Die "eensch" geeft het wel een eng tintje meequote:
Waarom dat ''erg'' aan zou zijn?quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:08 schreef Amos_ het volgende:
[..]
En nogmaals, wat zou daar "erg" aan zijn?
[..]
In Europa is de overheersende cultuur de afgelopen eeuwen een mix van joods/christelijk geweest ja. In het midden-oosten is dat islamitisch geweest. Wilders is gewoon heel conservatief.
MOET Europa dan per se veranderen? Ik vind behoud van normen en cultuur namelijk ook belangrijk.
Hoezo nog meer?quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:22 schreef Jason__ het volgende:
[..]
Waarom dat ''erg'' aan zou zijn?
Zionisten zijn joden-liefhebbers.
Joden vs Moslims?
Moslims worden nog meer buitengesloten?
1. Gebruik aub leestekens/alineatjes want ik volg het niet helemaal, maar het is nu eenmaal zo dat zowel in europa als in nederland de joods/christelijke cultuur het sterkst vertegenwoordigd is en is geweest. Geschiedscultuur dus.quote:Het is een mix geweest in EUROPA, maar niet in NEDERLAND. Als EUROPA nederland zou zijn dan zouden wij ook nazisten zijn en ook spanjaarden enz. maar helaas is het NEDERLAND die behoort tot EUROPA, daardoor kan de joodse cultuur zich niet tot een traditioneel cultuur benoemen. Behoud van normen en en cultuur vind ik ook belangrijk ik wacht niet op een moslim cultuur, maar ook niet op een joods cultuur.
Wanneer je de een gaat voortrekken trek je de ander niet mee;)
Oh nou wat "erg"quote:Het ergste vind ik dat je niet toegeeft dat wilders een zionist is.
Ja, dat is het denk ik. Hij heeft er gewoond en is net zoals sommige mensen die een poosje in Afrika wonen, of welk ander land dan ook daar van gaan houden. Ik vind dat niet zo vreemd. Ben ook gek op de Provence.quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:26 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Hoezo nog meer?Noem mij eens 1 moslim die het slecht heeft in Nederland
[..]
1. Gebruik aub leestekens/alineatjes want ik volg het niet helemaal, maar het is nu eenmaal zo dat zowel in europa als in nederland de joods/christelijke cultuur het sterkst vertegenwoordigd is en is geweest. Geschiedscultuur dus.
(flauw grapje) waarom denk je anders dat wij Nederlanders zo gierig zijn?
[..]
Oh nou wat "erg"Vooralsnog zie ik geen bewijs voor zionisme, wel iemand die zich verbonden voelt / een land mooi vindt. En dat is toevallig israel
quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:26 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Hoezo nog meer?Noem mij eens 1 moslim die het slecht heeft in Nederland
[..]
1. Gebruik aub leestekens/alineatjes want ik volg het niet helemaal, maar het is nu eenmaal zo dat zowel in europa als in nederland de joods/christelijke cultuur het sterkst vertegenwoordigd is en is geweest. Geschiedscultuur dus.
(flauw grapje) waarom denk je anders dat wij Nederlanders zo gierig zijn?
[..]
Oh nou wat "erg"Vooralsnog zie ik geen bewijs voor zionisme, wel iemand die zich verbonden voelt / een land mooi vindt. En dat is toevallig israel
Alleen als je ook altijd Earl Grey drinktquote:Op vrijdag 30 april 2010 12:29 schreef Amos_ het volgende:
En ik Engeland![]()
Ben ik nu een Engelse Kolonialist?
quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:36 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik ga hier niet nogmaals het verschil herhalen tussen Indo's en Indonesiers, want dat heb ik nu al zo vaak gedaan:
Maar Indo's zijn op zich gewoon Nederlanders.
* JoepiePoepie is ook Indo en heeft haar haar ook weleens geblondeerd.
[small]Disclaimer: Ook ik vind het kapsel van Geert Wilders erg lelijk, maar ik vind het niet relevant als discussiepunt of hij wel of geen zionist is.[/small]
Dat heeft niks met moslim zijn te maken.quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:33 schreef Jason__ het volgende:
[..]
Een moslim heeft het niet slecht nee, maar wel slechter dan een Christelijke.
Bijv: een Marokkaanse jongen van 25 gaat ergens solliciteren, hij word veel moeilijker aangenomen dan een Nederlandse.
Het is een mix van. Leer er maar mee te leven, het is nu eenmaal de geschiedenis.quote:Noem mij EEN tijdperk waarin de joodse cultuur in nederland het sterkst is geweest? Het is altijd christelijk geweest geen joods.
En gierigheid heeft niet te maken met je afkomst maar met jezelf.
Welke stukken land zou Nederland dan terugwillen?quote:De president van Israel is volgens Wilder zelf ''zijn voorbeeld.''
Wat wil de president van Israel? Oude stukken land terug van Israel
Als iemand je voorbeeld is, wil je doen wat hij doet, je vind het goed wat hij doet.
Nog meer logica nodig ?
Met wat dan? Marokko is een Moslim-land.quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:57 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Dat heeft niks met moslim zijn te maken.
[..]
Een mix van ? :S jij kan gewoon geen echte argument opnoemen dus zeg je leer er maar mee leven..quote:Het is een mix van. Leer er maar mee te leven, het is nu eenmaal de geschiedenis.
[..]
We hebben het over Zionisme en Wilders, niet over nederland. Wilders zou graag ook terug willen hebben wat Israel terug wilt hebben, hij zou zomaar nederlandse millitairen naar de gazastrook sturenquote:Welke stukken land zou Nederland dan terugwillen?
Dat is natuurlijk uit je duim gezogen, waar haal je het vandaan?quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:07 schreef Jason__ het volgende:
[..]
Met wat dan? Marokko is een Moslim-land.
[..]
Een mix van ? :S jij kan gewoon geen echte argument opnoemen dus zeg je leer er maar mee leven..
[..]
We hebben het over Zionisme en Wilders, niet over nederland. Wilders zou graag ook terug willen hebben wat Israel terug wilt hebben, hij zou zomaar nederlandse millitairen naar de gazastrook sturen
Nee hoor, er wonen weliswaar veel islamisten maar als je Marokkaans bent ben je niet automatisch een moslimquote:Op vrijdag 30 april 2010 13:07 schreef Jason__ het volgende:
[..]
Met wat dan? Marokko is een Moslim-land.
quote:Een mix van ? :S jij kan gewoon geen echte argument opnoemen dus zeg je leer er maar mee leven..
Nee dat is alleen maar jouw aanname, gebaseerd op argumenten en "bewijzen" die je zelf hebt bedacht.quote:We hebben het over Zionisme en Wilders, niet over nederland. Wilders zou graag ook terug willen hebben wat Israel terug wilt hebben, hij zou zomaar nederlandse millitairen naar de gazastrook sturen
Ach kom nou, Lavenderr, lees dit bijvoorbeeld eens.. over de 'onvoorwaardelijke' steunquote:Op vrijdag 30 april 2010 13:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk uit je duim gezogen, waar haal je het vandaan?
quote:In dit conflict tussen beschaving en barbarij ligt er ook een taak voor Nederland. Ik vraag de minister of hij wil helpen Israël er van te doordringen dat Israël niet betrokken is in een territoriaal maar in een ideologisch conflict, dat het niet alleen vecht voor zichzelf, maar voor het hele vrije Westen. Ook vraag ik de minister om er bij Israël op aan te dringen om nu door te zetten in de vernietiging van Hamas. Ieder compromis met de islam, wordt gezien als een teken van zwakte. Een staakt het vuren verdient dan ook alleen onze steun, als Israël daar zelf aan toe is. Dat geldt ook voor het voorstel van de minister van Buitenlandse Zaken om de grens tussen Gaza en Egypte weer door waarnemers te laten bewaken.
Okay er staat niet dat hij direct een leger nederlandse soldaten daar heen wilt hebben.. maar zijn visie is toch wel duidelijk en zou Israel ooit een noodzaak zien zich te beroepen op buitenlandse strijders, zal Wilders echt niet de laatste zijn die zijn steun wilt betuigen door 'onze jongens' daar heen te sturen.quote:De PVV-fractie staat niet aan de kant van de Hamas-oorlogsmisdadigers, maar aan de kant van het enige baken van licht in een gitzwart Midden-Oosten, de democratische-rechtsstaat Israël. Wij hopen dat Hamastan binnenkort weer gewoon de Gazastrook is en wensen al die dappere Israëlische jonge mensen die nu, op dit moment, ook voor onze vrijheid vechten, alle sterkte en succes toe.
' Wij hopen dat Hamastan binnenkort weer gewoon de Gazastrook is en wensen al die dappere Israëlische jonge mensen die nu, op dit moment, ook voor onze vrijheid vechten, alle sterkte en succes toe'quote:Op maandag 3 mei 2010 08:49 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ach kom nou, Lavenderr, lees dit bijvoorbeeld eens.. over de 'onvoorwaardelijke' steun
[..]
[..]
Okay er staat niet dat hij direct een leger nederlandse soldaten daar heen wilt hebben.. maar zijn visie is toch wel duidelijk en zou Israel ooit een noodzaak zien zich te beroepen op buitenlandse strijders, zal Wilders echt niet de laatste zijn die zijn steun wilt betuigen door 'onze jongens' daar heen te sturen.
3x raden welk stukje van 'rechts' dit is, in Amerika.. tip:quote:Op donderdag 20 mei 2010 01:41 schreef -jos- het volgende:
http://www.novatv.nl/page(...)+sponsort+Wilders%27
check! morgen maar eens uitzoeken of die Amerikaanse organisatie ook Zionistisch is...
Ik zie in het partij programma van de SP weinig radicale uitspraken.quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:21 schreef Amos_ het volgende:
En als we de SP onder de loep gaan nemen zien we extreem-linkse sponsors.
Big f-ing deal.
Je bent nu weer bezig met je eigen politieke mening erdoor heen te duwen om Wilders in een beter dag licht te zetten.quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:31 schreef Amos_ het volgende:
Geen idee, naar de SP wordt geen demoniserend onderzoek gedaan.
De SP is zo'n enge communistische club die alle grootverdieners wil aanpakken ten faveure van de luie onderlaag van de samenleving. Dat vind ik extreem. Hard werken wordt dan afgestraft.
Je hebt het over de SP en hun communisme en dat ze door extreem links worden gefinancierd. Jongen wie is er nou niet inhoudelijk? Als ik je vraag waar je aan deze informatie komt antwoord je dood leuk dat je het niet weet. Ben je serieus wel helemaal lekker?quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:34 schreef Amos_ het volgende:
Wat een naar mannetje ben je toch, met je dalende lijn. In plaats van dat je inhoudelijk reageert val je de vorm aan.
Ik ben geen eigen politieke mening ten faveure van Wilders aan het doordrukken, ik geef enkel de feiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |