Ik ben er hoor!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:13 schreef Vivi het volgende:
Ik wil aankomende zondag ook graag! Komen er al mensen op zeker?
Oowww! Leuk! Zou het onwijs leuk vinden als jullie (dus ook de dames!) er weer zijn! Zo lang gelee!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:18 schreef LadyS het volgende:
Oooooo.... Ik en mijn lief zijn wel vrij de 6e!! Ik weet alleen niet zeker nog of de dames bij mij zijn...
Jaaaaa, ik ga zoooo mijn best doen!!! Morgen meteen even met Lief overleggen, die is net nl. naar zijn werk vertrokken....quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Oowww! Leuk! Zou het onwijs leuk vinden als jullie (dus ook de dames!) er weer zijn! Zo lang gelee!
Mijn honnepon gaat ook motorrijdenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:47 schreef Vivi het volgende:
Ah, ik kom bijna zeker Ireth! Zaterdag hebben we familiedagje en zondag gaat de teerbemindemotorrijden
dus dan gaan D. en ik wel parken!
Leuk!!! * Ireth heeft er zin an!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:47 schreef Vivi het volgende:
Ah, ik kom bijna zeker Ireth! Zaterdag hebben we familiedagje en zondag gaat de teerbemindemotorrijden
dus dan gaan D. en ik wel parken!
He das helemaal leuk! Lang geleden dat ik jullie heb gezien!!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:43 schreef Jambo het volgende:
Hey wat leuk! Misschien komen Melvin en ik zondag ook wel even langs.
Ja, ik vind jou & je dochter zulke schattenquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:02 schreef Pvoesss het volgende:
Tijd om gewoon duidelijk de datum in het topic te zetten
Ik heb wel zin in een lekker dagje park
Ja he? Ik denk dat we 2 jaar geleden voor het laatst geweest zijn. Heb wel zin in een meet weer.quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
He das helemaal leuk! Lang geleden dat ik jullie heb gezien!!
Nou ja, daar heb ik dan geen last van gelukkig, ik vind er geen hol aan, dat hele motorrrijden.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:52 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Mijn honnepon gaat ook motorrijden"jij bent er dan toch niet, kan ik er mooi op uit!
"
Ik mis het wel hoor, maar ja. Heb het hoofdstuk afgesloten![]()
Ja, toen zag ik jou!quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:12 schreef Jambo het volgende:
[..]
Ja he? Ik denk dat we 2 jaar geleden voor het laatst geweest zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |