Doe maar gewoon deze:quote:Op donderdag 29 april 2010 15:42 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"3 months growth tubeworms and sea squirts"
Vraag me niet wat het is hoor, dit is wat google zegt.
 . En dan moet er elk jaar opgesmeerd worden, na het volledige schuren van de boot. En als de vorige eigenaar dan ook nog eens dacht goedkoop uit te zijn door er ipv antifouling 2 dikke lagen teer op te smeren dan is het " Buh-Bai"  family-life
 . En dan moet er elk jaar opgesmeerd worden, na het volledige schuren van de boot. En als de vorige eigenaar dan ook nog eens dacht goedkoop uit te zijn door er ipv antifouling 2 dikke lagen teer op te smeren dan is het " Buh-Bai"  family-life  .
. .
 .

.
.

.
.

quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:41 schreef Ssserpente het volgende:
Be, heb je de rekening van de vorige meet al gekregen? Zit net m'n PM-box ut te pluizen en bedenk me dat ik jou volgens mij nog helemaal niet heb betaald.Of wel?
 Nog niet gekregen...
 Nog niet gekregen... 

't Is wel aardig van ze.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Nog niet gekregen...
Wacht dus maar.

Ik denk dat het té druk is dan... vorig jaar kon je over de koppen lopen...quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:26 schreef trui het volgende:
[..]
lijkt me best leuk!of zou 't niet te verenigen zijn?

quote:Op donderdag 29 april 2010 14:42 schreef Vivi het volgende:
Ik kan elk weekend, mijn man is een verhouding begonnen met antifouling.
 Nou da's ook wat, daar heeft mijn man ook een verhouding mee. Al weet hij de afspraakjes nog goed te beperken.
 Nou da's ook wat, daar heeft mijn man ook een verhouding mee. Al weet hij de afspraakjes nog goed te beperken.   

Leuk!!!quote:Op donderdag 29 april 2010 17:33 schreef Incantrix het volgende:
za 22 mei miss_sly, Laura, Vlindur, Incantrix
zo 23 mei miss_sly, Pvoesss, laura, Vlindur, Octo, Kersjes,Poppejans
ma 24 mei miss_sly , Pvoesss, Vlindur, Octo, Twinkly?,Poppejans, Incantrix, Lijnloos
za 29 mei, Octo,
zo 30 mei Octo,
za 5 juni miss_sly ovb , Pvoesss, Laura, Vlindur, Octo, Twinkly, Incantrix, Lijnloos (ovb)
zo 6 juni miss_sly ovb , Pvoesss, Laura, Vlindur, Octo, Twinkly, Kersjes,Poppejans, Incantrix
Ireth: Komt gewoon altijd.
 Ik heb ook wel zin in een meet! En Utrecht is wel lekker dichtbij... jeuj!
 Ik heb ook wel zin in een meet! En Utrecht is wel lekker dichtbij... jeuj!

Samequote:Op zondag 16 mei 2010 22:36 schreef miss_sly het volgende:
Goede kick
ik kan inmiddels de 24e niet meer, helaas. De rest volgens mij wel

Voor mij ook!quote:

.... Maar goed, de meeste stemmen gelden natuurlijk. Heb die dag helaas een kraamfeest van vrienden dus kan het ook echt niet maken om daar niet heen te gaan.
 .... Maar goed, de meeste stemmen gelden natuurlijk. Heb die dag helaas een kraamfeest van vrienden dus kan het ook echt niet maken om daar niet heen te gaan.

Toch?
 Toch? 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |