Ik doe de tassen wel, anders voelen die zich zo verwaarloosdquote:Op woensdag 28 april 2010 22:09 schreef k_i_m het volgende:
En dan de schoenen van ome Fred even aaien op de heenweg.
The more, the parkierquote:Op woensdag 28 april 2010 22:09 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Mag ik dan wel komen? Park & park...?
Dan vier ik mijn verjaardag (17 mei jarig)quote:Op woensdag 28 april 2010 22:14 schreef Vivi het volgende:
Oke, spijkers ende koppen; zondag 16 mei,mits goed weer?
wat zij zegtquote:Op woensdag 28 april 2010 23:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik hoor het wel als jullie uit de datum zijn
quote:Op donderdag 29 april 2010 14:45 schreef lily het volgende:
Als ik zin heb in de autorit dan sleep ik mij en de kinderen ook wel die kant op. Ik wil toch echt eens wat gezichten zien hoor.
das nog eens wat anders dan een een of ander jong mokkelquote:Op donderdag 29 april 2010 15:42 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"3 months growth tubeworms and sea squirts"
Vraag me niet wat het is hoor, dit is wat google zegt.
koop een boot, werk je deaudquote:Op donderdag 29 april 2010 14:42 schreef Vivi het volgende:
Ik kan elk weekend, mijn man is een verhouding begonnen met antifouling.
Wordt wel minder proppen dan, die haarbal wil niet meequote:Op donderdag 29 april 2010 18:20 schreef Sorbootje het volgende:
Als er een datum is kijk ik wel of ik kan. Zou wel leuk zijn!
Hier hetzelfde.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:39 schreef mefke79 het volgende:
Same here, ik kijk even naar de datum en dan beslis ik. Heb namelijk een belachelijk volle weekendagenda de komende tijd. Maar wil wel graag al die ukken in het gras zien..
lijkt me best leuk!quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:05 schreef Ireth het volgende:
Op 23 mei is het waarschijnlijk aardig druk in het park...
Dat zou mij echt super uitkomen! J. Heeft dan de Elfstedentocht met de motor en ik zit dan toch alleen thuis met Rienk, kunnen wij ook lekker weg!quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:08 schreef Poppejans het volgende:
Mij lijkt die pinkstermaandag wel wat, eindelijk eens een jaar wat leuks om te doen met Pinksteren!
En veel mensen kunnen dan
Doe maar gewoon deze:quote:Op donderdag 29 april 2010 15:42 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"3 months growth tubeworms and sea squirts"
Vraag me niet wat het is hoor, dit is wat google zegt.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:41 schreef Ssserpente het volgende:
Be, heb je de rekening van de vorige meet al gekregen? Zit net m'n PM-box ut te pluizen en bedenk me dat ik jou volgens mij nog helemaal niet heb betaald.Of wel?
't Is wel aardig van ze.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Nog niet gekregen...
Wacht dus maar.![]()
Ik denk dat het té druk is dan... vorig jaar kon je over de koppen lopen...quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:26 schreef trui het volgende:
[..]
lijkt me best leuk!of zou 't niet te verenigen zijn?
quote:Op donderdag 29 april 2010 14:42 schreef Vivi het volgende:
Ik kan elk weekend, mijn man is een verhouding begonnen met antifouling.
Leuk!!!quote:Op donderdag 29 april 2010 17:33 schreef Incantrix het volgende:
za 22 mei miss_sly, Laura, Vlindur, Incantrix
zo 23 mei miss_sly, Pvoesss, laura, Vlindur, Octo, Kersjes,Poppejans
ma 24 mei miss_sly , Pvoesss, Vlindur, Octo, Twinkly?,Poppejans, Incantrix, Lijnloos
za 29 mei, Octo,
zo 30 mei Octo,
za 5 juni miss_sly ovb , Pvoesss, Laura, Vlindur, Octo, Twinkly, Incantrix, Lijnloos (ovb)
zo 6 juni miss_sly ovb , Pvoesss, Laura, Vlindur, Octo, Twinkly, Kersjes,Poppejans, Incantrix
Ireth: Komt gewoon altijd.
Samequote:Op zondag 16 mei 2010 22:36 schreef miss_sly het volgende:
Goede kick
ik kan inmiddels de 24e niet meer, helaas. De rest volgens mij wel
Voor mij ook!quote:
Utrecht is helemaal niet verquote:Op maandag 17 mei 2010 21:38 schreef Ssserpente het volgende:
Utrecht is zo ver.Hebben jullie geen zin in een dagje Zeeuwsch strand?
![]()
quote:Op maandag 17 mei 2010 22:53 schreef trui het volgende:
komend weekend wordt 't anders ook lekker weer!
quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:05 schreef Ireth het volgende:
Op 23 mei is het waarschijnlijk aardig druk in het park...
Weet je hoe ver dat voor ons isquote:Op maandag 17 mei 2010 21:38 schreef Ssserpente het volgende:
Utrecht is zo ver.Hebben jullie geen zin in een dagje Zeeuwsch strand?
![]()
Op dezelfde plek onder die bomen?quote:Op maandag 17 mei 2010 13:56 schreef Sorbootje het volgende:![]()
Ik heb de 13e een andere meet van een ander forum mét Isabeau in datzelfde park! Dat biedt perspectieven!
Maar ik ben al een keer naar Utrecht geweest.quote:
Ow, je maakt het wel heel erg aanlokkelijkquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:26 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Maar ik ben al een keer naar Utrecht geweest.![]()
Lekker joh, een dagje strand.Thijs met z'n zonnehoedje lekker in branding, heerlijk in de weer met emmertje en schepje, zandkastelen maken...
Jij lekker een rosétje of witbiertje.
En waar slaap ik danquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:26 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Maar ik ben al een keer naar Utrecht geweest.![]()
Lekker joh, een dagje strand.Thijs met z'n zonnehoedje lekker in branding, heerlijk in de weer met emmertje en schepje, zandkastelen maken...
Jij lekker een rosétje of witbiertje.
Ah, nu weet ik hoe jij aan dat gezonde kleurtje komt!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:38 schreef Ssserpente het volgende:
Op de logeerkamer. Ik heb zels speciaal voor Thijs eenzelfde activitycenter aangeschaft, dan voelt ie zich wat sneller thuis. En voor jou staat de strijkplank al klaar.![]()
ik wou zeggen, kunnen we eventueel samen rijden maar met jouw kids is de auto al volquote:Op donderdag 29 april 2010 14:45 schreef lily het volgende:
Als ik zin heb in de autorit dan sleep ik mij en de kinderen ook wel die kant op. Ik wil toch echt eens wat gezichten zien hoor.
ligt even aan de datum maar eventueel kunnen wij ook wel samen gaan?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:31 schreef Asyniur het volgende:
[..]
ik wou zeggen, kunnen we eventueel samen rijden maar met jouw kids is de auto al vol
verder ga ik er eens over denken
Ik weet het ook nog niet maar onze auto heeft in ieder geval 7 zitplaatsenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:31 schreef Asyniur het volgende:
ik wou zeggen, kunnen we eventueel samen rijden maar met jouw kids is de auto al vol
quote:za 22 mei miss_sly, Laura, Vlindur, Incantrix
zo 23 mei miss_sly, Pvoesss, laura, Vlindur, Octo, Kersjes,Poppejans
ma 24 mei miss_sly , Pvoesss, Vlindur, Octo, Twinkly?,Poppejans, Incantrix
za 29 mei, Octo,
zo 30 mei Octo,
za 5 juni miss_sly ovb , Pvoesss, Laura, Vlindur, Octo, Twinkly, Incantrix
zo 6 juni miss_sly ovb , Pvoesss, Laura, Vlindur, Octo, Twinkly, Kersjes,Poppejans, Incantrix
Ireth: Komt gewoon altijd.
quote:Op zondag 30 mei 2010 11:00 schreef Pvoesss het volgende:
Strandmeet is hier lastig ivm geen auto. Utrecht is zo lekker centraal
Hihi, en er dan met een BB tussen gaan lopen.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:05 schreef octopussy het volgende:
Ik lees net dat de 13e in het Julianapark in Utrecht een Nationale draagwandeling en picknick is![]()
Leuk!!quote:Op zondag 30 mei 2010 22:05 schreef octopussy het volgende:
Ik lees net dat de 13e in het Julianapark in Utrecht een Nationale draagwandeling en picknick is![]()
Overigens kan ik de 5e niet meer.
en dan uiteraard wel minimaal met baby met gezicht naar voren dragen in de BBquote:Op zondag 30 mei 2010 22:08 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Hihi, en er dan met een BB tussen gaan lopen.
Ja! en Brighteyes en Webkim en grappig genoeg nog iemand die ik ken van de duikverenigingquote:Op zondag 30 mei 2010 22:38 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Leuk!!Volgens mij zag ik in het filmpje van 2008 Troel lopen?
En het zoontje van TF (?) Twan toch?
Daar wil ik wel naartoe!
Je bent van harte welkom hoor!quote:Op zondag 30 mei 2010 22:38 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Leuk!!Volgens mij zag ik in het filmpje van 2008 Troel lopen?
En het zoontje van TF (?) Twan toch?
Daar wil ik wel naartoe!
Jazeker, ik wil ook echt komende zondag, en hopelijk werken alle factoren mee! (zie PM)quote:Op maandag 31 mei 2010 22:23 schreef Ireth het volgende:
Het wordt komende zaterdag / zondag wél schitterend parkweer mensen!
Ik ben er hoor!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:13 schreef Vivi het volgende:
Ik wil aankomende zondag ook graag! Komen er al mensen op zeker?
Oowww! Leuk! Zou het onwijs leuk vinden als jullie (dus ook de dames!) er weer zijn! Zo lang gelee!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:18 schreef LadyS het volgende:
Oooooo.... Ik en mijn lief zijn wel vrij de 6e!! Ik weet alleen niet zeker nog of de dames bij mij zijn...
Jaaaaa, ik ga zoooo mijn best doen!!! Morgen meteen even met Lief overleggen, die is net nl. naar zijn werk vertrokken....quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Oowww! Leuk! Zou het onwijs leuk vinden als jullie (dus ook de dames!) er weer zijn! Zo lang gelee!
Mijn honnepon gaat ook motorrijdenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:47 schreef Vivi het volgende:
Ah, ik kom bijna zeker Ireth! Zaterdag hebben we familiedagje en zondag gaat de teerbemindemotorrijden
dus dan gaan D. en ik wel parken!
Leuk!!! * Ireth heeft er zin an!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:47 schreef Vivi het volgende:
Ah, ik kom bijna zeker Ireth! Zaterdag hebben we familiedagje en zondag gaat de teerbemindemotorrijden
dus dan gaan D. en ik wel parken!
He das helemaal leuk! Lang geleden dat ik jullie heb gezien!!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:43 schreef Jambo het volgende:
Hey wat leuk! Misschien komen Melvin en ik zondag ook wel even langs.
Ja, ik vind jou & je dochter zulke schattenquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:02 schreef Pvoesss het volgende:
Tijd om gewoon duidelijk de datum in het topic te zetten
Ik heb wel zin in een lekker dagje park
Ja he? Ik denk dat we 2 jaar geleden voor het laatst geweest zijn. Heb wel zin in een meet weer.quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
He das helemaal leuk! Lang geleden dat ik jullie heb gezien!!
Nou ja, daar heb ik dan geen last van gelukkig, ik vind er geen hol aan, dat hele motorrrijden.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:52 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Mijn honnepon gaat ook motorrijden"jij bent er dan toch niet, kan ik er mooi op uit!
"
Ik mis het wel hoor, maar ja. Heb het hoofdstuk afgesloten![]()
Ja, toen zag ik jou!quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:12 schreef Jambo het volgende:
[..]
Ja he? Ik denk dat we 2 jaar geleden voor het laatst geweest zijn.
Aaahquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:33 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Ja, ik vind jou & je dochter zulke schatten
Goede vraagquote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:54 schreef McLaura het volgende:
Het is in Maastricht Joshua! En je kunt er met de trein komen.
Kom naar hoorn, rij mee naar weesp (want J gaat naar zijn moeder) dan samen trein naar utrecht?quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:42 schreef Kleurdoos het volgende:
Als ik me goed voel en Elin te genieten is dan kom ik misschien ook wel
maar dat is dus OVB OVB
ooh die zal ik onthouden! En terug ga je helemaal met de trein?quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kom naar hoorn, rij mee naar weesp (want J gaat naar zijn moeder) dan samen trein naar utrecht?
Ik denk dat ik weer terug naar weesp ga en dan laat ik j. ons ophalen en dan naar huisquote:Op donderdag 3 juni 2010 07:59 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ooh die zal ik onthouden! En terug ga je helemaal met de trein?
Heb je een kortingskaart?quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:33 schreef Kleurdoos het volgende:
Hmzz ik heb f zitten rekenen.. of ik ga heerhugowaard-hoorn-weesp-utrecht
of heerhugowaard-utrecht
kost me 7 euro meer dat laatste maar t scheelt wel aanzienlijk in tijd en overstappen enzo
Ah, zo.. nouja iig alvast bedankt voor t aanbod, nu maar eesrt even uitzoeken of het ook wat gaat worden. . En of ik er zin in heb om t hele park door te rennen (achter mijn nooit stilzittende dreumes aan)quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb je een kortingskaart?
Want samen rijden we met 40% korting vanaf weesp/utrecht
En als je J lief aankijkt wil ie je vast wel naar HHW brengen
gelukkig maar!quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:33 schreef Joshua. het volgende:
Helaas kan ik niet komen het is me te ver weg.
Wat jammer! En dat terwijl het op een hele centrale plek is. Maastricht geloof je toch niet he.... de Utrechtse Parkmeet in Maastricht?quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:33 schreef Joshua. het volgende:
np en ik ren wel mee hoorquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:46 schreef Kleurdoos het volgende:
Ah, zo.. nouja iig alvast bedankt voor t aanbod, nu maar eesrt even uitzoeken of het ook wat gaat worden. . En of ik er zin in heb om t hele park door te rennen (achter mijn nooit stilzittende dreumes aan)
quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:33 schreef Joshua. het volgende:
nee dat zou pas zijn als je weer niet kan komen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:00 schreef Joshua. het volgende:
Als het niet te ver weg was kwam ik zeker.
Jammer de volgende keer beter .
Subtielquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:04 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
nee dat zou pas zijn als je weer niet kan komen.
Hopeloos hequote:Op donderdag 3 juni 2010 11:08 schreef Joshua. het volgende:
Ik zou jullie graag een keertje willen ontmoeten maar dan moet het niet te ver weg zijn.
je kan er beter humoristisch mee omgaan dan er chag van worden denk ik dan.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:02 schreef Brighteyes het volgende:
Dat oordeel is niet snel, je post hier al tijden mee inmiddels en je doet ook al tijden raar en vreemd, met dingen posten en weer weghalen en dat nog een keer of 5 achter elkaar.
Ik vind het inmiddels ook echt niet gek meer dat mensen jouw opmerkingen over 'leuk om te komen' niet meer serieus nemen.
Maar...
tegelijkertijd wil ik wel vragen of men op kan houden met er maar continu op in te gaan. Laat het toch gaan!!!!
Dit topic wordt er echt niet leuker of gezelliger als we maar continue proberen een ander af te vangen op dingen die wel of niet gezegd worden.
Laat het gaan, negeer het!
Alles wat hierna alsnog komt haal ik weg, en mss later op de dag dat ik de rest ook nog wel weg bezem want ik vind het zo ongelofelijk flauw en uitgekauwd inmiddels...
Dan stel je dat toch een weekie uit?quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:49 schreef Sorbootje het volgende:
Ik ga dit weekend het laatste oerbos van friesland (mijn tuin) met de grond gelijk maken. Kan dus niet komen. En dat vind ik STOM
Die ge-editte posts gaat idd ook wel wat aan gedaan worden, maar topicverpestende dingen... een opmerking als 'ik kan niet, het is te ver weg' is nauwelijks topicverpestend te noemen tenzij je er zo mee om gaat.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:26 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
je kan er beter humoristisch mee omgaan dan er chag van worden denk ik dan.
wmb is er juist een gebrek aan moderatie wbt Joshua. Als je constant je posts weghaalt (like 50 keer inmiddels) en alleen van die flauwe topicverpestende dingen neerzet dan doe je daar toch wat aan?
aniwai ik ben weg
doe we van de zomer weer een keer een meet in jouw tuintje?quote:
tuurlijk!!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:12 schreef Sonnetje85 het volgende:
Moet je wel even wachten tot juli he
Dan kan ik met zoon komen
Hoeveel mensen passen er op jouw meet?quote:
van wie??quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:14 schreef Saffier het volgende:
[..]
Hoeveel mensen passen er op jouw meet?
Zondag heb ik een kinderverjaardag, we zijn er dus ook niet bij.
Ongeveer net zoveel als in het parkquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:14 schreef Saffier het volgende:
[..]
Hoeveel mensen passen er op jouw meet?
Zondag heb ik een kinderverjaardag, we zijn er dus ook niet bij.
Als ik het kan combineren met een bezoek aan mn zus wil ik ook wel komenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ongeveer net zoveel als in het parkIk heb een grooooote tuin
Ja maar dat wil vast niet zeggen dat je ook iedereen wil hebben hè, dat bedoelde ik meerquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ongeveer net zoveel als in het parkIk heb een grooooote tuin
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:36 schreef oeke het volgende:
Hihi, ik heb ook een kinderverjaardag zondag!
Dat ligt eraan, maar de kans is aanwezig dat Vlindur en ik komen.quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:36 schreef Basboussa het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry dames, kan niet, ga zondag naar Algonquin ParkEn dan lekker blijven slapen in een cottage.....
like the distance is like so no problem
woon jij gewoon in Canada?????quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:36 schreef Basboussa het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry dames, kan niet, ga zondag naar Algonquin ParkEn dan lekker blijven slapen in een cottage.....
like the distance is like so no problem
Wist je dat niet??quote:
ik moet helaas afzien aangezien mn fotoboek aan vervanging toe is en ik liever naar de nagellak meet ga ciaoquote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:45 schreef Oxymoron het volgende:
Wie komt?
Die komt:
Ireth
Oxymoron
Vlindur (kans aanwezig)
McLaura (kans aanwezig)
Pvoesss
Trui (ovb)
Kleurdoos (ovb)
RoBo (sorry, maar wil je écht komen? je Fotoboek is niet echt dat je zegt... ehm hoe zeg je dat?... vriendelijk of écht humorvol![]()
) misschiend dat een MOD even kan kijken, of dit serieus is?
octopussy
vult u maar aan/af
Ik maak te veel kilometers de laatste tijd. Even zuinig aandoen voorlopigquote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:45 schreef Oxymoron het volgende:
Wie komt?
Die komt:
Ireth
Oxymoron
Vlindur (kans aanwezig)
McLaura (kans aanwezig)
Pvoesss
Trui (ovb)
Kleurdoos (ovb)
RoBo (sorry, maar wil je écht komen? je Fotoboek is niet echt dat je zegt... ehm hoe zeg je dat?... vriendelijk of écht humorvol![]()
) misschiend dat een MOD even kan kijken, of dit serieus is?
octopussy
vult u maar aan/af
Weinig hoorquote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:45 schreef Oxymoron het volgende:
Wie komt?
Die komt:
Ireth
Oxymoron
Pvoesss
Trui (ovb)
Kleurdoos (ovb)
octopussy
vult u maar aan/af
Ja. RUILEN???????quote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:36 schreef Kleurdoos het volgende:
iemand meeten in mijn enorme zwembad achter t huis?
niet leuk?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:07 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Ja. RUILEN???????
(Al drie jaar, bijna, vlakbij Turuntu)
nee, ik kom niet meer zo heel vaak in OUD en kende Basboussa dan ook niet echtquote:
Ik vind het erg lastig om hier aan het werk (op niveau) te komen en een sociaal leven op te bouwen. Na 3 jaar hier heb ik nog geen vriend(inn)en of gewoon mensen die je af en toe eens kan bellen. En ik ben heul niet gek, en slechts een beetje a-sociaal. (Behalve een schoonzus en haar gezin, maar daar heb ik niet zoveel aan)quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:23 schreef Belana het volgende:
[..]
niet leuk?
wel erg mooi daar! zeker het Algonquin! Ik heb familie in Guelph en Cambridge Ontario en in Edmonton. 5 jaar geleden zijn we er een maand geweest en we vonden het echt geweldig. maar niet om te wonen dus?
Die was hartstikke bezet! Compleet met partytenten en alquote:Op zondag 6 juni 2010 19:01 schreef McLaura het volgende:
Die minimeet was heel gezellig (en dè plek onder de bomen was bezet)
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |