quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:49 schreef innepin het volgende:
Esmee![]()
Wat sneu
![]()
Kersjes,dat deed Willow woensdag ook! *smeltmoment*
Karin, wat leuk dat Meike aan d'r broertje begint te wennen
Ik heb geen idee of alle baby's dit doen maar ik vind het er zó leuk uitzien dat ik het maar es heb gefilmd... ik moet er elke keer weer om lachen...
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:20 schreef Brighteyes het volgende:
Hij ligt er al de hele middag zo bij:
[ afbeelding ]
De fokker waar we onze hond vandaan hebben organiseert elk jaar een meeting waarbij zo'n beetje al 'hun' honden komen.quote:
Jep.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:24 schreef Claudia_x het volgende:
Vandaag zijn we naar Oeke's ergste nachtmerrie geweest: een schuur vol met 80 honden.[
In Duiven?quote:
Haha ja!!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:58 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
In Duiven?
En had je een rood/paarsige doek?
Die je bij het family hoekje stond te knopen?
Dan heb ik je gezien haha.
Nog wat gekocht?
Haha, net een locomotiefje idd! Ik krijg het er gewoon benauwd van als ze dat doet. Je zou ervan gaan hyperventileren.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:00 schreef miss_sly het volgende:
Ow Sserpente, dat klinkt heel bekend. Senna heeft ook dat gieren van het lachen door in te ademen ontdekt. Het is net een locomotiefjeEn het klimmen en de knopjes en het hele huis door gaan en niet slapen
![]()
Wat heb je dan ineens een grote meid al hè? En wat is het dan snel gegaan... Als ik dan weer zo'n klein baby'tje zie, probeer ik altijd nog intenser en bewuster van het 'nu' te genieten. Want voor je het weet is het voorbij.quote:En toen was ik vandaag op kraamvistie en daar was zo'n klein babymeisje van 9 dagenWat een verschil dan, in zo korte tijd!
Hihi hoe reageerde je man, die van mij vind me een zwaarverslaafde mafkeesquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:05 schreef het-is-mij het volgende:
ik zei tegen de mr; vlgs mij zag ik net iemand van internet haha
Groot vloerkleed waar tijn lekker op kan spelen, spul voor taarten maken, steakmessen, slabbers (soort sillybillyz) stapeltorentje voor in t kraampakket van vrienden, dat was het vlgs mij wel
Dat wisselt. De ene dag slaapt ze nauwelijks en de volgende bijna de hele dag. Ze zal morgen dus wel weer een slaapdagje hebben. Tot nu toe heeft ze die bijna altijd op de kinderopvang gehad. Ze denken daar dat ze thuis ook de hele dag ligt te slapen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:06 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Zo keken wij laatst de film van een pasgeboren Larsje....oef wat mini. En dat huilen ook, zo baby-ig!
Twinkly, wat een uitkomst he, de doek. Lars is er ook zo dol op.
En idd wat ssserpente zegt, wat naar dat hij autorijden zo ellendig vindt, zou hij al wagenziek kunnen zijn oid? Misschien wordt het wel beter als hij straks (ooit....duurt nog ff) in een grotere stoel kan.
En Lente houdt haar ouders dus bezig, tjonge, wat slaapt ze weinig zeg! Is dat altijd zo?
Lars doet nog 3 slaapjes op een dag....
En verder issie nog niet aan het kruipen oid, hij vindt op zijn buik liggen ook echt stom, maar ik laat hem nu wel steeds even, want hoe moet hij anders ooit leren kruipen?
Gelukkig is Meike tegenwoordig van hoge entertainmentwaarde....
Ja die van mij vind het ook niet echt wat en snapt het ook niet zo haha.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:08 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Hihi hoe reageerde je man, die van mij vind me een zwaarverslaafde mafkees![]()
Wij zaten nog te twijfelen over een vloerkleed omdat we zo'n gladde vloer hebben, ik vond de groene met zwarte beestjes van de kinderafdeling leuk. Uiteindelijk toch maar niet gedaan want hij zal er toch afkruipen (?) Welke hebben jullie gekocht?
Herkenbaar! Gelukkig heeft Ko wel 3 slaapjes gedaan vandaag.quote:Op zondag 2 mei 2010 18:23 schreef miss_sly het volgende:
Claudia, juist op een dag als vandaag zitten wij met hetzelfde probleem
Als het lekker weer is, gaan we lekker wandelen of fietsen ofzo, en dat overbrugt wat tijd. Als je de hele dag binnen zit, wordt het vrij lastig entertainen. Zeker als ze 's ochtends maar 1,5 en 's middags krap 1 uur slaapt. We zijn nu al klaar met eten en zijn wat aan het entertainen om bad, fles en bed nog even uit te stellen, zodat het niet te vroeg valt.
Wij rijden dus rondjes met Senna in de loopkar, lopen rondjes met Senna achter de loopkar, lopen rondjes met haar ande hand, laten haar wat rondscharrelen en moeten dan de hele tijd oppassen en Nee zeggen omdat ze weer aan knopjes zit waar ze niet aan mag komen. As we speak loopt schaap rondjes met haar op zijn nek en een vrolijk kraaiende Senna die nu pret voor 10 heeft![]()
Op zulke dagen ben ik blij als ze straks in bed ligt
Het is al een winterslaapzak, hij is echt een enorme koukleum schijnbaar.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:50 schreef Claudia_x het volgende:
Kun je niet een wat dikkere slaapzak voor erbij kopen? Als je die niet te krap koopt heb je daar volgende winter ook nog wat aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |