Echt wel, anders had je de goede TT gefixtquote:Op vrijdag 30 april 2010 02:46 schreef lifeblind het volgende:
Topictitel zoals afgesproken met Heartwork in de trein!
(en nee, ik ben niet zat!!)
Jajajajajaja! Sorry, ik heb ook eens een keer wat teveel gedronkenquote:Op vrijdag 30 april 2010 02:47 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Oh, en je moet de OP aanpassen, nu staat ie nog gequote
Zou het?quote:Op vrijdag 30 april 2010 02:49 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Jajajajajaja! Sorry, ik heb ook eens een keer wat teveel gedronken
Sodom komt in November ook!quote:Op vrijdag 30 april 2010 09:52 schreef GimmeGore het volgende:
Bolt Thrower was hip!
Ik vraag me trouwens hoe Atak zulke feestjes financiert.
Deicide dit keer wel met Glenn?quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:14 schreef emokid het volgende:
[..]
Sodom komt in November ook!
http://www.last.fm/event/1392303+Headbanging+Enschede
en verder Crowbar, Testament en Pestilence. In Hengelo (wat er praktisch naast is) spelen er binnenkort
Lamb of God, Deicide en Anthrax.
Genoeg reclame voor Twente gemaakt, nu langskomen!
Ze speelden Blodssvik, Svartesmeden og lundamyrstrollet (even de spelling gecheckt hoor) en journey to the end. Het was wel oke, niet echt top kwaliteit ofzo. Geluid stond beetje raar afgesteld. Als je door de zaal liep kon je echt enorme verschillen horen. Verder vrij weinig, maar vooral jong publiek.quote:
Whaha dikke lol :-D Het nummer is er echt ENORM van opgeknapt. Grappig dat deze (Japanse?) grunter er steeds een papiertje bijhoudt voor de Engelse lyricsquote:
Is ook wel grappig maar ze doen er eigenlijk niks mee behalve dat e.e.a. iets ruiger klinkt..quote:
quote:
Het iig een solide uitvoering. Die Britney cover vind ik maar brakke zooi eigenlijk. Dat is veel beter gedaan.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 02:13 schreef Erpé het volgende:
[..]
Is ook wel grappig maar ze doen er eigenlijk niks mee behalve dat e.e.a. iets ruiger klinkt..
Zoiets had ik ook wel gedacht ja, Vreid heb ik zo vaak gezien, maar bijna Windir...quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:45 schreef heartwork het volgende:
Weet je wat het eigenlijk ook was. Ik ging er wel vanuit dat ze minstens 5 nummers ofzo zouden spelen.
Dus was ook wel een beetje teleurgesteld eigenlijk.
Was de donderdag ook 5 euro voor een kaartje inclusief shirt en beugel Grolsch?quote:Op vrijdag 30 april 2010 09:52 schreef GimmeGore het volgende:
Bolt Thrower was hip!
Ik vraag me trouwens hoe Atak zulke feestjes financiert.
Dark Tranquility daar wil ik ook wel heen eigenlijkquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oeh oeh oeh, Dark Tranquility komt in 013En Monster Magnet komt in de Melkweg
![]()
Vandaag even concertjes gepland met m'n vaste concert-vriendinWe hebben nu bijna elke maand iets
9 mei speelt Officium Triste ook een try out met hun nieuwe drummer daar wil ik misschien heen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:22 schreef Darkestrah het volgende:
Ik zit de afweging te maken tussen God Is An Astronaut in Watt (8 mei), en Negura Bunget & Fen in de Baroeg (9 mei). Als je kijkt naar hoe groot de kans is dat ze nog eens in NL komen, zal ik toch voor de tweede moeten gaan.
En het maatje S past me nog prima ook. Ik heb girlies die minder goed zittenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:42 schreef emokid het volgende:
Yep. Vet shirt, die ga ik veel dragen deze zomer.
Hmm, nee dan liever naar de Baroeg.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
9 mei speelt Officium Triste ook een try out met hun nieuwe drummer daar wil ik misschien heen.
Dat is misschien ook een optie. Ik denk dat ik daar voor ga. Alhoewel ik wel fan van Officium Triste ben.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:46 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Hmm, nee dan liever naar de Baroeg.
Dan moet je gaanquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dark Tranquility daar wil ik ook wel heen eigenlijk
quote:Op zondag 2 mei 2010 00:03 schreef Witchfynder het volgende:
Stomme Last.fm. Volgens de FAQ kun je video's toevoegen bij 'Tracks', maar mooi niet.
quote:Tracks per hour: 0.00059
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |