Echt wel, anders had je de goede TT gefixtquote:Op vrijdag 30 april 2010 02:46 schreef lifeblind het volgende:
Topictitel zoals afgesproken met Heartwork in de trein!
(en nee, ik ben niet zat!!)
Jajajajajaja! Sorry, ik heb ook eens een keer wat teveel gedronkenquote:Op vrijdag 30 april 2010 02:47 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Oh, en je moet de OP aanpassen, nu staat ie nog gequote
Zou het?quote:Op vrijdag 30 april 2010 02:49 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Jajajajajaja! Sorry, ik heb ook eens een keer wat teveel gedronken
Sodom komt in November ook!quote:Op vrijdag 30 april 2010 09:52 schreef GimmeGore het volgende:
Bolt Thrower was hip!
Ik vraag me trouwens hoe Atak zulke feestjes financiert.
Deicide dit keer wel met Glenn?quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:14 schreef emokid het volgende:
[..]
Sodom komt in November ook!
http://www.last.fm/event/1392303+Headbanging+Enschede
en verder Crowbar, Testament en Pestilence. In Hengelo (wat er praktisch naast is) spelen er binnenkort
Lamb of God, Deicide en Anthrax.
Genoeg reclame voor Twente gemaakt, nu langskomen!
Ze speelden Blodssvik, Svartesmeden og lundamyrstrollet (even de spelling gecheckt hoor) en journey to the end. Het was wel oke, niet echt top kwaliteit ofzo. Geluid stond beetje raar afgesteld. Als je door de zaal liep kon je echt enorme verschillen horen. Verder vrij weinig, maar vooral jong publiek.quote:
Whaha dikke lol :-D Het nummer is er echt ENORM van opgeknapt. Grappig dat deze (Japanse?) grunter er steeds een papiertje bijhoudt voor de Engelse lyricsquote:
Is ook wel grappig maar ze doen er eigenlijk niks mee behalve dat e.e.a. iets ruiger klinkt..quote:
quote:
Het iig een solide uitvoering. Die Britney cover vind ik maar brakke zooi eigenlijk. Dat is veel beter gedaan.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 02:13 schreef Erpé het volgende:
[..]
Is ook wel grappig maar ze doen er eigenlijk niks mee behalve dat e.e.a. iets ruiger klinkt..
Zoiets had ik ook wel gedacht ja, Vreid heb ik zo vaak gezien, maar bijna Windir...quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:45 schreef heartwork het volgende:
Weet je wat het eigenlijk ook was. Ik ging er wel vanuit dat ze minstens 5 nummers ofzo zouden spelen.
Dus was ook wel een beetje teleurgesteld eigenlijk.
Was de donderdag ook 5 euro voor een kaartje inclusief shirt en beugel Grolsch?quote:Op vrijdag 30 april 2010 09:52 schreef GimmeGore het volgende:
Bolt Thrower was hip!
Ik vraag me trouwens hoe Atak zulke feestjes financiert.
Dark Tranquility daar wil ik ook wel heen eigenlijkquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oeh oeh oeh, Dark Tranquility komt in 013En Monster Magnet komt in de Melkweg
![]()
Vandaag even concertjes gepland met m'n vaste concert-vriendinWe hebben nu bijna elke maand iets
9 mei speelt Officium Triste ook een try out met hun nieuwe drummer daar wil ik misschien heen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:22 schreef Darkestrah het volgende:
Ik zit de afweging te maken tussen God Is An Astronaut in Watt (8 mei), en Negura Bunget & Fen in de Baroeg (9 mei). Als je kijkt naar hoe groot de kans is dat ze nog eens in NL komen, zal ik toch voor de tweede moeten gaan.
En het maatje S past me nog prima ook. Ik heb girlies die minder goed zittenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:42 schreef emokid het volgende:
Yep. Vet shirt, die ga ik veel dragen deze zomer.
Hmm, nee dan liever naar de Baroeg.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
9 mei speelt Officium Triste ook een try out met hun nieuwe drummer daar wil ik misschien heen.
Dat is misschien ook een optie. Ik denk dat ik daar voor ga. Alhoewel ik wel fan van Officium Triste ben.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:46 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Hmm, nee dan liever naar de Baroeg.
Dan moet je gaanquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dark Tranquility daar wil ik ook wel heen eigenlijk
quote:Op zondag 2 mei 2010 00:03 schreef Witchfynder het volgende:
Stomme Last.fm. Volgens de FAQ kun je video's toevoegen bij 'Tracks', maar mooi niet.
quote:Tracks per hour: 0.00059
Laten we zeggen dat we een tijdje vergeten waren dat we een Last.fm profiel haddenquote:
Damn, dat is toch best wel prijzig.quote:Op zondag 2 mei 2010 00:55 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:Jeff Wayne's war of the worlds staat in november in de HMH.
Stiekem wil ik best wel gaan maar de kaarten zijn 75 euro
Ja, dat had ik ook gezien, belachelijk gewoonquote:Op zondag 2 mei 2010 00:55 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Jeff Wayne's war of the worlds staat in november in de HMH.
Stiekem wil ik best wel gaan maar de kaarten zijn 75 euro
Goed ideequote:
Dat klinkt als een leuk kadotje voor mijn verjaardagquote:Op zondag 2 mei 2010 09:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook gezien, belachelijk gewoonEerst vonden we het wel interessant, maar na die prijs gezien te hebben bedank ik
quote:Op vrijdag 30 april 2010 02:46 schreef lifeblind het volgende:
Topictitel zoals afgesproken met Heartwork in de trein!
(en nee, ik ben niet zat!!)
quote:Op vrijdag 30 april 2010 02:47 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Oja, kan een modje dat aanpassen?
(toch iets teveel alcololz?)
quote:Op vrijdag 30 april 2010 02:49 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Jajajajajaja! Sorry, ik heb ook eens een keer wat teveel gedronken
quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:56 schreef lifeblind het volgende:
Hoofd, pijn, auw, kater
Tijd om te douchen, te ontbijten en richting 013 te gaan! Eerste wat ik wil zien is Belphegor, aangezien ik 15:00 voor Aborted toch niet meer ga halen
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:30 schreef lifeblind het volgende:
Pff, en dan gister gewoon stug door blijven drinken he
Eerste dag NDF was wel tof, heb niet zo heel erg veel gezien. Stukje Benediction, daarna Belphegor volledig gezien. Ook nog een stuk Six Feet under gezien maar daar ben ik niet zo kapot vanToen kwam de lastige keuze: Napalm Death of Rotten Sound. eerst 15 minuten ND, daarna heb ik 5 minuten bij Rotten Sound gestaan en toen ben ik weer terug gegaan
En uiteraard was Bolt Thrower een waardige afsluiter!
Stop eens met praten over hoeveel je wel niet drinkt.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:04 schreef lifeblind het volgende:
Neurotic Deathfest overleefd!(iets wat mijn lever op dit moment nog niet kan zeggen
) Wat blijft Carcass toch heerlijk zeg
Heb nog een Symphonies Of Sickness shirt weten te scoren (de laatste zelfs), inclusief de gore opdruk
quote:Op zondag 2 mei 2010 15:04 schreef lifeblind het volgende:
Neurotic Deathfest overleefd!(iets wat mijn lever op dit moment nog niet kan zeggen
) Wat blijft Carcass toch heerlijk zeg
Heb nog een Symphonies Of Sickness shirt weten te scoren (de laatste zelfs), inclusief de gore opdruk
Human Mincer was ik ook nog op los gegaan!quote:Op zondag 2 mei 2010 16:14 schreef BOKA het volgende:
Neurotic Deathfest was geweldig.
Voor de verandering weer eens losgegaan, bij Human Mincer en Septical Gorge. Helaas wel 1 oordopfilter kwijtgeraakt in de chaos.
quote:Op zondag 2 mei 2010 16:20 schreef heartwork het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oftewel,,,shut up.
ja.. dit is kritiek/symboliek voor gevorderden.
quote:Op zondag 2 mei 2010 18:54 schreef Bluurgh het volgende:
wat een geweldige show was dat van Carcass! echt heel erg gaaf!
Jij snapt het.quote:Op zondag 2 mei 2010 21:22 schreef heartwork het volgende:
[..]
en het is maar goed dat ik niet gegaan ben bedoel je ?
Ze openden met Corporal Jigsore Quandary. Daarna stonden we ineens in de moshpit en is alles 1 grote waas voor mequote:Op zondag 2 mei 2010 20:23 schreef heartwork het volgende:
[..]
![]()
Hoeveel mensen gaan dit nou nog zeggen?
Damnit.
Oke, brand maar los.
Hoe was het, welke nummers hebben ze gespeeld enzovoorts.
Je bent knockout geslagen? Pussy!quote:Op zondag 2 mei 2010 21:41 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ze openden met Corporal Jigsore Quandary. Daarna stonden we ineens in de moshpit en is alles 1 grote waas voor meVerders de welbekende klassiekers nog gespeeld die ze overal spelen. Ken Owen was er niet bij, want die had zn vlucht gemist.
Raar. Nog nooit iets van gemerkt.quote:Op zondag 2 mei 2010 23:30 schreef heartwork het volgende:
Wat is dat trouwens met zakkenrollers op metalconcerten tegenwoordig? Ik laat vaak mn portemonnee liggen op de bar, maar heb hem altijd terug gekregen. Blijkbaar is dat niet meer zo normaal.
Nu heb ikbijvoorbeeld alweer vier huilies in mn msn omdat hun portemonnee gejat is tijdens een concert (oa N.deathfest).
Op NDF hingen op een gegeven moment ook A4'tjes met de melding dat iedereen uit moest kijken voor zakkenrollers. Heb er echter zelf niks van gemerkt.quote:Op zondag 2 mei 2010 23:30 schreef heartwork het volgende:
Wat is dat trouwens met zakkenrollers op metalconcerten tegenwoordig? Ik laat vaak mn portemonnee liggen op de bar, maar heb hem altijd terug gekregen. Blijkbaar is dat niet meer zo normaal.
Nu heb ikbijvoorbeeld alweer vier huilies in mn msn omdat hun portemonnee gejat is tijdens een concert (oa N.deathfest).
Ik ben helemaal niet knockout geslagen! Het was gewoon weer even ouderwets een uurtje los gaan bij een optredenquote:
Bij het Paganfest werd het zelfs omgeroepenquote:
nee, ik ook niet bij concerten, festivals wordt wel steeds erger, graspop waarschuwen ze er nu ook al voor.quote:
Je bent gewoon oud, geef nou maar toequote:Op maandag 3 mei 2010 09:50 schreef Tokus het volgende:
Dat gejat is nog een reden waarom ik niet meer op festivalcampings sta.
En ik wil ook gewoon een normaal bed hebben en op het gemakje kunnen douchen 's ochtends.
ook daar heb ik nog wel erge verhalen over, maar dat mag de pret niet drukkenquote:Op maandag 3 mei 2010 10:43 schreef lifeblind het volgende:
Ik heb trouwens op wacken altijd meer last van zatte duitsers die tussen tenten in vuurwerk gaan afsteken...
Of Noren die tegen de bar in de Biergarten gaat aanzeiken en dan op de vuist gaan met de bewaking (WAO 2007)quote:Op maandag 3 mei 2010 10:43 schreef lifeblind het volgende:
Ik heb trouwens op wacken altijd meer last van zatte duitsers die tussen tenten in vuurwerk gaan afsteken...
gheghe, lijkt me wel een ok plan!quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:55 schreef Witchfynder het volgende:
Ja hoor!
Hey, ED, moeten wij niet 16 mei naar 013 voor Heathen? De 14de in de Baroeg kan niet ik, want dan moet ik zelf pielen in Den Haag.
ik hoorde dat er op de eerste dag 16 meldingen waren, vind ik toch best veel.quote:Op maandag 3 mei 2010 00:10 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Op NDF hingen op een gegeven moment ook A4'tjes met de melding dat iedereen uit moest kijken voor zakkenrollers. Heb er echter zelf niks van gemerkt.
[..]
Hehe, zatte Duitsers zijn wel erg idd. Wij moesten eens een aansteker hebben om een lantaarn aan te maken. Niemand had op dat moment vuur bij zich dus wij even aan de buren vragen of we een aansteker konden lenen. Geen probleem dus wij ze gelijk maar even een biertje aanbieden. Dat dus nooit weer: we hebben toen iets van 4 uur met 2 bezopen Duitsers opgescheept gezeten die compleet niet te verstaanbaar waren. Het enige wat ik uit hun gezwam kon opmaken was dat Bon Scott toch echt dood was en iets met Guns 'n fucking Roses!! Toen iedereen maar ging slapen of ergens heen gingen zaten ze er nogquote:Op maandag 3 mei 2010 10:43 schreef lifeblind het volgende:
Ik hoorde het voor het eerst op graspop vorig jaar.quote:
^^ HAHA,. Dat laatste dan he.. Vuurwerk vind ik echt een no-no bij al dat polyester (net als bbqs en ander open vuur).quote:Op maandag 3 mei 2010 12:49 schreef lifeblind het volgende:
Op wacken afgelopen jaar maar 2 dingen meegemaakt wat te ver ging. Als eerste een duitser met zo'n vuurwerk kannon op zn schouder naast mijn tent en auto. Dat ging echt maar net goed. Uiteindelijk hebben we m wel duidelijk kunnen maken dat het zo toch echt niet de bedoeling was. Uiteraard vonden hun dat overdreven. Even later was er een andere groep met vuurwerk bezig, en vloog er iets richting hun tent. Nou, toen had je ze moeten zienWij stonden er ook heel rustig bij aan de kant onder het mom van "Zie je nou wel!"
Het andere wat ik niet zo prettig vond op wacken afgelopen keer was dat er iemand 's nachts naast mijn auto had zitten schijten
Yup... know the feeling. Heb eens gekeken naar die festihutten, dat lijkt me echt ideaal, ook idd met het oog op opname apparatuur en dergelijke voor interviews.. maar die krengen zijn duuuuuur. En hotelletje is ook weer een beetje suffig, zeker als je met meerderen bent. Duss... tentje naar graspop dit jaar, goddank wel met de auto en niet met OVquote:Op maandag 3 mei 2010 09:50 schreef Tokus het volgende:
Dat gejat is nog een reden waarom ik niet meer op festivalcampings sta.
En ik wil ook gewoon een normaal bed hebben en op het gemakje kunnen douchen 's ochtends. Plus dat ik de accu's van m'n camera meestal wel moet opladen, en m'n foto's op een laptop wil kunnen zetten
Daar ben ik ook nog geweest vorig jaar.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:01 schreef tijnbrein het volgende:
Gezellig he die festivalsToe nu toe nog nooit zulke dingen meegemaakt. Afgezien van mijn ziekenhuisje bezoekje vorig jaar op Wacken
Succesquote:Op maandag 3 mei 2010 19:43 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Daar ben ik ook nog geweest vorig jaar.
En ik heb net mezelf verzekerd van een plekje in een auto naar Wacken. Nu nog een ticket
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |