Hoop voor je dat hij daar ook zo over denkt als je gillend van de kiespijn hem nodig hebt.quote:Op donderdag 29 april 2010 12:44 schreef Metalfrost het volgende:
Van de tandarts dat ik kosten mag ontvangen over dat ik niet op afspraak verschenen was oid
hij kan om mijn part de pot op
Dan heb je al een tijdje geen post meer gekregen.quote:Op donderdag 29 april 2010 12:38 schreef Socios het volgende:
Giroafschrift van de Postbank.
Dat is toch een pizzaquote:Op donderdag 29 april 2010 13:34 schreef fratsman het volgende:
Een brief dat de huur weer met 5 euro verhoogd gaat worden.
quote:
Is dat een dildo?quote:Op donderdag 29 april 2010 13:38 schreef Ludwig. het volgende:
Een pakket met een PTT T65 De Luxe Orange.
Hehequote:Op donderdag 29 april 2010 16:55 schreef neen het volgende:
Donald Duck
Dit dus...quote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 12:44 schreef Metalfrost het volgende:
Van de tandarts dat ik kosten mag ontvangen over dat ik niet op afspraak verschenen was oid
Boze bandenboer ...quote:Op donderdag 29 april 2010 12:44 schreef Metalfrost het volgende:
Daar had je blijkbaar niet op gerekend?quote:
Voor dat geld verwacht ik verdorie ook ouderwetse lakzegels en handgeschreven gekalligrafeerde brieven.quote:Op donderdag 29 april 2010 18:24 schreef AlmightyArjen het volgende:
Een envelop van de notaris... Nu snap ik ook waarom die gasten zo duur zijn: zelfs de envelop was gegraveerd
Jij wordt zeker goedgekeurd!quote:Op donderdag 29 april 2010 18:56 schreef pr0tege het volgende:
een uitnodiging voor medische keuring voor landmacht....
nou oh wat erg, het is de enige tandarts in een dorp met 7050 inwoners.. zal vast wel meer klanten hebben op die dagquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |