inderdaad ontvangen, bedanktquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:34 schreef Siegfried het volgende:
Als het goed is moeten alle 5 mei fotografen nu (of al eerder) bericht van mij hebben gehad.
Er volgt nog een algemene mail over oplevering enzo, maar dat wordt morgen denk ik
Zijn er ook dingen aan het eind van de middag? Ik kan eventueel eerder weg op het werk, en moet om een uur of 19.30 in Amsterdam zijnquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:03 schreef JJdJ1984 het volgende:
Is er iemand die donderdag tijd heeft om bij de diverse presentaties in Amsterdam voor FOK!sport fotos te maken van wielrenners e.d.?
Bijvoorbeeld:
Date: Thursday, May 6
Time: 0945 to 1000 portrait shots by the BMC Racing team truck
1000 to 1015 action shots
Place: Hotel Mercure aan de Amstel, Joan Muyskenweg 10, Amsterdam
Zaterdag kan ik helaas nietquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:08 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ga ik even nakijken maar denk het niet![]()
Wel zateradg vanaf 15:00 uur de proloog rond Amsterdam
Ik had hier al een paar keer naar gevraagd, maar helaas kan ik niet vanwege familie verplichtingen.quote:
oh dan haal ik jou van de lijst, had nl al een plaats vrij gehouden voor je.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:44 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
Ik had hier al een paar keer naar gevraagd, maar helaas kan ik niet vanwege familie verplichtingen.
Maar ik wil nog wel graag de tmf awards doen. Is daar al wat over bekend?
MrManiak heeft volgens mij contact met MTV over de TMF awards. Dit n.a.v. een interview wat we hadden gedaan over blue mountain statequote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:27 schreef fraubitch het volgende:
[..]
oh dan haal ik jou van de lijst, had nl al een plaats vrij gehouden voor je.
Wie zou de tmf awards voor je aanvragen?
Vetquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:06 schreef Mascleta het volgende:
Ik pak de Giro maandag 2x mee. Als ze bij Neeltje Jans van de pijlerdam afkomen en naar beneden draaien richting de banjaard, met de zee op achtergrond. Verder probeer ik ze uur later te pakken bij de molen in dorpje net voor Middelburg.
En ik op je lange mail.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:38 schreef Siegfried het volgende:
Alle bevrijdingsfestivals zijn bezet. Ik ben heel trots op de FOK!fotografen!
Inderdaad! Heb er al veel zin in, ben nu tas op orde aan het brengenquote:
Ik heb nog niks ontvangen..quote:
Niet? PM me dan nog een keer je mailadres, want daar lijkt iets mee mis te gaan dan..quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:05 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ik heb nog niks ontvangen..
Ik zag dat het in Groningen rond 13.0 0start, dus morgenochtend even mijn nieuwe cameratas inpakken..
ah nee, problem solved.. ik zat steeds bij een ander adres te kijken in mijn outlook...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:05 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Niet? PM me dan nog een keer je mailadres, want daar lijkt iets mee mis te gaan dan..
Hahaha, ken beurenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:10 schreef Marco001 het volgende:
[..]
ah nee, problem solved.. ik zat steeds bij een ander adres te kijken in mijn outlook...
tja, als je een stuk of 7 e-mailadressen hebt..quote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:56 schreef RonaldV het volgende:
Kan iemand uit de nieuwscrew even contact met mij opnemen op MSN? Adres staat in profiel.
dank je wel.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:59 schreef Siegfried het volgende:
Wat een belevenis Ronald.Hopelijk kom je gauw een beetje over de schrik heen.
Je hebt in elk geval mooi werk afgeleverd! Dank daarvoor!
Top gehandeld.. Ik las dit stukje en wist meteen wie het was.. Heb met deze fotograaf zowat de hele Koninginnedag doorgebracht.. Hele toffe fotograaf, die met de herdenking in Apeldoorn alles mooi af kon sluiten zoals hij zelf vertelde.. En dan nu dit weerquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:45 schreef RonaldV het volgende:
De fotograaf naast me stopt met fotograferen, en zet zijn camera op de grond. Hij trekt het niet meer, hij was één van de mensen die vorig jaar bij de Naald aan het reanimeren was.
De fotograaf die al eerder stopte help ik met zijn spullen bij elkaar pakken, en ik breng hem terug naar het perscentrum in het Krasnapolsky. Ik ben een n00b op dit gebied, maar gek genoeg snap ik precies wat hem dwars zit. Mijn vrouw slaat even een arm om hem heen, en ik spreek met hem af dat ik hem morgen in Zwolle tref tijdens de Bevrijdingsfeesten.
Hier had ik eerder vanavond nog niet eens bij stilgestaan eigenlijk... Kan me enorm goed voorstellen hoe hij zich heeft gevoeld op dat moment, en met hem nog wel meer fotografen waarschijnlijk. Ontzettend kut inderdaad. Sowieso iets wat in alle komende jaren nog wel zal blijven hangen denk ik, bij elke koninginnedag en dodenherdenking zit je weer met het gevoel "als nu maar niet...".quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:45 schreef RonaldV het volgende:
maar tegelijk hoor ik om me heen "G**V**D****, niet wéér!". De fotograaf naast me stopt met fotograferen, en zet zijn camera op de grond. Hij trekt het niet meer, hij was één van de mensen die vorig jaar bij de Naald aan het reanimeren was.
Paul G?quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:45 schreef RonaldV het volgende:
De fotograaf naast me stopt met fotograferen, en zet zijn camera op de grond. Hij trekt het niet meer, hij was één van de mensen die vorig jaar bij de Naald aan het reanimeren was.
Ja.quote:
Het was je dus geluktquote:Op woensdag 5 mei 2010 16:32 schreef Tijgertje. het volgende:
Het bevrijdingsfestival in Rotterdam was erg tof.![]()
Lekker rustig, redelijk weer en eenmaal binnen was alles goed geregeld.
3CF kaarten vol dus vanavond alles even uitzoeken.
Hay! Ja!quote:
Politie: Blijf weg uit overvol Zwollequote:Op woensdag 5 mei 2010 19:03 schreef RonaldV het volgende:
Gevlucht uit Zwolle. Het is belachelijk druk, en een aantal acts waren niet meer toegankelijk wegens te grote toestroom. Tel daarbij dat er zo veel gebeld en getwitterd wordt dat de mobiele pinautomaten (via het GSM neteerk) het niet meer doen en we dus niks meer te eten en te drinken konden kopen.
Desondanks: Wel een groot feest!
mwah, bij mij was het ook handig hoor.. De 1e vertelde me dat ik bij de mainstage moest zijn, dus ik om de hele drafbaan heen zo'n beetje, was ik daar, werd ik weer helemaal teruggestuurd naar waar ik was. Gelukkig stond daar nog een fotografe dus heeft zij mij geholpen de weg te vinden.quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:35 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Hay! Ja!
Stelletje mutsen daar ook. "Wij hebben hier geen secretariaat of persregeling, misschien aan de voorzijde!"
Eenmaal aan de voorzijde. "Nee, we hebben niks voor pers. Die camera mag niet mee hoor!"
En toen ik met jou had gebeld en zei wil ik wilde spreken kon het opeens wel.![]()
Maargoed, daarna was het wel allemaal goed geregeld. Polsbandje en ik kon overal heen!
een half uurtje voordat Meeuwis hier optrad, was ik even wat te eten aan het halen, en om terug te komen naar de backstage ingang, duurde volgens mij wel een minuut of 10.. terwijl het net 100-200 meter lopen was..quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:58 schreef fraubitch het volgende:
zwolle is drukker dan drukik weet eerlijk gezegd niet hoelang ik het nog uithou hier
Dat klinkt als Zwolle. van ingang naar ingang naar ingang, om te horen dat je toch bij ingang 1 had moeten zijnquote:Op woensdag 5 mei 2010 16:35 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Hay! Ja!
Stelletje mutsen daar ook. "Wij hebben hier geen secretariaat of persregeling, misschien aan de voorzijde!"
Eenmaal aan de voorzijde. "Nee, we hebben niks voor pers. Die camera mag niet mee hoor!"
En toen ik met jou had gebeld en zei wil ik wilde spreken kon het opeens wel.![]()
Maargoed, daarna was het wel allemaal goed geregeld. Polsbandje en ik kon overal heen!
mwah, dat eerste was volgens mij dus overal wel zo..quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:05 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dat klinkt als Zwolle. van ingang naar ingang naar ingang, om te horen dat je toch bij ingang 1 had moeten zijnUiteindelijk iemand er bij gehaald: "hebbie een perskaart dan?" Ja, die had ik dus niet, ik had alleen in uitnodiging voor een fotopas (puntje van aandacht, PR?). Dus parkeren in een woonwijk, en lopend het terrein op. Fotopas was zo gehaald (keurig in een FOK!-enveloppe), maar die gaf dus niet overal toegang.
zo, nu alweer thuis? dat hebben jullie snel gedaan dan.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:27 schreef freud het volgende:
F8cking hell, wat is zo'n wentelwiek tof om in te vliegen. Piloten uitdagen om gek te doen is ook perfect. Zwarte 'god' bandjes zijn ook prettig, onstage ook. Was lange dag, en nu ff snel alles de nabewerking in...
Pers parkeerplekken moet je meestal van tevoren reserveren, dus dat kan kloppen. Nu al thuis ja, zijn na Guus richting trein gegaan. We waren al vanaf 5:30 op pad, dus we hadden het wel gehad. In de trein samen met Xil alvast de tekst geschreven, en zo de nabewerking doen, en kijken of we het vanavond nog online krijgen. Morgen gaat om 5:45 weer de wekkerquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:29 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mwah, dat eerste was volgens mij dus overal wel zo..
voor het parkeren hier hetzelfde.. Ik mocht de auto niet op de vip/pers/ al het andere belangrijke parkeerplaats zetten, gelukkig was er dichtbij nog een parkeer ruimte..
de ehbo hier was ook goed bezig.. heb ze 3 a 4 keer voorbij zien komen met een brandcar achtig iets.. vaak lag er helaas wel iemand op.
Oh, en ik mocht gewoon overal komen, dat was wel tof.
Goed bezigquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:42 schreef freud het volgende:
[..]
Pers parkeerplekken moet je meestal van tevoren reserveren, dus dat kan kloppen. Nu al thuis ja, zijn na Guus richting trein gegaan. We waren al vanaf 5:30 op pad, dus we hadden het wel gehad. In de trein samen met Xil alvast de tekst geschreven, en zo de nabewerking doen, en kijken of we het vanavond nog online krijgen. Morgen gaat om 5:45 weer de wekker.
Oeh, ik heb zoveel mensen gezien.. Jij mij wel gezien?quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:13 schreef didotcicero het volgende:
Utrecht was overvol. Ik was er om half 3, heb 1,5 uur in de rij gewacht maar toen werd aangekondigd dat er op last van de politie pas na 18.00u weer mensen op het terrein werden toegelaten.
Gelukkig kon ik met de band mee backstage anders was ik voor niks gekomen. Voor hun was het het grootste optreden ooit. Ongelofelijk wat een mensenmassa![]()
Ben benieuwd of je me gezien hebt, siegfried...
Ik ben gewoon op de dranghekken gaan staanquote:Op donderdag 6 mei 2010 00:37 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Oh jij kreeg em er wel helemaal opOns podium was te hoog, en de fotopit te smal
Waren ze bij ons vrij streng opquote:Op donderdag 6 mei 2010 00:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik ben gewoon op de dranghekken gaan staan
Nice, mail binnen neem ik aan? Trouwens morgen kunnen we even mailen want ze wilden ons voor meer dingen hebben.quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:40 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Waren ze bij ons vrij streng op![]()
Maar volgens mij heb ik toch wel een paar leuke platen van em
Mail binnenquote:Op donderdag 6 mei 2010 00:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nice, mail binnen neem ik aan? Trouwens morgen kunnen we even mailen want ze wilden ons voor meer dingen hebben.
Nouja, Bij Destine was er maar 1 fotograaf op het podium... Ik heb verder geen enkel idee hoe jij er uit ziet...quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:17 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Oeh, ik heb zoveel mensen gezien.. Jij mij wel gezien?
Wat een dag
Geen idee. Ik heb de juiste persoon er even op gewezenquote:Op donderdag 6 mei 2010 09:47 schreef Marc H het volgende:
Even wat anders, hoe staat het met de Speed accreditatie voor aanstaande zaterdag?
Haha, ik heb dan weer niet op de fotograaf on stage gelet. Ik was vooral met de band (en het publiek) bezig.quote:Op donderdag 6 mei 2010 06:29 schreef didotcicero het volgende:
[..]
Nouja, Bij Destine was er maar 1 fotograaf op het podium... Ik heb verder geen enkel idee hoe jij er uit ziet...
Binnenquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:51 schreef Mascleta het volgende:
Vlak voor deadline verzonden...
Kan iemand bevestiging geven als fotos goed doorgekomen zijn?
Ben er druk mee bezig, maar nog niet alles binnen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik ga zo maar aan het grote werk beginnen, wanneer is de teaser online? Ben benieuwd naar alles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |