jongere kinderen (kunnen dat) ook (zijn)quote:Op donderdag 29 april 2010 15:32 schreef Claudia_x het volgende:
Ik denk dat ik me vrij bewust ben van termen als "trots" doordat ik met pubers werk die heel gevoelig voor dat soort predicaten zijn.
Want normaal gesproken zeg je natuurlijk geen woord, dus ze was blij dat er eindelijk weer wat uit kwam!quote:Op donderdag 29 april 2010 15:34 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Lotte reageert idd ook, maar ik wist niet of ik mezelf voor de gek hieldMiss was ze wel gewoon blij dat ik weer wat zei ofzo
quote:Op donderdag 29 april 2010 15:39 schreef innepin het volgende:
b) net een weekje of 2![]()
zooo leuk dat zwaaien! De ene keer is het een soort Heil Hitler en de andere keer is het meer een gemep alsof er een vlieg om haar hoofd heen buzzt, maar tis zo schattig <3 en ze is dan ook zo trots!
Ik vind het leuk dat je het vaak over je zoons hebt in plaats van alleen maar over Leah. De liefde voor ál je kinderen spat er vanaf! En ze lijken me zo leuk.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:45 schreef lily het volgende:
[..]
jongere kinderen (kunnen dat) ook (zijn)
als ik bijvoorbeeld tegen mijn vijfjarige zeg dat ik trots op hem ben dan roept mijn 9 jarige al; en ik dan? en ik dan? Ben je ook trots op mij?
Ja, maar nu even op je broertje omdat....
terwijl je eigenlijk altijd trots op ze bent
quote:Op donderdag 29 april 2010 15:37 schreef Ticootje het volgende:
En Jen noemt zichzelf "Beffe"...Maar das ook al een stukkie ouder..
quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:49 schreef innepin het volgende:
Esmee![]()
Wat sneu
![]()
Kersjes,dat deed Willow woensdag ook! *smeltmoment*
Karin, wat leuk dat Meike aan d'r broertje begint te wennen
Ik heb geen idee of alle baby's dit doen maar ik vind het er zó leuk uitzien dat ik het maar es heb gefilmd... ik moet er elke keer weer om lachen...
Bekijk deze YouTube-video
Wat knapquote:Op vrijdag 30 april 2010 13:49 schreef innepin het volgende:
Esmee![]()
Wat sneu
![]()
Kersjes,dat deed Willow woensdag ook! *smeltmoment*
Karin, wat leuk dat Meike aan d'r broertje begint te wennen
Ik heb geen idee of alle baby's dit doen maar ik vind het er zó leuk uitzien dat ik het maar es heb gefilmd... ik moet er elke keer weer om lachen...
Bekijk deze YouTube-video
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |