Op NDF hingen op een gegeven moment ook A4'tjes met de melding dat iedereen uit moest kijken voor zakkenrollers. Heb er echter zelf niks van gemerkt.quote:Op zondag 2 mei 2010 23:30 schreef heartwork het volgende:
Wat is dat trouwens met zakkenrollers op metalconcerten tegenwoordig? Ik laat vaak mn portemonnee liggen op de bar, maar heb hem altijd terug gekregen. Blijkbaar is dat niet meer zo normaal.
Nu heb ikbijvoorbeeld alweer vier huilies in mn msn omdat hun portemonnee gejat is tijdens een concert (oa N.deathfest).
Ik ben helemaal niet knockout geslagen! Het was gewoon weer even ouderwets een uurtje los gaan bij een optredenquote:
Bij het Paganfest werd het zelfs omgeroepenquote:
nee, ik ook niet bij concerten, festivals wordt wel steeds erger, graspop waarschuwen ze er nu ook al voor.quote:
Je bent gewoon oud, geef nou maar toequote:Op maandag 3 mei 2010 09:50 schreef Tokus het volgende:
Dat gejat is nog een reden waarom ik niet meer op festivalcampings sta.
En ik wil ook gewoon een normaal bed hebben en op het gemakje kunnen douchen 's ochtends.
ook daar heb ik nog wel erge verhalen over, maar dat mag de pret niet drukkenquote:Op maandag 3 mei 2010 10:43 schreef lifeblind het volgende:
Ik heb trouwens op wacken altijd meer last van zatte duitsers die tussen tenten in vuurwerk gaan afsteken...
Of Noren die tegen de bar in de Biergarten gaat aanzeiken en dan op de vuist gaan met de bewaking (WAO 2007)quote:Op maandag 3 mei 2010 10:43 schreef lifeblind het volgende:
Ik heb trouwens op wacken altijd meer last van zatte duitsers die tussen tenten in vuurwerk gaan afsteken...
gheghe, lijkt me wel een ok plan!quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:55 schreef Witchfynder het volgende:
Ja hoor!
Hey, ED, moeten wij niet 16 mei naar 013 voor Heathen? De 14de in de Baroeg kan niet ik, want dan moet ik zelf pielen in Den Haag.
ik hoorde dat er op de eerste dag 16 meldingen waren, vind ik toch best veel.quote:Op maandag 3 mei 2010 00:10 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Op NDF hingen op een gegeven moment ook A4'tjes met de melding dat iedereen uit moest kijken voor zakkenrollers. Heb er echter zelf niks van gemerkt.
[..]
Hehe, zatte Duitsers zijn wel erg idd. Wij moesten eens een aansteker hebben om een lantaarn aan te maken. Niemand had op dat moment vuur bij zich dus wij even aan de buren vragen of we een aansteker konden lenen. Geen probleem dus wij ze gelijk maar even een biertje aanbieden. Dat dus nooit weer: we hebben toen iets van 4 uur met 2 bezopen Duitsers opgescheept gezeten die compleet niet te verstaanbaar waren. Het enige wat ik uit hun gezwam kon opmaken was dat Bon Scott toch echt dood was en iets met Guns 'n fucking Roses!! Toen iedereen maar ging slapen of ergens heen gingen zaten ze er nogquote:Op maandag 3 mei 2010 10:43 schreef lifeblind het volgende:
Ik hoorde het voor het eerst op graspop vorig jaar.quote:
^^ HAHA,. Dat laatste dan he.. Vuurwerk vind ik echt een no-no bij al dat polyester (net als bbqs en ander open vuur).quote:Op maandag 3 mei 2010 12:49 schreef lifeblind het volgende:
Op wacken afgelopen jaar maar 2 dingen meegemaakt wat te ver ging. Als eerste een duitser met zo'n vuurwerk kannon op zn schouder naast mijn tent en auto. Dat ging echt maar net goed. Uiteindelijk hebben we m wel duidelijk kunnen maken dat het zo toch echt niet de bedoeling was. Uiteraard vonden hun dat overdreven. Even later was er een andere groep met vuurwerk bezig, en vloog er iets richting hun tent. Nou, toen had je ze moeten zienWij stonden er ook heel rustig bij aan de kant onder het mom van "Zie je nou wel!"
Het andere wat ik niet zo prettig vond op wacken afgelopen keer was dat er iemand 's nachts naast mijn auto had zitten schijten
Yup... know the feeling. Heb eens gekeken naar die festihutten, dat lijkt me echt ideaal, ook idd met het oog op opname apparatuur en dergelijke voor interviews.. maar die krengen zijn duuuuuur. En hotelletje is ook weer een beetje suffig, zeker als je met meerderen bent. Duss... tentje naar graspop dit jaar, goddank wel met de auto en niet met OVquote:Op maandag 3 mei 2010 09:50 schreef Tokus het volgende:
Dat gejat is nog een reden waarom ik niet meer op festivalcampings sta.
En ik wil ook gewoon een normaal bed hebben en op het gemakje kunnen douchen 's ochtends. Plus dat ik de accu's van m'n camera meestal wel moet opladen, en m'n foto's op een laptop wil kunnen zetten
Daar ben ik ook nog geweest vorig jaar.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:01 schreef tijnbrein het volgende:
Gezellig he die festivalsToe nu toe nog nooit zulke dingen meegemaakt. Afgezien van mijn ziekenhuisje bezoekje vorig jaar op Wacken
Succesquote:Op maandag 3 mei 2010 19:43 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Daar ben ik ook nog geweest vorig jaar.
En ik heb net mezelf verzekerd van een plekje in een auto naar Wacken. Nu nog een ticket
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |