En weer is de Genpool een stukje beter gewordenquote:Tiener dood na knal met hoofd tegen brug
OSLO - Een 15-jarige jongen is vrijdag in Noorwegen overleden nadat hij met hoge snelheid met zijn hoofd tegen een brug was geknald.
De jongen had zijn hoofd uit het dakluik van een bus gestoken toen die onder een brug door reed. De bus reed toen volgens berichten in Noorse media 70 kilometer per uur. De jongen liep zwaar hoofdletsel op. Hij overleed in het ziekenhuis.
De jongen behoorde tot een groep Franse scholieren die samen met Noorse leerlingen op weg was naar een vakantiekamp. Psychologen zijn naar de plek des onheils gestuurd om de geschokte scholieren en hun begeleiders bij te staan.
Of tekst:quote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:23 schreef eNaSnI het volgende:
Wellicht eens een foto op die luiken plakken met de mogelijke gevolgen van het openen ervan? Daar helpt echt geen cremetje meer tegen.
cartoon van iemand die zijn hoofd er af wordt gerukt lijkt me beterquote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Of tekst:
"Do not open the hatch in presence of bridges, you could get seriously injured."
"Watch out for bridges when opening this hatch."
Maar ja, Fransen kunnen toch geen Engels.Dus een foto lijkt mij ook wat beter.
Dat bedoelde ik met foto...een plaatje dus.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
cartoon van iemand die zijn hoofd er af wordt gerukt lijkt me beter
http://www.nu.nl/opmerkelijk/2238571/man-springt-grap-auto.htmlquote:Man springt voor de grap voor auto
Uitgegeven: 1 mei 2010 13:56
Laatst gewijzigd: 1 mei 2010 13:55
ASSEN - Een 21-jarige man uit Assen heeft zichzelf verwond door voor de grap voor de auto van een vriend te springen. Het bezorgde de man een fikse hoofdwond. Dit maakte de politie zaterdag bekend.
Een 18-jarige automobilist kon een aanrijding vrijdag niet vermijden en botste met zijn wagen tegen de impulsieve grappenmaker.
Volgens de politiewoordvoerster had het slachtoffer een behoorlijke hoofdwond maar was hij wel aanspreekbaar. De man werd overgebracht naar het ziekenhuis.
Goeie grap!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:17 schreef VancouverFan het volgende:
Nog eentje:
[..]
http://www.nu.nl/opmerkelijk/2238571/man-springt-grap-auto.html
Dat maakt het nog niet erg verstandig.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:29 schreef Roi het volgende:
Darwin award? Die jongen was 15 en dacht en wou net als alle andere pubers stoer doen tegen z'n vrienden.
Hij leeft nog.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:17 schreef VancouverFan het volgende:
Nog eentje:
[..]
http://www.nu.nl/opmerkelijk/2238571/man-springt-grap-auto.html
Zwaar hoofdletsel? Z'n hersens liggen op de voorruit bij de auto achter de bus?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 09:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En weer is de Genpool een stukje beter geworden
Het woord wat je zoek is cynismequote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:49 schreef Boldface het volgende:
Wat een denigrerende, smakeloze manier om over zo'n tragisch ongeval te spreken.
Nee, dat woord zocht ik niet. Ik kan prima zelf mijn mening formuleren.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Het woord wat je zoek is cynisme
Huilie!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:49 schreef Boldface het volgende:
Wat een denigrerende, smakeloze manier om over zo'n tragisch ongeval te spreken.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:29 schreef Boldface het volgende:
[..]
Nee, dat woord zocht ik niet. Ik kan prima zelf mijn mening formuleren.
Niks "tragisch ongeval", Die jongen was gewoon stom bezig en heeft daarvan de gevolgen ondergaan. Eigen verantwoordelijkheid en zo.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:49 schreef Boldface het volgende:
Dood zijn is de ultieme stoerheid.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:29 schreef Roi het volgende:
Darwin award? Die jongen was 15 en dacht en wou net als alle andere pubers stoer doen tegen z'n vrienden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |