dat geld hebben de basisscholiertjes niet van papa en/of mama mee gekregenquote:Op woensdag 28 april 2010 13:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
Waarom hebben je vrienden er niet 1tje meegenomen? ohhh dat kan niet he...
Ik zit niet op de basisschool (meer)!quote:Op woensdag 28 april 2010 13:24 schreef mschol het volgende:
[..]
dat geld hebben de basisscholiertjes niet van papa en/of mama mee gekregen
quote:Op woensdag 28 april 2010 12:01 schreef Snuf. het volgende:
TS wilde Fifa World Cup kopen voor de xbox360, omdat al zijn matties hem al gekocht hadden bij FRS. Zo gezegd, zo gedaan. TS gaat naar de Musicstore, maar daar hadden ze hem niet. Dan maar even naar de Intertoys () waar ik nu toch al gauw zo'n 8 maanden niet geweest ben, omdat het een pauper winkel is. Maar ja, je moet wat om vandaag nog te kunnen spelen.
TS komt binnen bij de Intertoys, allemaal moeders met kut kinderen die herrie maken en dingen op de grond flikkeren. Helaas stond Fifa niet in het schap, dus ik ga het aan een cassiere vragen.
TS: Hebben jullie de nieuwe Fifa World Cup voor de xbox360 al binnen gekregen? Hij komt morgen pas uit, maar verkopen jullie hem al?
Kassakind: De nieuwe wat??
TS: Fifa World Cup, dat is een spelletje voor de xbox360.
Kassakind: Geef even een foldertje die achter jou in die bak liggen, dan kijk ik er in.
TS: WTF, maar ik pak het foldertje.
Kassakind: Hij staat er niet in.
TS: Wil je even in de computer kijken of jullie hem al binnen hebben?
Kassakind: Ja, hij komt pas morgen uit.
TS: Ja, dat weet ik, maar hebben jullie hem binnen?
Kassakind: Ja, we hebben hem binnen.
TS: Oke dan wil ik graag 1 exemplaar kopen
Kassakind: Hij komt pas morgen uit, dus we verkopen hem niet.
TS: Fuuuuuuuuu
Eerst moest ze in het foldertje kijken of ie daar in stondO, dit wicht keek zeldzaam dom uit haar ogen.
Klacht: Intertoys
Subklacht: GEEN FIFA WORLD CUP
Fifa kopen en dat dan ook nog is doen in 'de' ADO-stadquote:Op woensdag 28 april 2010 16:18 schreef Charie het volgende:
Heb hem net gehaald bij Mediamarkt Den Haag.
Ja ik woon in Den Haag, had je dan gedacht dat ik naar Maastrich ervoor zou gaan?quote:Op woensdag 28 april 2010 16:33 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Fifa kopen en dat dan ook nog is doen in 'de' ADO-stad
Wiskundequote:Op woensdag 28 april 2010 12:09 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja maar ik heb morgen een SE wiskunde dus ik moet leren. Dus ik kan niet wegEn ik moet zometeen tenissen (6 uur)
Beste Snuf,quote:Op woensdag 28 april 2010 13:59 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik zit niet op de basisschool (meer)!
Waar lees je dat ik dat zegquote:Op woensdag 28 april 2010 16:49 schreef Charie het volgende:
[..]
Ja ik woon in Den Haag, had je dan gedacht dat ik naar Maastrich ervoor zou gaan?
Wat als mensen FIFA World Cup kopen?quote:Op woensdag 28 april 2010 19:20 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Als mensen FIFA World Cup kopen
Het is gwn FIFA zonder clubs
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |