis gegaan bij die programmering...

de oude shit blijft gewoon toch het beste en bands als Vital Remains en Malevolent Creation zijn er te weinig om methun steentje in de wegschaal te leggen tegenover die ranzige nu-'metal' crap. doet me dan weer goed om iig de oud gedienden van Slayer en Cannibal Corpse in de Wacken lijst van die jaar terug te zien
Wii nr: 6970 8782 3230 1449
  vrijdag 14 mei 2010 @ 17:19:26 #246
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_81423614
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 16:41 schreef RoW_0 het volgende:

[..]

Ik vind juist de glam-metal vocals bij thrash echt zo lelijk. Daarom vind ik anthrax niet echt wat. Maar meer oude metallica, slayer, sodom testament etc.
Ik vind het gewoon zo'n zwaktebod. "Ja we konden niemand vinden dus we gaan een beetje scheef lopen krijsen". Als je een echte zanger zoekt, kan dat zoveel bijdragen aan de kwaliteit van je muziek. Denk maar aan geniale zangers als Chuck Billy of Bobby Ellsworth.

Glam metal en gewoon clean zingen is een wel een heel verschil natuurlijk . Of hoor je het verschil niet tussen Bret Michaels, Chuck Billy en Neil Turbin niet? .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_81424661
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 17:19 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon zo'n zwaktebod. "Ja we konden niemand vinden dus we gaan een beetje scheef lopen krijsen". Als je een echte zanger zoekt, kan dat zoveel bijdragen aan de kwaliteit van je muziek. Denk maar aan geniale zangers als Chuck Billy of Bobby Ellsworth.

Glam metal en gewoon clean zingen is een wel een heel verschil natuurlijk . Of hoor je het verschil niet tussen Bret Michaels, Chuck Billy en Neil Turbin niet? .
Ik hoor het verschil zeker wel. Maar ik kan gewoon niet tegen dat gelamme gezang. Ik snap best dat je dan beter bent. Maar als je dan heel goed bent in zingen doe je wel opera en dat vind ik dan helemaal niks

Vocals moeten gewoon voor mij 'stoer' zijn, daarom luister ik ook veel black metal de laatste tijden.

Daarom heb ik ook wel liever James hetfield dan Dave mustaine. Mustaine klinkt me soms maar als een mongool. sorry hoor
  vrijdag 14 mei 2010 @ 18:02:43 #248
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_81425180
Lekker volwassen omschrijving . Wat veel mensen tegenstaat aan Mustaine is dat hij nogal nasaal klinkt. En hij is gewoon geen goede zanger, dat zegt hij zelf ook. Inmiddels vind ik dat Hetfield teveel bezig is met stoer klinken (of zo komt het iig op mij over) en zijn limieten jaren terug al behaald heb. Als ik recentere Metallica luister erger ik mij, naast het matige drumwerk en inspiratieloze solowerk van Kirk, kapot aan het feit dat Hetfield elke naar een uithaal neigende zin eindigt met "-YAAAH" .

Mijns inziens is Chuck Billy nog steeds de beste zanger binnen de Thrash Metal!



En wat is er stoer aan een mannetje dat klinkt alsof je een kat aan het uitpersen bent? .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_81426292
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 18:02 schreef Witchfynder het volgende:
Lekker volwassen omschrijving . Wat veel mensen tegenstaat aan Mustaine is dat hij nogal nasaal klinkt. En hij is gewoon geen goede zanger, dat zegt hij zelf ook. Inmiddels vind ik dat Hetfield teveel bezig is met stoer klinken (of zo komt het iig op mij over) en zijn limieten jaren terug al behaald heb. Als ik recentere Metallica luister erger ik mij, naast het matige drumwerk en inspiratieloze solowerk van Kirk, kapot aan het feit dat Hetfield elke naar een uithaal neigende zin eindigt met "-YAAAH" .

Mijns inziens is Chuck Billy nog steeds de beste zanger binnen de Thrash Metal!



En wat is er stoer aan een mannetje dat klinkt alsof je een kat aan het uitpersen bent? .
Oke, ieder z'n ding. Begrijp me nou niet verkeerd, ik vind james hetfield ook zelf waardeloos. maar dave vind ik gewoonweg 2x erger. Testament klinkt ook gewoon lekker. Daar was ik allang met je eens.
Maar toch is Mille wel het beste <3 ik heb nog nooit zo'n krachtige stem meegemaakt.
pi_81428363
Fucking zin in Testament zondag. Live in London is echt geniaal.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')