Geen tijd om te spelen maar wel zeiken dat je niet kan spelen..... ja logisch.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:15 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nee want ik had al besloten dat ik hem ging kopen voordat zij hem wilden kopen. Ik ben een trendsetter. Maarja, nog steeds geen FIfa nuEn ik ga vrijdag op vakantie dus dan kan ik ook niet spelen
Koop 'm als je op vakantie bentquote:Op woensdag 28 april 2010 12:15 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nee want ik had al besloten dat ik hem ging kopen voordat zij hem wilden kopen. Ik ben een trendsetter. Maarja, nog steeds geen FIfa nuEn ik ga vrijdag op vakantie dus dan kan ik ook niet spelen
Ja maar ik neem mijn xbox niet mee op vakantie he. En daarnaast krijg ik dan een Deense versie?:Pquote:Op woensdag 28 april 2010 12:22 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Koop 'm als je op vakantie bent
Woon jij in Carnisselande?quote:Op woensdag 28 april 2010 12:06 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Internetmatties, jeweettoch. HIER IS GEEN FRS
We gaan niet met een camperquote:Op woensdag 28 april 2010 12:23 schreef sinadO het volgende:
Vakantie met papa en mama.Neem je je Xbox toch mee voor achter in de camper?
Nee.quote:
Ik ga pas in de finale play-off naar de uitwedstrijd, alle thuiswedstrijden ga ik wel bezoeken.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:26 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nee.
Maar ik ben wel voor SpartaIk ben gelukkig wel op tijd terug van vakantie om naar Sparta - Den Bosch/Helmond te gaan, maar tijdens de uitwedstrijd ben ik wel op vakantie.
Heb jij al kaarten?
Kut.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:26 schreef Snuf. het volgende:
[..]
We gaan niet met een camperWe gaan naar een bazenhuis i Danmark. Inclusief sauna, zwembad, jaccuzi en gelukkig ook internet, dus ik kan wel fokken
Cool. Die uitwedstrijd is toch op donderdag? Volgens mij heb ik dan vrij van school. Ik wil wel gaan, maar mijn Sparta vriend heeft examens en wil niet mee omdat ie moet lerenquote:Op woensdag 28 april 2010 12:29 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik ga pas in de finale play-off naar de uitwedstrijd, alle thuiswedstrijden ga ik wel bezoeken.
quote:Op woensdag 28 april 2010 12:09 schreef sinadO het volgende:
Als ik het zo lees was er maar één labiel mens bij de Intertoys...
quote:Op woensdag 28 april 2010 10:11 schreef badboynova het volgende:
Yo Yo whe got him.
[ afbeelding ]
Het was wel weer drama bij Bart Smit.
Eerst moest ik ze uitleggen dat ze hem al mochten verkopen, terwijl de kassa slet bij hoog en laag bleef volhouden dat ik ongelijk had.
BBN: verkoop me die sjit.
Kassa slet: nee dat mag niet.
BNN: Het mag wel, kijk op je release lijst.
Kassa slet: Oeps je heb gelijk, dat is dan 60 euro.
BBN: Echt niet dat hij MIJ 60 euro gaat kosten.
Kassa slet: Nou echt wel want anders krijg je hem gewoon niet.
BBN: Dat zullen we wel eens zien (met een ninja move trek ik een kado bon uit me zak).
Kassa slet:![]()
.
BBN: IN YOUR FACE BITCH.
Kassa slet: Dat is dan 50 euro![]()
BBN: Ik zei je toch dat ik geen 60 euro ging betalen.
dat geld hebben de basisscholiertjes niet van papa en/of mama mee gekregenquote:Op woensdag 28 april 2010 13:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
Waarom hebben je vrienden er niet 1tje meegenomen? ohhh dat kan niet he...
Ik zit niet op de basisschool (meer)!quote:Op woensdag 28 april 2010 13:24 schreef mschol het volgende:
[..]
dat geld hebben de basisscholiertjes niet van papa en/of mama mee gekregen
quote:Op woensdag 28 april 2010 12:01 schreef Snuf. het volgende:
TS wilde Fifa World Cup kopen voor de xbox360, omdat al zijn matties hem al gekocht hadden bij FRS. Zo gezegd, zo gedaan. TS gaat naar de Musicstore, maar daar hadden ze hem niet. Dan maar even naar de Intertoys () waar ik nu toch al gauw zo'n 8 maanden niet geweest ben, omdat het een pauper winkel is. Maar ja, je moet wat om vandaag nog te kunnen spelen.
TS komt binnen bij de Intertoys, allemaal moeders met kut kinderen die herrie maken en dingen op de grond flikkeren. Helaas stond Fifa niet in het schap, dus ik ga het aan een cassiere vragen.
TS: Hebben jullie de nieuwe Fifa World Cup voor de xbox360 al binnen gekregen? Hij komt morgen pas uit, maar verkopen jullie hem al?
Kassakind: De nieuwe wat??
TS: Fifa World Cup, dat is een spelletje voor de xbox360.
Kassakind: Geef even een foldertje die achter jou in die bak liggen, dan kijk ik er in.
TS: WTF, maar ik pak het foldertje.
Kassakind: Hij staat er niet in.
TS: Wil je even in de computer kijken of jullie hem al binnen hebben?
Kassakind: Ja, hij komt pas morgen uit.
TS: Ja, dat weet ik, maar hebben jullie hem binnen?
Kassakind: Ja, we hebben hem binnen.
TS: Oke dan wil ik graag 1 exemplaar kopen
Kassakind: Hij komt pas morgen uit, dus we verkopen hem niet.
TS: Fuuuuuuuuu
Eerst moest ze in het foldertje kijken of ie daar in stondO, dit wicht keek zeldzaam dom uit haar ogen.
Klacht: Intertoys
Subklacht: GEEN FIFA WORLD CUP
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |