quote:Israël is een weergaloos succes. Geboren in het donkerste moment van de twintigste eeuw en
uitgegroeid tot een centrum van technologische vooruitgang. Israël is de enige democratie in het
Midden-Oosten, de thuisbasis van het Joodse volk na tweeduizend jaar ballingschap en het land
dat als geen ander de klappen van de jihad opvangt. Israël vecht voor ons. Als Jeruzalem valt,
dan zijn Athene en Rome aan de beurt. Daarom is Israël het centrale front in de verdediging van
het Westen.
Daarom moeten we alles op alles zetten om het offensief van de linksen en de mohammedanen
om Israël te vernietigen te stoppen. Nederland en de EU dienen onmiddellijk op te houden met
eisen dat Israël zichzelf met het doen van territoriale concessies veroordeelt tot onverdedigbare
grenzen. Land voor vrede heeft geen zin. Het is geen territoriaal maar een ideologisch conflict,
een conflict tussen de rede van het vrije Westen en het barbarisme van de islamitische
ideologie.
Even voor de duidelijkheid, zionist is misschien een eng woord maar het betekent niets anders dan dat Wilders vind dat de Joden ofwel de Israelieten een eigen thuisland mogen vestigen in het huidige Israel.quote:Een internationaal tribunaal tegen de Iraanse president Ahmadinejad c.s. wegens het
ophitsen tot genocide en de vernietiging van Israël
• Staak alle subsidies aan de anti-Israël-industrie, zoals ICCO, OxfamNovib etc.
• Sinds 1946 bestaat er een onafhankelijke Palestijnse staat, daarom noemt de
Nederlandse regering ‘Jordanië’ voortaan gewoon ‘Palestina’
• Onze ambassade moet verhuizen naar de hoofdstad van Israël: Jeruzalem
Aandacht vestigen op het feit dat Wilders zijn ideeën misschien wel een beetje vreemd zijn. Mensen laten nadenken over de mogelijke redenen hiervan. Er achter proberen te komen welke connecties Wilders nog meer heeft en of hij misschien ook gefinancierd wordt door deze mensen. Vooral op die laatste 2 vragen zoek ik een antwoord.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:58 schreef Donders het volgende:
Wat wil je eigenlijk met dit topic?
quote:Wilders probeert met zijn geblondeerde kapsel een statement te maken
Omdat Israel de internationale verdragen schendt misschien? Niet dat Wilders daar direct te maken heeft, maar hij steunt Israel hierin wel onvoorwaardelijk! Israel zou juist moeten worden aangesproken op het feit dat ze niet volgens de internationale oorlogswetten handelen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 09:21 schreef Amos_ het volgende:
[..]Nee, dat maak jij er zelf van.
Overigens zie ik nog steeds niet in waarom men "gewaarschuwd" moet zijn voor Wilders omdat hij Israel tof vindt.
Dat valt ook voor de pro-palestina mensen te zeggen dus een non-argument.quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:13 schreef -jos- het volgende:
[..]
Omdat Israel de internationale verdragen schendt misschien? Niet dat Wilders daar direct te maken heeft, maar hij steunt Israel hierin wel onvoorwaardelijk! Israel zou juist moeten worden aangesproken op het feit dat ze niet volgens de internationale oorlogswetten handelen.
Dat lijkt me sterk, tenzij we eenpartijpolitiek gaan bedrijven hier.quote:Bovendien roept het de vraag op wat Wilders nou wil qua defensiebeleid, als Wilders premier wordt, zouden er dan duizenden Nederlandse militairen naar de Gazastrook gestuurd worden?
Omdat hij er veel is geweest en er zelfs heeft gewoond?quote:Maar veel belangrijker is gewoon de vraag WAAROM hij Israel onvoorwaardelijk steunt, wat is de drijfveer van Wilders??
Als dat zo is dan moet Palestina daar ook op worden aangesproken ja. Feit is dat Wilders onvoorwaardelijk een staat steunt die oorlogsmisdaden begaat.quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:16 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Dat valt ook voor de pro-palestina mensen te zeggen dus een non-argument.
Het was dan ook maar een voorbeeld, maar Wilders zou dat waarschijnlijk nog doen ook.quote:Dat lijkt me sterk, tenzij we eenpartijpolitiek gaan bedrijven hier.
Dus als we hier een populaire politicus uit Iran hebben die Ahmadinejad onvoorwaardelijk steunt is dat ook geen probleem. Of iemand uit Noord-Korea? Nog leukerquote:Omdat hij er veel is geweest en er zelfs heeft gewoond?
Waarom hebben mensen die hier geboren zijn nog een band met het land waar hun ouders vandaan komen? Zelfde soort vraag
Wilders komt niet uit Israel.quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:26 schreef -jos- het volgende:
Dus als we hier een populaire politicus uit Iran hebben die Ahmadinejad onvoorwaardelijk steunt is dat ook geen probleem. Of iemand uit Noord-Korea? Nog leuker![]()
Leuk discussiëren met jou, je gaat alleen in op een detail dat niet klopt terwijl je steeds niet ingaat op het hele argument. Laat ook maar.quote:
Ik ga iedere keer in op de argumenten, maar de argumenten die jij als eerste noemt zijn m.i. niet relevant.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:06 schreef -jos- het volgende:
[..]
Leuk discussiëren met jou, je gaat alleen in op een detail dat niet klopt terwijl je steeds niet ingaat op het hele argument. Laat ook maar.
quote:
Eh nee? Het is een appel/peren vergelijking die niet relevant isquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:09 schreef Jason__ het volgende:
[..]
Ha-ha grappig.
Je begrijpt het wel maar je wil weer irritatie lokken.
Jawel, want Iran is een land met een dictatoriaal regime. Met weinig rechten voor vrouwen en de doodstraf voor homo's.quote:Oke dan, een half Nederlandse/half indische dan. Die 3 jaar in Iran heeft gewoond, voorstander is van de politiek daar zo en ook nog eens buiten die 3 jaar 100x terug is gegaan naar Iran en de president Ahmadinejad als voorbeeld ziet, is dus ook geen probleem?
quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:13 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Eh nee? Het is een appel/peren vergelijking die niet relevant is
[..]
Jawel, want Iran is een land met een dictatoriaal regime. Met weinig rechten voor vrouwen en de doodstraf voor homo's.
Dat zeg ik toch niet?quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:42 schreef Jason__ het volgende:
[..]
AHHAHAHAHAA en Israel is de liefste, jaaman! Ze schenden geen rechten, voeren geen oorlog niks.![]()
Gooi jezelf weg schattebout
We hebben het over dat Wilders vooral de moslims aanvalt omdat israel dat ook doet.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:48 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet?
Nergens wordt gesteld dat Wilders de politiek die Israel bedrijft wil invoeren in Nederland.
Als jij stelt dat een politicus uit Iran hier de Iraanse wetgeving wil invoeren, dan gaat dat wel erg ver ja.
En kom op. Wat denk je, als je als Israelier homo bent, word je dan opgehangen?
Als we landen op oorlogsdaden gaan beoordelen kunnen we beter allemaal statenloos zijn.
Ja en de SP valt de rijken in Nederland aan. Er zijn wel meer landen en mensen die niet heel blij zijn met de islam (niet met moslims an sich, ook een verschil) maar dat staat niet gelijk aan het willen invoeren van een Israelisch beleid.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:51 schreef Jason__ het volgende:
[..]
We hebben het over dat Wilders vooral de moslims aanvalt omdat israel dat ook doet.
Ik zou zeggen lees tickers' comment, en je begrijpt mequote:Op vrijdag 30 april 2010 11:54 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Ja en de SP valt de rijken in Nederland aan. Er zijn wel meer landen en mensen die niet heel blij zijn met de islam (niet met moslims an sich, ook een verschil) maar dat staat niet gelijk aan het willen invoeren van een Israelisch beleid.
Nee, daar hebben we het niet over.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:51 schreef Jason__ het volgende:
[..]
We hebben het over dat Wilders vooral de moslims aanvalt omdat israel dat ook doet.
Tickers comment is ons allen hier bekend , daar hoef je niemand op te wijzen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:58 schreef Jason__ het volgende:
[..]
Ik zou zeggen lees tickers' comment, en je begrijpt me
Ik bekijk hem ook vanaf eenandere invalshoek.quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:00 schreef Amos_ het volgende:
Dit is een discussie zonder end, omdat de mensen die heel hard "zionist" roepen gewoon niet in staat blijken om het ook van een andere invalshoek te bekijken.
Jammer.
En nogmaals, wat zou daar "erg" aan zijn?quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:06 schreef Jason__ het volgende:
[..]
Ik bekijk hem ook vanaf eenandere invalshoek.
Daaruit blijkt dat hij nog steeds een zionist is.
quote:Lees maar eens PVV-standpunten in eentje staat dat de traditionele cultuur, Joods/Christenleer dominant moet blijven. Sinds wanneer is een Joods cultuur in Nederland dominant geweest? in het jaar 700000 voor Christus? Alleen al in zijn standpunten blijkt hij een zionist, laat staan in zijn interviews enz.
Die "eensch" geeft het wel een eng tintje meequote:
Waarom dat ''erg'' aan zou zijn?quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:08 schreef Amos_ het volgende:
[..]
En nogmaals, wat zou daar "erg" aan zijn?
[..]
In Europa is de overheersende cultuur de afgelopen eeuwen een mix van joods/christelijk geweest ja. In het midden-oosten is dat islamitisch geweest. Wilders is gewoon heel conservatief.
MOET Europa dan per se veranderen? Ik vind behoud van normen en cultuur namelijk ook belangrijk.
Hoezo nog meer?quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:22 schreef Jason__ het volgende:
[..]
Waarom dat ''erg'' aan zou zijn?
Zionisten zijn joden-liefhebbers.
Joden vs Moslims?
Moslims worden nog meer buitengesloten?
1. Gebruik aub leestekens/alineatjes want ik volg het niet helemaal, maar het is nu eenmaal zo dat zowel in europa als in nederland de joods/christelijke cultuur het sterkst vertegenwoordigd is en is geweest. Geschiedscultuur dus.quote:Het is een mix geweest in EUROPA, maar niet in NEDERLAND. Als EUROPA nederland zou zijn dan zouden wij ook nazisten zijn en ook spanjaarden enz. maar helaas is het NEDERLAND die behoort tot EUROPA, daardoor kan de joodse cultuur zich niet tot een traditioneel cultuur benoemen. Behoud van normen en en cultuur vind ik ook belangrijk ik wacht niet op een moslim cultuur, maar ook niet op een joods cultuur.
Wanneer je de een gaat voortrekken trek je de ander niet mee;)
Oh nou wat "erg"quote:Het ergste vind ik dat je niet toegeeft dat wilders een zionist is.
Ja, dat is het denk ik. Hij heeft er gewoond en is net zoals sommige mensen die een poosje in Afrika wonen, of welk ander land dan ook daar van gaan houden. Ik vind dat niet zo vreemd. Ben ook gek op de Provence.quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:26 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Hoezo nog meer?Noem mij eens 1 moslim die het slecht heeft in Nederland
[..]
1. Gebruik aub leestekens/alineatjes want ik volg het niet helemaal, maar het is nu eenmaal zo dat zowel in europa als in nederland de joods/christelijke cultuur het sterkst vertegenwoordigd is en is geweest. Geschiedscultuur dus.
(flauw grapje) waarom denk je anders dat wij Nederlanders zo gierig zijn?
[..]
Oh nou wat "erg"Vooralsnog zie ik geen bewijs voor zionisme, wel iemand die zich verbonden voelt / een land mooi vindt. En dat is toevallig israel
quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:26 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Hoezo nog meer?Noem mij eens 1 moslim die het slecht heeft in Nederland
[..]
1. Gebruik aub leestekens/alineatjes want ik volg het niet helemaal, maar het is nu eenmaal zo dat zowel in europa als in nederland de joods/christelijke cultuur het sterkst vertegenwoordigd is en is geweest. Geschiedscultuur dus.
(flauw grapje) waarom denk je anders dat wij Nederlanders zo gierig zijn?
[..]
Oh nou wat "erg"Vooralsnog zie ik geen bewijs voor zionisme, wel iemand die zich verbonden voelt / een land mooi vindt. En dat is toevallig israel
Alleen als je ook altijd Earl Grey drinktquote:Op vrijdag 30 april 2010 12:29 schreef Amos_ het volgende:
En ik Engeland![]()
Ben ik nu een Engelse Kolonialist?
quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:36 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik ga hier niet nogmaals het verschil herhalen tussen Indo's en Indonesiers, want dat heb ik nu al zo vaak gedaan:
Maar Indo's zijn op zich gewoon Nederlanders.
* JoepiePoepie is ook Indo en heeft haar haar ook weleens geblondeerd.
[small]Disclaimer: Ook ik vind het kapsel van Geert Wilders erg lelijk, maar ik vind het niet relevant als discussiepunt of hij wel of geen zionist is.[/small]
Dat heeft niks met moslim zijn te maken.quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:33 schreef Jason__ het volgende:
[..]
Een moslim heeft het niet slecht nee, maar wel slechter dan een Christelijke.
Bijv: een Marokkaanse jongen van 25 gaat ergens solliciteren, hij word veel moeilijker aangenomen dan een Nederlandse.
Het is een mix van. Leer er maar mee te leven, het is nu eenmaal de geschiedenis.quote:Noem mij EEN tijdperk waarin de joodse cultuur in nederland het sterkst is geweest? Het is altijd christelijk geweest geen joods.
En gierigheid heeft niet te maken met je afkomst maar met jezelf.
Welke stukken land zou Nederland dan terugwillen?quote:De president van Israel is volgens Wilder zelf ''zijn voorbeeld.''
Wat wil de president van Israel? Oude stukken land terug van Israel
Als iemand je voorbeeld is, wil je doen wat hij doet, je vind het goed wat hij doet.
Nog meer logica nodig ?
Met wat dan? Marokko is een Moslim-land.quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:57 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Dat heeft niks met moslim zijn te maken.
[..]
Een mix van ? :S jij kan gewoon geen echte argument opnoemen dus zeg je leer er maar mee leven..quote:Het is een mix van. Leer er maar mee te leven, het is nu eenmaal de geschiedenis.
[..]
We hebben het over Zionisme en Wilders, niet over nederland. Wilders zou graag ook terug willen hebben wat Israel terug wilt hebben, hij zou zomaar nederlandse millitairen naar de gazastrook sturenquote:Welke stukken land zou Nederland dan terugwillen?
Dat is natuurlijk uit je duim gezogen, waar haal je het vandaan?quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:07 schreef Jason__ het volgende:
[..]
Met wat dan? Marokko is een Moslim-land.
[..]
Een mix van ? :S jij kan gewoon geen echte argument opnoemen dus zeg je leer er maar mee leven..
[..]
We hebben het over Zionisme en Wilders, niet over nederland. Wilders zou graag ook terug willen hebben wat Israel terug wilt hebben, hij zou zomaar nederlandse millitairen naar de gazastrook sturen
Nee hoor, er wonen weliswaar veel islamisten maar als je Marokkaans bent ben je niet automatisch een moslimquote:Op vrijdag 30 april 2010 13:07 schreef Jason__ het volgende:
[..]
Met wat dan? Marokko is een Moslim-land.
quote:Een mix van ? :S jij kan gewoon geen echte argument opnoemen dus zeg je leer er maar mee leven..
Nee dat is alleen maar jouw aanname, gebaseerd op argumenten en "bewijzen" die je zelf hebt bedacht.quote:We hebben het over Zionisme en Wilders, niet over nederland. Wilders zou graag ook terug willen hebben wat Israel terug wilt hebben, hij zou zomaar nederlandse millitairen naar de gazastrook sturen
Ach kom nou, Lavenderr, lees dit bijvoorbeeld eens.. over de 'onvoorwaardelijke' steunquote:Op vrijdag 30 april 2010 13:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk uit je duim gezogen, waar haal je het vandaan?
quote:In dit conflict tussen beschaving en barbarij ligt er ook een taak voor Nederland. Ik vraag de minister of hij wil helpen Israël er van te doordringen dat Israël niet betrokken is in een territoriaal maar in een ideologisch conflict, dat het niet alleen vecht voor zichzelf, maar voor het hele vrije Westen. Ook vraag ik de minister om er bij Israël op aan te dringen om nu door te zetten in de vernietiging van Hamas. Ieder compromis met de islam, wordt gezien als een teken van zwakte. Een staakt het vuren verdient dan ook alleen onze steun, als Israël daar zelf aan toe is. Dat geldt ook voor het voorstel van de minister van Buitenlandse Zaken om de grens tussen Gaza en Egypte weer door waarnemers te laten bewaken.
Okay er staat niet dat hij direct een leger nederlandse soldaten daar heen wilt hebben.. maar zijn visie is toch wel duidelijk en zou Israel ooit een noodzaak zien zich te beroepen op buitenlandse strijders, zal Wilders echt niet de laatste zijn die zijn steun wilt betuigen door 'onze jongens' daar heen te sturen.quote:De PVV-fractie staat niet aan de kant van de Hamas-oorlogsmisdadigers, maar aan de kant van het enige baken van licht in een gitzwart Midden-Oosten, de democratische-rechtsstaat Israël. Wij hopen dat Hamastan binnenkort weer gewoon de Gazastrook is en wensen al die dappere Israëlische jonge mensen die nu, op dit moment, ook voor onze vrijheid vechten, alle sterkte en succes toe.
' Wij hopen dat Hamastan binnenkort weer gewoon de Gazastrook is en wensen al die dappere Israëlische jonge mensen die nu, op dit moment, ook voor onze vrijheid vechten, alle sterkte en succes toe'quote:Op maandag 3 mei 2010 08:49 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ach kom nou, Lavenderr, lees dit bijvoorbeeld eens.. over de 'onvoorwaardelijke' steun
[..]
[..]
Okay er staat niet dat hij direct een leger nederlandse soldaten daar heen wilt hebben.. maar zijn visie is toch wel duidelijk en zou Israel ooit een noodzaak zien zich te beroepen op buitenlandse strijders, zal Wilders echt niet de laatste zijn die zijn steun wilt betuigen door 'onze jongens' daar heen te sturen.
3x raden welk stukje van 'rechts' dit is, in Amerika.. tip:quote:Op donderdag 20 mei 2010 01:41 schreef -jos- het volgende:
http://www.novatv.nl/page(...)+sponsort+Wilders%27
check! morgen maar eens uitzoeken of die Amerikaanse organisatie ook Zionistisch is...
Ik zie in het partij programma van de SP weinig radicale uitspraken.quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:21 schreef Amos_ het volgende:
En als we de SP onder de loep gaan nemen zien we extreem-linkse sponsors.
Big f-ing deal.
Je bent nu weer bezig met je eigen politieke mening erdoor heen te duwen om Wilders in een beter dag licht te zetten.quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:31 schreef Amos_ het volgende:
Geen idee, naar de SP wordt geen demoniserend onderzoek gedaan.
De SP is zo'n enge communistische club die alle grootverdieners wil aanpakken ten faveure van de luie onderlaag van de samenleving. Dat vind ik extreem. Hard werken wordt dan afgestraft.
Je hebt het over de SP en hun communisme en dat ze door extreem links worden gefinancierd. Jongen wie is er nou niet inhoudelijk? Als ik je vraag waar je aan deze informatie komt antwoord je dood leuk dat je het niet weet. Ben je serieus wel helemaal lekker?quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:34 schreef Amos_ het volgende:
Wat een naar mannetje ben je toch, met je dalende lijn. In plaats van dat je inhoudelijk reageert val je de vorm aan.
Ik ben geen eigen politieke mening ten faveure van Wilders aan het doordrukken, ik geef enkel de feiten.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:21 schreef Amos_ het volgende:
En als we de SP onder de loep gaan nemen zien we extreem-linkse sponsors.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:27 schreef Ticker het volgende:
Wie zijn trouwens deze extreem links sponsoren?
quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:31 schreef Amos_ het volgende:
Geen idee
quote:
Neuh....quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:42 schreef Ticker het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Zo.. en nu aub je account inleveren.
Nou citeer eens een 2 feiten van Amos_quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Neuh....
Amos schrijft alleen maar feiten op.
Niets meer, niets minder. Dat niet iedereen die feiten leuk vindt, tja, dat maakt het niet minder waar.
Dus geen accounts inleveren, elkaar gewoon met argumenten proberen te overtuigen. Oh, en met feiten natuurlijk.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:53 schreef Amos_ het volgende:
Selectief quoten is ook een kunst blijkt maar weer. Dat van die feiten gaat over de aanpak van harde werkers.
quote:Ik ben geen eigen politieke mening ten faveure van Wilders aan het doordrukken, ik geef enkel de feiten
Wat is daar gelogen aan?quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:01 schreef Ticker het volgende:
[..]
[..]je bent echt gek... echt waar. Sorry hoor maar dat Lavenderr je nog zo de hand boven je hoofd houd. Je zit gewoon te liegen. Hier betrap ik je weer op een fout/leugen/domme uitspraak
Nog zo'n feit.. goede bronnen ook.quote:Geen idee, naar de SP wordt geen demoniserend onderzoek gedaan.
Dat topic, waar het tellen tot 13 zo moeilijk was dat je een hele dag moest wachten om vandaag met frisse moed weer over elk zinnetje te gaan discussieren?quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:01 schreef Amos_ het volgende:
Wat is er niet waar aan het gegeven, het feit, dat de SP de grootverdieners harder wil aanpakken om de onderlaag van de samenleving te kunnen blijven voorzien?
Oh en ondertussen loop je dit wel te roepen maar je weigert ook in dat topic over die piramide inhoudelijk op me in te gaan. Zulke dingen komen van twee kanten he.
Weet je wat je nou bewerkstelligd met dit soort uiteenzettingen?quote:Op donderdag 29 april 2010 21:39 schreef Ticker het volgende:
Weet je wat ik zo bizar vind, ik plaats de feiten even op een rijtje:
<knip>
Ja, dat is het erge.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:53 schreef FP128 het volgende:
[..]
Weet je wat je nou bewerkstelligd met dit soort uiteenzettingen?
Mensen gaan dan juist meer richting Wilders neigen omdat ze
andermaal zien(ongeacht of je nu wel of geen gelijk hebt) dat
uit een bepaalde hoek de welbekende demonisering plaatsvind.
En met dat laatste hebben we al kennis gemaakt middels twee
doden.s
DIe snap ik niet?quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:53 schreef FP128 het volgende:
[..]
Weet je wat je nou bewerkstelligd met dit soort uiteenzettingen?
Mensen gaan dan juist meer richting Wilders neigen omdat ze
andermaal zien(ongeacht of je nu wel of geen gelijk hebt) dat
uit een bepaalde hoek de welbekende demonisering plaatsvind.
En met dat laatste hebben we al kennis gemaakt middels twee
doden.s
quote:quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Neuh....
Amos schrijft alleen maar feiten op.
Niets meer, niets minder. Dat niet iedereen die feiten leuk vindt, tja, dat maakt het niet minder waar.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:26 schreef -jos- het volgende:
Als dat zo is dan moet Palestina daar ook op worden aangesproken ja. Feit is dat Wilders onvoorwaardelijk een staat steunt die oorlogsmisdaden begaat.
Er word ook niet gezegd dat die landen ongestraft mogen blijven. Het gaat erom dat deze gedachtengang een grotere agenda heeft dan alleen oorlogje spelen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:23 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Dik pak zout.
Elk westers land heeft wel op enige wijze oorlogsmisdaden begaan. Het is maar net hoe het politiek verpakt is en hoe je er met je eigen ogen naar kijkt.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:00 schreef -jos- het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)s_voor_PVV_er__.html
Joh de mossad.. dat is toch die organisatie die eigenlijk nooit goed in het daglicht komt maar wel officieel bestaansrecht heeft. Iets als CIA factor 40.quote:schrijven als een 'risico voor de integriteit' van Nederland bestempeld. Zo zou hij betrokken zijn geweest bij een organisatie die 'informatie” heeft overgedragen aan een buitenlandse mogendheid'. Het zou kunnen gaan om Israël en de Mossad.
afhankelijk van wat je goed vind...ik vind dat ze regelmatig goed werk verrichten!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:15 schreef Ticker het volgende:
[..]
[..]
Joh de mossad.. dat is toch die organisatie die eigenlijk nooit goed in het daglicht komt maar wel officieel bestaansrecht heeft. Iets als CIA factor 40.
Zoals?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:49 schreef WallOfStars het volgende:
[..]
afhankelijk van wat je goed vind...ik vind dat ze regelmatig goed werk verrichten!
lol oke, dan neem ik alsnog aan dat het sarcastisch bedoelt was...quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:58 schreef WallOfStars het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Mossad#Suspected_activities
lol neen sorry ticker.... het was serieusquote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:10 schreef Ticker het volgende:
[..]
lol oke, dan neem ik alsnog aan dat het sarcastisch bedoelt was...
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:20 schreef WallOfStars het volgende:
[..]
lol neen sorry ticker.... het was serieus
hier nog een overzichtje
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Israeli_assassinations
Volgens mij hangt ook dat weer aan astrologie. Het is zo vaag.. er moeten rituelen uitgevoerd worden, offers gebracht etc etc en als die niet goed zijn gegaan, gewoon weer opnieuw offeren (dieren) en rituelen uitvoeren.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:05 schreef pleinsud het volgende:
Wanneer beginnen ze nou aan de 3e tempel? Daar zijn ze toch uiteindelijk op uit.
Gast ze zaten in internationale wateren, wanneer houdt die agressieve houding tegen moslims eens van jou op. Je moet wel flink wat oogkleppen hebben wil je dit goed praten.quote:Op maandag 31 mei 2010 08:41 schreef Amos_ het volgende:
Dat is ook logisch en misschien ook wel terecht.
Die "activisten" hebben enorme oogkleppen met swastika's op. Dat mag duidelijk zijn. Want oh wat is israel slecht maar hamas is lief...
En ze vielen de commando's eerst aan. Die hebben gewoon teruggevochten.
Oh je wist niet dat palestijnen moslims waren? Je hebt de beelden met die hoofddoekjes natuurlijk niet eens gezien, jij praat eerst voordat je weet waar het over gaat.quote:Op maandag 31 mei 2010 08:43 schreef Amos_ het volgende:
Moslims?
Ik heb het over de activisten. En er is nog 0,0 bewijs voor die internationale wateren. Lekker met de onderbuik in de hand meepraten, dat doet men hier.
Wat klets jij nou weer? Ik heb de beelden vanmorgen gewoon gezien. En niet elke palestijn is een moslim, waar haal je dat nou weer vandaan?quote:Op maandag 31 mei 2010 08:45 schreef Ticker het volgende:
[..]
Oh je wist niet dat palestijnen moslims waren? Je hebt de beelden met die hoofddoekjes natuurlijk niet eens gezien, jij praat eerst voordat je weet waar het over gaat.
Toch knap dat je zonder het zien van die beelden, kon concluderen dat de 'moslims' als eerste het leger aan viel.. die natuurlijk ook per ongeluk via helikopters op de boten werden gelaten. Om daar gezellig een bakkie koffie te komen doen.![]()
![]()
![]()
Jij zag een soldaat die een boot kwam aanvallen die werd aangevallen?quote:Op maandag 31 mei 2010 08:57 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Wat klets jij nou weer? Ik heb de beelden vanmorgen gewoon gezien. En niet elke palestijn is een moslim, waar haal je dat nou weer vandaan?
Ik zag een soldaat op een boot landen en die werd meteen aangevallen. Verder is er nog niks officieel bekend, maar het is opmerkelijk dat je een soldaat meteen aanvalt. Typerend eerder zelfs.
Dat vind jij normaal?quote:Op maandag 31 mei 2010 09:05 schreef Ticker het volgende:
[..]
Jij zag een soldaat die een boot kwam aanvallen opkwam die werd aangevald?
Neeee ga weg!!!!!
Eh, lieve jongen, jij komt zelf met dat punt aan. Jij noemt mij ineens een moslimhater?quote:En niet iedereen uit Israel is een jood.. wat is je punt? Wil je nu je gelijk weer halen door de essentie eruit te halen?
Ja hoor Lavenderr, en dan had alles gewoon netjes afgeleverd geworden, want Israel, dat zijn zulke toffe peren.quote:Op maandag 31 mei 2010 09:02 schreef Lavenderr het volgende:
'De Israëlische marine wil voorkomen dat het ''illegale'' hulpkonvooi de haven van Gaza bereikt. De strijdkrachten hadden de actievoerders gewaarschuwd. Israël eiste dat de vloot naar de Israëlische havenstad Ashdod zou varen. De goederen zouden dan door de Israëliërs kunnen worden gecontroleerd en eventueel naar de Gazastrook worden gebracht.'
'Israël en Egypte verscherpten drie jaar geleden de blokkade van de Gazastrook nadat de Hamasbeweging daar de macht had gegrepen. Volgens Jeruzalem is er geen humanitaire crisis in het Palestijnse gebied.'
Dus als ze gewoon naar Ashdod waren gegaan waren de goederen na controle goed terecht gekomen.
quote:Op maandag 31 mei 2010 09:06 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ja hoor Ticker, en dan had Hamas alle goederen gewoon netjes afgeleverd aan de burgers, want Hamas, dat zijn zulke toffe peren.
Wat een blinde liefde hier zeg. Gadverdamme.
Wat had Hamas dan gedaan? De goederen weer mee terug genomen? Wat is je punt nou weer, heb je nou in de gaten wat je neer zet?quote:
Jij denkt dat Israel iets te kort komt?? Waarom zouden ze voedsel brengen voor Israelieten? Die onderdrukt daar zelf.quote:Op maandag 31 mei 2010 09:08 schreef Amos_ het volgende:
Hamas had het voor hun eigen milities gebruikt. Want zo zijn die "toffe peren"
Van ons 2 ben ik zeker weten de enige die wel elke keer 100% weet wat ie neerzet heb ik het idee.
Je hebt gelijk, dit gaat over Wilders.quote:Op maandag 31 mei 2010 09:05 schreef -jos- het volgende:
Hee! Open lekker je eigen topic als je het over Israel/Gazastrook wilt hebben, dit gaat over Wilders!!!![]()
Huh? Waar heb jij het over? Hamas staat niet gelijk aan alle palestijnen, ik heb het nergens over goederen brengen naar de israeliers.quote:Op maandag 31 mei 2010 09:10 schreef Ticker het volgende:
[..]
Jij denkt dat Israel iets te kort komt?? Waarom zouden ze voedsel brengen voor Israelieten? Die onderdrukt daar zelf.
Nou, het lijkt hier meer op een met-het-verkeerde-been-uit-bed-gestapt-dag.quote:
Maar Ticker je vind het dus echt raar dat Israel Hamas controleerd? Of zelfs alle import?quote:Op maandag 31 mei 2010 09:31 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nou, het lijkt hier meer op een met-het-verkeerde-been-uit-bed-gestapt-leven.
[ afbeelding ]
Dit was toch niet Hamas, jongens zeg.quote:Op maandag 31 mei 2010 10:01 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Maar Ticker je vind het dus echt raar dat Israel Hamas controleerd? Of zelfs alle import?
Ik ben ook geen groot Israel fan, maar hier zie ik nog wel enige logica in.
Ga je vanavond NOVA kijken?quote:Op maandag 31 mei 2010 10:16 schreef -jos- het volgende:
FLIKKER OP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zeg ik dat dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |