Ik doe de tassen wel, anders voelen die zich zo verwaarloosdquote:Op woensdag 28 april 2010 22:09 schreef k_i_m het volgende:
En dan de schoenen van ome Fred even aaien op de heenweg.
The more, the parkierquote:Op woensdag 28 april 2010 22:09 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Mag ik dan wel komen? Park & park...?
Dan vier ik mijn verjaardag (17 mei jarig)quote:Op woensdag 28 april 2010 22:14 schreef Vivi het volgende:
Oke, spijkers ende koppen; zondag 16 mei,mits goed weer?
wat zij zegtquote:Op woensdag 28 april 2010 23:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik hoor het wel als jullie uit de datum zijn
quote:Op donderdag 29 april 2010 14:45 schreef lily het volgende:
Als ik zin heb in de autorit dan sleep ik mij en de kinderen ook wel die kant op. Ik wil toch echt eens wat gezichten zien hoor.
das nog eens wat anders dan een een of ander jong mokkelquote:Op donderdag 29 april 2010 15:42 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"3 months growth tubeworms and sea squirts"
Vraag me niet wat het is hoor, dit is wat google zegt.
koop een boot, werk je deaudquote:Op donderdag 29 april 2010 14:42 schreef Vivi het volgende:
Ik kan elk weekend, mijn man is een verhouding begonnen met antifouling.
Wordt wel minder proppen dan, die haarbal wil niet meequote:Op donderdag 29 april 2010 18:20 schreef Sorbootje het volgende:
Als er een datum is kijk ik wel of ik kan. Zou wel leuk zijn!
Hier hetzelfde.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:39 schreef mefke79 het volgende:
Same here, ik kijk even naar de datum en dan beslis ik. Heb namelijk een belachelijk volle weekendagenda de komende tijd. Maar wil wel graag al die ukken in het gras zien..
lijkt me best leuk!quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:05 schreef Ireth het volgende:
Op 23 mei is het waarschijnlijk aardig druk in het park...
Dat zou mij echt super uitkomen! J. Heeft dan de Elfstedentocht met de motor en ik zit dan toch alleen thuis met Rienk, kunnen wij ook lekker weg!quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:08 schreef Poppejans het volgende:
Mij lijkt die pinkstermaandag wel wat, eindelijk eens een jaar wat leuks om te doen met Pinksteren!
En veel mensen kunnen dan
Doe maar gewoon deze:quote:Op donderdag 29 april 2010 15:42 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"3 months growth tubeworms and sea squirts"
Vraag me niet wat het is hoor, dit is wat google zegt.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:41 schreef Ssserpente het volgende:
Be, heb je de rekening van de vorige meet al gekregen? Zit net m'n PM-box ut te pluizen en bedenk me dat ik jou volgens mij nog helemaal niet heb betaald.Of wel?
't Is wel aardig van ze.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Nog niet gekregen...
Wacht dus maar.![]()
Ik denk dat het té druk is dan... vorig jaar kon je over de koppen lopen...quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:26 schreef trui het volgende:
[..]
lijkt me best leuk!of zou 't niet te verenigen zijn?
quote:Op donderdag 29 april 2010 14:42 schreef Vivi het volgende:
Ik kan elk weekend, mijn man is een verhouding begonnen met antifouling.
Leuk!!!quote:Op donderdag 29 april 2010 17:33 schreef Incantrix het volgende:
za 22 mei miss_sly, Laura, Vlindur, Incantrix
zo 23 mei miss_sly, Pvoesss, laura, Vlindur, Octo, Kersjes,Poppejans
ma 24 mei miss_sly , Pvoesss, Vlindur, Octo, Twinkly?,Poppejans, Incantrix, Lijnloos
za 29 mei, Octo,
zo 30 mei Octo,
za 5 juni miss_sly ovb , Pvoesss, Laura, Vlindur, Octo, Twinkly, Incantrix, Lijnloos (ovb)
zo 6 juni miss_sly ovb , Pvoesss, Laura, Vlindur, Octo, Twinkly, Kersjes,Poppejans, Incantrix
Ireth: Komt gewoon altijd.
Samequote:Op zondag 16 mei 2010 22:36 schreef miss_sly het volgende:
Goede kick
ik kan inmiddels de 24e niet meer, helaas. De rest volgens mij wel
Voor mij ook!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |