Ah, je hebt kennelijk geen idee wie Ferdi Elzas is... hij heeft zijn kinderen iig voor zover bekend niet rechtstreeks iets aangedaan, maar dat maakt hem IMHO niet minder ongeschikt als opvoeder.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:14 schreef tommyvansesamstraat het volgende:
Dus 1 hoogbegaafd persoon met waarschijnlijk een persoonlijkheidsstoornis doet zijn kind iets aan, dus zijn alle zwakbegaafden beter in opvoedenJij bent goed in opvoeden dus?
Niet ingaan op al mijn argumenten omdat er een grapje tussen staat. Sorry maar als je zegt dat zwakbegaafden beter zijn in opvoeden dan een normaal intelligent persoon diskwalificeer je jezelf om iig nog serieus genomen te worden.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, je hebt kennelijk geen idee wie Ferdi Elzas is... hij heeft zijn kinderen iig voor zover bekend niet rechtstreeks iets aangedaan, maar dat maakt hem IMHO niet minder ongeschikt als opvoeder.
Probeer je nu semi-grappig te doen en te suggereren dat ik zwakbegaafd zou zijn?? Hoe triest, en ik had gehoopt dat er intelligenter grappig gedaan zou worden, maar kennelijk ontbreekt het je aan het vermogen daartoe.
Als je dan toch niet op fatsoenlijke wijze aan een discussie deel kunt nemen, en dat soort "grapjes" moet gaan maken dan ben je wat bij betreft per nu afgeschreven als discussie-partner
Dit dus.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:41 schreef tommyvansesamstraat het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dat zwakbegaafde mensen helemaal niet het recht moeten hebben om kinderen te krijgen. Ze kunnen er onmogelijk zelf voor zorgen, 24 uurs ondersteuning is vaak verreist en dan nog krijgt dat kind nooit dezelfde kansen.
Klopt, ik zou 1 van de ongelukkigen zijn die zonder medische hulp al op vroege leeftijd gecrepeerd zou zijn. En nu?quote:
hmm echt lekker ben je niet. Hoe durf je dan zo'n toon tegen hem aan te slaan? ksst!quote:Op woensdag 28 april 2010 15:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, je hebt kennelijk geen idee wie Ferdi Elzas is... hij heeft zijn kinderen iig voor zover bekend niet rechtstreeks iets aangedaan, maar dat maakt hem IMHO niet minder ongeschikt als opvoeder.
Probeer je nu semi-grappig te doen en te suggereren dat ik zwakbegaafd zou zijn?? Hoe triest, en ik had gehoopt dat er intelligenter grappig gedaan zou worden, maar kennelijk ontbreekt het je aan het vermogen daartoe.
Als je dan toch niet op fatsoenlijke wijze aan een discussie deel kunt nemen, en dat soort "grapjes" moet gaan maken dan ben je wat bij betreft per nu afgeschreven als discussie-partner
Maar ondertussen maak je wel gebruik van de gezondheidszorg die ons zwakker maakt.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Klopt, ik zou 1 van de ongelukkigen zijn die zonder medische hulp al op vroege leeftijd gecrepeerd zou zijn. En nu?
quote:Op woensdag 28 april 2010 15:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ook dat klopt. Kortom, je kan mij van veel betichten, maar niet van hypocrisie. Ik weet dondersgoed waar mijn eigen gedrag toe leidtquote:Op woensdag 28 april 2010 15:48 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Maar ondertussen maak je wel gebruik van de gezondheidszorg die ons zwakker maakt.
quote:Op woensdag 28 april 2010 14:05 schreef fietsenmaker11 het volgende:
Komt TS nog met beloofde reacties van VK lezers ?
Ik heb de VK zelf maar bekeken vandaag, geen reacties op dit artikel..quote:Op woensdag 28 april 2010 15:38 schreef Boris_Karloff het volgende:
Zijn er al reacties in de volkskrant zelf naar aanleiding van dit artikel. Mensen met een hobby van 600 euro die vervolgens gaan janken over hun armoede is best wel triest.
Dus je bent een faalhaas.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ook dat klopt. Kortom, je kan mij van veel betichten, maar niet van hypocrisie. Ik weet dondersgoed waar mijn eigen gedrag toe leidt
quote:Op woensdag 28 april 2010 16:52 schreef yvonne het volgende:
En ergens heb ik het idee dat a) niemand het artikel goed gelezen heeft
b) men dus als kippen zonder kop, zo'n beetje als de gemiddelde GS user dus, achter elkaar aan loopt te blaten
en c) men schijnt te vergeten dat de vrouw van niemand en nergens parasiteert, dit in tegenstelling tot wat usertjes in dit topic
quote:Op woensdag 28 april 2010 15:07 schreef tommyvansesamstraat het volgende:
[..]
Ergens hoeft deze vrouw inderdaad geen strontbak over zich heen te krijgen, deze vrouw werkt zo hard ze kan om toch maar rond te komen. Zij leeft niet van een uitkering. De luxe die ze in betere tijden gekend heeft, heeft ze op moeten geven en wat rest zijn de paarden die zij samen met haar inmiddels overleden man hield. Waarschijnlijk staan de paarden symbool voor een herinnering aan mooiere tijden. Triest inderdaad maar echt heel slim zijn haar beslissingen niet.
Oepsquote:
Maar, mods kunnen toch geen fouten maken?!quote:
Maar u heeft gelijk dat de rest van het topique, zoals wel vaker voorkomt ineens over hele andere dingen gaatquote:
Die niet, maar Admins welquote:Op woensdag 28 april 2010 16:57 schreef henrydg het volgende:
[..]
Maar, mods kunnen toch geen fouten maken?!
Iemand die nóg minder buiten komt dan wij..quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |