quote:Op donderdag 29 april 2010 11:52 schreef Xilantof het volgende:
Gezocht: fotograaf die in de nieuwe kerk/op de dam een fotoreportage wilt maken van het bloemenleggen/herdenking op 4 mei.
Accreditatie gaat dmv BSN (oude sofi-nummer) ivm veiligheid.
Graag even mijn pm'en als je interesse hebt.
Na koninginnedag vorige jaar was 4/5 mei natuurlijk ook al extra beveiligd, dat zetten ze dit jaar door. Vandaar de checkquote:Op donderdag 29 april 2010 11:55 schreef Netsplitter het volgende:
Apart dat ze je checken via je BSN.
Wel logisch op zich.
Vreemd dat ze bij Koninginnedag dan niet controleren op BSNquote:Op donderdag 29 april 2010 11:59 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Na koninginnedag vorige jaar was 4/5 mei natuurlijk ook al extra beveiligd, dat zetten ze dit jaar door. Vandaar de check
Welk evenement bedoel je dan?quote:Op donderdag 29 april 2010 12:07 schreef Timmos het volgende:
[..]
Vreemd dat ze bij Koninginnedag dan niet controleren op BSN
Ik heb accreditatie aangevraagd, maar via die Italiaanse site waar je dat moet doen lijkt dat niet echt te lukken.. Maar de finish in Zeeland is misschien mogelijkquote:Op donderdag 29 april 2010 12:30 schreef JJdJ1984 het volgende:
Zijn er fotografen die volgend weekend (8/9 mei) van plan zijn of eventueel zouden kunnen kijken naar de Giro die in Amsterdam start en dan via Utrecht en Zeeland het land weer verlaat?
Zou erg tof zijn, we houden even contactquote:Op donderdag 29 april 2010 12:32 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik heb accreditatie aangevraagd, maar via die Italiaanse site waar je dat moet doen lijkt dat niet echt te lukken.. Maar de finish in Zeeland is misschien mogelijk
Misschien is dat niet "binnen de hekken"?quote:Op donderdag 29 april 2010 12:30 schreef Timmos het volgende:
[..]
Koninginnedagtocht in Wemeldinge en Middelburg
Dat zal ik morgen zienquote:Op donderdag 29 april 2010 12:40 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Misschien is dat niet "binnen de hekken"?
Heb jij de route voor mij? Want ik kan dan evt. wel.quote:Op donderdag 29 april 2010 12:30 schreef JJdJ1984 het volgende:
Zijn er fotografen die volgend weekend (8/9 mei) van plan zijn of eventueel zouden kunnen kijken naar de Giro die in Amsterdam start en dan via Utrecht en Zeeland het land weer verlaat? Zelfde geldt natuurlijk voor de Tour die 3/4 juli in Rotterdam ronddobbert/.
Nee hoor heel simpel. Waterlooplein net als een jaar of 3/4 geleden. Ze komen van de snelweg af, rijden het waterlooplein af en parkeren onder.quote:Op donderdag 29 april 2010 12:06 schreef angel008 het volgende:
http://www.gumball3000.com/
dit niet wat voor iemand op 1 mei ?
tis alleen heel moeilijk om uit te vogelen waar de auto's in amsterdam komen..
Top, snel, mooi.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:17 schreef Siegfried het volgende:
Eerste 5 mei accreditaties zijn binnen. Ik ga de betrokkenen PMen
ben nu onderweg zal vanavond worden.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:31 schreef Puala het volgende:
[..]
Heb jij de route voor mij? Want ik kan dan evt. wel.
wat snel! hulde!quote:Op donderdag 29 april 2010 13:17 schreef Siegfried het volgende:
Eerste 5 mei accreditaties zijn binnen. Ik ga de betrokkenen PMen
Ik heb 'm ontvangen ondertussen.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:34 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
ben nu onderweg zal vanavond worden.
Ik zou in principe in Wijk bij Duurstede kunnen staan. Heb je meer info over de mogelijkheden??quote:Op donderdag 29 april 2010 12:30 schreef JJdJ1984 het volgende:
Zijn er fotografen die volgend weekend (8/9 mei) van plan zijn of eventueel zouden kunnen kijken naar de Giro die in Amsterdam start en dan via Utrecht en Zeeland het land weer verlaat? Zelfde geldt natuurlijk voor de Tour die 3/4 juli in Rotterdam ronddobbert/.
Accreditatiequote:Op donderdag 29 april 2010 13:55 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik zou in principe in Wijk bij Duurstede kunnen staan. Heb je meer info over de mogelijkheden??
Giro lukt niet (moet dan zelf rijden). De tour wil ik zeker gaan kijken. Ik plan de finale van de 1e etappe (ergens voor Brussel), de 2e etappe iig ergens in de finale en wellicht nog op 1 of 2 andere plekken en de 3e etappe op een kasseistrook. De proloog laat ik liggen (ruil dan de vrije zaterdag in voor de dinsdag vrij). Vervoer wordt combinatie trein en fiets.quote:Op donderdag 29 april 2010 12:30 schreef JJdJ1984 het volgende:
Dat dus. Tevens TVPquote:
Ik heb hem ontvangenquote:
Heb je net gepmd met wat vragen, als ik niet tot t eind hoef te blijven wil ik zeker gaanquote:Op donderdag 29 april 2010 17:53 schreef Siegfried het volgende:
Ik zoek nog mensen voor bevrijdingsfestivals op 5 mei in:Limburg - Roermond (Ynske wellicht) - Hier wil ik heel graag iemand: Startschot van alle festivals Flevoland - Almere Friesland - Leeuwarden Groningen - Groningen Drenthe - Assen
Graagquote:Op donderdag 29 april 2010 19:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
Heb je net gepmd met wat vragen, als ik niet tot t eind hoef te blijven wil ik zeker gaan
\Groningen is voor mij heel interesant, maar ik weet niet of ik dan moet stage lopen ofzo..quote:Op donderdag 29 april 2010 17:53 schreef Siegfried het volgende:
Ik zoek nog mensen voor bevrijdingsfestivals op 5 mei in:Limburg - Roermond (Ynske wellicht) - Hier wil ik heel graag iemand: Startschot van alle festivals Flevoland - Almere Friesland - Leeuwarden Groningen - Groningen Drenthe - Assen
Een festival- en sfeerverslag. Dus artiesten, bezoekers, overzichtquote:Op donderdag 29 april 2010 22:29 schreef Marco001 het volgende:
[..]
\Groningen is voor mij heel interesant, maar ik weet niet of ik dan moet stage lopen ofzo..dat hoor ik maandag, dus is het ok als ik er dan even op terugkom?
En wat is er precies de bedoeling?
Ja, maar vergis je niet dat er ook nog een stuk organisatie aan hangt voor de FP. De samenwerking gaat wel steeds beter volgens mij, en als het een beetje lukt wat er in gedachten is voor Bevrijdingsdag, dan gaat het echt een topserie worden met alle aanleveringen. Fok komt steeds beter op de kaart, wat weer meer deuren open zet, etc, etc.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:23 schreef ultra_ivo het volgende:
Dat is precies de meerwaarde die een fok-fotografenkollektief kan geven
Als je dat zonder accreditatie kan doen, heel graag!quote:Op vrijdag 30 april 2010 00:54 schreef whaley het volgende:
5 mei kan ik ook 's avonds niet, maar de opening in Roermond zou ik wel kunnen + nog wat bands/sfeer in de middag (tot een uur of 4).
Ik zal m'n best doen, nogal druk programma die dagenquote:Op vrijdag 30 april 2010 01:10 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Als je dat zonder accreditatie kan doen, heel graag!
Het is inderdaad een stuk versterking van elkaar. Waar ik met name op doelde dat er overal in het land fok-fotografen zitten. Dicht op de locatie's, dicht op het vuur. Daarmee is het voor fok veel makkelijker om op veel plekken tegelijk een fotograaf te hebben.quote:Op vrijdag 30 april 2010 00:40 schreef freud het volgende:
[..]
Ja, maar vergis je niet dat er ook nog een stuk organisatie aan hangt voor de FP. De samenwerking gaat wel steeds beter volgens mij, en als het een beetje lukt wat er in gedachten is voor Bevrijdingsdag, dan gaat het echt een topserie worden met alle aanleveringen. Fok komt steeds beter op de kaart, wat weer meer deuren open zet, etc, etc.
hey, klint goed!quote:Op donderdag 29 april 2010 22:34 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Een festival- en sfeerverslag. Dus artiesten, bezoekers, overzicht
Als het zou kunnen, graag! Ik gooi er dan zo direct gelijk een mailtje uit, want maandag pas accreditatie aanvragen is nogal laat..
Kun je mij zsm laten weten of je wilt en kunt dan?
Oh, en dm me even je NAW- en contactgegevens
5 mei schijnt alleen eens in de 5 jaar een verplichte vrije dag te zijn, dus dat kan ik je niet met zekerheid zeggen. Maar goed, thanks voor je DM. Ik zet je op de lijst, en ga accreditatie voor je aanvragenquote:Op vrijdag 30 april 2010 14:23 schreef Marco001 het volgende:
[..]
hey, klint goed!
5 mei is trouwens toch een nationele feestdag? dan zal ik vast wel vrij zijn..
Zijn jullie trouwens nog mensen nodig voor de A1GP en weten jullie al meer over Lowlands?
A1GP bestaat niet meerquote:Op vrijdag 30 april 2010 14:23 schreef Marco001 het volgende:
[..]
hey, klint goed!
5 mei is trouwens toch een nationele feestdag? dan zal ik vast wel vrij zijn..
Zijn jullie trouwens nog mensen nodig voor de A1GP en weten jullie al meer over Lowlands?
Is deze al gelezen?quote:Op donderdag 29 april 2010 12:06 schreef sanger het volgende:
Tvp![]()
@ JJdJ, hoe staat het met de diverse autosport evenementen? Ik heb nooit meer terugkoppeling gehad volgens mij
Moet je Olga even PMen die vraagt de autosportevenementen aanquote:
Was ook de verkeerde smileyquote:Op vrijdag 30 april 2010 15:53 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Moet je Olga even PMen die vraagt de autosportevenementen aan
njah, ik bedoelde die voetbal race league gebeuren..quote:
Denk het welquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:00 schreef didotcicero het volgende:
Omgevallen boom blokkeert vaarverkeer utrechtse gracht. Is daar interesse in?
quote:Ik heb een paar nieuwsfoto's, en nu?
Mail deze niet alleen naar FOKfotograaf@fok.nl maar ook direct naar frontpage@fok.nl
Zo komen de foto's bij de Frontpage-redactie en kunnen zijn dit, indien gewenst, sneller oppakken.
Ik heb er misschien overheen gekeken maar ik denk dat mijn vermoeden klopte dat het niet spannend/actueel genoeg was voor de FP.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:19 schreef Siegfried het volgende:
Goeie foto's Didot
Ik heb de FP-redactie er even op geattendeerd
Al iets bekend?quote:Op donderdag 29 april 2010 16:29 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik heb hem ontvangen
Met nog wat andere, wacht vanavond even af, morgen ga ik een naam doorgeven.
Iedereen die ingeschreven heeft: bsn bij de hand houden
Dat is wel het minste inderdaad.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:53 schreef didotcicero het volgende:
[..]
Ik heb er misschien overheen gekeken maar ik denk dat mijn vermoeden klopte dat het niet spannend/actueel genoeg was voor de FP.
Is het misschien mogelijk om in het vervolg een berichtje te krijgen in de trant van "bedankt voor de moeite van het insturen maar we hebben besloten er niks mee te doen" ?
Ik zag de foto's helaas vanmiddag pas voor het eerst en toen was het m.i. te laat voor het nieuws.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:53 schreef didotcicero het volgende:
[..]
Ik heb er misschien overheen gekeken maar ik denk dat mijn vermoeden klopte dat het niet spannend/actueel genoeg was voor de FP.
Is het misschien mogelijk om in het vervolg een berichtje te krijgen in de trant van "bedankt voor de moeite van het insturen maar we hebben besloten er niks mee te doen" ?
Thanks OAquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:42 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zag de foto's helaas vanmiddag pas voor het eerst en toen was het m.i. te laat voor het nieuws.
Uiteraard is een bedankje voor de moeite aan jouw adres hier desondanks op z'n plaats.![]()
In de regel willen we al het nieuws plaatsen waarvoor foto's worden aangeleverd. Het is een stukje eigen content en dan zien we graag!
Deze heeft Siegfried voor je.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:15 schreef fraubitch het volgende:
In onze fotografenpool mis ik nog de gegevens van de volgende mensen:
EchnaDarr
Puala
HMaster-II
Mike-Nikon
purplerose
Barend_
Zouden jullie mij die ZSM willen PB'en?
Ok duidelijk. Wat ik wel opmerkelijk vind me wel stoort is dat als dit nou groter nieuws was geweest (het was tenslotte maar een boom in een gracht zonder verdere slachtoffers, waar hebben we het over) dan had je het evengoed pas vanmiddag gezien.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:42 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zag de foto's helaas vanmiddag pas voor het eerst en toen was het m.i. te laat voor het nieuws.
Uiteraard is een bedankje voor de moeite aan jouw adres hier desondanks op z'n plaats.![]()
In de regel willen we al het nieuws plaatsen waarvoor foto's worden aangeleverd. Het is een stukje eigen content en dat zien we graag!
Klopt. Daarom zullen foto's vanaf nu ook in het forumgedeelte van FP worden gezet, zodat niet alleen de ER's (waarvan er maar 3 zijn) het zien, maar iedereen van de FP.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:07 schreef didotcicero het volgende:
[..]
Ok duidelijk. Wat ik wel opmerkelijk vind me wel stoort is dat als dit nou groter nieuws was geweest (het was tenslotte maar een boom in een gracht zonder verdere slachtoffers, waar hebben we het over) dan had je het evengoed pas vanmiddag gezien.
Jij gaat luchtfoto's makenquote:Op zondag 2 mei 2010 12:17 schreef freud het volgende:
5 mei 10% kans op regen en 15C...Nu nog hopen op minimale turbulentie
.
uit de huisregels..quote:Op zondag 2 mei 2010 15:26 schreef zquing het volgende:
http://www.animecon.nl/
is dit niet iets voor fok? Aangezien jullie ook accreditatie hadden voor de EFF. Grootste animeconfentie van nederland, ongeveer 1200 bezoekers, veel cosplay, red 't sommige jaren tot 't nieuws.
Ik wil sowieso gaan, maar met accreditatie kan je veel makkelijker foto's maken aangezien ze er wel een probleem van maken als je binnen foto's maakt zonder perskaartje
Ze zijn wel erg van het verbieden daar...quote:Op zondag 2 mei 2010 18:00 schreef angel008 het volgende:
[..]
uit de huisregels..
Fotografie, video, telefoons en elektronica
9) Het is te allen tijde VERBODEN, ook voor pers, de volgende Anime 2009 locaties, evenementen en personen op enigerlei manier vast te leggen door middel van, maar niet beperkt tot: film, video, fotografie, audioregistratie, uitzending of enigerlei andere methode van registratie, bijvoorbeeld door gebruik van een camera phone of ander apparaat:
* Personen: De professionele beveiligingsbeambten (SECURITY).
* Personen: Iedereen (dus ook cosplayers) die persoonlijk geen toestemming tot vastlegging hebben gegeven aan de partij die vastlegt.
lijkt me het niet echt waard als je niet in de vertoonruimtes mag schieten.
dat wil ik graag geloven.quote:Op zondag 2 mei 2010 21:35 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ze zijn wel erg van het verbieden daar...
Maar aan de credit-zijde voor de organisatie: tijdens de EFF blijken er 'fotografen' rondgelopen te hebben die zich niet konden gedragen (bron: EFF-forum). Het fotograferen van meisjes/vrouwen als ze je nog niet in de gaten hebben is nog tot daar aan toe, maar het blijkt dat een aantal 'fotografen' zonder enige vorm van schaamte proberen om modellen van onderaf (dus onder de rok) te fotograferen. Ik ben op de zondag een meisje tegengekomen die daarover zo enorm boos was, dat ze elke fotograaf die ze tegen kwam al van grote afstand toebeet dat ze absoluut NIET op de foto wilde (en dat was echt zonde, want ze zag er prachtig uit!). Ik heb zo het idee dat de organisatie van de Animé -conferentie (ook al vanwege het aanwezige 18+ materiaal) soortgelijke ervaringen heeft gehad, en dus het zekere voor het onzekere hebben genomen door alles te verbieden.
Kun jij me morgen asap iets laten weten over 5 mei?quote:Op zondag 2 mei 2010 23:43 schreef angel008 het volgende:
[..]
dat wil ik graag geloven.
vind het ook niet erg om er wel te fotograferen maar je moet gewoon respect hebben voor de mensen.
dat was over de anime shoot./.quote:Op zondag 2 mei 2010 23:44 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Kun jij me morgen asap iets laten weten over 5 mei?
Excuus, ik was in de war met Marco001quote:Op maandag 3 mei 2010 00:32 schreef angel008 het volgende:
[..]
dat was over de anime shoot./.
5 mei moet ik helaas werken
Xila, aangezien ik wat dingen moet regelen op mijn werk om op tijd daar te kunnen zijn (en ik stel me voor dat er wel meer zijn die dat moeten): kun je voor het eind van deze werkdag (17.00) reageren?quote:
Check!quote:Op maandag 3 mei 2010 08:51 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Xila, aangezien ik wat dingen moet regelen op mijn werk om op tijd daar te kunnen zijn (en ik stel me voor dat er wel meer zijn die dat moeten): kun je voor het eind van deze werkdag (17.00) reageren?
Je hebt PMquote:Op maandag 3 mei 2010 15:42 schreef fraubitch het volgende:
wie wil dauwpop vastleggen?
Neem aan dat dit geen beginners evenement is? of is het evt mogelijk om met een ervaren iemand mee te lopen??quote:
Het is dat het hier ligt.quote:
quote:Ook dit jaar wordt Dauwpop, zoals altijd, gehouden aan de Luttenbergerweg net buiten Hellendoorn.
hemelvaartquote:Op maandag 3 mei 2010 16:25 schreef Mascleta het volgende:
Ook wel interesse in Dauwpop, maar donderdag overdag. wat een rare dag.....
Anyway, mochten jullie nog iemand nodig hebben. Ik heb wel interesse.
inderdaad ontvangen, bedanktquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:34 schreef Siegfried het volgende:
Als het goed is moeten alle 5 mei fotografen nu (of al eerder) bericht van mij hebben gehad.
Er volgt nog een algemene mail over oplevering enzo, maar dat wordt morgen denk ik
Zijn er ook dingen aan het eind van de middag? Ik kan eventueel eerder weg op het werk, en moet om een uur of 19.30 in Amsterdam zijnquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:03 schreef JJdJ1984 het volgende:
Is er iemand die donderdag tijd heeft om bij de diverse presentaties in Amsterdam voor FOK!sport fotos te maken van wielrenners e.d.?
Bijvoorbeeld:
Date: Thursday, May 6
Time: 0945 to 1000 portrait shots by the BMC Racing team truck
1000 to 1015 action shots
Place: Hotel Mercure aan de Amstel, Joan Muyskenweg 10, Amsterdam
Zaterdag kan ik helaas nietquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:08 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ga ik even nakijken maar denk het niet![]()
Wel zateradg vanaf 15:00 uur de proloog rond Amsterdam
Ik had hier al een paar keer naar gevraagd, maar helaas kan ik niet vanwege familie verplichtingen.quote:
oh dan haal ik jou van de lijst, had nl al een plaats vrij gehouden voor je.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:44 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
Ik had hier al een paar keer naar gevraagd, maar helaas kan ik niet vanwege familie verplichtingen.
Maar ik wil nog wel graag de tmf awards doen. Is daar al wat over bekend?
MrManiak heeft volgens mij contact met MTV over de TMF awards. Dit n.a.v. een interview wat we hadden gedaan over blue mountain statequote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:27 schreef fraubitch het volgende:
[..]
oh dan haal ik jou van de lijst, had nl al een plaats vrij gehouden voor je.
Wie zou de tmf awards voor je aanvragen?
Vetquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:06 schreef Mascleta het volgende:
Ik pak de Giro maandag 2x mee. Als ze bij Neeltje Jans van de pijlerdam afkomen en naar beneden draaien richting de banjaard, met de zee op achtergrond. Verder probeer ik ze uur later te pakken bij de molen in dorpje net voor Middelburg.
En ik op je lange mail.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:38 schreef Siegfried het volgende:
Alle bevrijdingsfestivals zijn bezet. Ik ben heel trots op de FOK!fotografen!
Inderdaad! Heb er al veel zin in, ben nu tas op orde aan het brengenquote:
Ik heb nog niks ontvangen..quote:
Niet? PM me dan nog een keer je mailadres, want daar lijkt iets mee mis te gaan dan..quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:05 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ik heb nog niks ontvangen..
Ik zag dat het in Groningen rond 13.0 0start, dus morgenochtend even mijn nieuwe cameratas inpakken..
ah nee, problem solved.. ik zat steeds bij een ander adres te kijken in mijn outlook...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:05 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Niet? PM me dan nog een keer je mailadres, want daar lijkt iets mee mis te gaan dan..
Hahaha, ken beurenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:10 schreef Marco001 het volgende:
[..]
ah nee, problem solved.. ik zat steeds bij een ander adres te kijken in mijn outlook...
tja, als je een stuk of 7 e-mailadressen hebt..quote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:56 schreef RonaldV het volgende:
Kan iemand uit de nieuwscrew even contact met mij opnemen op MSN? Adres staat in profiel.
dank je wel.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:59 schreef Siegfried het volgende:
Wat een belevenis Ronald.Hopelijk kom je gauw een beetje over de schrik heen.
Je hebt in elk geval mooi werk afgeleverd! Dank daarvoor!
Top gehandeld.. Ik las dit stukje en wist meteen wie het was.. Heb met deze fotograaf zowat de hele Koninginnedag doorgebracht.. Hele toffe fotograaf, die met de herdenking in Apeldoorn alles mooi af kon sluiten zoals hij zelf vertelde.. En dan nu dit weerquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:45 schreef RonaldV het volgende:
De fotograaf naast me stopt met fotograferen, en zet zijn camera op de grond. Hij trekt het niet meer, hij was één van de mensen die vorig jaar bij de Naald aan het reanimeren was.
De fotograaf die al eerder stopte help ik met zijn spullen bij elkaar pakken, en ik breng hem terug naar het perscentrum in het Krasnapolsky. Ik ben een n00b op dit gebied, maar gek genoeg snap ik precies wat hem dwars zit. Mijn vrouw slaat even een arm om hem heen, en ik spreek met hem af dat ik hem morgen in Zwolle tref tijdens de Bevrijdingsfeesten.
Hier had ik eerder vanavond nog niet eens bij stilgestaan eigenlijk... Kan me enorm goed voorstellen hoe hij zich heeft gevoeld op dat moment, en met hem nog wel meer fotografen waarschijnlijk. Ontzettend kut inderdaad. Sowieso iets wat in alle komende jaren nog wel zal blijven hangen denk ik, bij elke koninginnedag en dodenherdenking zit je weer met het gevoel "als nu maar niet...".quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:45 schreef RonaldV het volgende:
maar tegelijk hoor ik om me heen "G**V**D****, niet wéér!". De fotograaf naast me stopt met fotograferen, en zet zijn camera op de grond. Hij trekt het niet meer, hij was één van de mensen die vorig jaar bij de Naald aan het reanimeren was.
Paul G?quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:45 schreef RonaldV het volgende:
De fotograaf naast me stopt met fotograferen, en zet zijn camera op de grond. Hij trekt het niet meer, hij was één van de mensen die vorig jaar bij de Naald aan het reanimeren was.
Ja.quote:
Het was je dus geluktquote:Op woensdag 5 mei 2010 16:32 schreef Tijgertje. het volgende:
Het bevrijdingsfestival in Rotterdam was erg tof.![]()
Lekker rustig, redelijk weer en eenmaal binnen was alles goed geregeld.
3CF kaarten vol dus vanavond alles even uitzoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |