Hier verder met de mods van NWSquote:Simpele samenvatting van NWS-FAQ
Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of tweehonderdduizend gelezen, 'Moslims-christenen-joden zijn kut' en 'Obama moet dood' hebben totaal geen toegevoegde waarde in een discussie meer. Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen, met van die enge dingen als onderbouwingen enzo.
Als toevoeging; Kankerturken-Marokkanen-Joden-Amerikanen etc, etc kunnen je een ban opleveren. Net als volken/groepen mensen als apen betitelen.
Open je een topic en c/p je een tekst van een site? Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt. Niet alleen belangrijk om het artikel op waarde te kunnen schatten door users, maar ook omdat er anders veel sneller klachten binnenkomen over plagiaat.
Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang. Waar wil je naar toe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen en maakt het ook leuker. En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof. Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback
Werd dat ook maar eens gezegd over PVV-bash topicsquote:Op donderdag 29 april 2010 11:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
pooierboy tijdelijk op vrije voeten. Dubbel. En één topic met gebash op linkse rechters, linkse politiek en islamitische mensen lijkt me wel genoeg voor een donderdag...
dat valt toch wel mee?quote:Op donderdag 29 april 2010 11:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
pooierboy tijdelijk op vrije voeten. Dubbel. En één topic met gebash op linkse rechters, linkse politiek en islamitische mensen lijkt me wel genoeg voor een donderdag...
Ga je geld terug vragen, het topic staat nog steeds openquote:Op donderdag 29 april 2010 11:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Owja, Feedbackquote:Op donderdag 29 april 2010 20:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ga je geld terug vragen, het topic staat nog steeds open
Done. Dank je!quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:01 schreef Amos_ het volgende:
Man heeft liefdesrelatie met zijn oma; baby op komst. Deze was er eerst, en toen ontstond deze liefdesbaby
"Ik ben verliefd op m'n kleinzoon (en we krijgen een baby!)"
Krijgt hij hier altijd maar de kans om z'n anti-semitisch gezeik te posten.quote:Op vrijdag 30 april 2010 00:25 schreef AryaMehr het volgende:
Het is niet voor niets dat het land Israel bij de top 3 van 'negatieve' landen behoort. Het innemen van Palestijns grondgebied, het in beslag nemen van Palestijnse huizen, objectieve rapporten naast zich neerleggen en het liquideren van Palestijnen met Europese paspoorten. Het heeft alle negatieve aura om het land Israel heen volledig aan zichzelf te danken. En dan maar altijd afvragen waarom ze de zondebok zijn. Stelletje huichelaars, die Joden.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:18 schreef DeParo het volgende:
[..]
Krijgt hij hier altijd maar de kans om z'n anti-semitisch gezeik te posten.
Ik word er echt ziek van.
hm... vreemd... ik zou toch zweren dat ik die laatste zin al een keer heb verwijderdquote:
Idd... de aanvulling kon prima in het eerste, zo oud is die nu ook niet en ook dat topic loopt nog steeds.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:09 schreef Disana het volgende:
'Brein vraagt Ziggo om blokkade The Pirate Bay'
Brein sleept Ziggo voor rechter om PirateBay
Vrijwel identiek, en had volgens mij wel in het eerste topic gekund?
See no evil, hear no evil.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:10 schreef Roi het volgende:
Gevalletje Darwin Award
Gadverdamme hier wil ik niet mee geconfronteerd worden zeg... Note/ban voor deze kneus?
Link en plaatje is weg... user heeft een pm gehad.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:10 schreef Roi het volgende:
Gevalletje Darwin Award
Gadverdamme hier wil ik niet mee geconfronteerd worden zeg... Note/ban voor deze kneus?
Mja, en toch sluit ik deze nog maar niet.quote:Op zondag 2 mei 2010 04:29 schreef AryaMehr het volgende:
Model toont nieuw gezicht na aanval met bijtend zuur
Nutteloze kick.
Nee hoor. Verkiezings / Politieke topics laten ze ook vaak staan onder de noemer 'andere invalshoek'quote:Op zondag 2 mei 2010 17:31 schreef Disana het volgende:
Jullie staan het alleen maar toe omdat jullie het zelf leuk vinden en er posten. Beetje dubbel. De meeste topics waarvoor een subforum is worden gewoon daarnaartoe gekickt. Alleen voetbal niet.
Een andere invalshoek is mogelijk. Waar die bij voetbal zit ontgaat me ten enen male.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:33 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee hoor. Verkiezings / Politieke topics laten ze ook vaak staan onder de noemer 'andere invalshoek'Ik vraag me regelmatig af waarom we al die verschillende subfora hebben...
nou dan had ik hier wel een topic over gemaaktquote:Op zondag 2 mei 2010 17:31 schreef Disana het volgende:
Jullie staan het alleen maar toe omdat jullie het zelf leuk vinden en er posten. Beetje dubbel. De meeste topics waarvoor een subforum is worden gewoon daarnaartoe gekickt. Alleen voetbal niet.
Wat frutsel zegt.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:37 schreef Frutsel het volgende:
Wat een onzin Disana... Sp3c en paddy hebben niets met voetbal voor zover ik weet... En er hebben in het verleden wel meer SPORT topics in NWS gestaan.
Daarnaast worden er tegenwoordig af en toe topics gekicked naar andere fora's... en loopt alles dubbel... van POL, tot VKZ van DE tot WFL...
Maar goed, als het gaat om het "leuk vinden"... en het dan toestaan... dan ken ik er nog wel meer ....![]()
Zegt genoeg
Mij gaat het specifiek om voetbal, waar een heel subforum voor is. Voetbal, waar je overal al over hoort en leest, waar je bijna niet omheen kunt en de laatste tijd ook niet meer in NWS helaas.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou dan had ik hier wel een topic over gemaakt
http://www.nusport.nl/ove(...)-ijshockeytitel.html
ik vind voetbal helemaal niet leuk en ik post er ook niet
Ik opende express het topic niet in NWS, omdat ik wist dat er gezeik over zou komen... neemt niet weg dat het topic wat mij betreft er mag staan, omdat het, zoals ik al zei, zelfs op teletekst 101 staat. En het is niet zo dat er dagelijks uitslagen of VBL topics staan. Het gaat in dit geval om de kampioen van de grootste sport van het land.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:41 schreef Disana het volgende:
Ik heb het niet over sp3 en paddy, ik heb het over jou en timmm, die volgens mij ook best weet dat er een subforum voor is en dat het topic daar vast al loopt. Hartstikke strikt op zijn eigen forum (vandaag nog een kick naar hier gezien) maar wel in het verkeerde subforum over voetbal posten.
Zie de opmerking van L_V. Je verwijt ons eerst dat we hem zouden laten staan omdat we het leuk vinden. We hebben bijvoorbeeld diverse bashtopics op de PVV of Wilders gehad omtrent zijn veriezingsprogramma. Zijn ook blijven staan. Die hadden ook in POL / VKZ gemoeten of gekunt (ook al stonden ze daar in meervoud), maar hey, waar was je toen? Ow wacht... het ging om wat je leuk vond...quote:Je laatste opmerking begrijp ik niet
Niet aan mij. Mij vallen de voetbaltopics pas de laatste tijd op en daarom zeg ik er iets van. Niet zo jankerig doen dus met die smiley.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:42 schreef paddy het volgende:
[..]
Wat frutsel zegt.
Honderd keer is dat al uitgelegd
Ik zit zelden nog in Wilders topics, dus dit is een beetje een lage opmerking van je. Valt me tegen dat je een algemene klacht in FB persoonlijk maakt.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:44 schreef Frutsel het volgende:
Zie de opmerking van L_V. Je verwijt ons eerst dat we hem zouden laten staan omdat we het leuk vinden. We hebben bijvoorbeeld diverse bashtopics op de PVV of Wilders gaat omtreent zijn veriezingsprogramma's. Die hadden ook in POL / VKZ gemoeten of gekunt (ook al stonden ze daar in meervoud), maar hey, waar was je toen? Ow wacht... het ging om wat je leuk vond...
Ho even, ik ben het met Disana eens, hoor. Het irriteert me mateloos, al die dubbele topics in al die subfora, waar gewoon drie keer dezelfde discussie wordt gevoerd.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:44 schreef Frutsel het volgende:
Zie de opmerking van L_V. Je verwijt ons eerst dat we hem zouden laten staan omdat we het leuk vinden. We hebben bijvoorbeeld diverse bashtopics op de PVV of Wilders gehad omtrent zijn veriezingsprogramma. Zijn ook blijven staan. Die hadden ook in POL / VKZ gemoeten of gekunt (ook al stonden ze daar in meervoud), maar hey, waar was je toen? Ow wacht... het ging om wat je leuk vond...
Vervelend... het viel mij tegen dat jij jankerig doet over een kampioensschapstopicquote:Op zondag 2 mei 2010 17:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zit zelden nog in Wilders topics, dus dit is een beetje een lage opmerking van je. Valt me tegen dat je een algemene klacht in FB persoonlijk maakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |