Wist je dat niet??quote:
ik moet helaas afzien aangezien mn fotoboek aan vervanging toe is en ik liever naar de nagellak meet ga ciaoquote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:45 schreef Oxymoron het volgende:
Wie komt?
Die komt:
Ireth
Oxymoron
Vlindur (kans aanwezig)
McLaura (kans aanwezig)
Pvoesss
Trui (ovb)
Kleurdoos (ovb)
RoBo (sorry, maar wil je écht komen? je Fotoboek is niet echt dat je zegt... ehm hoe zeg je dat?... vriendelijk of écht humorvol![]()
) misschiend dat een MOD even kan kijken, of dit serieus is?
octopussy
vult u maar aan/af
Ik maak te veel kilometers de laatste tijd. Even zuinig aandoen voorlopigquote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:45 schreef Oxymoron het volgende:
Wie komt?
Die komt:
Ireth
Oxymoron
Vlindur (kans aanwezig)
McLaura (kans aanwezig)
Pvoesss
Trui (ovb)
Kleurdoos (ovb)
RoBo (sorry, maar wil je écht komen? je Fotoboek is niet echt dat je zegt... ehm hoe zeg je dat?... vriendelijk of écht humorvol![]()
) misschiend dat een MOD even kan kijken, of dit serieus is?
octopussy
vult u maar aan/af
Weinig hoorquote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:45 schreef Oxymoron het volgende:
Wie komt?
Die komt:
Ireth
Oxymoron
Pvoesss
Trui (ovb)
Kleurdoos (ovb)
octopussy
vult u maar aan/af
Ja. RUILEN???????quote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:36 schreef Kleurdoos het volgende:
iemand meeten in mijn enorme zwembad achter t huis?
niet leuk?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:07 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Ja. RUILEN???????
(Al drie jaar, bijna, vlakbij Turuntu)
nee, ik kom niet meer zo heel vaak in OUD en kende Basboussa dan ook niet echtquote:
Ik vind het erg lastig om hier aan het werk (op niveau) te komen en een sociaal leven op te bouwen. Na 3 jaar hier heb ik nog geen vriend(inn)en of gewoon mensen die je af en toe eens kan bellen. En ik ben heul niet gek, en slechts een beetje a-sociaal. (Behalve een schoonzus en haar gezin, maar daar heb ik niet zoveel aan)quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:23 schreef Belana het volgende:
[..]
niet leuk?
wel erg mooi daar! zeker het Algonquin! Ik heb familie in Guelph en Cambridge Ontario en in Edmonton. 5 jaar geleden zijn we er een maand geweest en we vonden het echt geweldig. maar niet om te wonen dus?
Die was hartstikke bezet! Compleet met partytenten en alquote:Op zondag 6 juni 2010 19:01 schreef McLaura het volgende:
Die minimeet was heel gezellig (en dè plek onder de bomen was bezet)
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |