Toen ik nog leg gaf op de middelbare school had ik dat ook. Ik weet dat Raemon van Heidevolk vaak herkend wordt. Leerlingen reageren ook op youtube. Tja, hij heeft er balans in gevonden. Wel goedquote:Op zondag 9 mei 2010 23:23 schreef heartwork het volgende:
[..]
Jammer is dat. Maar goed, ook de realiteit in NL.
Niet dat het bij mij zo heftig is, maar op mijn vorige werk ( ik ben docent) werd mij ook vriendelijk verzocht om mijn prachtige foto's en persoonlijke informatie op metalfora wat in te dimmen cq te verwijderen, haha.
Achteraf vond ik dat niet zo erg.
Ik vind het namelijk helemaal niet fijn om herkend te worden door iemand van een of ander schimmig forum.
Of je moet eindeloos gratis bier krijgen natuurlijk. Dan is het een ander verhaal.
En daarbij komende, je moet als docent jouw geloof/gedachten/wat dan ook helemaal niet willen vertellen aan je leerlingen. Gewoon je vak geven en daar de grens trekken.
Als ik leerlingen zie lopen op een concert drink ik ook minder. Geen zin in verhalen als ' w00t mevrouw heartwork was fokking bezopen dude'. Dan is het echt dag dag werk
Nice, geschiedenis was mijn tweede keus, voor als ik niet zou worden toegelaten op de kunstacademie.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:29 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Toen ik nog leg gaf op de middelbare school had ik dat ook. Ik weet dat Raemon van Heidevolk vaak herkend wordt. Leerlingen reageren ook op youtube. Tja, hij heeft er balans in gevonden. Wel goed.
Hij is geschiedenisdocent, net als ik van origine.
Op zich sluit dat wel mooi bij elkaar aan gezien de thematiek van Heidevolk.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:29 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Toen ik nog leg gaf op de middelbare school had ik dat ook. Ik weet dat Raemon van Heidevolk vaak herkend wordt. Leerlingen reageren ook op youtube. Tja, hij heeft er balans in gevonden. Wel goed.
Hij is geschiedenisdocent, net als ik van origine.
Gaaf, misschien maar eens overwegenquote:Op zondag 9 mei 2010 23:31 schreef Witchfynder het volgende:
En dit komt er ook weer aan
[ afbeelding ]
Dit jaar maar eens als bezoeker heen.
Definieer metal, en het kan zo 2 keer de helft schelen.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:47 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Hoeveel met0l fans zullen er ongeveer zijn in Nederland momenteel?![]()
In mijn tijdwaren het er nogal veel eind jaren 80 begin 90 vorig millennium ....
Daarnaast is het een beetje de vraag wat je onder 'metal fan' verstaat. Ken ook genoeg mensen met een vrij brede smaak waaronder ook wel wat metal valt.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:05 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Definieer metal, en het kan zo 2 keer de helft schelen.
Dat was vorig jaar wel erg tof.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:31 schreef Witchfynder het volgende:
En dit komt er ook weer aan
[ afbeelding ]
Dit jaar maar eens als bezoeker heen.
Ik voel me aangesproken.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daarnaast is het een beetje de vraag wat je onder 'metal fan' verstaat. Ken ook genoeg mensen met een vrij brede smaak waaronder ook wel wat metal valt.
Voor mij geldt hetzelfde hoor. Ik ga b.v. ook regelmatig naar elektro of dnb feestjes. Beetje indie kan ook best leuk zijn.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:19 schreef Darkestrah het volgende:
Het is voor mij wel hoofdzakelijk metal, hoor. Maar het is vrij seizoensgebonden.. Met lekker weer luister ik liever naar wat luchtigere muziek dan in de winter.
Komende woensdag PRSPCT XL?quote:Op maandag 10 mei 2010 00:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Voor mij geldt hetzelfde hoor. Ik ga b.v. ook regelmatig naar elektro of dnb feestjes. Beetje indie kan ook best leuk zijn.
Zou wel leuk zijn geweest als ik een slaapplek had kunnen regelen en m'n werk het toe had gelaten om daar nog enigszins op tijd te kunnen zijn.quote:
Ik woon een klein uurtje van Watt vandaan, maar ik ga zelf niet. Volgende dag ga ik wel naar Rotown.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn geweest als ik een slaapplek had kunnen regelen en m'n werk het toe had gelaten om daar nog enigszins op tijd te kunnen zijn.
Nou vooruit dan maar.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:44 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik woon een klein uurtje van Watt vandaan, maar ik ga zelf niet. Volgende dag ga ik wel naar Rotown.
Maar, ontopic ofzo?
Boys Noizequote:Op maandag 10 mei 2010 00:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar.
Misschien zaterdag nog wel even naar Rauw in Tivoli
Doe dat dan ook!quote:Op maandag 10 mei 2010 01:00 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Boys NoizeBen 29 april naar Révolt geweest, in de Maassilo. Dr Lektroluv, Proxy, Vitalic, Digitalism, het was vèt.
Ik ga dan naar Selah Sue, wederom in Rotown.
En nu dan ècht ontopic.
aan de ene kant heb ik zoiets van: waar bemoeien ze zich mee. Maar aan de andere kant heeft een leraar wel een grote voorbeeldfunctie, waarbij de taferelen van Debauchery op het podium en wellicht de songteksten misschien te ver gaan.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:23 schreef heartwork het volgende:
[..]
Jammer is dat. Maar goed, ook de realiteit in NL.
Niet dat het bij mij zo heftig is, maar op mijn vorige werk ( ik ben docent) werd mij ook vriendelijk verzocht om mijn prachtige foto's en persoonlijke informatie op metalfora wat in te dimmen cq te verwijderen, haha.
Achteraf vond ik dat niet zo erg.
Ik vind het namelijk helemaal niet fijn om herkend te worden door iemand van een of ander schimmig forum.
Of je moet eindeloos gratis bier krijgen natuurlijk. Dan is het een ander verhaal.
En daarbij komende, je moet als docent jouw geloof/gedachten/wat dan ook helemaal niet willen vertellen aan je leerlingen. Gewoon je vak geven en daar de grens trekken.
ik hou ook van andere muziek. Ook van zowel country als western!quote:Op maandag 10 mei 2010 10:56 schreef GimmeGore het volgende:
Ik denk dat onze Took wel een echte metalfan is...
Ik heb een maandje of wat geleden twee boxen en een simpel radiootje geinstalleerd in mijn badkamer. Als ik ga douchen gaat radio 4 aan op een degelijk volume.quote:Op maandag 10 mei 2010 12:50 schreef Witchfynder het volgende:
Metal is mijn favoriet, maar ik houd ook van klassiek (met name barok), swing en folk.
Metal + klassiek schijnt geen ongewone combinatie te zijn. Een ex-collega wees mij ooit op een onderzoekje waaruit kwam dat dit komt omdat zowel klassieke muziek als Metal iets orderlijks hebben. Partijen zijn zorgvuldig en volgens bepaalde regels opgesteld itt het vrije improviserende van bijv jazz. Ik vond het wel een interessante theorie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |