abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80836440
quote:
Op donderdag 29 april 2010 11:32 schreef Linda2205 het volgende:
Lotte drinkt uit een tuitbeker, maar ze weigert 'm vast te houden Gaat heel maf met haar armpjes gespreid zitten.

Miss, zoals jij verschoond doe ik het ook inderdaad Ik heb net bij het verschonen even gekeken, maar ik snapte niet waar ze nou zo'n heisa van maakte. Er zaten gewoon een paar plekjes met sudocreme Doekjes mochten trouwens niet omdat daar ook zeep in zit enzo, water zou beter zijn. Volwassenen zouden zich natuurlijk ook beter niet met zeep kunnen wassen, down under.

Alexa Ziet er wijs uit joh!

Karin, voor je kleine vriendje. Hopelijk is hij snel weer de oude!
Ik verschoon zonder poespas.. dus ook geen cremes en talgpoedertje enzo.. Bij het kdv doen ze standaard sudocreme onder, maar daar heb ik al meteen gevraagd dat niet te doen. Zolang de boel er onder niet rood of geirriteerd uitziet meot de huid zichzelf kunnen herstellen en verweren. Als het geirrieterd is dan is het een ander verhaal, dan smeer ik heeeel licht een cremetje en gaat Jen in katoen. Dan is het met een dag ook weer weg.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_80836711
quote:
Op donderdag 29 april 2010 11:35 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik verschoon zonder poespas.. dus ook geen cremes en talgpoedertje enzo.. Bij het kdv doen ze standaard sudocreme onder, maar daar heb ik al meteen gevraagd dat niet te doen. Zolang de boel er onder niet rood of geirriteerd uitziet meot de huid zichzelf kunnen herstellen en verweren. Als het geirrieterd is dan is het een ander verhaal, dan smeer ik heeeel licht een cremetje en gaat Jen in katoen. Dan is het met een dag ook weer weg.
Als er niks te zien is, smeer ik ook niet. Maar vaak is het er dan toch weer, binnen een dag of 2. Wie vroeg het nou van de maizena? Had ik inderdaad ook geprobeerd. En normale babypoeder ook, helpt ook niks. Het zal wel gewoon bij dr horen. Ze heeft ook snel exceem-plekjes van douchespul enzo en rode geirriteerde huid in dr knieholtes, nek, oksels en elleboogkneepjes (hoe heet dat? )
Lotte!
Noah!
pi_80836992
quote:
Op donderdag 29 april 2010 11:42 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Als er niks te zien is, smeer ik ook niet. Maar vaak is het er dan toch weer, binnen een dag of 2. Wie vroeg het nou van de maizena? Had ik inderdaad ook geprobeerd. En normale babypoeder ook, helpt ook niks. Het zal wel gewoon bij dr horen. Ze heeft ook snel exceem-plekjes van douchespul enzo en rode geirriteerde huid in dr knieholtes, nek, oksels en elleboogkneepjes (hoe heet dat? )
Als haar huidje zo gevoelig is voor douchespullen, dan zou ik inderdaad haar billen niet meer met de standaard doekjes schoonmaken, maar gewoon een hydrofielwashand en water en poetsen maar..
(En zo lekker in de zomer in de blote billen)

Het kan ook aan het merk luiers liggen. Jen krijgt gegarandeerd uitslag van pampers, maar weer niet van huggies. Dat zou je ook kunnen proberen. Bij de etos hebben ze van die luiers op basis van mais (natural babies ofzo) die zijn ook heel lekker bij kindjes die snel last hebben van uitslag.
(En anders in katoentjes )
pi_80837094
quote:
Op donderdag 29 april 2010 11:48 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Als haar huidje zo gevoelig is voor douchespullen, dan zou ik inderdaad haar billen niet meer met de standaard doekjes schoonmaken, maar gewoon een hydrofielwashand en water en poetsen maar..
(En zo lekker in de zomer in de blote billen)
Probleem was dus dat ik de poep er niet makkelijk afkreeg met warm water en daardoor heel goed moest poetsen wat weer extra irriteerde. Maar toen had ze nog bv-poep. Toch maar weer eens proberen dan. En inderdaad van de zomer op een handdoekje met een zwembroekje ofzo, maar zonder luier. (Dat heeft toch alsnog zin, met een zwembroekje erover? Wij hebben alleen een grasveld voor de deur en daar kijken alle huizen op uit. Voel me dan toch niet vrij genoeg om d'r in dr blote billetjes te leggen
Lotte!
Noah!
pi_80837115
quote:
Op donderdag 29 april 2010 11:51 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Probleem was dus dat ik de poep er niet makkelijk afkreeg met warm water en daardoor heel goed moest poetsen wat weer extra irriteerde. Maar toen had ze nog bv-poep. Toch maar weer eens proberen dan. En inderdaad van de zomer op een handdoekje met een zwembroekje ofzo, maar zonder luier. (Dat heeft toch alsnog zin, met een zwembroekje erover? Wij hebben alleen een grasveld voor de deur en daar kijken alle huizen op uit. Voel me dan toch niet vrij genoeg om d'r in dr blote billetjes te leggen
Als het maar lekker kan ademen...
pi_80837829
quote:
Op donderdag 29 april 2010 11:08 schreef Twinkly het volgende:
Owja daar wilde ik nog op reageren!
Wat geweldig dat jullie saampjes uit een kokosnoot hebben gedronken Oeke
Ja, ik ook! En ik wilde nog vragen hoe je zo'n kokosnoot open krijgt. Dat is mij nog niet gelukt en ik heb er al een boel gereedschap op los gelaten (met uitzondering van een boor ).
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_80838013
quote:
Op donderdag 29 april 2010 12:09 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ja, ik ook! En ik wilde nog vragen hoe je zo'n kokosnoot open krijgt. Dat is mij nog niet gelukt en ik heb er al een boel gereedschap op los gelaten (met uitzondering van een boor ).
LOL Ik zie het echt voor me, met een boor.

Ik sla erop met een hamer, op die 3 (?) zwakke plekjes (rondjes).
En als je eruit wilt drinken een spijker door die rondjes slaan denk ik? Of met een handboor een gaatje maken?

Haha Niels is net alweer giechelend van het speelkleed achteruit afgetijgerd en nu zit hij mij trots aan te kijken en te lachen vanaf de vloer.

OMG Takkembah, wat knap van Alexa, dat is echt vroeg!!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_80838187
Waarom is het eigenlijk zo belangrijk dat kinderen al zo snel uit een gewone beker drinken? Ben ik raar als ik denk dat een kind nog de rest van z'n leven heeft om dat te doen?

En wat is het voordeel van een rietjesbeker t.o.v. een tuitbeker?
pi_80838327
quote:
Op donderdag 29 april 2010 12:18 schreef Claudia_x het volgende:
Waarom is het eigenlijk zo belangrijk dat kinderen al zo snel uit een gewone beker drinken? Ben ik raar als ik denk dat een kind nog de rest van z'n leven heeft om dat te doen?

En wat is het voordeel van een rietjesbeker t.o.v. een tuitbeker?
slecht voor de tandjes...
pi_80838458
quote:
Op donderdag 29 april 2010 12:22 schreef Ticootje het volgende:

[..]

slecht voor de tandjes...
Gaan die naar voren staan van het drinken uit een tuitbeker?
pi_80838487
quote:
Op donderdag 29 april 2010 12:25 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Gaan die naar voren staan van het drinken uit een tuitbeker?
Nee het heeft volgens mij meer te maken met dat het drinken langer in de mond zit en daardoor het glazuur aantast...
  donderdag 29 april 2010 @ 12:35:55 #113
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_80838796
Uit een tuit op fles drinken is slecht voor de spraakontwikkeling zeggen ze hier. Pfff heb heel lang uit een fles gedronken en praat prima hoor al zeg ik het zelf.
Gezeur altijd op het Cb. Ze moeten ook vaak wel 1 punt van kritiek hebben volgens mij.
pi_80838853
quote:
Op donderdag 29 april 2010 12:26 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nee het heeft volgens mij meer te maken met dat het drinken langer in de mond zit en daardoor het glazuur aantast...
Maar dat zal dan toch alleen opgaan voor diksap?
pi_80839452
En vruchtensappen.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_80839597
Geef je dan vruchtensappen? Da's toch overbodig als je al fruit geeft? Ik drink zelf alleen water en thee en eet fruit in normale vorm omdat je dan ook de vezels binnenkrijgt en omdat een glas sap relatief meer fruitsuikers bevat.
pi_80843002
Linda, wij gebruikten in het begin wattenbolletjes met water (gewoon uit de kraan) en een beetje babyolie. Door de babyolie hoef je niet zo te boenen. Wij smeren 's morgens na het wassen en 's avonds als ze naar bed gaat Bepanthen. En tussendoor als ze gepoept heeft ook. Ik gebruik niet bij elke verschoning doekjes, daar kan L. niet tegen. Op deze manier heeft ze eigenlijk nooit zere billetjes.
  donderdag 29 april 2010 @ 15:05:03 #118
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_80843701
Wij geven nu tussendoor wat diksap en wat water....

Maar Alexa weigert om uit haar gewone fles iets anders dan melk te drinken ze kijkt dan echt met een blik van: what the hell?

En vanmiddag op het terras heeft ze lekker op broodkorst zitten zemmelen en heeft ze water met mij meegedronken... wat gezellig toch, zo'n kleine.

En claudia, heb gehoord dat het idd ivm gaatjes en splaakgeblekken te maken heeft, maar goed ik heb er zelf nog niet veel over gelezen. Volgens mij is het bij gaatjes m.n. bij sappen en flessen die mee naar bed worden genomen....

* Takkembah gaat snel eens ScienceDirect raadplegen

[ Bericht 6% gewijzigd door Takkembah op 29-04-2010 15:11:05 ]
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  donderdag 29 april 2010 @ 15:12:01 #119
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_80843957
Alexa, grote meid

Rietjesbeker, die heeft Devin ook nooit gesnapt

Of Toby me gemist heeft gister? Vast wel, dat dacht ik vannacht ook nog toen hij zo vaak wilde drinken en alleen maar tegen mij aan wilde slapen. Hij gloeide wel behoorlijk, dus even tempen en 39.9
Toch maar (weer ) naar de huisarts gegaan omdat hij sinds de ab-kuur van 3 weken terug wel ietsje opgeknapt was, maar toch nog bleef kwakkelen. Alles was schoon, gewoon een virusje dus. Ik hou hem goed in de gaten vandaag, hij drinkt heel weinig en spuugt er ook bij. En dat met die temepraturen van vandaag
Gelukkig had ik het niet warm ofzo, loop al de hele dag met een kacheltje tegen me aan in de draagdoek
.... met gevoel voor drama....
pi_80844131
Even inhakend op het kleine-babietjes-topic, nav. Claudia's post:
Zo probeer ik er ook op te letten dat ik niet zeg dat ze er mooi uit ziet, als ze bepaalde kleertjes aanheeft. Ze is altijd mooi en prachtig, de kleertjes zelf zijn hooguit mooi. Snappie?

Nog een vraagje, reageren jullie kindjes al op hun naam? En vanaf wanneer gaan ze zwaaien?
Lotte!
Noah!
pi_80844747
quote:
Op donderdag 29 april 2010 15:16 schreef Linda2205 het volgende:
Even inhakend op het kleine-babietjes-topic, nav. Claudia's post:
Zo probeer ik er ook op te letten dat ik niet zeg dat ze er mooi uit ziet, als ze bepaalde kleertjes aanheeft. Ze is altijd mooi en prachtig, de kleertjes zelf zijn hooguit mooi. Snappie?
Ja, dat snap ik! Ik noem Ivan "knapperd" dus het is wel duidelijk dat ik hem altijd mooi vind. Ik denk dat ik me vrij bewust ben van termen als "trots" doordat ik met pubers werk die heel gevoelig voor dat soort predicaten zijn.
quote:
Nog een vraagje, reageren jullie kindjes al op hun naam? En vanaf wanneer gaan ze zwaaien?
Ik weet zeker dat Ivan al een tijd op zijn naam reageert (ik heb het er toen zelfs in het kleine baby'tjestopic over gehad). Als ik IE (hoge toon) VAN (lage toon) zeg dan draait hij zich om en kijkt hij naar me. Hij zal vast nog niet begrijpen dat het zijn naam is, maar hij herkent het patroon/de intonatie wel.
pi_80844820
quote:
Op donderdag 29 april 2010 15:32 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ja, dat snap ik! Ik noem Ivan "knapperd" dus het is wel duidelijk dat ik hem altijd mooi vind. Ik denk dat ik me vrij bewust ben van termen als "trots" doordat ik met pubers werk die heel gevoelig voor dat soort predicaten zijn.
[..]

Ik weet zeker dat Ivan al een tijd op zijn naam reageert (ik heb het er toen zelfs in het kleine baby'tjestopic over gehad). Als ik IE (hoge toon) VAN (lage toon) zeg dan draait hij zich om en kijkt hij naar me. Hij zal vast nog niet begrijpen dat het zijn naam is, maar hij herkent het patroon/de intonatie wel.
Lotte reageert idd ook, maar ik wist niet of ik mezelf voor de gek hield Miss was ze wel gewoon blij dat ik weer wat zei ofzo
Lotte!
Noah!
pi_80844936
En Jen noemt zichzelf "Beffe"... Maar das ook al een stukkie ouder..
pi_80845029
quote:
Op donderdag 29 april 2010 15:16 schreef Linda2205 het volgende:
a) nu een paar weken, denk ik. Maar alleen als ze er zin in heeft hoor
en
b) net een weekje of 2 zooo leuk dat zwaaien! De ene keer is het een soort Heil Hitler en de andere keer is het meer een gemep alsof er een vlieg om haar hoofd heen buzzt, maar tis zo schattig <3 en ze is dan ook zo trots!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  donderdag 29 april 2010 @ 15:41:04 #125
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_80845082
Bij de oudste kwamen we er op een gegeven moment achter dat we hem vaker bij z'n eigen naam moesten noemen Hij reageerde niet op zijn eigen naam, maar des te beter op de koosnaampjes
pi_80845238
quote:
Op donderdag 29 april 2010 15:32 schreef Claudia_x het volgende:
Ik denk dat ik me vrij bewust ben van termen als "trots" doordat ik met pubers werk die heel gevoelig voor dat soort predicaten zijn.
jongere kinderen (kunnen dat) ook (zijn)

als ik bijvoorbeeld tegen mijn vijfjarige zeg dat ik trots op hem ben dan roept mijn 9 jarige al; en ik dan? en ik dan? Ben je ook trots op mij?
Ja, maar nu even op je broertje omdat....
terwijl je eigenlijk altijd trots op ze bent
pi_80845444
quote:
Op donderdag 29 april 2010 15:34 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Lotte reageert idd ook, maar ik wist niet of ik mezelf voor de gek hield Miss was ze wel gewoon blij dat ik weer wat zei ofzo
Want normaal gesproken zeg je natuurlijk geen woord, dus ze was blij dat er eindelijk weer wat uit kwam!
quote:
Op donderdag 29 april 2010 15:39 schreef innepin het volgende:

b) net een weekje of 2 zooo leuk dat zwaaien! De ene keer is het een soort Heil Hitler en de andere keer is het meer een gemep alsof er een vlieg om haar hoofd heen buzzt, maar tis zo schattig <3 en ze is dan ook zo trots!
pi_80845527
quote:
Op donderdag 29 april 2010 15:45 schreef lily het volgende:

[..]

jongere kinderen (kunnen dat) ook (zijn)

als ik bijvoorbeeld tegen mijn vijfjarige zeg dat ik trots op hem ben dan roept mijn 9 jarige al; en ik dan? en ik dan? Ben je ook trots op mij?
Ja, maar nu even op je broertje omdat....
terwijl je eigenlijk altijd trots op ze bent

Ik vind het leuk dat je het vaak over je zoons hebt in plaats van alleen maar over Leah. De liefde voor ál je kinderen spat er vanaf! En ze lijken me zo leuk.
pi_80845835
quote:
Op donderdag 29 april 2010 15:37 schreef Ticootje het volgende:
En Jen noemt zichzelf "Beffe"... Maar das ook al een stukkie ouder..

Lily & Claudia, da's inderdaad wel iets om bij stil te staan ja.
Ik heb als ik hier lees altijd het gevoel dat jullie met z'n allen veel meer over dingen nadenken dan ik
pi_80848287
Rietjesbeker en tuitbeker zijn slechter dan een gewone beker omdat kindjes dan steeds kleine slokjes nemen en dan na elk slokje een "zuuraanval" op de tandjes krijgen. Bij een gewone beker moeten ze het meestal in 1 keer op drinken en dan krijgen ze dus maar 1x zo'n "zuuraanval". Dat was wat ik ervan begreep in ieder geval

En Esmee reageert op haar naam hoor
  Moderator donderdag 29 april 2010 @ 17:06:10 #131
5428 crew  miss_sly
pi_80848436
Op het cb zeiden ze tegen mij ook te gaan oefenen met een gewone beker, maar niet vanwege tanden, maar vanwege het trainen van mondspieren. Door uit een gewone beker te drinken, trainen ze andere (brede) mondspieren, dan wanneer ze uit een speen, tepel, tuit of rietje drinken; dat zijn allemaal min of meer gespitste lipspieren.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 29 april 2010 @ 17:48:18 #132
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_80849690
Hoe snel worden paracetamol zetpillen opgenomen?
Toby had 39.7 koorts en nog geen 5 minuten nadat ik hem een zetpil had gegeven poepte hij zijn luier vol
pi_80849724
Volgens mij duurt het wel een minuutje of 10 Kersjes... Anders even huisartsenpost bellen om te vragen?
  donderdag 29 april 2010 @ 18:09:43 #134
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_80850236
Thanks Stiemie, ik heb gebeld en het is inderdaad 10 minuten. Ik mocht hem dus nog een zetpil geven. Zielig mannetje ligt nu weer in bed.
pi_80854471
zooo, ik heb geloof ik ook een topic of twee gemist. En net heel snel proberen bij te lezen en daardoor waarschijnlijk de helft al weer vergeten.
Oscar, hoe gaat het met je pokjes? Hopelijk niet veel last!
Kersjes, nog een zetpilletje, laten we hopen dat ie lang genoeg blijft zitten om zijn werk te doen.
Linda, nu ben ik nog blijer dat ik een jongetje heb. Stomme hork van een arts.
Takkembah, ze staat! Dat is snel...
ehh, wat was er nou nog meer...
Driekus reageert op zijn naam ja, heel duidelijk. En hij begrijpt ook dat we het over de konijnen hebben als ik ze roep, dan kijkt hij ze na.
We hebben hier net vandaag voor het eerst een tuitbeker van de hema gebruikt met harde tuit. Tot nu toe had ie een speciale tuitspeen op de fles en dat ging prima, maar die tuit is dan ook zacht. De tuit van de beker is hard, maar het maakte em niet uit, het ging prima naar binnen. Ik verdenk em er van dat ie stiekem oefent op het kdv. Oja, wat is een boogbeker?
En verder gaat het hier nog steeds niet lekker met het slaapschema, hij wordt nog steeds om 5 uur wakker met honger.
Oja, Karin, ik hoop dat Lars gewoon niet lekker was, niet als reactie op het een of ander.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_80857525
Hoe is het nou met Toby?

Pff ik bracht anderhalf uur geleden Esmee naar bed en die ging zoals altijd huilen, maar na een minuutje of 10 was ze stil om vervolgens na een half uur keihard te krijsen. Dus ik sneaky om het hoekje van de deur kijken (als ze me ziet, blijft ze brullen en dan wil ze eruit) Maar ik zag niks vreemds. Maar even aankijken dus. Na een paar minuten was het weer stil en daarna weer keihard krijsen. Bleek dat haar armpje tussen de spijlen van de wieg klemzat, maar dat zag ik niet vanuit mijn gluurpositie Arme pullikje Maar flink getroost en toen moest ze er na zo'n 10 minuutjes toch weer in, maar daar was ze het dus echt niet mee eens en ik blijf haar steeds weer horen...
  donderdag 29 april 2010 @ 23:23:03 #137
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_80860572
Agossie Esmee...
Wat kun je je dan even flink rot voelen he Stiemie?
Ik heb een keer gehad dat ik Devin z'n smoesjes die hij 's avonds vanuit bed riep om eruit te mogen zo zat was ("Mamaaaaaa, ik wil nog even water uit de kraan drinken/de plantjes water geven/kleien/iets eten/Toby knuffen/naar mijn fiets kijken/oma bellen" etcetc....) dat ik zijn geroep op een gegeven moment maar negeerde na tig keer bij hem langs te zijn geweest. En toen begon hij te jammeren en heel zielig te roepen. Sterk zijn en volhouden, hij test je uit! Maar toen hij na een paar minuten hysterisch werd en ik naar hem toe rende bleek hij overgegeven te hebben. Het jochie was gewoon ziek

Toby is zojuist door M. in bed gelegd. Hij was bovenop me in slaap gevallen
Rechtovereind met zijn hoofd op mijn borst, net als toen hij nog een klein baby'tje was
pi_80866237
Da's ook mijn tactiek, om het hoekje gluren! Sneu hoor, dat haar arm vast zat. Hoe kan dat trouwens? Die spijlen staan toch vrij ver uit elkaar? Ah, ze ligt nog in het wiegje. En hoe zijn de avond en nacht uiteindelijk verlopen, Stiemie?

Hier weer een goede nacht gehad. Volgens mij zijn we gewoon definitief over op de gewone slaapzak.
pi_80872472
Hey wat goed van Ivan! fijn zeg!

Lars is weer beter te pas, wat ie nou had? rijstebloem gaat gewoon goed!
Nu voor de 3e dag gehad, en geen reactie dus. Nu de hoeveelheid ophogen (hij kreeg tot nu toe een theelepel rijstebloem...moeten heel voorzichtig zijn)
Appeltje ging er ook weer lekker in vanmorgen.

Hij begint steeds meer klanken te maken, tis nu veel "dadada" wat we horen. Meike vindt het ook steeds leuker met haar broertje, gaat met hem samen op het kleed liggen. Als hij huilt pakt ze wat speelgoed, en zegt dan "och stil maar Lars!"
Dat komt toch ook allemaal goed.
(in eerste instantie negeerde ze hem compleet, en ze heeft ook weleens gezegd dat hij wel bij opa en oma mocht wonen)
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_80872586
Awh Toby, hopelijk bne je snel weer beter
Wat fijn dat Ivan in de gewone slaapzak kan slapen dat is een hele opluchting he Claudia!
Oh wat ontzettend fijn dat Lars niet op rijstebloem reageert Karin Hopelijk ook niet op de appel!

Niels is net in bad geweest en daar raakt hij zo oververmoeid van dat hij helemaal hysterisch wordt als ik hem naar bed breng. Vrijwel ontroostbaar maar gelukkig werd hij rustig van de borst. Hebben jullie kindjes dat ook? Hij vindt in bad gaan wel super leuk en ik houd het kort.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_80872665
Esmee Wat sneu

Kersjes,dat deed Willow woensdag ook! *smeltmoment*

Karin, wat leuk dat Meike aan d'r broertje begint te wennen

Ik heb geen idee of alle baby's dit doen maar ik vind het er zó leuk uitzien dat ik het maar es heb gefilmd... ik moet er elke keer weer om lachen...

Bekijk deze YouTube-video

pi_80872719
whehe grappig innepin! Ik heb een nichtje die dat ook altijd deed. Meike kon het niet. Die pakte met haar hand de speen eruit en deed hem er dan goed weer in...en Lars duimt.

Twinkly, appel zal goed gaan, want dat gaat al heel lang goed.
Appel/mango en boontjes zijn het menu van Lars tot nu. We gaan morgen denk ik spinazie proberen.
pi_80872721
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 13:49 schreef innepin het volgende:
Esmee Wat sneu

Ik heb geen idee of alle baby's dit doen maar ik vind het er zó leuk uitzien dat ik het maar es heb gefilmd... ik moet er elke keer weer om lachen...

!

Het deed me hieraan denken:

vrijdag 30 april 2010 @ 13:51:57 #144
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_80872722
quote:
Esmee Wat sneu

Wat knap .
pi_80873008
Leuk hè? Ik doe nu heel vaak expres de speen verkeerd om in d'r mond omdat ik het zo grappig vind Dat hoofd er ook bij op 't filmpje, "huuu heb ik wat grappigs gedaan ofzo? "

Echt, ik heb zo'n leuk kind
pi_80873539
Ze ligt nu al ruim 2 uur te slapen... maar ze was heus niet moe hoor. Echt.

Oh en over de eerste-verjaardag-cadeaus, ik denk dat wij een wheelybug gaan kopen En aan m'n moeder vragen we een zwembadje, want ze had zo'n leuke voor mijn neefje gekocht, met opblaasbeesten er aan vast en een grote zonnebloem waar je de tuinslang aan kon doen, waardoor ie een watervalachtig/douche-effect heeft. Erg tof
  Moderator vrijdag 30 april 2010 @ 16:08:00 #147
5428 crew  miss_sly
pi_80875628
haha dat filmpje van Willow
Klinkt als een superleuk zwembadje, trouwens

appel, mango en boontjes iss idd niet veel, Karin, maar toch iig wel iets. Ik hoop dat er zo langzaam maar zeker steeds meer dingen bijkomen.
  Moderator vrijdag 30 april 2010 @ 16:29:56 #148
5428 crew  miss_sly
pi_80876106
Ik zat vanmiddag weer vol verwondering naar mijn dochter te kijken. Zo geweldig om de ontwikkeling te zien. Ze had zich met wat moeite opgetrokken aan de tripp trapp. Dus ze stond daar met haar twee handjes eigenlijk een beetje te hoog, maar dat 'danste' wel even lekker. Maar ja, toen wilde ze dus weer naar de grond. Dus een handje naar de grond toe brengend, kwam ze tot de conclusie dat dat te ver was. Dus nog ene ker geprobeerd, maar dat lukte niet. Even stond ze nog aan de stoel, toen pakte ze zich weer goed vast met twee handjes, liet zich door de knietjes zakken en toen ze weer op haar knietjes zat, konden de handjes los.

Ik vond dat zooo knap he, dat ze zelf die oplossing bedacht
  vrijdag 30 april 2010 @ 18:55:44 #149
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_80879516
Joep zit te lachen naar t willow filmpje.
Niet mieten! Door gieten!
pi_80879532
Miss, wat klinkt dat heelijk

En Willow, creatief hoor
Lotte!
Noah!
  vrijdag 30 april 2010 @ 20:14:27 #151
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_80881695
Oscar heeft de waterpokken toch wel flink te pakken hoor... sinds gisteren vrijwel constant 39-40gr. koorts en gewoon echt heel erg ellendig.
Hij houdt ook geen gewoon eten binnen. Dus vandaag weer terug over op 5 flessen. Die blijven er wel in.
Gisterenavond de groente en vanmorgen het fruit kwamen er linea recta weer uit zetten. Arm ventje.
  vrijdag 30 april 2010 @ 20:15:48 #152
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_80881742
quote:
Esmee Wat sneu

Zonder verblikken of verblozen!
  Moderator vrijdag 30 april 2010 @ 20:20:28 #153
5428 crew  miss_sly
pi_80881891
Och gut, wat sneu voor Oscar ik hoop dat ie gauw opknapt BE. Kan dat lang duren, waterpokken? geen verstand van nog, gelukkig!
  vrijdag 30 april 2010 @ 20:22:39 #154
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_80881942
Ik heb geen idee. Sasha fietste er zo doorheen, maar als ik het waterpokken topic zo eens vluchtig lees kan de echte koorts ook wel een dag of 3-4 aanhouden geloof ik.
Hij slaapt nu ook heel onrustig. Steeds heel eventjes huilen en dan weer wegzakken...
  Moderator vrijdag 30 april 2010 @ 20:30:30 #155
5428 crew  miss_sly
pi_80882203
Zielig is dat. Hopelijk maakt ie straks wel een beetje een goede nacht. Slapen kan al zoveel doen.
Sterkte en beterschap
  vrijdag 30 april 2010 @ 20:35:18 #156
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_80882397
Willow
Ik vind dat zo grappig he, Devin deed (doet ) dat ook altijd!

Twinkly, Toby is na het badderen ook altijd heel moe en begint met het aankleden steevast te huilen. Nou smeer ik hem altijd ook helemaal in met zalf en dat maakt dat het allemaal nog langer duurt natuurlijk... Gelukkig biedt ook hier de borst snel weer troost

Oscar, beterschap

Slimme, vindingrijke Senna

Claudia Willow vergelijken met een manipulatieve sloerie als Audrey Horne

Nog altijd gloeiend van de koorts, ik vind hem zo zielig
  Moderator vrijdag 30 april 2010 @ 20:42:04 #157
5428 crew  miss_sly
pi_80882710
Toby nog zo ziek? arm kereltje, beterschap
  vrijdag 30 april 2010 @ 21:03:33 #158
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80883599
Beterschap voor Toby en Oscar!

Senna wat knap bedacht zeg! En dat spenendraai-filmpje van Willow Karin fijn dat Meike en Lars steeds meer plezier maken samen!

Vandaag uitgebreid Koninginnedag gevierd vandaag. En Esmee vond alles even leuk Door de Leidsestraat, over de rozengracht en maar kraaien van plezier. Net zo'n gezelligheidsdier als d'r grote zus We zijn van 11 tot 18 uur weggeweest en ze vond het zo leuk
pi_80885644
Ach, wat vervelend voor Oscar. Hopelijk knapt hij snel op.

Ivan vond koninginnedag helemaal niks. Het was erg druk in de Watergraafsmeer en er was veel lawaai. Hij begon ineens héél hard te snikken, dus toen ben ik maar snel weggegaan. Daarna kwamen we een jongetje tegen met een toeter en jawel, hij ging toeteren van plezier en Ivan begon wéér heel hard te snikken. Ivan is over het algemeen vrolijk en extravert, maar ik merk op dit soort momenten wel dat hij ook gauw overprikkeld kan raken.
  Moderator vrijdag 30 april 2010 @ 22:00:36 #160
5428 crew  miss_sly
pi_80886142
Het was idd druk Claudia. Jammer dat het voor Ivan te druk was en hij daarom moest huilen.
We hebben met Senna twee keer gewandeld vandaag: vroeg in de ochtend hier dichtbij en vanmiddag Oosterpark en Dappermarkt buurt. Vanochtend was het niet heel druk, maar de middagwandeling was een stuk drukker. Ik merk dan aan Senna dat ze het druk vindt, omdat ze dan regelmatig zelf 'hard' (relatief dan he ) gaat roepen en wijzen vanuit de doek. Doet ze ook als ik mijn haar fohn of mijn tanden poets met de elektrische tandenborstel Ze houdt dus niet zo van teveel drukte en geluid, en dat uit ze dan door zelf te roepen. Voordeel van de doek vind ik dan weer dat je dat meteen ook merkt aan je kind.
  vrijdag 30 april 2010 @ 22:06:09 #161
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80886395
Leuk om nu al al die verschillen tussen kindjes te zien. Esmee kan het juist niet druk genoeg zijn. Boten met mega-bassen, toeters, geschreeuw, bandjes; het is niet snel teveel herrie. Eigenlijk heeft ze de hele dag niet gehuild (behalve dan toen het fles-tijd was)
  vrijdag 30 april 2010 @ 22:11:15 #162
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_80886592
Ben ik met je eens Miss_Sly, als ze in de draagdoek zitten merk je signalen, (bijv. die van ontevredenheid) en hoe subtiel geuit ook, direct op
Wij zijn hier ook de drukte in gegaan en toen Toby in de wagen zat vond ik het niet prettig omdat ik hem niet goed kon horen en aanvoelen met al die herrie en dan nog die afstand tussen ons in... Maar de wagen moest mee, grote broer moest immers op het plankje staan. Maar toen Devin in de wagen lag te slapen en Toby in de doek hing was het een stuk beter en fijner, ook voor mijn eigen gemoedsrust
pi_80886626
Herrie houdt Lars ook niet zo van. Aandacht wel haha

Arme arme Oscar, zielepietje!
En Toby ziek, sneu! Beterschap voor de heertjes!

Wij hebben vandaag zo genoten van ons mannetje. Hij was vandaag zo lief en vrolijk!
Vanmiddag zo'n mooi momentje gehad, Meike en Lars echt interactie samen. Meike gooide met een bal, en elke keer als die neer kwam ging ze naar Lars, en lachen, waarop Lars weer reageerde met schaterlachen.
Ik stond het van een afstandje te bekijken, tranen rolden me over de wangen. Van geluk welteverstaan.
Want wat hebben we het moeilijk gehad met zijn allen, maar wat gaat het nu toch goed. Ik koester dit gevoel.....
  Moderator vrijdag 30 april 2010 @ 22:16:21 #164
5428 crew  miss_sly
pi_80886763
Karin, wat fijn om te lezen Het is zoo tijd voor een betere tijd voor jullie

Over lawaai: Senna moet dus huilen van de mixer. Arm ding, als ik dat ding aanzet, kijkt ze eerst even moeilijk, dan betrekt haar gezicht, en dan komt ze huilend mijn kant op gekropen. Ze wil dan ook dus toch naar mij toe, ook al heb ik dat ding in mijn handen. Misschien denkt ze dat het mij iets doet ofzo, maar het is wel heel schattig
pi_80887152
Een voor de zieke Oscar en Toby!

Karin wat een heerlijk gevoel moet dat zijn geweest om je twee kleintjes zo bezig te zien

Finn houdt ook wel van drukte, herrie en muziek. Ik heb samen met mijn moeder en Finn bij haar even de stad in geweest. Finn in de ringsling en die heeft heerlijk zitten genieten en swingen van alle muziek. Nog wat leuk speelgoed voor hem op de kop getikt voor weinig dus dat is altijd leuk!
  vrijdag 30 april 2010 @ 22:29:16 #166
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_80887305
Ooh Karin, wat heerlijk!!
pi_80888838
Beterschap Oscar!

En Lars, wat heerlijk zeg, spelen met je zus
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  zaterdag 1 mei 2010 @ 08:50:41 #168
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80895382
Karin wat is dat fijn he als je ziet dat je kindjes elkaar zo leuk vinden
pi_80895731
Lars, leuk zo reageren op je zus!

Iris heeft ontdekt dat ze met de loopkar ook vooruit kan... Het gaat nog niet helemaal handig, maar ze kan dus wel zelf op pad kleine stukjes
Fake it till you make it...
  zaterdag 1 mei 2010 @ 10:15:55 #170
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80896157
Oh mensen we hebben besloten de wieg te gaan verkopen, maar ohhh wat is dat toch moeilijk

Sorry ben vandaag een sentimetele ouwe doos geloof ik
pi_80896275
Oh Stiemie... kan me voorstellen dat je dat moeilijk vindt. Xeentje slaapt nog altijd in haar wieg naast ons bed, dus voorlopig hoef ik gelukkig nog niet aan weg doen te denken.
Ik zag dat Keshet een wieg zoekt, misschien is die van jullie iets voor haar? Dan zou je wieg wel een hele mooie bestemming hebben

Senna die mama komt redden... !

Beterschap voor Oscar en Toby

Karin wat fijn!
pi_80896345
Oh, dat zou leuk zijn! Keshets muppie in jullie wieg Stiemie! Dan issie toch niet helemaal echt weg

Mijn mupke heeft vannacht voor het eerst in een slaapzakje zonder mouwen geslapen. En zonder dekentje, want het is echt warm op d'r kamertje. Wel het lakentje nog. Ze heeft een beetje gespookt, maar verder ging het super! Ze lag vanmorgen wel onderste boven op dr lakentje met al dr knuffeltjes om zich hen verzameld Dat vind ik echt bij baby's horen he, ze in rare posities in bed vinden en nu doen mijn muppie het ook
Lotte!
Noah!
  zaterdag 1 mei 2010 @ 12:42:43 #173
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_80899116
voor alle zieke kindjes....

Karin wat een heerlijk ouder-momentje!!!!

Miss sly, dat is inderdaad mooi hè hoe zo'n kleine dat zelf allemaal kan...

Hup Iris! Binnekort een filmpje?

Stiemie, lijkt me ook heel moeilijk hoor. Hangt toch sentimentele waarde aan voor jullie... vind het idee van Xenia wel leuk

En wat een verschillen tussen de kindjes. Alexa houdt ook van drukte, zo druk dat ze gisteren enkel 's ochtends heeft geslapen Verder niet vervelend, gewoon veel te veel te zien voor ons nieuwgierig ding Uiteindelijk een uur vruuuger dan normaal de fles gegeven en ze heeft als een roosje geslapen...

Hopelijk iedereen een goede Queensday gehad!
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_80900730
Willow! Wat een schatje is het trouwens met die grote verbaasde ogen.

Arme Oscar, gaat het hem vandaag al beter BE?

Jemig, Toby ook al zo koortsig. Beterschap!

Karin, wat heerlijk je twee guppies!

Stoere Iris. En stoere Senna.

Wij hadden ook een heel gezellige dag gister. Ko heeft de ochtend bij papa in de doek gezeten en lekker liggen slapen. Zo kon ik lekker shoppen.

Tussendoor even naar huis om de buit weg te brengen en Ko te verschonen.
Daarna bij mama in de doek en met iedereen sjansen! En niet meer slapen hoor.
Heel veel plezier had hij met de kindjes op de vrijmarkt.
Vooral als ze muziek maakten of lekker aan het rennen waren.
Hij wilde veel kindjes en mensen aanraken en deed dat ook gerust vanuit de doek.
En maar roepen om aandacht om daarna heel guitig te lachen.

Om 18.00 waren we weer thuis en toen begon een onrustige nacht en veel gespook, wat vandaag nog doorgaat.

Dat zegt me dat mijn besluit om de dag voor zijn verjaardag niet naar het feestje van mijn oma te gaan goed is.
Mijn jongetje is zo vreselijk dol op mensen en kindjes, dat hij de dag van zijn verjaardag compleet van slag zou zijn door alle aandacht van de dag ervoor.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  zaterdag 1 mei 2010 @ 14:11:32 #175
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_80901227
Iris al aan de wandel, wat wordt ze groot

Stiemie, ik kan me goed voorstellen dat je het moeilijk vindt
Ben zelf ook zo'n sentimentele doos, heb echt nog zo goed als niks van de jongens weg kunnen doen

Linda, die rare houdingen zijn niet baby-eigen hoor, mijn volwassen vent presteert het soms ook om in een paar minuten tijd zichzelf over ons 2 persoonsbed te draperen in de meest onmogelijke houdingen

Oeke, klinkt zeker als een verstandige beslissing om rustig aan te doen de dag voor zijn verjaardag

Jullie beterschapswensen heben geholpen, de koorts is zakkende.
38.4 gaf de laatste meting aan. En hij heeft ook weer wat gegeten, zijn broodje hazelnoten & rozijnenpasta ging er goed in!
pi_80908269
Vandaag zijn we naar Oeke's ergste nachtmerrie geweest: een schuur vol met 80 honden. Wel allemaal aangelijnd, hoor, en ik had Ivan in de draagdoek. In tegenstelling tot koninginnedag vond Ivan 80 honden met bijbehorende baasjes helemaal niet eng.
  zaterdag 1 mei 2010 @ 19:20:50 #177
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_80909856
Oh Stiemie, ik moet er idd echt nog niet aan denken! Ik snap je gevoel helemaal hoor!

Claudia, wat grappig dat Ivan die honden beter kon hebben dan de koninginne-drukte!

Oeke, helaas nog niet veel beter vandaag.
Nog steeds flink koorts.
Hij ligt er al de hele middag zo bij:

Hij moest gisteren een paar keer spugen en dus ben ik maar weer even terug over gegaan op flessen melk. Die blijven er wel goed in.

Fijn dat het beter gaat met Toby Kersjes!
  Moderator zaterdag 1 mei 2010 @ 19:33:50 #178
5428 crew  miss_sly
pi_80910253
Och die arme Oscar

Stiemie, helemaal logisch. Is ook moeilijk om de wieg te verkopen.

Iris achter de loopkar Ze wordt groot Nijna!

Fijn dat het beter gaat met Toby!

Xenia, hoe is het met Xeentje? Doe nog eens een foto

oeke, wat klinkt dat als een goede dag En idd een goede beslissing

80 honden dat is veel Claudia. grappig dat Ivan dat dan weer wel prima vond
pi_80910701
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 19:20 schreef Brighteyes het volgende:
Hij ligt er al de hele middag zo bij:

[ afbeelding ]

Awww.

En zie dat knuffelpopje dan! Ik vind dat altijd zo lief, als baby's daarmee knuffelen.
pi_80911140
Arme Oscar! Gauw opknappen ventje!

Miss_Sly, ik zag dat jouw dametje er ook al wat van kan, leuk he!

80 honden Claudia... hondenshow ofzo?
Fake it till you make it...
pi_80911486
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 20:03 schreef Nijna het volgende:
80 honden Claudia... hondenshow ofzo?
De fokker waar we onze hond vandaan hebben organiseert elk jaar een meeting waarbij zo'n beetje al 'hun' honden komen.

We zijn erachtergekomen dat het zijn van een aandachtshoer geen raseigenschap is. (Onze hond was zo'n beetje het enige heel enthousiaste hondje dat door iedereen gekroeld wilde worden en met elk hondje wilde spelen.)

Ontopic: Ivan wil onze hond altijd aaien.
pi_80911828
Arme zieke Oscar Snel beter worden hoor!

Oeke lijkt me inderdaad verstandig om rustig aan te doen de dag voor zijn verjaardag Wat ontzettend schattig dat hij zo blij wordt van andere mensen!

Claudia leuk al die honden Niels vindt de katten ook helemaal fantastisch. Het is grappig om te merken dat ze hem als een kitten behandelen: hij mag hun haar uittrekken en ze reageren er vrijwel niet op.

Niels komt vooruit Heel ietsjes maar, maar hij gaat op handen en voeten staan en hupst dan vooruit.
Vandaag zijn we naar de Ikea geweest, huilen in de auto, oh hij was echt heel zielig, met dikke tranen. Eenmaal in de Ikea viel hij vrijwel direct in slaap in de doek. Toen hij wakker werd gevoed in het restaurant, heel irritant want er was geen speciale plek om te voeden en de normale stoelen zijn smal staan dicth op elkaar enzo. Daarna heeft hij nog met zijn armpjes uit de doek rondgekeken en aan planten getrokken
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_80912454
Och Oscar toch! Zo zielig en daardoor ook zo'n lieve foto, het roept meteen die gevoelens bij me op van klein en ziek zijn. Op de bank liggen, je echt niet lekker voelen maar wel mama in de buurt met een aai over je bol. En je knuffeltje tegen je wang aan geklemd.
Wordt maar gauw beter, jongen!
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 18:24 schreef Claudia_x het volgende:
Vandaag zijn we naar Oeke's ergste nachtmerrie geweest: een schuur vol met 80 honden. [
Jep.

Hoepla voor Niels, langzaam op verkenning door de kamer.

Ko voelt zich geloof ik ook al weer wat beter. Hij kruipt als een dolle door de kamer en trekt alle vers-gekochte boekjes van de plank. Dat mag, want daarom heb ik ze gister gekocht.
Rag boekjes van karton.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_80912711
Ha!

Arme Oscar. Als ik hem zo zie liggen, kan ik me idd ook weer levendig voorstellen hoe je je dan voelde. Zo suf en broeierig. Ik had de waterpokken en de bof tegelijk. Op m'n verjaardag.

Wij hebben geen baby meer. Sinds vandaag, lijkt wel. Ze spurt al een bezetene het huis door, klimt in kastjes en drukt op knopjes en vraagt de hele dag door aandacht door luidkeels te gieren van het lachen (met van die inhalen) of keihard te nephoesten. En ze ligt nu ein-de-lijk op bed. Ze heeft is vanaf half negen vanmorgen wakker en heeft vanmiddag een uurtje geslapen in de Maxicosi.
pi_80912758
Oeh, nog even een jompeltje voor Niels! Grote vent!

Wat gek hè, dat ie autorijden zo vreselijk vindt. Heb je enig idee waarom, Twink?
pi_80912764
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 20:25 schreef Twinkly het volgende:

Vandaag zijn we naar de Ikea geweest
In Duiven?
En had je een rood/paarsige doek?
Die je bij het family hoekje stond te knopen?
Dan heb ik je gezien haha.

Nog wat gekocht?
  zaterdag 1 mei 2010 @ 20:59:17 #187
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80912782
Koninginnedag is super om boekjes te kopen! Dat is hier ook elk jaar vaste prik

Oscar wat ben je zielig zo Snel beter worden hoor

Claudia 80 honden Wat grappig dat Ivan dat welw eer leuk vond!

Niels gaat op verkenning! Wat zijn jullie kindjes snel Esmee probeert te zitten, maar dan heb je het ook wel weer gehad.

Gelukkig meer mama's met emotionele-doos-herkenning. Tsja het is hier gewoon niet ruim en dus doen we alles weg dat we niet meer gebruiken. En als we toch een derde kindje zouden willen, kopen we gewoon een hele mooie nieuwe wieg
  Moderator zaterdag 1 mei 2010 @ 21:00:23 #188
5428 crew  miss_sly
pi_80912812
Ow Sserpente, dat klinkt heel bekend. Senna heeft ook dat gieren van het lachen door in te ademen ontdekt. Het is net een locomotiefje En het klimmen en de knopjes en het hele huis door gaan en niet slapen

En toen was ik vandaag op kraamvistie en daar was zo'n klein babymeisje van 9 dagen Wat een verschil dan, in zo korte tijd!
pi_80912896
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 20:58 schreef het-is-mij het volgende:

[..]

In Duiven?
En had je een rood/paarsige doek?
Die je bij het family hoekje stond te knopen?
Dan heb ik je gezien haha.

Nog wat gekocht?
Haha ja!! Wah, ik ben gespot!
Zo'n Lack salontafeltje (net zoals heel Nederland ), bakken voor in de kast, een thijmplantje, een hanglamp, Nijntje Unicef kaartjes (O+) dat was het geloof ik wel, we hebben ons ingehouden ! En jij/jullie?
  Moderator zaterdag 1 mei 2010 @ 21:03:51 #190
5428 crew  miss_sly
pi_80912928
Ow ja, Niels in beweging! Goed hoor!

Ik wilde eigenlijk ook boekjes kopen gisteren, maar daar had schaap nog wat moeite mee. Boekjes waren toch vies tweedehands Dus toen heb ik hem er fijntjes aan herinnerd dat Senna ook boekjes van de bieb gaat lenen dadelijk en op het kdv ook niet het alleenrecht heeft enzo, en ik geloof dat hij wel min of meer om is. Maar ja, dat was wel te laat om gisteren nog boekjes te scoren. Volgend jaar dan maar

Ik heb wel vandaag in de boekhandel (dat mag wel ) een bedtijd-voelboekje gekocht. We gaan eerst even dit de dag doornemen als vast onderdeel van het bedritueel doen, en daarna ga ik dat boekje introduceren. Komt vast helemaal goed met het slapen van ons meisje
pi_80912967
ik zei tegen de mr; vlgs mij zag ik net iemand van internet haha

Groot vloerkleed waar tijn lekker op kan spelen, spul voor taarten maken, steakmessen, slabbers (soort sillybillyz) stapeltorentje voor in t kraampakket van vrienden, dat was het vlgs mij wel
pi_80913010
Wij zijn gistermiddag nog wel eventjes naar de vrijmarkt geweest, maar alles was natgeregend, dus ook de boekjes Ik vond het ook zo zielig voor de kinderen die het verkochten, de hele dag in de regen. Of ouders die een klein kindje mee hadden terwijl ze hun spulletjes probeerden te verkopen, ik heb een paar keer een oververmoeid jengelig kindje gezien, zo sneu.
pi_80913031
Zo keken wij laatst de film van een pasgeboren Larsje....oef wat mini. En dat huilen ook, zo baby-ig!

Twinkly, wat een uitkomst he, de doek. Lars is er ook zo dol op.
En idd wat ssserpente zegt, wat naar dat hij autorijden zo ellendig vindt, zou hij al wagenziek kunnen zijn oid? Misschien wordt het wel beter als hij straks (ooit....duurt nog ff) in een grotere stoel kan.

En Lente houdt haar ouders dus bezig, tjonge, wat slaapt ze weinig zeg! Is dat altijd zo?
Lars doet nog 3 slaapjes op een dag....
En verder issie nog niet aan het kruipen oid, hij vindt op zijn buik liggen ook echt stom, maar ik laat hem nu wel steeds even, want hoe moet hij anders ooit leren kruipen?
Gelukkig is Meike tegenwoordig van hoge entertainmentwaarde....
pi_80913049
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 21:00 schreef miss_sly het volgende:
Ow Sserpente, dat klinkt heel bekend. Senna heeft ook dat gieren van het lachen door in te ademen ontdekt. Het is net een locomotiefje En het klimmen en de knopjes en het hele huis door gaan en niet slapen
Haha, net een locomotiefje idd! Ik krijg het er gewoon benauwd van als ze dat doet. Je zou ervan gaan hyperventileren.
quote:
En toen was ik vandaag op kraamvistie en daar was zo'n klein babymeisje van 9 dagen Wat een verschil dan, in zo korte tijd!
Wat heb je dan ineens een grote meid al hè? En wat is het dan snel gegaan... Als ik dan weer zo'n klein baby'tje zie, probeer ik altijd nog intenser en bewuster van het 'nu' te genieten. Want voor je het weet is het voorbij.

/Nostalgie.
pi_80913084
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 21:05 schreef het-is-mij het volgende:
ik zei tegen de mr; vlgs mij zag ik net iemand van internet haha

Groot vloerkleed waar tijn lekker op kan spelen, spul voor taarten maken, steakmessen, slabbers (soort sillybillyz) stapeltorentje voor in t kraampakket van vrienden, dat was het vlgs mij wel
Hihi hoe reageerde je man, die van mij vind me een zwaarverslaafde mafkees
Wij zaten nog te twijfelen over een vloerkleed omdat we zo'n gladde vloer hebben, ik vond de groene met zwarte beestjes van de kinderafdeling leuk. Uiteindelijk toch maar niet gedaan want hij zal er toch afkruipen (?) Welke hebben jullie gekocht?
pi_80913509
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 21:06 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Zo keken wij laatst de film van een pasgeboren Larsje....oef wat mini. En dat huilen ook, zo baby-ig!

Twinkly, wat een uitkomst he, de doek. Lars is er ook zo dol op.
En idd wat ssserpente zegt, wat naar dat hij autorijden zo ellendig vindt, zou hij al wagenziek kunnen zijn oid? Misschien wordt het wel beter als hij straks (ooit....duurt nog ff) in een grotere stoel kan.

En Lente houdt haar ouders dus bezig, tjonge, wat slaapt ze weinig zeg! Is dat altijd zo?
Lars doet nog 3 slaapjes op een dag....
En verder issie nog niet aan het kruipen oid, hij vindt op zijn buik liggen ook echt stom, maar ik laat hem nu wel steeds even, want hoe moet hij anders ooit leren kruipen?
Gelukkig is Meike tegenwoordig van hoge entertainmentwaarde....
Dat wisselt. De ene dag slaapt ze nauwelijks en de volgende bijna de hele dag. Ze zal morgen dus wel weer een slaapdagje hebben. Tot nu toe heeft ze die bijna altijd op de kinderopvang gehad. Ze denken daar dat ze thuis ook de hele dag ligt te slapen.

Wat lijkt me dat leuk, dat je steeds meer interactie en plezier gaat zien tussen je kinderen.
pi_80913709
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 21:08 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Hihi hoe reageerde je man, die van mij vind me een zwaarverslaafde mafkees
Wij zaten nog te twijfelen over een vloerkleed omdat we zo'n gladde vloer hebben, ik vond de groene met zwarte beestjes van de kinderafdeling leuk. Uiteindelijk toch maar niet gedaan want hij zal er toch afkruipen (?) Welke hebben jullie gekocht?
Ja die van mij vind het ook niet echt wat en snapt het ook niet zo haha.
Heb er al wel leuke vriendschappen aan over gehouden aan internet.

Woon jij er toruwens in de buurt dan?

Wij hebben een vrij lange woonkamer met zitgedeelte, tv etc en aan de andere kant staat een dressoir en een grote kast en een groot leeg gedeelte zeg maar waar tijn straks lekker kan spelen maar dat is allemaal laminaat.
We dachten, als we een kleed kopen ligt hij en een beetje warm en is het niet zo glad en heeft hij het wat meer "afgebakend" straks met spelen.

Die groene vonden wij ook leuk maar te klein, daar kruipt hij idd zo vanaf.
dit is een wat grotere en die kan hij dus straks gebruiken om echt op te spelen en dan is het lekker warm.

Vrienden van ons hebben het ook en hun zoontje pakt het goed op en het is zo wat meer afgekaderd.

Onze woonkamer is vrij strak, zwarte banken en fateuils (lastig woord ) en licht teaken tafeltjes, tv kastje etc. en verder een brood aan de muur dus vandaar dat ween kleurig kleed wel leuk vonden.
pi_80913720
Lars heeft dat ook weleens, een dagje met minder slaap en dan wil hij de volgende dag ook slaapdag houden. Maar soms komt dat niet uit...zoals morgen dan hebben we een afspraak met de dames van de zwangerschapsgym, met baby's.
Eens zien of de lichtste van het spul destijds nu degene is met de meeste spekkies haha
  zaterdag 1 mei 2010 @ 21:48:50 #199
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_80914551
OMG Ssserpente, dat zullen vast geen leuke verjaarskiekjes geweest zijn
  zaterdag 1 mei 2010 @ 21:59:29 #200
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_80914902
Niels!

Och jee, Serpente, dat zullen idd geen leuke verjaardagsfoto's geweest zijn!

Miss_sly, ik had ook eerst moeite met 2e hands via Bol, maar er is idd geen verschil met de bieb ofzo.

Oscar heeft nu een klein oplevinkje naast me. Heb hem naast me in de wipper gezet, is wat minder warm dan bij mij op schoot. En nu ligt hij m'n aandacht te trekken. Uh! Uh! Zo lief! En dan zo'n waterig lachje.

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 01-05-2010 22:19:53 ]
pi_80915227
Awww Oscar
pi_80938894
Ons ritme is zoek nu Ivan ineens veel minder slaapt. Voorheen was het slapen - verschoond worden - eten - spelen - knuffelen - slapen. Nu is het:

7:00 Wakker worden
7:30 Eten
7:30 - 8:30 Spelen
8:30 - 9:00 Knuffelen
9:00 - ? Slapen
12:00 Eten
12:30 - ? Slapen
15:00 Eten
18:00 Eten
19:00 - 7:00 Slapen (met een vijfde flesvoeding om 22:15 uur die afgebouwd moet worden)

Hij slaapt niet altijd even lang meer 's ochtends en 's middags. Daardoor krijgt hij nu vaak de fles net voor zijn volgende dutje in plaats van net nadat hij wakker wordt. Het probleem is dat hij alleen vrolijk wil spelen als hij uitgerust is en een volle maag heeft. Dat komt de laatste dagen na zijn ochtenddutje vrijwel niet meer voor. Daardoor zijn we veel meer bezig om hem te vermaken en ga ik vaak maar met hem wandelen om hem tevreden te houden. Ik vind het erg jammer, want hij speelde juist altijd zo fijn in zijn eentje. Op dit soort momenten mis ik de borstvoeding wel, want toen kon ik tenminste eten aanbieden wanneer en hoe vaak ik maar wilde.

We hopen binnenkort de gaten op te vullen met bijvoeding. Als hij daar ook wat van binnenkrijgt dan is hij misschien weer tevreden genoeg om zelf te spelen. Maarja, ik denk dat dat nog lang gaat duren.

Iemand nog tips?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')