Ah, je hebt kennelijk geen idee wie Ferdi Elzas is... hij heeft zijn kinderen iig voor zover bekend niet rechtstreeks iets aangedaan, maar dat maakt hem IMHO niet minder ongeschikt als opvoeder.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:14 schreef tommyvansesamstraat het volgende:
Dus 1 hoogbegaafd persoon met waarschijnlijk een persoonlijkheidsstoornis doet zijn kind iets aan, dus zijn alle zwakbegaafden beter in opvoedenJij bent goed in opvoeden dus?
Niet ingaan op al mijn argumenten omdat er een grapje tussen staat. Sorry maar als je zegt dat zwakbegaafden beter zijn in opvoeden dan een normaal intelligent persoon diskwalificeer je jezelf om iig nog serieus genomen te worden.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, je hebt kennelijk geen idee wie Ferdi Elzas is... hij heeft zijn kinderen iig voor zover bekend niet rechtstreeks iets aangedaan, maar dat maakt hem IMHO niet minder ongeschikt als opvoeder.
Probeer je nu semi-grappig te doen en te suggereren dat ik zwakbegaafd zou zijn?? Hoe triest, en ik had gehoopt dat er intelligenter grappig gedaan zou worden, maar kennelijk ontbreekt het je aan het vermogen daartoe.
Als je dan toch niet op fatsoenlijke wijze aan een discussie deel kunt nemen, en dat soort "grapjes" moet gaan maken dan ben je wat bij betreft per nu afgeschreven als discussie-partner
Dit dus.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:41 schreef tommyvansesamstraat het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dat zwakbegaafde mensen helemaal niet het recht moeten hebben om kinderen te krijgen. Ze kunnen er onmogelijk zelf voor zorgen, 24 uurs ondersteuning is vaak verreist en dan nog krijgt dat kind nooit dezelfde kansen.
Klopt, ik zou 1 van de ongelukkigen zijn die zonder medische hulp al op vroege leeftijd gecrepeerd zou zijn. En nu?quote:
hmm echt lekker ben je niet. Hoe durf je dan zo'n toon tegen hem aan te slaan? ksst!quote:Op woensdag 28 april 2010 15:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, je hebt kennelijk geen idee wie Ferdi Elzas is... hij heeft zijn kinderen iig voor zover bekend niet rechtstreeks iets aangedaan, maar dat maakt hem IMHO niet minder ongeschikt als opvoeder.
Probeer je nu semi-grappig te doen en te suggereren dat ik zwakbegaafd zou zijn?? Hoe triest, en ik had gehoopt dat er intelligenter grappig gedaan zou worden, maar kennelijk ontbreekt het je aan het vermogen daartoe.
Als je dan toch niet op fatsoenlijke wijze aan een discussie deel kunt nemen, en dat soort "grapjes" moet gaan maken dan ben je wat bij betreft per nu afgeschreven als discussie-partner
Maar ondertussen maak je wel gebruik van de gezondheidszorg die ons zwakker maakt.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Klopt, ik zou 1 van de ongelukkigen zijn die zonder medische hulp al op vroege leeftijd gecrepeerd zou zijn. En nu?
quote:Op woensdag 28 april 2010 15:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ook dat klopt. Kortom, je kan mij van veel betichten, maar niet van hypocrisie. Ik weet dondersgoed waar mijn eigen gedrag toe leidtquote:Op woensdag 28 april 2010 15:48 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Maar ondertussen maak je wel gebruik van de gezondheidszorg die ons zwakker maakt.
quote:Op woensdag 28 april 2010 14:05 schreef fietsenmaker11 het volgende:
Komt TS nog met beloofde reacties van VK lezers ?
Ik heb de VK zelf maar bekeken vandaag, geen reacties op dit artikel..quote:Op woensdag 28 april 2010 15:38 schreef Boris_Karloff het volgende:
Zijn er al reacties in de volkskrant zelf naar aanleiding van dit artikel. Mensen met een hobby van 600 euro die vervolgens gaan janken over hun armoede is best wel triest.
Dus je bent een faalhaas.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ook dat klopt. Kortom, je kan mij van veel betichten, maar niet van hypocrisie. Ik weet dondersgoed waar mijn eigen gedrag toe leidt
quote:Op woensdag 28 april 2010 16:52 schreef yvonne het volgende:
En ergens heb ik het idee dat a) niemand het artikel goed gelezen heeft
b) men dus als kippen zonder kop, zo'n beetje als de gemiddelde GS user dus, achter elkaar aan loopt te blaten
en c) men schijnt te vergeten dat de vrouw van niemand en nergens parasiteert, dit in tegenstelling tot wat usertjes in dit topic
quote:Op woensdag 28 april 2010 15:07 schreef tommyvansesamstraat het volgende:
[..]
Ergens hoeft deze vrouw inderdaad geen strontbak over zich heen te krijgen, deze vrouw werkt zo hard ze kan om toch maar rond te komen. Zij leeft niet van een uitkering. De luxe die ze in betere tijden gekend heeft, heeft ze op moeten geven en wat rest zijn de paarden die zij samen met haar inmiddels overleden man hield. Waarschijnlijk staan de paarden symbool voor een herinnering aan mooiere tijden. Triest inderdaad maar echt heel slim zijn haar beslissingen niet.
Oepsquote:
Maar, mods kunnen toch geen fouten maken?!quote:
Maar u heeft gelijk dat de rest van het topique, zoals wel vaker voorkomt ineens over hele andere dingen gaatquote:
Die niet, maar Admins welquote:Op woensdag 28 april 2010 16:57 schreef henrydg het volgende:
[..]
Maar, mods kunnen toch geen fouten maken?!
Iemand die nóg minder buiten komt dan wij..quote:
Bij mijn weten heeft de VK geen reageermogelijkheid, alleen op de VK-Blogs.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:11 schreef fietsenmaker11 het volgende:
Yvonne,
A) ik heb het bericht in de Volkskrant goed en aandachtig gelezen.
B) ik heb kritische kanttekeningen en vragen gezet, doch helaas daarop geen reacties gekregen.
C)ik heb respect voor haar overlevingsstrategieën, doch moeite met de VK vanwege kritiekloos verslag.
Overigens houd ik zelf m'n broek op op fin/econ gebied gezien.
Het bevreemdt mij te moeten vernemen dat er geen reacties worden geprojecteerd klaarblijkelijk in de VK.
zie reactie van evelien.
Het gaat niet zozeer omdat ze ervoor kiest om 600 euro per maand aan paarden te besteden. Dat moet iedereen lekker zelf weten. wat ik persoonlijk erger vindt is de suggestieve kop van de VK over armoede. Terwijl zij eigenlijk zelf heeft gekozen voor die armoede door te kiezen voor die paarden.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:57 schreef DeParo het volgende:
Wat een smerige trieste figuren hier, blijkbaar zijn die paarden wel haar leven, hetzelfde voor haar als kinderen voor andere mensen. Misschien moet ze wel overwegen, als het moeilijker wordt,
om de paarden bij iemand anders onder te brengen onder bepaalde voorwaarden
maar nog altijd is dat niet aan jullie, te veel mensen hier die puur geen enkele verantwoordelijk willen nemen voor andere mensen, stel jezelf maar met iets dierbaars voor in haar positie, met 3 banen, is het niet dat ze het niet probeert he.
Ze heeft drie banen.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:04 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Het gaat niet zozeer omdat ze ervoor kiest om 600 euro per maand aan paarden te besteden. Dat moet iedereen lekker zelf weten. wat ik persoonlijk erger vindt is de suggestieve kop van de VK over armoede. Terwijl zij eigenlijk zelf heeft gekozen voor die armoede door te kiezen voor die paarden.
Wat is er suggestief aan die kop dan ? Het gaat over werkende armen. Ook zonder paarden zal ze het met 3 banen en 1300 netto niet ruim hebben.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:04 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Het gaat niet zozeer omdat ze ervoor kiest om 600 euro per maand aan paarden te besteden. Dat moet iedereen lekker zelf weten. wat ik persoonlijk erger vindt is de suggestieve kop van de VK over armoede. Terwijl zij eigenlijk zelf heeft gekozen voor die armoede door te kiezen voor die paarden.
