abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 april 2010 @ 15:24:05 #51
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_80806651
quote:
Op woensdag 28 april 2010 15:14 schreef tommyvansesamstraat het volgende:
Dus 1 hoogbegaafd persoon met waarschijnlijk een persoonlijkheidsstoornis doet zijn kind iets aan, dus zijn alle zwakbegaafden beter in opvoeden Jij bent goed in opvoeden dus?
Ah, je hebt kennelijk geen idee wie Ferdi Elzas is... hij heeft zijn kinderen iig voor zover bekend niet rechtstreeks iets aangedaan, maar dat maakt hem IMHO niet minder ongeschikt als opvoeder.

Probeer je nu semi-grappig te doen en te suggereren dat ik zwakbegaafd zou zijn?? Hoe triest, en ik had gehoopt dat er intelligenter grappig gedaan zou worden, maar kennelijk ontbreekt het je aan het vermogen daartoe.

Als je dan toch niet op fatsoenlijke wijze aan een discussie deel kunt nemen, en dat soort "grapjes" moet gaan maken dan ben je wat bij betreft per nu afgeschreven als discussie-partner
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_80807022
quote:
Op woensdag 28 april 2010 15:24 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ah, je hebt kennelijk geen idee wie Ferdi Elzas is... hij heeft zijn kinderen iig voor zover bekend niet rechtstreeks iets aangedaan, maar dat maakt hem IMHO niet minder ongeschikt als opvoeder.

Probeer je nu semi-grappig te doen en te suggereren dat ik zwakbegaafd zou zijn?? Hoe triest, en ik had gehoopt dat er intelligenter grappig gedaan zou worden, maar kennelijk ontbreekt het je aan het vermogen daartoe.

Als je dan toch niet op fatsoenlijke wijze aan een discussie deel kunt nemen, en dat soort "grapjes" moet gaan maken dan ben je wat bij betreft per nu afgeschreven als discussie-partner
Niet ingaan op al mijn argumenten omdat er een grapje tussen staat. Sorry maar als je zegt dat zwakbegaafden beter zijn in opvoeden dan een normaal intelligent persoon diskwalificeer je jezelf om iig nog serieus genomen te worden.
pi_80807057
tvp
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
pi_80807213
Zijn er al reacties in de volkskrant zelf naar aanleiding van dit artikel. Mensen met een hobby van 600 euro die vervolgens gaan janken over hun armoede is best wel triest.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_80807383
quote:
Op woensdag 28 april 2010 14:41 schreef tommyvansesamstraat het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik dat zwakbegaafde mensen helemaal niet het recht moeten hebben om kinderen te krijgen. Ze kunnen er onmogelijk zelf voor zorgen, 24 uurs ondersteuning is vaak verreist en dan nog krijgt dat kind nooit dezelfde kansen.
Dit dus.
pi_80807459
quote:
Op woensdag 28 april 2010 15:13 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Faalhaas.
Klopt, ik zou 1 van de ongelukkigen zijn die zonder medische hulp al op vroege leeftijd gecrepeerd zou zijn. En nu?
  woensdag 28 april 2010 @ 15:46:06 #57
102973 Liquidist
Life is live! LAalaalalala
pi_80807466
mooi topic dit.. en verschrikkelijk wijf inderdaad met d'r paarden. Wat een slappe journalistiek zeg bij VK.
Conformists will be cast away by the tide of history
  woensdag 28 april 2010 @ 15:47:54 #58
102973 Liquidist
Life is live! LAalaalalala
pi_80807545
quote:

[..]

hmm echt lekker ben je niet. Hoe durf je dan zo'n toon tegen hem aan te slaan? ksst!
Conformists will be cast away by the tide of history
pi_80807567
quote:
Op woensdag 28 april 2010 15:45 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Klopt, ik zou 1 van de ongelukkigen zijn die zonder medische hulp al op vroege leeftijd gecrepeerd zou zijn. En nu?
Maar ondertussen maak je wel gebruik van de gezondheidszorg die ons zwakker maakt.
pi_80807626
quote:

[..]

Wees gerust, ondanks je zwakbegaafdheid staat, er nog niemand met een spuit klaar
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_80807677
quote:
Op woensdag 28 april 2010 15:48 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Maar ondertussen maak je wel gebruik van de gezondheidszorg die ons zwakker maakt.
Ook dat klopt. Kortom, je kan mij van veel betichten, maar niet van hypocrisie. Ik weet dondersgoed waar mijn eigen gedrag toe leidt
pi_80809140
quote:
Op woensdag 28 april 2010 14:05 schreef fietsenmaker11 het volgende:
Komt TS nog met beloofde reacties van VK lezers ?
quote:
Op woensdag 28 april 2010 15:38 schreef Boris_Karloff het volgende:
Zijn er al reacties in de volkskrant zelf naar aanleiding van dit artikel. Mensen met een hobby van 600 euro die vervolgens gaan janken over hun armoede is best wel triest.
Ik heb de VK zelf maar bekeken vandaag, geen reacties op dit artikel..
pi_80809376
evelien & boris karloff,
heb TNA pm gestuurd, daar dit topic ondergesneeuwd is door Darwin discussie.
Denk dat VK alle reacties verwijderd heeft ?
pi_80809383
quote:
Op woensdag 28 april 2010 15:51 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ook dat klopt. Kortom, je kan mij van veel betichten, maar niet van hypocrisie. Ik weet dondersgoed waar mijn eigen gedrag toe leidt
Dus je bent een faalhaas.
  Admin woensdag 28 april 2010 @ 16:52:09 #65
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_80809915
En ergens heb ik het idee dat a) niemand het artikel goed gelezen heeft
b) men dus als kippen zonder kop, zo'n beetje als de gemiddelde GS user dus, achter elkaar aan loopt te blaten
en c) men schijnt te vergeten dat de vrouw van niemand en nergens parasiteert, dit in tegenstelling tot wat usertjes in dit topic
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_80810031
quote:
Op woensdag 28 april 2010 16:52 schreef yvonne het volgende:
En ergens heb ik het idee dat a) niemand het artikel goed gelezen heeft
b) men dus als kippen zonder kop, zo'n beetje als de gemiddelde GS user dus, achter elkaar aan loopt te blaten
en c) men schijnt te vergeten dat de vrouw van niemand en nergens parasiteert, dit in tegenstelling tot wat usertjes in dit topic
quote:
Op woensdag 28 april 2010 15:07 schreef tommyvansesamstraat het volgende:

[..]

Ergens hoeft deze vrouw inderdaad geen strontbak over zich heen te krijgen, deze vrouw werkt zo hard ze kan om toch maar rond te komen. Zij leeft niet van een uitkering. De luxe die ze in betere tijden gekend heeft, heeft ze op moeten geven en wat rest zijn de paarden die zij samen met haar inmiddels overleden man hield. Waarschijnlijk staan de paarden symbool voor een herinnering aan mooiere tijden. Triest inderdaad maar echt heel slim zijn haar beslissingen niet.
  Admin woensdag 28 april 2010 @ 16:56:58 #67
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_80810107
quote:
Op woensdag 28 april 2010 16:55 schreef tommyvansesamstraat het volgende:

[..]

[..]
Oeps
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

woensdag 28 april 2010 @ 16:57:32 #68
290373 henrydg
Nu met zomerse avatar
pi_80810113
quote:
Op woensdag 28 april 2010 16:56 schreef yvonne het volgende:

[..]

Oeps
Maar, mods kunnen toch geen fouten maken?!
Henk, Ingrid, Ali en Fatima betalen voor de onzin van de VVD en PVV
pi_80810151
quote:
Op woensdag 28 april 2010 16:56 schreef yvonne het volgende:

[..]

Oeps
Maar u heeft gelijk dat de rest van het topique, zoals wel vaker voorkomt ineens over hele andere dingen gaat
  Admin woensdag 28 april 2010 @ 16:59:23 #70
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_80810188
quote:
Op woensdag 28 april 2010 16:57 schreef henrydg het volgende:

[..]

Maar, mods kunnen toch geen fouten maken?!
Die niet, maar Admins wel

pi_80810330
Wat is een GS user?
  woensdag 28 april 2010 @ 17:04:43 #72
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_80810372
wat ik me dus afvraag..
ze praten over dat ZZP'ers het slecht hebben..
Ik ben momenteel 3 jaar ZZP'er en elk jaar nog een enorm stijgende lijn in me bezigheden!
Zijn hier zzp'ers die het wel slecht/wat minder hebben dan?
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
  woensdag 28 april 2010 @ 17:05:10 #73
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_80810388
quote:
Op woensdag 28 april 2010 17:03 schreef Koko_Banana het volgende:
Wat is een GS user?
General Sjat user?
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
  Admin woensdag 28 april 2010 @ 17:05:38 #74
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_80810410
quote:
Op woensdag 28 april 2010 17:03 schreef Koko_Banana het volgende:
Wat is een GS user?
Iemand die nóg minder buiten komt dan wij..

Nee, de GS user of reaguurder zoals ze zelf "uitgevonden" hebben bestaat niet.
Er is daar een redactie bezig met reageren.
Check taalgebruik, interpunctie, etc

pi_80810619
Yvonne,
A) ik heb het bericht in de Volkskrant goed en aandachtig gelezen.
B) ik heb kritische kanttekeningen en vragen gezet, doch helaas daarop geen reacties gekregen.
C)ik heb respect voor haar overlevingsstrategieën, doch moeite met de VK vanwege kritiekloos verslag.
Overigens houd ik zelf m'n broek op op fin/econ gebied gezien.

Het bevreemdt mij te moeten vernemen dat er geen reacties worden geprojecteerd klaarblijkelijk in de VK.
zie reactie van evelien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')