abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80908269
Vandaag zijn we naar Oeke's ergste nachtmerrie geweest: een schuur vol met 80 honden. Wel allemaal aangelijnd, hoor, en ik had Ivan in de draagdoek. In tegenstelling tot koninginnedag vond Ivan 80 honden met bijbehorende baasjes helemaal niet eng.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zaterdag 1 mei 2010 @ 19:20:50 #177
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_80909856
Oh Stiemie, ik moet er idd echt nog niet aan denken! Ik snap je gevoel helemaal hoor!

Claudia, wat grappig dat Ivan die honden beter kon hebben dan de koninginne-drukte!

Oeke, helaas nog niet veel beter vandaag.
Nog steeds flink koorts.
Hij ligt er al de hele middag zo bij:

Hij moest gisteren een paar keer spugen en dus ben ik maar weer even terug over gegaan op flessen melk. Die blijven er wel goed in.

Fijn dat het beter gaat met Toby Kersjes!
  Moderator zaterdag 1 mei 2010 @ 19:33:50 #178
5428 crew  miss_sly
pi_80910253
Och die arme Oscar

Stiemie, helemaal logisch. Is ook moeilijk om de wieg te verkopen.

Iris achter de loopkar Ze wordt groot Nijna!

Fijn dat het beter gaat met Toby!

Xenia, hoe is het met Xeentje? Doe nog eens een foto

oeke, wat klinkt dat als een goede dag En idd een goede beslissing

80 honden dat is veel Claudia. grappig dat Ivan dat dan weer wel prima vond
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_80910701
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 19:20 schreef Brighteyes het volgende:
Hij ligt er al de hele middag zo bij:

[ afbeelding ]

Awww.

En zie dat knuffelpopje dan! Ik vind dat altijd zo lief, als baby's daarmee knuffelen.
pi_80911140
Arme Oscar! Gauw opknappen ventje!

Miss_Sly, ik zag dat jouw dametje er ook al wat van kan, leuk he!

80 honden Claudia... hondenshow ofzo?
Fake it till you make it...
pi_80911486
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 20:03 schreef Nijna het volgende:
80 honden Claudia... hondenshow ofzo?
De fokker waar we onze hond vandaan hebben organiseert elk jaar een meeting waarbij zo'n beetje al 'hun' honden komen.

We zijn erachtergekomen dat het zijn van een aandachtshoer geen raseigenschap is. (Onze hond was zo'n beetje het enige heel enthousiaste hondje dat door iedereen gekroeld wilde worden en met elk hondje wilde spelen.)

Ontopic: Ivan wil onze hond altijd aaien.
pi_80911828
Arme zieke Oscar Snel beter worden hoor!

Oeke lijkt me inderdaad verstandig om rustig aan te doen de dag voor zijn verjaardag Wat ontzettend schattig dat hij zo blij wordt van andere mensen!

Claudia leuk al die honden Niels vindt de katten ook helemaal fantastisch. Het is grappig om te merken dat ze hem als een kitten behandelen: hij mag hun haar uittrekken en ze reageren er vrijwel niet op.

Niels komt vooruit Heel ietsjes maar, maar hij gaat op handen en voeten staan en hupst dan vooruit.
Vandaag zijn we naar de Ikea geweest, huilen in de auto, oh hij was echt heel zielig, met dikke tranen. Eenmaal in de Ikea viel hij vrijwel direct in slaap in de doek. Toen hij wakker werd gevoed in het restaurant, heel irritant want er was geen speciale plek om te voeden en de normale stoelen zijn smal staan dicth op elkaar enzo. Daarna heeft hij nog met zijn armpjes uit de doek rondgekeken en aan planten getrokken
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_80912454
Och Oscar toch! Zo zielig en daardoor ook zo'n lieve foto, het roept meteen die gevoelens bij me op van klein en ziek zijn. Op de bank liggen, je echt niet lekker voelen maar wel mama in de buurt met een aai over je bol. En je knuffeltje tegen je wang aan geklemd.
Wordt maar gauw beter, jongen!
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 18:24 schreef Claudia_x het volgende:
Vandaag zijn we naar Oeke's ergste nachtmerrie geweest: een schuur vol met 80 honden. [
Jep.

Hoepla voor Niels, langzaam op verkenning door de kamer.

Ko voelt zich geloof ik ook al weer wat beter. Hij kruipt als een dolle door de kamer en trekt alle vers-gekochte boekjes van de plank. Dat mag, want daarom heb ik ze gister gekocht.
Rag boekjes van karton.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_80912711
Ha!

Arme Oscar. Als ik hem zo zie liggen, kan ik me idd ook weer levendig voorstellen hoe je je dan voelde. Zo suf en broeierig. Ik had de waterpokken en de bof tegelijk. Op m'n verjaardag.

Wij hebben geen baby meer. Sinds vandaag, lijkt wel. Ze spurt al een bezetene het huis door, klimt in kastjes en drukt op knopjes en vraagt de hele dag door aandacht door luidkeels te gieren van het lachen (met van die inhalen) of keihard te nephoesten. En ze ligt nu ein-de-lijk op bed. Ze heeft is vanaf half negen vanmorgen wakker en heeft vanmiddag een uurtje geslapen in de Maxicosi.
pi_80912758
Oeh, nog even een jompeltje voor Niels! Grote vent!

Wat gek hè, dat ie autorijden zo vreselijk vindt. Heb je enig idee waarom, Twink?
pi_80912764
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 20:25 schreef Twinkly het volgende:

Vandaag zijn we naar de Ikea geweest
In Duiven?
En had je een rood/paarsige doek?
Die je bij het family hoekje stond te knopen?
Dan heb ik je gezien haha.

Nog wat gekocht?
  zaterdag 1 mei 2010 @ 20:59:17 #187
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80912782
Koninginnedag is super om boekjes te kopen! Dat is hier ook elk jaar vaste prik

Oscar wat ben je zielig zo Snel beter worden hoor

Claudia 80 honden Wat grappig dat Ivan dat welw eer leuk vond!

Niels gaat op verkenning! Wat zijn jullie kindjes snel Esmee probeert te zitten, maar dan heb je het ook wel weer gehad.

Gelukkig meer mama's met emotionele-doos-herkenning. Tsja het is hier gewoon niet ruim en dus doen we alles weg dat we niet meer gebruiken. En als we toch een derde kindje zouden willen, kopen we gewoon een hele mooie nieuwe wieg
  Moderator zaterdag 1 mei 2010 @ 21:00:23 #188
5428 crew  miss_sly
pi_80912812
Ow Sserpente, dat klinkt heel bekend. Senna heeft ook dat gieren van het lachen door in te ademen ontdekt. Het is net een locomotiefje En het klimmen en de knopjes en het hele huis door gaan en niet slapen

En toen was ik vandaag op kraamvistie en daar was zo'n klein babymeisje van 9 dagen Wat een verschil dan, in zo korte tijd!
pi_80912896
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 20:58 schreef het-is-mij het volgende:

[..]

In Duiven?
En had je een rood/paarsige doek?
Die je bij het family hoekje stond te knopen?
Dan heb ik je gezien haha.

Nog wat gekocht?
Haha ja!! Wah, ik ben gespot!
Zo'n Lack salontafeltje (net zoals heel Nederland ), bakken voor in de kast, een thijmplantje, een hanglamp, Nijntje Unicef kaartjes (O+) dat was het geloof ik wel, we hebben ons ingehouden ! En jij/jullie?
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  Moderator zaterdag 1 mei 2010 @ 21:03:51 #190
5428 crew  miss_sly
pi_80912928
Ow ja, Niels in beweging! Goed hoor!

Ik wilde eigenlijk ook boekjes kopen gisteren, maar daar had schaap nog wat moeite mee. Boekjes waren toch vies tweedehands Dus toen heb ik hem er fijntjes aan herinnerd dat Senna ook boekjes van de bieb gaat lenen dadelijk en op het kdv ook niet het alleenrecht heeft enzo, en ik geloof dat hij wel min of meer om is. Maar ja, dat was wel te laat om gisteren nog boekjes te scoren. Volgend jaar dan maar

Ik heb wel vandaag in de boekhandel (dat mag wel ) een bedtijd-voelboekje gekocht. We gaan eerst even dit de dag doornemen als vast onderdeel van het bedritueel doen, en daarna ga ik dat boekje introduceren. Komt vast helemaal goed met het slapen van ons meisje
pi_80912967
ik zei tegen de mr; vlgs mij zag ik net iemand van internet haha

Groot vloerkleed waar tijn lekker op kan spelen, spul voor taarten maken, steakmessen, slabbers (soort sillybillyz) stapeltorentje voor in t kraampakket van vrienden, dat was het vlgs mij wel
pi_80913010
Wij zijn gistermiddag nog wel eventjes naar de vrijmarkt geweest, maar alles was natgeregend, dus ook de boekjes Ik vond het ook zo zielig voor de kinderen die het verkochten, de hele dag in de regen. Of ouders die een klein kindje mee hadden terwijl ze hun spulletjes probeerden te verkopen, ik heb een paar keer een oververmoeid jengelig kindje gezien, zo sneu.
pi_80913031
Zo keken wij laatst de film van een pasgeboren Larsje....oef wat mini. En dat huilen ook, zo baby-ig!

Twinkly, wat een uitkomst he, de doek. Lars is er ook zo dol op.
En idd wat ssserpente zegt, wat naar dat hij autorijden zo ellendig vindt, zou hij al wagenziek kunnen zijn oid? Misschien wordt het wel beter als hij straks (ooit....duurt nog ff) in een grotere stoel kan.

En Lente houdt haar ouders dus bezig, tjonge, wat slaapt ze weinig zeg! Is dat altijd zo?
Lars doet nog 3 slaapjes op een dag....
En verder issie nog niet aan het kruipen oid, hij vindt op zijn buik liggen ook echt stom, maar ik laat hem nu wel steeds even, want hoe moet hij anders ooit leren kruipen?
Gelukkig is Meike tegenwoordig van hoge entertainmentwaarde....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_80913049
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 21:00 schreef miss_sly het volgende:
Ow Sserpente, dat klinkt heel bekend. Senna heeft ook dat gieren van het lachen door in te ademen ontdekt. Het is net een locomotiefje En het klimmen en de knopjes en het hele huis door gaan en niet slapen
Haha, net een locomotiefje idd! Ik krijg het er gewoon benauwd van als ze dat doet. Je zou ervan gaan hyperventileren.
quote:
En toen was ik vandaag op kraamvistie en daar was zo'n klein babymeisje van 9 dagen Wat een verschil dan, in zo korte tijd!
Wat heb je dan ineens een grote meid al hè? En wat is het dan snel gegaan... Als ik dan weer zo'n klein baby'tje zie, probeer ik altijd nog intenser en bewuster van het 'nu' te genieten. Want voor je het weet is het voorbij.

/Nostalgie.
pi_80913084
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 21:05 schreef het-is-mij het volgende:
ik zei tegen de mr; vlgs mij zag ik net iemand van internet haha

Groot vloerkleed waar tijn lekker op kan spelen, spul voor taarten maken, steakmessen, slabbers (soort sillybillyz) stapeltorentje voor in t kraampakket van vrienden, dat was het vlgs mij wel
Hihi hoe reageerde je man, die van mij vind me een zwaarverslaafde mafkees
Wij zaten nog te twijfelen over een vloerkleed omdat we zo'n gladde vloer hebben, ik vond de groene met zwarte beestjes van de kinderafdeling leuk. Uiteindelijk toch maar niet gedaan want hij zal er toch afkruipen (?) Welke hebben jullie gekocht?
pi_80913509
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 21:06 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Zo keken wij laatst de film van een pasgeboren Larsje....oef wat mini. En dat huilen ook, zo baby-ig!

Twinkly, wat een uitkomst he, de doek. Lars is er ook zo dol op.
En idd wat ssserpente zegt, wat naar dat hij autorijden zo ellendig vindt, zou hij al wagenziek kunnen zijn oid? Misschien wordt het wel beter als hij straks (ooit....duurt nog ff) in een grotere stoel kan.

En Lente houdt haar ouders dus bezig, tjonge, wat slaapt ze weinig zeg! Is dat altijd zo?
Lars doet nog 3 slaapjes op een dag....
En verder issie nog niet aan het kruipen oid, hij vindt op zijn buik liggen ook echt stom, maar ik laat hem nu wel steeds even, want hoe moet hij anders ooit leren kruipen?
Gelukkig is Meike tegenwoordig van hoge entertainmentwaarde....
Dat wisselt. De ene dag slaapt ze nauwelijks en de volgende bijna de hele dag. Ze zal morgen dus wel weer een slaapdagje hebben. Tot nu toe heeft ze die bijna altijd op de kinderopvang gehad. Ze denken daar dat ze thuis ook de hele dag ligt te slapen.

Wat lijkt me dat leuk, dat je steeds meer interactie en plezier gaat zien tussen je kinderen.
pi_80913709
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 21:08 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Hihi hoe reageerde je man, die van mij vind me een zwaarverslaafde mafkees
Wij zaten nog te twijfelen over een vloerkleed omdat we zo'n gladde vloer hebben, ik vond de groene met zwarte beestjes van de kinderafdeling leuk. Uiteindelijk toch maar niet gedaan want hij zal er toch afkruipen (?) Welke hebben jullie gekocht?
Ja die van mij vind het ook niet echt wat en snapt het ook niet zo haha.
Heb er al wel leuke vriendschappen aan over gehouden aan internet.

Woon jij er toruwens in de buurt dan?

Wij hebben een vrij lange woonkamer met zitgedeelte, tv etc en aan de andere kant staat een dressoir en een grote kast en een groot leeg gedeelte zeg maar waar tijn straks lekker kan spelen maar dat is allemaal laminaat.
We dachten, als we een kleed kopen ligt hij en een beetje warm en is het niet zo glad en heeft hij het wat meer "afgebakend" straks met spelen.

Die groene vonden wij ook leuk maar te klein, daar kruipt hij idd zo vanaf.
dit is een wat grotere en die kan hij dus straks gebruiken om echt op te spelen en dan is het lekker warm.

Vrienden van ons hebben het ook en hun zoontje pakt het goed op en het is zo wat meer afgekaderd.

Onze woonkamer is vrij strak, zwarte banken en fateuils (lastig woord ) en licht teaken tafeltjes, tv kastje etc. en verder een brood aan de muur dus vandaar dat ween kleurig kleed wel leuk vonden.
pi_80913720
Lars heeft dat ook weleens, een dagje met minder slaap en dan wil hij de volgende dag ook slaapdag houden. Maar soms komt dat niet uit...zoals morgen dan hebben we een afspraak met de dames van de zwangerschapsgym, met baby's.
Eens zien of de lichtste van het spul destijds nu degene is met de meeste spekkies haha
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zaterdag 1 mei 2010 @ 21:48:50 #199
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_80914551
OMG Ssserpente, dat zullen vast geen leuke verjaarskiekjes geweest zijn
.... met gevoel voor drama....
  zaterdag 1 mei 2010 @ 21:59:29 #200
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_80914902
Niels!

Och jee, Serpente, dat zullen idd geen leuke verjaardagsfoto's geweest zijn!

Miss_sly, ik had ook eerst moeite met 2e hands via Bol, maar er is idd geen verschil met de bieb ofzo.

Oscar heeft nu een klein oplevinkje naast me. Heb hem naast me in de wipper gezet, is wat minder warm dan bij mij op schoot. En nu ligt hij m'n aandacht te trekken. Uh! Uh! Zo lief! En dan zo'n waterig lachje.

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 01-05-2010 22:19:53 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')