abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81052992
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 16:33 schreef Olga het volgende:
[..]
Het was je dus gelukt
Hay! Ja!
Stelletje mutsen daar ook. "Wij hebben hier geen secretariaat of persregeling, misschien aan de voorzijde!"
Eenmaal aan de voorzijde. "Nee, we hebben niks voor pers. Die camera mag niet mee hoor!"
En toen ik met jou had gebeld en zei wil ik wilde spreken kon het opeens wel.
Maargoed, daarna was het wel allemaal goed geregeld. Polsbandje en ik kon overal heen!
  woensdag 5 mei 2010 @ 16:36:40 #152
54593 Olga
Cheese
pi_81053023
Nou ja zeg
Prima geregeld daar dus
Ik ben blij dat het uiteindelijk toch nog goed is gekomen
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 5 mei 2010 @ 17:55:18 #153
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_81055303
Amsterdam ook prima, top met pers.

Nu met Junkie XL alles gehad en hoop omgeving gefotografeerd, lekker druk. Nu even hapje eten en vanavond weer verder

Kijken of ik concert aan de amstel ook nog even mee kan pikken.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  FOK!fotograaf woensdag 5 mei 2010 @ 17:58:37 #154
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_81055385
zwolle is drukker dan druk ik weet eerlijk gezegd niet hoelang ik het nog uithou hier
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 5 mei 2010 @ 17:59:09 #155
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_81055395
Goed geregeld in Roermond, mocht ook nog mee richting de perslocatie waar vragen gesteld konden worden aan Balkenenden, Kok, en voorzitster van 4&5 mei. Dus daar wat plaatjes geschoten.

Voor mij was Caro Emerald echt een toppertje

Ga nu iig de foto's eens van de kaartjes aftrekken.

hier ook persbandje voor de podium zone
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 5 mei 2010 @ 18:01:39 #156
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_81055467
Ach 400 foto's nu, valt me alles mee

Vanavond nog maar even, Amsterdam was ook drukker dan verwacht. leve het mooie weer.
  woensdag 5 mei 2010 @ 19:03:00 #157
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_81057294
Gevlucht uit Zwolle. Het is belachelijk druk, en een aantal acts waren niet meer toegankelijk wegens te grote toestroom. Tel daarbij dat er zo veel gebeld en getwitterd wordt dat de mobiele pinautomaten (via het GSM neteerk) het niet meer doen en we dus niks meer te eten en te drinken konden kopen.

Desondanks: Wel een groot feest!
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 5 mei 2010 @ 19:03:52 #158
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_81057323
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 19:03 schreef RonaldV het volgende:
Gevlucht uit Zwolle. Het is belachelijk druk, en een aantal acts waren niet meer toegankelijk wegens te grote toestroom. Tel daarbij dat er zo veel gebeld en getwitterd wordt dat de mobiele pinautomaten (via het GSM neteerk) het niet meer doen en we dus niks meer te eten en te drinken konden kopen.

Desondanks: Wel een groot feest!
Politie: Blijf weg uit overvol Zwolle
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 5 mei 2010 @ 19:15:40 #159
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_81057747

Maar goed, we gaan maar weer de stad in
pi_81057784
tvph
dag
pi_81061092
De foto's van het bevrijdingsfestival in Rotterdam!
Klik
pi_81061344
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 16:35 schreef Tijgertje. het volgende:

[..]

Hay! Ja!
Stelletje mutsen daar ook. "Wij hebben hier geen secretariaat of persregeling, misschien aan de voorzijde!"
Eenmaal aan de voorzijde. "Nee, we hebben niks voor pers. Die camera mag niet mee hoor!"
Maargoed, daarna was het wel allemaal goed geregeld. Polsbandje en ik kon overal heen!
mwah, bij mij was het ook handig hoor.. De 1e vertelde me dat ik bij de mainstage moest zijn, dus ik om de hele drafbaan heen zo'n beetje, was ik daar, werd ik weer helemaal teruggestuurd naar waar ik was. Gelukkig stond daar nog een fotografe dus heeft zij mij geholpen de weg te vinden.
Toen ik me melde bij het pers/werknemers info gebeuren, bleek dat men mij helemaal niet op papier had staan..
Uiteindelijk even de contactpersoon erbij gehaald, perskaartje gekregen, polsbandje om en klaar. (Alleen hadden we er geen recht mee op gratis eten en drinken.. wat een beetje jammer was. )

Maar in Groningen was het echt enorm tof! mocht gewoon overal komen met mijn bandje(kaartje aan keycord keken ze niet eens naar..)
wel grappig, in het publiek stonden ook zat mensen met enorme telelenzen van soms een paar 1000 euro, en dan sta ik daar, helemaal vooraan met mijn A100 met kitlens..

Ik ben Jeroen en de andere van de heli-crew ook nog tegengekomen..
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_81061423
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 17:58 schreef fraubitch het volgende:
zwolle is drukker dan druk ik weet eerlijk gezegd niet hoelang ik het nog uithou hier
een half uurtje voordat Meeuwis hier optrad, was ik even wat te eten aan het halen, en om terug te komen naar de backstage ingang, duurde volgens mij wel een minuut of 10.. terwijl het net 100-200 meter lopen was..
  woensdag 5 mei 2010 @ 21:05:26 #164
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_81062105
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 16:35 schreef Tijgertje. het volgende:

[..]

Hay! Ja!
Dat klinkt als Zwolle. van ingang naar ingang naar ingang, om te horen dat je toch bij ingang 1 had moeten zijn Uiteindelijk iemand er bij gehaald: "hebbie een perskaart dan?" Ja, die had ik dus niet, ik had alleen in uitnodiging voor een fotopas (puntje van aandacht, PR?). Dus parkeren in een woonwijk, en lopend het terrein op. Fotopas was zo gehaald (keurig in een FOK!-enveloppe), maar die gaf dus niet overal toegang.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 5 mei 2010 @ 21:11:23 #165
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_81062359
hier eerst ook alleen polsbandje, maar iedereen moest t persvak uit, en ik mocht mee richting de interviews en aldaar een perskaart gekregen

enfin, eerste foto's zijn gemaild.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  FOK!fotograaf woensdag 5 mei 2010 @ 21:27:46 #166
18921 freud
Who's John Galt?
pi_81063132
F8cking hell, wat is zo'n wentelwiek tof om in te vliegen. Piloten uitdagen om gek te doen is ook perfect. Zwarte 'god' bandjes zijn ook prettig, onstage ook . Was lange dag, en nu ff snel alles de nabewerking in...
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_81063188
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 21:05 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Dat klinkt als Zwolle. van ingang naar ingang naar ingang, om te horen dat je toch bij ingang 1 had moeten zijn Uiteindelijk iemand er bij gehaald: "hebbie een perskaart dan?" Ja, die had ik dus niet, ik had alleen in uitnodiging voor een fotopas (puntje van aandacht, PR?). Dus parkeren in een woonwijk, en lopend het terrein op. Fotopas was zo gehaald (keurig in een FOK!-enveloppe), maar die gaf dus niet overal toegang.
mwah, dat eerste was volgens mij dus overal wel zo..
voor het parkeren hier hetzelfde.. Ik mocht de auto niet op de vip/pers/ al het andere belangrijke parkeerplaats zetten, gelukkig was er dichtbij nog een parkeer ruimte..

de ehbo hier was ook goed bezig.. heb ze 3 a 4 keer voorbij zien komen met een brandcar achtig iets.. vaak lag er helaas wel iemand op.

Oh, en ik mocht gewoon overal komen, dat was wel tof.
pi_81063238
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 21:27 schreef freud het volgende:
F8cking hell, wat is zo'n wentelwiek tof om in te vliegen. Piloten uitdagen om gek te doen is ook perfect. Zwarte 'god' bandjes zijn ook prettig, onstage ook . Was lange dag, en nu ff snel alles de nabewerking in...
zo, nu alweer thuis? dat hebben jullie snel gedaan dan.
  FOK!fotograaf woensdag 5 mei 2010 @ 21:42:06 #169
18921 freud
Who's John Galt?
pi_81063828
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 21:29 schreef Marco001 het volgende:

[..]

mwah, dat eerste was volgens mij dus overal wel zo..
voor het parkeren hier hetzelfde.. Ik mocht de auto niet op de vip/pers/ al het andere belangrijke parkeerplaats zetten, gelukkig was er dichtbij nog een parkeer ruimte..

de ehbo hier was ook goed bezig.. heb ze 3 a 4 keer voorbij zien komen met een brandcar achtig iets.. vaak lag er helaas wel iemand op.

Oh, en ik mocht gewoon overal komen, dat was wel tof.
Pers parkeerplekken moet je meestal van tevoren reserveren, dus dat kan kloppen. Nu al thuis ja, zijn na Guus richting trein gegaan. We waren al vanaf 5:30 op pad, dus we hadden het wel gehad. In de trein samen met Xil alvast de tekst geschreven, en zo de nabewerking doen, en kijken of we het vanavond nog online krijgen. Morgen gaat om 5:45 weer de wekker .
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  woensdag 5 mei 2010 @ 22:08:31 #170
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_81065073
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 21:42 schreef freud het volgende:

[..]

Pers parkeerplekken moet je meestal van tevoren reserveren, dus dat kan kloppen. Nu al thuis ja, zijn na Guus richting trein gegaan. We waren al vanaf 5:30 op pad, dus we hadden het wel gehad. In de trein samen met Xil alvast de tekst geschreven, en zo de nabewerking doen, en kijken of we het vanavond nog online krijgen. Morgen gaat om 5:45 weer de wekker .
Goed bezig
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
  woensdag 5 mei 2010 @ 22:13:09 #171
164300 didotcicero
de korte lenzen man
pi_81065298
Utrecht was overvol. Ik was er om half 3, heb 1,5 uur in de rij gewacht maar toen werd aangekondigd dat er op last van de politie pas na 18.00u weer mensen op het terrein werden toegelaten.

Gelukkig kon ik met de band mee backstage anders was ik voor niks gekomen. Voor hun was het het grootste optreden ooit. Ongelofelijk wat een mensenmassa

Ben benieuwd of je me gezien hebt, siegfried...
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 5 mei 2010 @ 22:29:26 #172
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_81066165
Nou thuis, maar eens drie goede platen kiezen
pi_81066899
quote:
Op maandag 3 mei 2010 15:42 schreef fraubitch het volgende:
wie wil dauwpop vastleggen?
Ik had hierop ingetekend, maar er is iets tussengekomen. Jammer, helaas, volgende keer beter.
  woensdag 5 mei 2010 @ 23:13:15 #174
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_81068246
Ik heb al mijn fotos alvast bewerkt, aangezien ik er de komende twee dagen geen tijd voor heb. Beide ZIPs zitten in de mail.
- Privacy Matters
  FOK!fotograaf woensdag 5 mei 2010 @ 23:33:06 #175
63 Marc H
- Satan's Livecoach -
pi_81069169
haarlem was "gezellig" druk;)

Ben nu pas onderweg naar huis, ben pas weggegaan na optreden van ed kowalczyk (zanger Live).

Had geen problemen, top geregeld
You don't have to be the Dalai Lama to tell people that life's about change.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')