abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80802938
Ik wilde een paar weken geleden mijn winterbanden laten vervangen door mijn eigen zomerbanden. Ik moet nog steeds een keer van die zwarte velgen aanschaffen maar het komt er maar niet van... Anyway, de zomerbanden liggen opgeslagen in de garage van mijn ouders die in een andere stad wonen dan ik (50 km afstand).

Ik bel de (na onderzoek) goedkooptste bandenboer uit de stad van mijn ouders op en zeg dat ik graag mijn banden wilde laten wisselen. We spraken een datum af waarop ik de auto om 8:00 uur zou brengen en ik zou hem dan in de loop van de dag kunnen komen ophalen (slechte service, meestal kan je een uur wachten maar okee).

Op de dag van de afspraak had ik alleen onverwacht de auto nodig dus heb ik direct 's ochtends afgebeld dat ik niet zou kunnen komen. Dat was geen probleem. Ik had met hem afgesproken dat ik hem zou bellen als ik de banden bij hem zou willen laten verwisselen, mijn keuze van bandenboer was dus vrij.

Anyway, weinig tijd e.d. en mijn ouders kwamen een keer bij mij op bezoek en namen na het gevraagd te hebben gelijk ook de banden mee. Dus heb ik de banden laten verwisselen in mijn eigen woonplaats. Nu belt die eerste bandenboer mij dus op en vraagt wanneer ik die banden kom verwisselen.

Het gesprek ging als volgt:
Bandenboer: ...dus ik vroeg me af wanneer je langs komt om die banden te laten wisselen...
Kareltje: Dat heb ik al laten doen...
Bandenboer: Dat was niet de afspraak, jij zou hier die banden laten verwisselen!
Kareltje: euh nee, dat hadden we niet afgesproken...
Bandenboer: jawel, en nu loop ik een uur werk mis dus wanneer kom jij die rekening betalen?
Kareltje: Rekening? U heeft niets voor mij gedaan en u heeft ook geen uur verloren want u heeft zelf gezegd dat u het "tussendoor" zou doen en dat ik de auto aan het einde van de dag weer zou kunnen komen ophalen...
Bandenboer: Ik heb hier in mijn agenda staan: om 9:00 uur.
Kareltje: dat is niet correct en dat weet u...
Bandenboer: Ja maar als je naar de tandarts gaat en je komt niet opdagen, dan moet je toch ook betalen?
Kareltje: Ja, klopt, want dan zit die tandarts een half uur zonder werk, die zit dan letterlijk stil. En dat is bij u niet het geval aangezien u het "tussendoor" zou doen. En daarnaast hadden wij helemaal niet de afspraak dat ik ook een tweede afspraak met u zou maken...
Bandenboer: Dat ben ik niet met je eens je komt maar mooi die rekening betalen of anders zullen we wel wat anders bedenken waardoor je gaat betalen.
Kartelje: Ik ga niet betalen en uw toon bevalt mij niet, dat is nergens voor nodig.
Bandenboer: Dus je komt niet betalen?
Kareltje: Aangezien u geen arbeid voor mij heeft verricht en wij niet hebben afgesproken dat ik daadwerkelijk bij u mijn banden zou laten verwisselen: nee.
Bandenboer: Nou dan ga ik je wel een dikke rekening sturen die ook veel hoger is dan het oorspronkelijke bedrag!
Karteltje: Waar gaat u die rekening heen sturen dan?
Bandenboer: Wat is je voornaam?
Kartelje: Dat maakt weinig uit in dit geval...
Bandenboer: Nou, ik heb je achternaam en je telefoonnummer (mobiel, red.), ik vind je adres wel!
Kareltje: Dat moet dan maar, dan vechten we het maar juridisch uit ofzo...
Bandenboer: Juridisch? Wil je het juridisch uitvechten?
Kareltje: Als het zover komt...
Bandenboer: Ik geef je nog één kans: gaan we het makkelijk of moeilijk oplossen?
Kareltje: Volgens mij is het het gemakkelijkst als ik niet betaal, maar dat is mijn visie...
Bandenboer: Dan betaal je maar niet, je hoort nog wel van me!
*tuut tuut tuut

Wat denkt die kerel nou? Als ik een afspraak zou hebben en ik zou er op moeten wachten en hij reserveert daadwerkelijk een uur tijd voor mij, dan had ik zijn standpunt kunnen begrijpen. Maar nu, terwijl hij het gewoon tussendoor zou willen doen: echt gewoon niet... Daarnaast had ik sowieso geen harde afspraak met hem...

Succes met het vinden van mijn adres

Wat hadden jullie gedaan in zo'n situatie?

Oh, voor het geval dat: ik heb rechtsbijstand
pi_80803024
Ik had al veel eerder opgehangen, ik heb meer te doen dan naar een huilende bandenboer te moeten luisteren.
  woensdag 28 april 2010 @ 13:41:02 #3
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_80803074
Laat hem maar komen met een rekening. Die je natuurlijk niet gaat betalen
Tics van je petten.
  woensdag 28 april 2010 @ 13:41:12 #4
300818 Aneurysma
What a whore I am.
pi_80803082
Haalt hij er een tandarts bij. Ja, die hebben wél een echte baan.
Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil
pi_80803116
Stalk hem als hij nog eens belt
Mijn piek is kwijt
pi_80803156
whehe wat een klootviool
Gewoon, omdat het kan.
pi_80803177
bandenboer , meer zwart als wit geld gaat daar om
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
  woensdag 28 april 2010 @ 13:45:04 #8
9112 Joz
museumkids.nl/profile/21725
pi_80803184
Ik zeg geef de naam van het bedrijf en de plaatsnaam en we bellen allemaal even voor een 'afspraak'
Nog 10 stemmen en mijn dochtertje maakt kans op een prijs! (museumbezoek met de klas)
<a href="https://www.museumkids.nl/profile/21725" target="_blank" >https://www.museumkids.nl/profile/21725</a>
Klik op stem - 2 sec werk geen login nodig!
  woensdag 28 april 2010 @ 13:45:40 #9
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_80803203
ik verwacht een KLB lemming die voor bandenboer gaat spelen
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_80803249
quote:
Oh, voor het geval dat: ik heb rechtsbijstand
Handig, als er vier kleerkasten in je halletje staan.. wacht even jongens, even de rechtsbijstand bellen
pi_80803260
Telefoonnummer van bandenboer?
Kunnen we mooi allemaal afspraken maken en niet op komen dagen
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_80803264
Bandenboeren zijn geen echte boeren.
pi_80803305
quote:
Op woensdag 28 april 2010 13:45 schreef Salamando het volgende:
ik verwacht een KLB lemming die voor bandenboer gaat spelen
lol

Ik denk alleen niet dat ik ooit nog wat van hem hoor. Ik zou niet weten hoe hij aan mijn adres moet komen...
pi_80803363
quote:
Op woensdag 28 april 2010 13:47 schreef Nemephis het volgende:

[..]

Handig, als er vier kleerkasten in je halletje staan.. wacht even jongens, even de rechtsbijstand bellen
Mocht dat gebeuren dan, zodra ik weer in staat ben om achter een computer te zitten, post ik hier zijn telefoonnummer wel ff
  woensdag 28 april 2010 @ 13:51:47 #15
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_80803423
Iemand een voorspelling wanneer de knokploeg bij kareltje voor de deur staat?
Ik ben van pindavlees
  woensdag 28 april 2010 @ 13:53:10 #16
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_80803470
www.ziggo.nl en dan terug laten bellen op zijn nummer
pi_80803531
quote:
Op woensdag 28 april 2010 13:51 schreef Flappekz het volgende:
Iemand een voorspelling wanneer de knokploeg bij kareltje voor de deur staat?
ze kunnen nog niet weg, er moeten eerst nog nieuwe bandjes onder de auto
Gewoon, omdat het kan.
pi_80803570
Haha wat een bozo, alsof je een contract met 'm bent aangegaan door een afspraak te maken .
  woensdag 28 april 2010 @ 13:56:12 #19
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_80803577
TVP voor het telefoonnummer.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  woensdag 28 april 2010 @ 14:11:35 #20
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_80804035
Haha tvp voor afloop
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_80804037
quote:
Op woensdag 28 april 2010 13:56 schreef mstx het volgende:
pi_80804104
Ik had die gast hard uitgelachen.
  woensdag 28 april 2010 @ 14:17:31 #23
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_80804220
quote:
Op woensdag 28 april 2010 13:56 schreef mstx het volgende:
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
pi_80804242
hahaha
  woensdag 28 april 2010 @ 14:21:54 #25
297335 ElectraPlectra
I am Electra Plectra.
pi_80804351
Haha, tvptje voor de afloop.
Chill Out by The KLF and Adventures Beyond The Ultraworld by The Orb, on an early summer night, alone, stoned. Best experience ever.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')