tja, dat dusquote:Op woensdag 28 april 2010 12:03 schreef Evelien het volgende:
Je matties hebben hem al kunnen kopen bij de FRS en jij gaat naar de Music Store en Intertoys?
Internetmatties, jeweettoch. HIER IS GEEN FRSquote:Op woensdag 28 april 2010 12:03 schreef Evelien het volgende:
Je matties hebben hem al kunnen kopen bij de FRS en jij gaat naar de Music Store en Intertoys?
Stukje fietsen/treinen wat dan ook..? Als je dat spel echt een dag eerder wilt, is het je vast wel wat waard. Of bel eerst wat zaken voor je ernaartoe reist.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:06 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Internetmatties, jeweettoch. HIER IS GEEN FRS
Internetmatties... typische fokkerquote:Op woensdag 28 april 2010 12:06 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Oooh no he didn´t.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:06 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja maar ik heb morgen een SE wiskunde dus ik moet leren. Dus ik kan niet wegquote:Op woensdag 28 april 2010 12:07 schreef Evelien het volgende:
[..]
Stukje fietsen/treinen wat dan ook..? Als je dat spel echt een dag eerder wilt, is het je vast wel wat waard. Of bel eerst wat zaken voor je ernaartoe reist.
Klinkt niet alsof je tijd hebt om vandaag al te spelen, wat doe je moeilijk man?!quote:Op woensdag 28 april 2010 12:09 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja maar ik heb morgen een SE wiskunde dus ik moet leren. Dus ik kan niet wegEn ik moet zometeen tenissen (6 uur)
zometeenquote:Op woensdag 28 april 2010 12:09 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja maar ik heb morgen een SE wiskunde dus ik moet leren. Dus ik kan niet wegEn ik moet zometeen tenissen (6 uur)
Scholieren.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:09 schreef Snuf. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 april 2010 12:01 schreef Snuf. het volgende:
TS wilde Fifa World Cup kopen voor de xbox360, omdat al zijn matties hem al gekocht hadden bij FRS.
Nee want ik had al besloten dat ik hem ging kopen voordat zij hem wilden kopen. Ik ben een trendsetter. Maarja, nog steeds geen FIfa nuquote:
Shit hee, het is niet gelukt om je trend te setten, dan. Volgende keer beter.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:15 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nee want ik had al besloten dat ik hem ging kopen voordat zij hem wilden kopen. Ik ben een trendsetter. Maarja, nog steeds geen FIfa nuEn ik ga vrijdag op vakantie dus dan kan ik ook niet spelen
Geen tijd om te spelen maar wel zeiken dat je niet kan spelen..... ja logisch.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:15 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nee want ik had al besloten dat ik hem ging kopen voordat zij hem wilden kopen. Ik ben een trendsetter. Maarja, nog steeds geen FIfa nuEn ik ga vrijdag op vakantie dus dan kan ik ook niet spelen
Koop 'm als je op vakantie bentquote:Op woensdag 28 april 2010 12:15 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja maar ik neem mijn xbox niet mee op vakantie he. En daarnaast krijg ik dan een Deense versie?:Pquote:Op woensdag 28 april 2010 12:22 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Koop 'm als je op vakantie bent
Woon jij in Carnisselande?quote:Op woensdag 28 april 2010 12:06 schreef Snuf. het volgende:
[..]
We gaan niet met een camperquote:Op woensdag 28 april 2010 12:23 schreef sinadO het volgende:
Vakantie met papa en mama.Neem je je Xbox toch mee voor achter in de camper?
Nee.quote:
Ik ga pas in de finale play-off naar de uitwedstrijd, alle thuiswedstrijden ga ik wel bezoeken.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:26 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nee.
Maar ik ben wel voor SpartaIk ben gelukkig wel op tijd terug van vakantie om naar Sparta - Den Bosch/Helmond te gaan, maar tijdens de uitwedstrijd ben ik wel op vakantie.
Heb jij al kaarten?
Kut.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:26 schreef Snuf. het volgende:
[..]
We gaan niet met een camperWe gaan naar een bazenhuis i Danmark. Inclusief sauna, zwembad, jaccuzi en gelukkig ook internet, dus ik kan wel fokken
Cool. Die uitwedstrijd is toch op donderdag? Volgens mij heb ik dan vrij van school. Ik wil wel gaan, maar mijn Sparta vriend heeft examens en wil niet mee omdat ie moet lerenquote:Op woensdag 28 april 2010 12:29 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik ga pas in de finale play-off naar de uitwedstrijd, alle thuiswedstrijden ga ik wel bezoeken.
quote:Op woensdag 28 april 2010 12:09 schreef sinadO het volgende:
Als ik het zo lees was er maar één labiel mens bij de Intertoys...
quote:Op woensdag 28 april 2010 10:11 schreef badboynova het volgende:
Yo Yo whe got him.
[ afbeelding ]
Het was wel weer drama bij Bart Smit.
Eerst moest ik ze uitleggen dat ze hem al mochten verkopen, terwijl de kassa slet bij hoog en laag bleef volhouden dat ik ongelijk had.
BBN: verkoop me die sjit.
Kassa slet: nee dat mag niet.
BNN: Het mag wel, kijk op je release lijst.
Kassa slet: Oeps je heb gelijk, dat is dan 60 euro.
BBN: Echt niet dat hij MIJ 60 euro gaat kosten.
Kassa slet: Nou echt wel want anders krijg je hem gewoon niet.
BBN: Dat zullen we wel eens zien (met een ninja move trek ik een kado bon uit me zak).
Kassa slet:![]()
.
BBN: IN YOUR FACE BITCH.
Kassa slet: Dat is dan 50 euro![]()
BBN: Ik zei je toch dat ik geen 60 euro ging betalen.
dat geld hebben de basisscholiertjes niet van papa en/of mama mee gekregenquote:Op woensdag 28 april 2010 13:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
Waarom hebben je vrienden er niet 1tje meegenomen? ohhh dat kan niet he...
Ik zit niet op de basisschool (meer)!quote:Op woensdag 28 april 2010 13:24 schreef mschol het volgende:
[..]
dat geld hebben de basisscholiertjes niet van papa en/of mama mee gekregen
quote:Op woensdag 28 april 2010 12:01 schreef Snuf. het volgende:
TS wilde Fifa World Cup kopen voor de xbox360, omdat al zijn matties hem al gekocht hadden bij FRS. Zo gezegd, zo gedaan. TS gaat naar de Musicstore, maar daar hadden ze hem niet. Dan maar even naar de Intertoys () waar ik nu toch al gauw zo'n 8 maanden niet geweest ben, omdat het een pauper winkel is. Maar ja, je moet wat om vandaag nog te kunnen spelen.
TS komt binnen bij de Intertoys, allemaal moeders met kut kinderen die herrie maken en dingen op de grond flikkeren. Helaas stond Fifa niet in het schap, dus ik ga het aan een cassiere vragen.
TS: Hebben jullie de nieuwe Fifa World Cup voor de xbox360 al binnen gekregen? Hij komt morgen pas uit, maar verkopen jullie hem al?
Kassakind: De nieuwe wat??
TS: Fifa World Cup, dat is een spelletje voor de xbox360.
Kassakind: Geef even een foldertje die achter jou in die bak liggen, dan kijk ik er in.
TS: WTF, maar ik pak het foldertje.
Kassakind: Hij staat er niet in.
TS: Wil je even in de computer kijken of jullie hem al binnen hebben?
Kassakind: Ja, hij komt pas morgen uit.
TS: Ja, dat weet ik, maar hebben jullie hem binnen?
Kassakind: Ja, we hebben hem binnen.
TS: Oke dan wil ik graag 1 exemplaar kopen
Kassakind: Hij komt pas morgen uit, dus we verkopen hem niet.
TS: Fuuuuuuuuu
Eerst moest ze in het foldertje kijken of ie daar in stondO, dit wicht keek zeldzaam dom uit haar ogen.
Klacht: Intertoys
Subklacht: GEEN FIFA WORLD CUP
Fifa kopen en dat dan ook nog is doen in 'de' ADO-stadquote:Op woensdag 28 april 2010 16:18 schreef Charie het volgende:
Heb hem net gehaald bij Mediamarkt Den Haag.
Ja ik woon in Den Haag, had je dan gedacht dat ik naar Maastrich ervoor zou gaan?quote:Op woensdag 28 april 2010 16:33 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Fifa kopen en dat dan ook nog is doen in 'de' ADO-stad
Wiskundequote:Op woensdag 28 april 2010 12:09 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Beste Snuf,quote:Op woensdag 28 april 2010 13:59 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik zit niet op de basisschool (meer)!
Waar lees je dat ik dat zegquote:Op woensdag 28 april 2010 16:49 schreef Charie het volgende:
[..]
Ja ik woon in Den Haag, had je dan gedacht dat ik naar Maastrich ervoor zou gaan?
Wat als mensen FIFA World Cup kopen?quote:Op woensdag 28 april 2010 19:20 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Als mensen FIFA World Cup kopen
Het is gwn FIFA zonder clubs
Mijn kat heet ook snuf. Daarom heet ik snuf. Mijn kat is een baas.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:05 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Beste Snuf,
Aangezien je een username hebt die gestoeld is op een kinderboek over een herdershond in de oorlog doe ik het even in Jip&Janneke taal:
Grote mensen handelen in waren, zo ook spellen voor spelcomputers. Deze waren zijn alleen niet van henzelf. Een grote handelaar, ook wel een maat-schap genoemd, bepaalt wanneer een product verkocht mag worden.
Dit wordt met een heel duur woord "recht van ex-clu-si-vi-teit" genoemd.
Zo zorgt het maat-schap dat alle grote mensen op dezelfde dag het product aanbieden voor de juiste prijs. Dit voorkomt dan een winkelier centjes verliest omdat een andere winkelier eerder het product verkoopt.
Deze regels worden opgelegd vanuit een hoofd-kan-toor. Mensen die in een winkel werken moet hier aan gehoorzamen. Zij moeten ongeduldige klanten melden dat zij nog een nachtje moeten slapen voor zij het spelletje met hun spaarcentjes kunnen aanschaffen.
Sommige mensen worden boos als ze dat horenDat is niet lief, de medewerker werkt er ook maar net zelf en probeert te boze klant toch te helpen.
De boze klant ben jij en de zielige verkoper die traantjes doet is de medewerker van Intertoys.
Ja daar schikt je van... Hoe zou jij het vinden als jouw pappa zo on-re-de-lijk tegen jou zou doen?
liegbeestquote:Op woensdag 28 april 2010 18:58 schreef Max-Westerman het volgende:
Haha faler
Ik heb hem gister al gekocht bij de Intertoys
Het zou mij vreselijk lijken om te weten dat de kat intellectueel superieur is aan zijn baas.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:36 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Mijn kat heet ook snuf. Daarom heet ik snuf. Mijn kat is een baas.
Maar nu niet! HET IS EEN COMPLOT TEGEN MIJ. HOGE HEREN IN DEN HAAG (ETC.)quote:Op woensdag 28 april 2010 19:38 schreef ehqo. het volgende:
De game speciaalzaken strooien vaak veel gretiger voortijdig met nieuwe spellen.
Terecht.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:42 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Maar nu niet! HET IS EEN COMPLOT TEGEN MIJ. HOGE HEREN IN DEN HAAG (ETC.)
Bij welke BS was dat wel niet?! want het is nogal een dubbel faal voor hun aangezien ze gisteren al een spoedmelding hebben gehad dat ze heb direct mochten verkopenquote:Op woensdag 28 april 2010 12:32 schreef badboynova het volgende:
Yo Yo whe got him.
[ afbeelding ]
Het was wel weer drama bij Bart Smit.
Eerst moest ik ze uitleggen dat ze hem al mochten verkopen, terwijl de kassa slet bij hoog en laag bleef volhouden dat ik ongelijk had.
BBN: verkoop me die sjit.
Kassa slet: nee dat mag niet.
BNN: Het mag wel, kijk op je release lijst.
Kassa slet: Oeps je heb gelijk, dat is dan 60 euro.
BBN: Echt niet dat hij MIJ 60 euro gaat kosten.
Kassa slet: Nou echt wel want anders krijg je hem gewoon niet.
BBN: Dat zullen we wel eens zien (met een ninja move trek ik een kado bon uit me zak).
Kassa slet: .
BBN: IN YOUR FACE BITCH.
Kassa slet: Dat is dan 50 euro
BBN: Ik zei je toch dat ik geen 60 euro ging betalen.
Wat een toeval, mijn poesje heet 08gnoT.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:36 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Mijn kat heet ook snuf. Daarom heet ik snuf. Mijn kat is een baas.
Danquote:Op woensdag 28 april 2010 19:27 schreef Rectum het volgende:
[..]
Wat als mensen FIFA World Cup kopen?
Sorry maar wat zijn "embaro's"?quote:Op woensdag 28 april 2010 20:32 schreef mschol het volgende:
ik ben voor de embaro's a la lord of the rings -> verkopen voor datum x dan betaal je maar de bioscooprechten.
bleek heel effectief: niemand verkocht ze eerder dan de aangegeven datum (excl. webshops: die verzonden de boel 1 dag voor release, wat gewoon mocht)
Ik denk dat ie Embargo's bedoeltquote:
Ja maar EA caret niet als het spel eerder verkocht wordt.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:32 schreef mschol het volgende:
ik ben voor de embaro's a la lord of the rings -> verkopen voor datum x dan betaal je maar de bioscooprechten.
bleek heel effectief: niemand verkocht ze eerder dan de aangegeven datum (excl. webshops: die verzonden de boel 1 dag voor release, wat gewoon mocht)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |