Giro lukt niet (moet dan zelf rijden). De tour wil ik zeker gaan kijken. Ik plan de finale van de 1e etappe (ergens voor Brussel), de 2e etappe iig ergens in de finale en wellicht nog op 1 of 2 andere plekken en de 3e etappe op een kasseistrook. De proloog laat ik liggen (ruil dan de vrije zaterdag in voor de dinsdag vrij). Vervoer wordt combinatie trein en fiets.quote:Op donderdag 29 april 2010 12:30 schreef JJdJ1984 het volgende:
Zijn er fotografen die volgend weekend (8/9 mei) van plan zijn of eventueel zouden kunnen kijken naar de Giro die in Amsterdam start en dan via Utrecht en Zeeland het land weer verlaat? Zelfde geldt natuurlijk voor de Tour die 3/4 juli in Rotterdam ronddobbert/.
Dat dus. Tevens TVPquote:
Ik heb hem ontvangenquote:
Heb je net gepmd met wat vragen, als ik niet tot t eind hoef te blijven wil ik zeker gaanquote:Op donderdag 29 april 2010 17:53 schreef Siegfried het volgende:
Ik zoek nog mensen voor bevrijdingsfestivals op 5 mei in:Limburg - Roermond (Ynske wellicht) - Hier wil ik heel graag iemand: Startschot van alle festivals Flevoland - Almere Friesland - Leeuwarden Groningen - Groningen Drenthe - Assen
Graagquote:Op donderdag 29 april 2010 19:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
Heb je net gepmd met wat vragen, als ik niet tot t eind hoef te blijven wil ik zeker gaan
\Groningen is voor mij heel interesant, maar ik weet niet of ik dan moet stage lopen ofzo..quote:Op donderdag 29 april 2010 17:53 schreef Siegfried het volgende:
Ik zoek nog mensen voor bevrijdingsfestivals op 5 mei in:Limburg - Roermond (Ynske wellicht) - Hier wil ik heel graag iemand: Startschot van alle festivals Flevoland - Almere Friesland - Leeuwarden Groningen - Groningen Drenthe - Assen
Een festival- en sfeerverslag. Dus artiesten, bezoekers, overzichtquote:Op donderdag 29 april 2010 22:29 schreef Marco001 het volgende:
[..]
\Groningen is voor mij heel interesant, maar ik weet niet of ik dan moet stage lopen ofzo..dat hoor ik maandag, dus is het ok als ik er dan even op terugkom?
En wat is er precies de bedoeling?
Ja, maar vergis je niet dat er ook nog een stuk organisatie aan hangt voor de FP. De samenwerking gaat wel steeds beter volgens mij, en als het een beetje lukt wat er in gedachten is voor Bevrijdingsdag, dan gaat het echt een topserie worden met alle aanleveringen. Fok komt steeds beter op de kaart, wat weer meer deuren open zet, etc, etc.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:23 schreef ultra_ivo het volgende:
Dat is precies de meerwaarde die een fok-fotografenkollektief kan geven
Als je dat zonder accreditatie kan doen, heel graag!quote:Op vrijdag 30 april 2010 00:54 schreef whaley het volgende:
5 mei kan ik ook 's avonds niet, maar de opening in Roermond zou ik wel kunnen + nog wat bands/sfeer in de middag (tot een uur of 4).
Ik zal m'n best doen, nogal druk programma die dagenquote:Op vrijdag 30 april 2010 01:10 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Als je dat zonder accreditatie kan doen, heel graag!
Het is inderdaad een stuk versterking van elkaar. Waar ik met name op doelde dat er overal in het land fok-fotografen zitten. Dicht op de locatie's, dicht op het vuur. Daarmee is het voor fok veel makkelijker om op veel plekken tegelijk een fotograaf te hebben.quote:Op vrijdag 30 april 2010 00:40 schreef freud het volgende:
[..]
Ja, maar vergis je niet dat er ook nog een stuk organisatie aan hangt voor de FP. De samenwerking gaat wel steeds beter volgens mij, en als het een beetje lukt wat er in gedachten is voor Bevrijdingsdag, dan gaat het echt een topserie worden met alle aanleveringen. Fok komt steeds beter op de kaart, wat weer meer deuren open zet, etc, etc.
hey, klint goed!quote:Op donderdag 29 april 2010 22:34 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Een festival- en sfeerverslag. Dus artiesten, bezoekers, overzicht
Als het zou kunnen, graag! Ik gooi er dan zo direct gelijk een mailtje uit, want maandag pas accreditatie aanvragen is nogal laat..
Kun je mij zsm laten weten of je wilt en kunt dan?
Oh, en dm me even je NAW- en contactgegevens
5 mei schijnt alleen eens in de 5 jaar een verplichte vrije dag te zijn, dus dat kan ik je niet met zekerheid zeggen. Maar goed, thanks voor je DM. Ik zet je op de lijst, en ga accreditatie voor je aanvragenquote:Op vrijdag 30 april 2010 14:23 schreef Marco001 het volgende:
[..]
hey, klint goed!
5 mei is trouwens toch een nationele feestdag? dan zal ik vast wel vrij zijn..
Zijn jullie trouwens nog mensen nodig voor de A1GP en weten jullie al meer over Lowlands?
A1GP bestaat niet meerquote:Op vrijdag 30 april 2010 14:23 schreef Marco001 het volgende:
[..]
hey, klint goed!
5 mei is trouwens toch een nationele feestdag? dan zal ik vast wel vrij zijn..
Zijn jullie trouwens nog mensen nodig voor de A1GP en weten jullie al meer over Lowlands?
Drenthe - Assen
Flevoland - Almere
Is deze al gelezen?quote:Op donderdag 29 april 2010 12:06 schreef sanger het volgende:
Tvp![]()
@ JJdJ, hoe staat het met de diverse autosport evenementen? Ik heb nooit meer terugkoppeling gehad volgens mij
Moet je Olga even PMen die vraagt de autosportevenementen aanquote:
Was ook de verkeerde smileyquote:Op vrijdag 30 april 2010 15:53 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Moet je Olga even PMen die vraagt de autosportevenementen aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |