Hier verder met de mods van NWSquote:Simpele samenvatting van NWS-FAQ
Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of tweehonderdduizend gelezen, 'Moslims-christenen-joden zijn kut' en 'Obama moet dood' hebben totaal geen toegevoegde waarde in een discussie meer. Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen, met van die enge dingen als onderbouwingen enzo.
Als toevoeging; Kankerturken-Marokkanen-Joden-Amerikanen etc, etc kunnen je een ban opleveren. Net als volken/groepen mensen als apen betitelen.
Open je een topic en c/p je een tekst van een site? Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt. Niet alleen belangrijk om het artikel op waarde te kunnen schatten door users, maar ook omdat er anders veel sneller klachten binnenkomen over plagiaat.
Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang. Waar wil je naar toe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen en maakt het ook leuker. En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof. Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback
Werd dat ook maar eens gezegd over PVV-bash topicsquote:Op donderdag 29 april 2010 11:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
pooierboy tijdelijk op vrije voeten. Dubbel. En één topic met gebash op linkse rechters, linkse politiek en islamitische mensen lijkt me wel genoeg voor een donderdag...
dat valt toch wel mee?quote:Op donderdag 29 april 2010 11:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
pooierboy tijdelijk op vrije voeten. Dubbel. En één topic met gebash op linkse rechters, linkse politiek en islamitische mensen lijkt me wel genoeg voor een donderdag...
Ga je geld terug vragen, het topic staat nog steeds openquote:Op donderdag 29 april 2010 11:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Owja, Feedbackquote:Op donderdag 29 april 2010 20:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ga je geld terug vragen, het topic staat nog steeds open
Done. Dank je!quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:01 schreef Amos_ het volgende:
Man heeft liefdesrelatie met zijn oma; baby op komst. Deze was er eerst, en toen ontstond deze liefdesbaby
"Ik ben verliefd op m'n kleinzoon (en we krijgen een baby!)"
Krijgt hij hier altijd maar de kans om z'n anti-semitisch gezeik te posten.quote:Op vrijdag 30 april 2010 00:25 schreef AryaMehr het volgende:
Het is niet voor niets dat het land Israel bij de top 3 van 'negatieve' landen behoort. Het innemen van Palestijns grondgebied, het in beslag nemen van Palestijnse huizen, objectieve rapporten naast zich neerleggen en het liquideren van Palestijnen met Europese paspoorten. Het heeft alle negatieve aura om het land Israel heen volledig aan zichzelf te danken. En dan maar altijd afvragen waarom ze de zondebok zijn. Stelletje huichelaars, die Joden.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:18 schreef DeParo het volgende:
[..]
Krijgt hij hier altijd maar de kans om z'n anti-semitisch gezeik te posten.
Ik word er echt ziek van.
hm... vreemd... ik zou toch zweren dat ik die laatste zin al een keer heb verwijderdquote:
Idd... de aanvulling kon prima in het eerste, zo oud is die nu ook niet en ook dat topic loopt nog steeds.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:09 schreef Disana het volgende:
'Brein vraagt Ziggo om blokkade The Pirate Bay'
Brein sleept Ziggo voor rechter om PirateBay
Vrijwel identiek, en had volgens mij wel in het eerste topic gekund?
See no evil, hear no evil.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:10 schreef Roi het volgende:
Gevalletje Darwin Award
Gadverdamme hier wil ik niet mee geconfronteerd worden zeg... Note/ban voor deze kneus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |