abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80845238
quote:
Op donderdag 29 april 2010 15:32 schreef Claudia_x het volgende:
Ik denk dat ik me vrij bewust ben van termen als "trots" doordat ik met pubers werk die heel gevoelig voor dat soort predicaten zijn.
jongere kinderen (kunnen dat) ook (zijn)

als ik bijvoorbeeld tegen mijn vijfjarige zeg dat ik trots op hem ben dan roept mijn 9 jarige al; en ik dan? en ik dan? Ben je ook trots op mij?
Ja, maar nu even op je broertje omdat....
terwijl je eigenlijk altijd trots op ze bent
pi_80845444
quote:
Op donderdag 29 april 2010 15:34 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Lotte reageert idd ook, maar ik wist niet of ik mezelf voor de gek hield Miss was ze wel gewoon blij dat ik weer wat zei ofzo
Want normaal gesproken zeg je natuurlijk geen woord, dus ze was blij dat er eindelijk weer wat uit kwam!
quote:
Op donderdag 29 april 2010 15:39 schreef innepin het volgende:

b) net een weekje of 2 zooo leuk dat zwaaien! De ene keer is het een soort Heil Hitler en de andere keer is het meer een gemep alsof er een vlieg om haar hoofd heen buzzt, maar tis zo schattig <3 en ze is dan ook zo trots!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_80845527
quote:
Op donderdag 29 april 2010 15:45 schreef lily het volgende:

[..]

jongere kinderen (kunnen dat) ook (zijn)

als ik bijvoorbeeld tegen mijn vijfjarige zeg dat ik trots op hem ben dan roept mijn 9 jarige al; en ik dan? en ik dan? Ben je ook trots op mij?
Ja, maar nu even op je broertje omdat....
terwijl je eigenlijk altijd trots op ze bent

Ik vind het leuk dat je het vaak over je zoons hebt in plaats van alleen maar over Leah. De liefde voor ál je kinderen spat er vanaf! En ze lijken me zo leuk.
pi_80845835
quote:
Op donderdag 29 april 2010 15:37 schreef Ticootje het volgende:
En Jen noemt zichzelf "Beffe"... Maar das ook al een stukkie ouder..

Lily & Claudia, da's inderdaad wel iets om bij stil te staan ja.
Ik heb als ik hier lees altijd het gevoel dat jullie met z'n allen veel meer over dingen nadenken dan ik
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_80848287
Rietjesbeker en tuitbeker zijn slechter dan een gewone beker omdat kindjes dan steeds kleine slokjes nemen en dan na elk slokje een "zuuraanval" op de tandjes krijgen. Bij een gewone beker moeten ze het meestal in 1 keer op drinken en dan krijgen ze dus maar 1x zo'n "zuuraanval". Dat was wat ik ervan begreep in ieder geval

En Esmee reageert op haar naam hoor
  Moderator donderdag 29 april 2010 @ 17:06:10 #131
5428 crew  miss_sly
pi_80848436
Op het cb zeiden ze tegen mij ook te gaan oefenen met een gewone beker, maar niet vanwege tanden, maar vanwege het trainen van mondspieren. Door uit een gewone beker te drinken, trainen ze andere (brede) mondspieren, dan wanneer ze uit een speen, tepel, tuit of rietje drinken; dat zijn allemaal min of meer gespitste lipspieren.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 29 april 2010 @ 17:48:18 #132
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_80849690
Hoe snel worden paracetamol zetpillen opgenomen?
Toby had 39.7 koorts en nog geen 5 minuten nadat ik hem een zetpil had gegeven poepte hij zijn luier vol
.... met gevoel voor drama....
pi_80849724
Volgens mij duurt het wel een minuutje of 10 Kersjes... Anders even huisartsenpost bellen om te vragen?
  donderdag 29 april 2010 @ 18:09:43 #134
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_80850236
Thanks Stiemie, ik heb gebeld en het is inderdaad 10 minuten. Ik mocht hem dus nog een zetpil geven. Zielig mannetje ligt nu weer in bed.
pi_80854471
zooo, ik heb geloof ik ook een topic of twee gemist. En net heel snel proberen bij te lezen en daardoor waarschijnlijk de helft al weer vergeten.
Oscar, hoe gaat het met je pokjes? Hopelijk niet veel last!
Kersjes, nog een zetpilletje, laten we hopen dat ie lang genoeg blijft zitten om zijn werk te doen.
Linda, nu ben ik nog blijer dat ik een jongetje heb. Stomme hork van een arts.
Takkembah, ze staat! Dat is snel...
ehh, wat was er nou nog meer...
Driekus reageert op zijn naam ja, heel duidelijk. En hij begrijpt ook dat we het over de konijnen hebben als ik ze roep, dan kijkt hij ze na.
We hebben hier net vandaag voor het eerst een tuitbeker van de hema gebruikt met harde tuit. Tot nu toe had ie een speciale tuitspeen op de fles en dat ging prima, maar die tuit is dan ook zacht. De tuit van de beker is hard, maar het maakte em niet uit, het ging prima naar binnen. Ik verdenk em er van dat ie stiekem oefent op het kdv. Oja, wat is een boogbeker?
En verder gaat het hier nog steeds niet lekker met het slaapschema, hij wordt nog steeds om 5 uur wakker met honger.
Oja, Karin, ik hoop dat Lars gewoon niet lekker was, niet als reactie op het een of ander.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_80857525
Hoe is het nou met Toby?

Pff ik bracht anderhalf uur geleden Esmee naar bed en die ging zoals altijd huilen, maar na een minuutje of 10 was ze stil om vervolgens na een half uur keihard te krijsen. Dus ik sneaky om het hoekje van de deur kijken (als ze me ziet, blijft ze brullen en dan wil ze eruit) Maar ik zag niks vreemds. Maar even aankijken dus. Na een paar minuten was het weer stil en daarna weer keihard krijsen. Bleek dat haar armpje tussen de spijlen van de wieg klemzat, maar dat zag ik niet vanuit mijn gluurpositie Arme pullikje Maar flink getroost en toen moest ze er na zo'n 10 minuutjes toch weer in, maar daar was ze het dus echt niet mee eens en ik blijf haar steeds weer horen...
  donderdag 29 april 2010 @ 23:23:03 #137
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_80860572
Agossie Esmee...
Wat kun je je dan even flink rot voelen he Stiemie?
Ik heb een keer gehad dat ik Devin z'n smoesjes die hij 's avonds vanuit bed riep om eruit te mogen zo zat was ("Mamaaaaaa, ik wil nog even water uit de kraan drinken/de plantjes water geven/kleien/iets eten/Toby knuffen/naar mijn fiets kijken/oma bellen" etcetc....) dat ik zijn geroep op een gegeven moment maar negeerde na tig keer bij hem langs te zijn geweest. En toen begon hij te jammeren en heel zielig te roepen. Sterk zijn en volhouden, hij test je uit! Maar toen hij na een paar minuten hysterisch werd en ik naar hem toe rende bleek hij overgegeven te hebben. Het jochie was gewoon ziek

Toby is zojuist door M. in bed gelegd. Hij was bovenop me in slaap gevallen
Rechtovereind met zijn hoofd op mijn borst, net als toen hij nog een klein baby'tje was
pi_80866237
Da's ook mijn tactiek, om het hoekje gluren! Sneu hoor, dat haar arm vast zat. Hoe kan dat trouwens? Die spijlen staan toch vrij ver uit elkaar? Ah, ze ligt nog in het wiegje. En hoe zijn de avond en nacht uiteindelijk verlopen, Stiemie?

Hier weer een goede nacht gehad. Volgens mij zijn we gewoon definitief over op de gewone slaapzak.
pi_80872472
Hey wat goed van Ivan! fijn zeg!

Lars is weer beter te pas, wat ie nou had? rijstebloem gaat gewoon goed!
Nu voor de 3e dag gehad, en geen reactie dus. Nu de hoeveelheid ophogen (hij kreeg tot nu toe een theelepel rijstebloem...moeten heel voorzichtig zijn)
Appeltje ging er ook weer lekker in vanmorgen.

Hij begint steeds meer klanken te maken, tis nu veel "dadada" wat we horen. Meike vindt het ook steeds leuker met haar broertje, gaat met hem samen op het kleed liggen. Als hij huilt pakt ze wat speelgoed, en zegt dan "och stil maar Lars!"
Dat komt toch ook allemaal goed.
(in eerste instantie negeerde ze hem compleet, en ze heeft ook weleens gezegd dat hij wel bij opa en oma mocht wonen)
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_80872586
Awh Toby, hopelijk bne je snel weer beter
Wat fijn dat Ivan in de gewone slaapzak kan slapen dat is een hele opluchting he Claudia!
Oh wat ontzettend fijn dat Lars niet op rijstebloem reageert Karin Hopelijk ook niet op de appel!

Niels is net in bad geweest en daar raakt hij zo oververmoeid van dat hij helemaal hysterisch wordt als ik hem naar bed breng. Vrijwel ontroostbaar maar gelukkig werd hij rustig van de borst. Hebben jullie kindjes dat ook? Hij vindt in bad gaan wel super leuk en ik houd het kort.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_80872665
Esmee Wat sneu

Kersjes,dat deed Willow woensdag ook! *smeltmoment*

Karin, wat leuk dat Meike aan d'r broertje begint te wennen

Ik heb geen idee of alle baby's dit doen maar ik vind het er zó leuk uitzien dat ik het maar es heb gefilmd... ik moet er elke keer weer om lachen...

Bekijk deze YouTube-video

pi_80872719
whehe grappig innepin! Ik heb een nichtje die dat ook altijd deed. Meike kon het niet. Die pakte met haar hand de speen eruit en deed hem er dan goed weer in...en Lars duimt.

Twinkly, appel zal goed gaan, want dat gaat al heel lang goed.
Appel/mango en boontjes zijn het menu van Lars tot nu. We gaan morgen denk ik spinazie proberen.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_80872721
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 13:49 schreef innepin het volgende:
Esmee Wat sneu

Ik heb geen idee of alle baby's dit doen maar ik vind het er zó leuk uitzien dat ik het maar es heb gefilmd... ik moet er elke keer weer om lachen...

!

Het deed me hieraan denken:

vrijdag 30 april 2010 @ 13:51:57 #144
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_80872722
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 13:49 schreef innepin het volgende:
Esmee Wat sneu

Wat knap .
pi_80873008
Leuk hè? Ik doe nu heel vaak expres de speen verkeerd om in d'r mond omdat ik het zo grappig vind Dat hoofd er ook bij op 't filmpje, "huuu heb ik wat grappigs gedaan ofzo? "

Echt, ik heb zo'n leuk kind
pi_80873539
Ze ligt nu al ruim 2 uur te slapen... maar ze was heus niet moe hoor. Echt.

Oh en over de eerste-verjaardag-cadeaus, ik denk dat wij een wheelybug gaan kopen En aan m'n moeder vragen we een zwembadje, want ze had zo'n leuke voor mijn neefje gekocht, met opblaasbeesten er aan vast en een grote zonnebloem waar je de tuinslang aan kon doen, waardoor ie een watervalachtig/douche-effect heeft. Erg tof
  Moderator vrijdag 30 april 2010 @ 16:08:00 #147
5428 crew  miss_sly
pi_80875628
haha dat filmpje van Willow
Klinkt als een superleuk zwembadje, trouwens

appel, mango en boontjes iss idd niet veel, Karin, maar toch iig wel iets. Ik hoop dat er zo langzaam maar zeker steeds meer dingen bijkomen.
  Moderator vrijdag 30 april 2010 @ 16:29:56 #148
5428 crew  miss_sly
pi_80876106
Ik zat vanmiddag weer vol verwondering naar mijn dochter te kijken. Zo geweldig om de ontwikkeling te zien. Ze had zich met wat moeite opgetrokken aan de tripp trapp. Dus ze stond daar met haar twee handjes eigenlijk een beetje te hoog, maar dat 'danste' wel even lekker. Maar ja, toen wilde ze dus weer naar de grond. Dus een handje naar de grond toe brengend, kwam ze tot de conclusie dat dat te ver was. Dus nog ene ker geprobeerd, maar dat lukte niet. Even stond ze nog aan de stoel, toen pakte ze zich weer goed vast met twee handjes, liet zich door de knietjes zakken en toen ze weer op haar knietjes zat, konden de handjes los.

Ik vond dat zooo knap he, dat ze zelf die oplossing bedacht
  vrijdag 30 april 2010 @ 18:55:44 #149
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_80879516
Joep zit te lachen naar t willow filmpje.
Niet mieten! Door gieten!
pi_80879532
Miss, wat klinkt dat heelijk

En Willow, creatief hoor
Lotte!
Noah!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')