Toch behoort ze tot de groep die blijkbaar wel wil werken.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:09 schreef fietsenmaker11 het volgende:
dat bedoel ik dus Boris, en nog altijd, ondanks gezien de reactie van Yvonne, doe ik een dringend beroep op TS/TNA om de beloofde reacties weer te geven. Ik begreep van TS dat dit zou gebeuren.
Als dit niet gebeurt, ben ik vooralsnog benieuwd waarom niet.
Of ben ik nou een zeurpiet ?
Tja, of ze kan gewoon een baan zoeken in haar vak gebied bij een groter bedrijf. Dan verdient ze met 1 baan meer als met drie banen samen. Maar iets zegt me dat ze dat niet wil en dat is dus ook een keuze.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:06 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ze heeft drie banen.
Als je dan, met toch maar twee paarden, niet kan rondkomen kan je aardig spreken over armoede.
Ik betwijfel of de arbeidsmarkt daar zo veel ruimte voor heeft.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:11 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Tja, of ze kan gewoon een baan zoeken in haar vak gebied bij een groter bedrijf. Dan verdient ze met 1 baan meer als met drie banen samen. Maar iets zegt me dat ze dat niet wil en dat is dus ook een keuze.
Tja, op dat vlak zit haar leeftijd haar tegen. Maar hoe zou ze meer tijd voor haar paarden hebben? Ze werkt nu bijna 40 uur en dat zal niet veel veranderen.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:14 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik betwijfel of de arbeidsmarkt daar zo veel ruimte voor heeft.
Anders had ze dat denk ik echt wel gedaan, had ze ook meer tijd over gehad voor haar paarden, nietwaar.
Aan die suggestieve kop kun je als geinterviewde verdomd weinig doen..quote:Op woensdag 28 april 2010 19:04 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er geen reacties, kan me niet herinneren dat je bij de VK kon commenten.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:09 schreef fietsenmaker11 het volgende:
dat bedoel ik dus Boris, en nog altijd, ondanks gezien de reactie van Yvonne, doe ik een dringend beroep op TS/TNA om de beloofde reacties weer te geven. Ik begreep van TS dat dit zou gebeuren.
Als dit niet gebeurt, ben ik vooralsnog benieuwd waarom niet.
Of ben ik nou een zeurpiet ?
Nee dat weet je als geinterviewde niet, je hebt geen zeggenschap over wat er als kop verschijnt en nee je kunt niets redigeren.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:32 schreef fietsenmaker11 het volgende:
Yvonne,
sorry, dat ik nogmaals reageer, maar dat wist ze toch van te voren ?
Ze wist toch, hopelijk, wel waar het artikel over zou gaan ?
Heeft ze vooraf geen mogelijkheid gehad iets te kunnen redigeren ?
Ik blijf echt met vragen achter.......
Ja, maar ze zal toch wel weten waar het artikel in de kern over gaat? Op een of andere manier zijn krant en mevrouw bij elkaar gekomen.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee dat weet je als geinterviewde niet, je hebt geen zeggenschap over wat er als kop verschijnt en nee je kunt niets redigeren.
Ze kunnen je neerzetten zoals zij dat willen.
Juist!quote:Op woensdag 28 april 2010 16:52 schreef yvonne het volgende:
En ergens heb ik het idee dat a) niemand het artikel goed gelezen heeft
b) men dus als kippen zonder kop, zo'n beetje als de gemiddelde GS user dus, achter elkaar aan loopt te blaten
en c) men schijnt te vergeten dat de vrouw van niemand en nergens parasiteert, dit in tegenstelling tot wat usertjes in dit topic
Ze klopt niet aan bij het UWV, dat kan je als ZZP-er niet. Geen WW, geen WIA.quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:39 schreef TNA het volgende:
maar aankloppen bij het UVW
ik ben blij met onze sociale zekerheid
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |