Utrecht is helemaal niet verquote:Op maandag 17 mei 2010 21:38 schreef Ssserpente het volgende:
Utrecht is zo ver.Hebben jullie geen zin in een dagje Zeeuwsch strand?
![]()
quote:Op maandag 17 mei 2010 22:53 schreef trui het volgende:
komend weekend wordt 't anders ook lekker weer!
quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:05 schreef Ireth het volgende:
Op 23 mei is het waarschijnlijk aardig druk in het park...
Weet je hoe ver dat voor ons isquote:Op maandag 17 mei 2010 21:38 schreef Ssserpente het volgende:
Utrecht is zo ver.Hebben jullie geen zin in een dagje Zeeuwsch strand?
![]()
Op dezelfde plek onder die bomen?quote:Op maandag 17 mei 2010 13:56 schreef Sorbootje het volgende:![]()
Ik heb de 13e een andere meet van een ander forum mét Isabeau in datzelfde park! Dat biedt perspectieven!
Maar ik ben al een keer naar Utrecht geweest.quote:
Ow, je maakt het wel heel erg aanlokkelijkquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:26 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Maar ik ben al een keer naar Utrecht geweest.![]()
Lekker joh, een dagje strand.Thijs met z'n zonnehoedje lekker in branding, heerlijk in de weer met emmertje en schepje, zandkastelen maken...
Jij lekker een rosétje of witbiertje.
En waar slaap ik danquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:26 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Maar ik ben al een keer naar Utrecht geweest.![]()
Lekker joh, een dagje strand.Thijs met z'n zonnehoedje lekker in branding, heerlijk in de weer met emmertje en schepje, zandkastelen maken...
Jij lekker een rosétje of witbiertje.
Ah, nu weet ik hoe jij aan dat gezonde kleurtje komt!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:38 schreef Ssserpente het volgende:
Op de logeerkamer. Ik heb zels speciaal voor Thijs eenzelfde activitycenter aangeschaft, dan voelt ie zich wat sneller thuis. En voor jou staat de strijkplank al klaar.![]()
ik wou zeggen, kunnen we eventueel samen rijden maar met jouw kids is de auto al volquote:Op donderdag 29 april 2010 14:45 schreef lily het volgende:
Als ik zin heb in de autorit dan sleep ik mij en de kinderen ook wel die kant op. Ik wil toch echt eens wat gezichten zien hoor.
ligt even aan de datum maar eventueel kunnen wij ook wel samen gaan?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:31 schreef Asyniur het volgende:
[..]
ik wou zeggen, kunnen we eventueel samen rijden maar met jouw kids is de auto al vol
verder ga ik er eens over denken
Ik weet het ook nog niet maar onze auto heeft in ieder geval 7 zitplaatsenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:31 schreef Asyniur het volgende:
ik wou zeggen, kunnen we eventueel samen rijden maar met jouw kids is de auto al vol
quote:za 22 mei miss_sly, Laura, Vlindur, Incantrix
zo 23 mei miss_sly, Pvoesss, laura, Vlindur, Octo, Kersjes,Poppejans
ma 24 mei miss_sly , Pvoesss, Vlindur, Octo, Twinkly?,Poppejans, Incantrix
za 29 mei, Octo,
zo 30 mei Octo,
za 5 juni miss_sly ovb , Pvoesss, Laura, Vlindur, Octo, Twinkly, Incantrix
zo 6 juni miss_sly ovb , Pvoesss, Laura, Vlindur, Octo, Twinkly, Kersjes,Poppejans, Incantrix
Ireth: Komt gewoon altijd.
quote:Op zondag 30 mei 2010 11:00 schreef Pvoesss het volgende:
Strandmeet is hier lastig ivm geen auto. Utrecht is zo lekker centraal
Hihi, en er dan met een BB tussen gaan lopen.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:05 schreef octopussy het volgende:
Ik lees net dat de 13e in het Julianapark in Utrecht een Nationale draagwandeling en picknick is![]()
Leuk!!quote:Op zondag 30 mei 2010 22:05 schreef octopussy het volgende:
Ik lees net dat de 13e in het Julianapark in Utrecht een Nationale draagwandeling en picknick is![]()
Overigens kan ik de 5e niet meer.
en dan uiteraard wel minimaal met baby met gezicht naar voren dragen in de BBquote:Op zondag 30 mei 2010 22:08 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Hihi, en er dan met een BB tussen gaan lopen.
Ja! en Brighteyes en Webkim en grappig genoeg nog iemand die ik ken van de duikverenigingquote:Op zondag 30 mei 2010 22:38 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Leuk!!Volgens mij zag ik in het filmpje van 2008 Troel lopen?
En het zoontje van TF (?) Twan toch?
Daar wil ik wel naartoe!
Je bent van harte welkom hoor!quote:Op zondag 30 mei 2010 22:38 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Leuk!!Volgens mij zag ik in het filmpje van 2008 Troel lopen?
En het zoontje van TF (?) Twan toch?
Daar wil ik wel naartoe!
Jazeker, ik wil ook echt komende zondag, en hopelijk werken alle factoren mee! (zie PM)quote:Op maandag 31 mei 2010 22:23 schreef Ireth het volgende:
Het wordt komende zaterdag / zondag wél schitterend parkweer mensen!
Ik ben er hoor!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:13 schreef Vivi het volgende:
Ik wil aankomende zondag ook graag! Komen er al mensen op zeker?
Oowww! Leuk! Zou het onwijs leuk vinden als jullie (dus ook de dames!) er weer zijn! Zo lang gelee!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:18 schreef LadyS het volgende:
Oooooo.... Ik en mijn lief zijn wel vrij de 6e!! Ik weet alleen niet zeker nog of de dames bij mij zijn...
Jaaaaa, ik ga zoooo mijn best doen!!! Morgen meteen even met Lief overleggen, die is net nl. naar zijn werk vertrokken....quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Oowww! Leuk! Zou het onwijs leuk vinden als jullie (dus ook de dames!) er weer zijn! Zo lang gelee!
Mijn honnepon gaat ook motorrijdenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:47 schreef Vivi het volgende:
Ah, ik kom bijna zeker Ireth! Zaterdag hebben we familiedagje en zondag gaat de teerbemindemotorrijden
dus dan gaan D. en ik wel parken!
Leuk!!! * Ireth heeft er zin an!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:47 schreef Vivi het volgende:
Ah, ik kom bijna zeker Ireth! Zaterdag hebben we familiedagje en zondag gaat de teerbemindemotorrijden
dus dan gaan D. en ik wel parken!
He das helemaal leuk! Lang geleden dat ik jullie heb gezien!!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:43 schreef Jambo het volgende:
Hey wat leuk! Misschien komen Melvin en ik zondag ook wel even langs.
Ja, ik vind jou & je dochter zulke schattenquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:02 schreef Pvoesss het volgende:
Tijd om gewoon duidelijk de datum in het topic te zetten
Ik heb wel zin in een lekker dagje park
Ja he? Ik denk dat we 2 jaar geleden voor het laatst geweest zijn. Heb wel zin in een meet weer.quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
He das helemaal leuk! Lang geleden dat ik jullie heb gezien!!
Nou ja, daar heb ik dan geen last van gelukkig, ik vind er geen hol aan, dat hele motorrrijden.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:52 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Mijn honnepon gaat ook motorrijden"jij bent er dan toch niet, kan ik er mooi op uit!
"
Ik mis het wel hoor, maar ja. Heb het hoofdstuk afgesloten![]()
Ja, toen zag ik jou!quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:12 schreef Jambo het volgende:
[..]
Ja he? Ik denk dat we 2 jaar geleden voor het laatst geweest zijn.
Aaahquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:33 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Ja, ik vind jou & je dochter zulke schatten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |