Hay! Ja!quote:
Politie: Blijf weg uit overvol Zwollequote:Op woensdag 5 mei 2010 19:03 schreef RonaldV het volgende:
Gevlucht uit Zwolle. Het is belachelijk druk, en een aantal acts waren niet meer toegankelijk wegens te grote toestroom. Tel daarbij dat er zo veel gebeld en getwitterd wordt dat de mobiele pinautomaten (via het GSM neteerk) het niet meer doen en we dus niks meer te eten en te drinken konden kopen.
Desondanks: Wel een groot feest!
mwah, bij mij was het ook handig hoor.. De 1e vertelde me dat ik bij de mainstage moest zijn, dus ik om de hele drafbaan heen zo'n beetje, was ik daar, werd ik weer helemaal teruggestuurd naar waar ik was. Gelukkig stond daar nog een fotografe dus heeft zij mij geholpen de weg te vinden.quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:35 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Hay! Ja!
Stelletje mutsen daar ook. "Wij hebben hier geen secretariaat of persregeling, misschien aan de voorzijde!"
Eenmaal aan de voorzijde. "Nee, we hebben niks voor pers. Die camera mag niet mee hoor!"
En toen ik met jou had gebeld en zei wil ik wilde spreken kon het opeens wel.![]()
Maargoed, daarna was het wel allemaal goed geregeld. Polsbandje en ik kon overal heen!
een half uurtje voordat Meeuwis hier optrad, was ik even wat te eten aan het halen, en om terug te komen naar de backstage ingang, duurde volgens mij wel een minuut of 10.. terwijl het net 100-200 meter lopen was..quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:58 schreef fraubitch het volgende:
zwolle is drukker dan drukik weet eerlijk gezegd niet hoelang ik het nog uithou hier
Dat klinkt als Zwolle. van ingang naar ingang naar ingang, om te horen dat je toch bij ingang 1 had moeten zijnquote:Op woensdag 5 mei 2010 16:35 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Hay! Ja!
Stelletje mutsen daar ook. "Wij hebben hier geen secretariaat of persregeling, misschien aan de voorzijde!"
Eenmaal aan de voorzijde. "Nee, we hebben niks voor pers. Die camera mag niet mee hoor!"
En toen ik met jou had gebeld en zei wil ik wilde spreken kon het opeens wel.![]()
Maargoed, daarna was het wel allemaal goed geregeld. Polsbandje en ik kon overal heen!
mwah, dat eerste was volgens mij dus overal wel zo..quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:05 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dat klinkt als Zwolle. van ingang naar ingang naar ingang, om te horen dat je toch bij ingang 1 had moeten zijnUiteindelijk iemand er bij gehaald: "hebbie een perskaart dan?" Ja, die had ik dus niet, ik had alleen in uitnodiging voor een fotopas (puntje van aandacht, PR?). Dus parkeren in een woonwijk, en lopend het terrein op. Fotopas was zo gehaald (keurig in een FOK!-enveloppe), maar die gaf dus niet overal toegang.
zo, nu alweer thuis? dat hebben jullie snel gedaan dan.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:27 schreef freud het volgende:
F8cking hell, wat is zo'n wentelwiek tof om in te vliegen. Piloten uitdagen om gek te doen is ook perfect. Zwarte 'god' bandjes zijn ook prettig, onstage ook. Was lange dag, en nu ff snel alles de nabewerking in...
Pers parkeerplekken moet je meestal van tevoren reserveren, dus dat kan kloppen. Nu al thuis ja, zijn na Guus richting trein gegaan. We waren al vanaf 5:30 op pad, dus we hadden het wel gehad. In de trein samen met Xil alvast de tekst geschreven, en zo de nabewerking doen, en kijken of we het vanavond nog online krijgen. Morgen gaat om 5:45 weer de wekkerquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:29 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mwah, dat eerste was volgens mij dus overal wel zo..
voor het parkeren hier hetzelfde.. Ik mocht de auto niet op de vip/pers/ al het andere belangrijke parkeerplaats zetten, gelukkig was er dichtbij nog een parkeer ruimte..
de ehbo hier was ook goed bezig.. heb ze 3 a 4 keer voorbij zien komen met een brandcar achtig iets.. vaak lag er helaas wel iemand op.
Oh, en ik mocht gewoon overal komen, dat was wel tof.
Goed bezigquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:42 schreef freud het volgende:
[..]
Pers parkeerplekken moet je meestal van tevoren reserveren, dus dat kan kloppen. Nu al thuis ja, zijn na Guus richting trein gegaan. We waren al vanaf 5:30 op pad, dus we hadden het wel gehad. In de trein samen met Xil alvast de tekst geschreven, en zo de nabewerking doen, en kijken of we het vanavond nog online krijgen. Morgen gaat om 5:45 weer de wekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |