Ja, ik zie het, je gaat er niet eens op in !quote:Op donderdag 29 april 2010 14:57 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik reageer inhoudelijk.
Al die subjectieve minachting die mensen als jij hier wanhopig plaatsen ga ik niet eens op in.
quote:Op donderdag 29 april 2010 14:58 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ja, ik zie het, je gaat er niet eens op in !
[ afbeelding ]
Mag ik je er even op wijzen dat jij degene bent die met beledigingen begon? Waar ik dan niet met de dooddoener die jij nu gebruikt op reageerde, omdat ik ervan uitga dat je altijd met mensen in discussie moet blijven, hoe wanstaltig ze ook zijn. Blijkbaar ben ik nu de uitzondering tegengekomen. Zoek het maar uit en stik niet in je aluhoedjequote:Op donderdag 29 april 2010 14:46 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Je misplaatste beledigingen zeggen mij dat je het inhoudelijk niet aankan. Is de informatie een beetje moeilijk te verteren jongen? *Aait over bol.
quote:Op donderdag 29 april 2010 15:15 schreef Bastard het volgende:
Ok klaar nu met plaatjes en suggestieve bewoordingen, ontopic.
Die gaat niet komen, want dankzij de chemtrails zijn we allemaal makke schaapjesquote:Op donderdag 29 april 2010 14:49 schreef _Led_ het volgende:
* _Led_ leunt achterover en wacht op de volgende woede-aanval
zie je wel, ze blijven boter kaas en eieren spelen!quote:Op donderdag 29 april 2010 15:54 schreef Amos_ het volgende:
Conclusie: het zijn contrails , geen chemtrails
Laat me een tegenvraag stellen...quote:Op donderdag 29 april 2010 15:53 schreef i10TD het volgende:
foto in OP
linksboven is een straatlamp lolz, toch creatief gedaan
ik vroeg me verder ook af of het chemtrails waren. niet dat er ufo's komen, dat de regering ons gaat uitroeien of dat ons weer deze zomer heerlijk wordt
toch interessant om de reacties te lezen
Je kan beter aluminiumfolie gaan kopenquote:Op donderdag 29 april 2010 16:09 schreef Bastard het volgende:
Ok, conflict aangeveegd, doe normaal of ik ga sloten kopen op de vrijmarkt.
Wat zullen die jongens zich verveeld hebben tijdens de aswolk.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:57 schreef i10TD het volgende:
[..]
zie je wel, ze blijven boter kaas en eieren spelen!
Nee, dat hebben ze niet, mensen met alu-hoedjes dragen die omdat ze denken dat het helpt tegen mind-control straling - als in electromagnetische straling.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:36 schreef Salvad0R het volgende:
Ze vraagt shit als
"Hebben die mensen die zich er kwaad om maken dan echt aluhoedjes op?"
Ik bedoel comon, get that MTV bitch outa here.
En Salvad0R is stomquote:Op donderdag 29 april 2010 16:33 schreef Salvad0R het volgende:
JoepiePoepie is een retorische troll.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |